buiten dat het een regelrechte generalisatie is, alles.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:43 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Wat klopt er dan niet aan mijn verhaal.
daarbij toegevoegd:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
nee lange mannen met lange vrouwen meet...
zoals ik al zei, jullie moeten aan de vrouw van rond de 1,8 m... dan blijft er nog wat voor ons over
![]()
ik ben 1.95 en de chicks love mequote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:19 schreef Logician het volgende:
Bij deze wil ik eens de meningen naast elkaar leggen.
Ik ben nl. van mening dat lange mannen lekkerder zijn rond de 1.90cm tot ongeveer 2meter,
mits ze niet te dun zijn! De gespierde spijker is natuurlijk wel welkom!
Lange mannen hebben meestal van die mooie schouderbladen (vooral in een longsleeve) en over het
algemeen een mooier gestalte, op de een of andere manier komen ze mannelijker over![]()
(en ze kunnen je zonder genante momenten met 1 hand op tillen en op bed gooien)![]()
Bij korte mannen erger ik me vaak aan te korte benen of een te brede kont, op de een of andere manier
vind ik (de meeste) mannen van onder de 1.80cm gewoon niet aantrekkelijk, wat eigenlijk best lullig is!![]()
![]()
Waar zou dit door komen, ik ben zelf maar 1.62cm
Aha... jij bent zo een die tijdens een concert voor mijn neus staat met zijn 2 mtrquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:58 schreef Angelotus het volgende:
[..]
ik ben 1.95 en de chicks love mehahaha nee zonder dollen! Ik ben blij met mijn lengte, want ik kan over iedereen heen kijken tijdens een concert enzo! Heel handig hoor, behalve als er iemand van 2.15 voor je staat, dan wordt het wel moeilijk!
![]()
Waarom krijg ik het vage idee dat je een kloon bent?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:28 schreef Webdesign21 het volgende:
Ik mis flowermary wat. Wil nog steeds graag weten waar de relatie in massa + lengte = kracht in ligt.![]()
Is dat wel zo?quote:Bij hetzelfde postuur zijn de spieren van de grote man 33% ( 1.1^3 =~ 1.33 ) groter en ongeveer evenredig sterker.
Ik heb een aardig groepje lange vrienden (tussen de 1.95 en 2.10) en allemaal moeten ze niks van kleine meisjes hebben.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
daarbij toegevoegd:
zowel wij als lange mannen houden van kleine meisjes...
wat moet er dan terecht komen van de langere vrouwen?![]()
als dat nou zo was, dan hoefde ik niet zoveel lange mannen rolmops te zien spelenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Wat moet een gozer van 2 meter met een dwerg van 1.60?Die zoekt een meid van 1.80...
Dat heeft een heleboel te maken met het feit dat ze dat gewicht boven hun hoofd moeten tillen en dat het per gewichtsklasse gaat, een kleine man heeft meer ruimte voor spiermassa dan een grotere man (in hetzelfde voorbeeld: de kleine man kan 15 kg. spieren meer hebben om in dezelfde klasse te blijven). De deelnemers aan bijvoorbeeld de Sterkste Man competities zijn juist weer erg grote kerels.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Is dat wel zo?
Gewichtheffers en dergelijke bijvoorbeeld zijn toch ook altijd vrij gedrongen qua postuur?
Meer spierweefsel betekent gewoon dat er meer arbeid/kracht mee gezet kan worden omdat er meer spiercellen en vezels tegelijk aangespannen worden, net zoals dat een dikke kabel meer gewicht kan dragen dan een dunne van hetzelfde materiaal.quote:De spieren van een grotere man zijn natuurlijk relatief even groot als die van een kleiner iemand, mits ze ongeveer dezelfde bouw hebben. Ze zijn aboluut gezien ws. wel iets dikker en zeker ook langer, maar resulteert dat dan in het sterker zijn van de spier?
Ik denk dat de gasten die hier hun lengte posten dat stiekem hopen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:07 schreef Beetlejuise het volgende:
Meldt zich ook aan.... 1.98m
Nu heb ik zometeen de mail box vol?
![]()
Dat was mijn vraag.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:28 schreef Webdesign21 het volgende:
Ik mis flowermary wat. Wil nog steeds graag weten waar de relatie in massa + lengte = kracht in ligt.![]()
Buiten dat ik 't prachtig vind hoor, een vriend van 1.98, vind ik 't verdomd lastig. Hij past niet in mijn bed (vast hoofd- en voeteneind), je kunt 'm amper meenemen op vakantie want hij komt kreupel uit een gemiddeld bed op een vakantiebestemming, ski's zijn bijvoorbeeld vaak niet te krijgen omdat ze alleen kortere hebben, hij past niet in bussen, vliegtuigvakanties leveren stress op omdat een gewone plek gewoon niet te doen is, ik kan geen "lief klein autootje" kopen en hem meenemen etc. Het wérkt gewoon niet (en als studente ontwerpen weet ik ook precies waarom niet).quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:22 schreef Puck1 het volgende:
voor alles!
Ik ben dus een groot meisje, en voor mij is 1.98 geen must. Ik heb er nu toevallig wel zoeen getroffen en ik vind het prachtig, maar 1.82 vind ik ook best.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:34 schreef Noisekick het volgende:
Maar zelfs de kleine meisjes willen een vent van 1.98![]()
Anders vergeet je gemakshalve even de genetisch opbouw van de spiercellen, de hoeveelheid fast twitch en slow twitch spiervezels en de de opgeslagen ATP voorraden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat heeft een heleboel te maken met het feit dat ze dat gewicht boven hun hoofd moeten tillen en dat het per gewichtsklasse gaat, een kleine man heeft meer ruimte voor spiermassa dan een grotere man (in hetzelfde voorbeeld: de kleine man kan 15 kg. spieren meer hebben om in dezelfde klasse te blijven). De deelnemers aan bijvoorbeeld de Sterkste Man competities zijn juist weer erg grote kerels.
[..]
Meer spierweefsel betekent gewoon dat er meer arbeid/kracht mee gezet kan worden omdat er meer spiercellen en vezels tegelijk aangespannen worden, net zoals dat een dikke kabel meer gewicht kan dragen dan een dunne van hetzelfde materiaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |