Erg mee eens, wat wel voordeel is als je uit gaat dat ik voorop mag lopen en de groep loopt wel achter mij aan. Ze kunnen me overal wel bovenuit zien, en anders vind ik die kabouters zelf wel vanuit mijn riante bovenpositie.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:26 schreef innovative het volgende:
[..]
Buiten dat ik 't prachtig vind hoor, een vriend van 1.98, vind ik 't verdomd lastig. Hij past niet in mijn bed (vast hoofd- en voeteneind), je kunt 'm amper meenemen op vakantie want hij komt kreupel uit een gemiddeld bed op een vakantiebestemming, ski's zijn bijvoorbeeld vaak niet te krijgen omdat ze alleen kortere hebben, hij past niet in bussen, vliegtuigvakanties leveren stress op omdat een gewone plek gewoon niet te doen is, ik kan geen "lief klein autootje" kopen en hem meenemen etc
Overigens weet ik van mijn vriend dat hijzelf zijn lengte als handicap ervaart in het versierproces: zijn gevoel is dat het meiden juist afschrikt, en dat oogcontact maken moeilijker is omdat hij altijd overal buitenuit steekt.
Jammer dat we niet kunnen zien of je ook een leuk meisje van 1.58 bentquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:31 schreef lief_kellytje het volgende:
Wist trouwens niet dat de discussie nu ging over slimmere mannen.
Maar langere mannen zijn idd lekkerder. Haha ze zijn al sneller langer dan ik, ik ben maar 1.58m.
dat was ik ook ooitquote:
Klinkt idd wat weinig, ik zit tegen de 90 met mijn 1.93. Redelijk normaal gewicht lijkt me.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:25 schreef Marc3l het volgende:
Is dat niet iets te weinig 1.90 en dan 70 kilo?
Ben zelf 1.64maar weeg 60 kilo
Ik ben blij dat me vriendin daar anders over denktquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:39 schreef milagro het volgende:
nee, hoor absoluut niet, veel te lang![]()
Herkenbaar... laatste tijd probeer ik in de kroeg bv. wat vaker te gaan zitten bij de bar, kan je gesprek aanknopen en als je dan overeind komt is de indruk die je achterlaat stukken minder intimiderendquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:26 schreef innovative het volgende:
Overigens weet ik van mijn vriend dat hijzelf zijn lengte als handicap ervaart in het versierproces: zijn gevoel is dat het meiden juist afschrikt, en dat oogcontact maken moeilijker is omdat hij altijd overal buitenuit steekt.
logisch. er zijn maar weinig vrouwen van jouw lengte.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:49 schreef UberMeister het volgende:
[..]
Val trouwens zelf meestal op wat kleinere meisjes![]()
off-topic, maar volgens mij wordt dat steeds makkelijker. Althans, vroeger moest mijn vriend broeken bestellen, nu liggen er soms exemplaren bij V&D of Sting die zelfs "te lang" zijn... En voor 29 euro, is dat best lekker!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:49 schreef UberMeister het volgende:
Maar ja ach... duurdere kleding (als ik al broeken kan vinden die ik pas
Ik heb ook wel een voorkeur voor wat langer, maar mn exvriendje was ook 'maar' 1.76 en was harstikke gek op hem. Het is voor mij dus niet zo dat ik gelijk afknap als iemand onder de 1.80 is hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:00 schreef Blanchimont het volgende:
Dit topic is niet goed voor mijn eigenwaarden met m'n 1.74m.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:48 schreef dawg het volgende:
Wat ik me afvraag: als ik nu eens een topic open dat vrouwen met dikke tieten lekkerder zijn, gaat elke vrouw in dat topic dan ook haar cupmaat posten?
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:19 schreef Logician het volgende:
Bij deze wil ik eens de meningen naast elkaar leggen.
Ik ben nl. van mening dat lange mannen lekkerder zijn rond de 1.90cm tot ongeveer 2meter,
mits ze niet te dun zijn! De gespierde spijker is natuurlijk wel welkom!
Lange mannen hebben meestal van die mooie schouderbladen (vooral in een longsleeve) en over het
algemeen een mooier gestalte, op de een of andere manier komen ze mannelijker over![]()
(en ze kunnen je zonder genante momenten met 1 hand op tillen en op bed gooien)![]()
Bij korte mannen erger ik me vaak aan te korte benen of een te brede kont, op de een of andere manier
vind ik (de meeste) mannen van onder de 1.80cm gewoon niet aantrekkelijk, wat eigenlijk best lullig is!![]()
![]()
Waar zou dit door komen, ik ben zelf maar 1.62cm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |