quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan nu eenmaal slecht tegen racisme en helemaal tegen een valse beschuldiging![]()
Maar verder ben ik de rust zelfe, zit in ons volk![]()
ben jij niet dood ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:41 schreef opgebaarde het volgende:
allemaal opgerot naar je eigen samenleving, klär
Iig 1 minder die we kunnen doodwensenquote:
of hebben ze in het mortuarium ook internet?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zie mezelf posten, droom ik of fake ik?
Interdeadquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
of hebben ze in het mortuarium ook internet?
quote:
welk geziek?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:48 schreef opgebaarde het volgende:
is nu het gezeik over?
Ik voel wel wat aandrang, maar ik hou het nog even opquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:48 schreef opgebaarde het volgende:
is nu het gezeik over?
Moet je nog ff een pintje nemen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik voel wel wat aandrang, maar ik hou het nog even op![]()
Jij wil me dronken hebben hehquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
3 leugens
- een eerlijke marokaan
- met auto
- zoekt werk
Nee ik ben ff aan het bijkomen, en weer voel ik me net een modquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:58 schreef HiDiHo het volgende:
PC Eend naar bed?
Maar hoezo, moet ik ff uit mijn dak gaan vanwege je racisme?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik ben ff aan het bijkomen, en weer voel ik me net een mod![]()
nee, was gewoon benieuwdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar hoezo, moet ik ff uit mijn dak gaan vanwege je racisme?
Ach, van mij mag je hier ook wel ff zeiken hoor, als het oplucht?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:04 schreef PC eend het volgende:
Maar ja ik kan niet in FB zeiken, dus ik kan net zogoed gaan
Tsja kribs laat zich na zijn geweldige tegenspraak in 1 zin ook niet meer zienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, van mij mag je hier ook wel ff zeiken hoor, als het oplucht?![]()
zijn pappa kwam op z'n kamer, zeggen dat ie moest gaan slapenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja kribs laat zich na zijn geweldige tegenspraak in 1 zin ook niet meer zien![]()
Laat ie het maar niet horenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zijn pappa kwam op z'n kamer, zeggen dat ie moest gaan slapen![]()
Want dan? Komt zijn pappie op de chat?quote:
Nee dan krijg je hem net als mij achter je aan en gaat hij je stalkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Want dan? Komt zijn pappie op de chat?![]()
quote:
trustequote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:36 schreef avonne het volgende:
[..]
zijn programmaatje werkt niet, dus zal wel aan het frobelen zijn
tot morgen allemaal
quote:
En hoe is afrika ?quote:
quote:
Kun je bij pinball kopen geloof ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
ja, jammer. op sommige chats kan je een gebruiker op negeren zetten en dan zie je hem nooit meer, jammer dat dat hier niet is he?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:17 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg, allemaal dus, alle partijen dus.
Tis fucking internet maar, als iedereen nou eens gewoon naar zichzelf kijkt ipv te gaan lopen bleren en stampvoeten als de eerste de beste peuter. Wat zeg ik een peuter is nog bijdehandter als de meesten hier.
Jullie doen er zelf net zo hard aan mee door overal te gaan lopen fucken en overal op in te gaan, loop dan ook niet zo te zielepoten.![]()
lekker geslapen zeker?quote:
Primaquote:
quote:
Ergo de zondagavondrel heeft nu plaatsgemaakt voor de dinsdag begrijp ik...hmmm...niet zo'n goede ontwikkeling aangezien ik op dinsdags meestal hondsmoe ben van weer 2 dagen werken met een te kort aan slaap.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 05:35 schreef PC eend het volgende:
Update voor jappie en anderen
Toen kwam yvonne, sloot wat topics waaronder FB! en blies het verhaaltje uit.
Mega rel voor BB begrippen![]()
prima geslapen... mag ik nu dan einderlijk eens iemand slaan!! ( niet persoonlijk jij hoor hihi)quote:
goeiemorgen jappiequote:
quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:13 schreef Sassefras het volgende:
oehhhh lekker!
is er een speciale gelegenheid, dat we zo vroeg taart krijgen?
smile...quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Double four alweer.![]()
O ja, en trouwdag.![]()
In dat geval neem ik ook een stukkie....feli CWquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Double four alweer.![]()
O ja, en trouwdag.![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Double four alweer.![]()
O ja, en trouwdag.![]()
HAHAHAHA! Tis weer fraai allemaal, sjappoo sjappoo!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 05:35 schreef PC eend het volgende:
Er was weer een offtopic kwestie, daar was ik niet bij, maar dat betrof oa scanman, zonder te hebben teruggelezen zal LS hem uiteraard wel weer hebben lopen zieken.
KNIP INTERESSANT VERHAAL
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]Mogguh!
Piepel, stukkie taart?
[afbeelding]
Bakkie leut erbij?
[afbeelding]
Enjoy![]()
goeiemorgen!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]Mogguh!
Piepel, stukkie taart?
[afbeelding]
Bakkie leut erbij?
[afbeelding]
Enjoy![]()
adrenaline-peil weer naar normale waarden?quote:
goeiemorgen bommie...quote:
en ook goeiemorgen buuf... had ik volgens mij nog niet gezecht! ... maar ik slaap nog halfquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goeiemorgen!
Ik kom op het juiste moment binnenvallen zie ik wel!![]()
Gefeliciteerd CW!![]()
Hou op schei uit....kan die gast z'n bloed wel zuipen....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
adrenaline-peil weer naar normale waarden?![]()
en alles nog goed met mevrouw Bommie?![]()
goeiemorgen trouwens...
ej, puntoortje!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en ook goeiemorgen buuf... had ik volgens mij nog niet gezecht! ... maar ik slaap nog half![]()
Hoeveel bannen heb JIJ al gehad?quote:
quote:
quote:
tjeemig..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:54 schreef Bocaj het volgende:
Ik zit nog steeds te kutten met internet thuis!![]()
Klote verhuizing, klote internet, klote kpn!
Heeft Bommie al een ban gekregen?![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:01 schreef teamlead het volgende:
[..]vanwaar de "
" ? Is een ban voor sommigen zoiets als een penisverlenging ofzo?
Onthullend dat je voor deze vergelijking hebt gekozen!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:01 schreef teamlead het volgende:
[..]vanwaar de "
" ? Is een ban voor sommigen zoiets als een penisverlenging ofzo?
Goeiemorgen Deminsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:50 schreef demins het volgende:
En een goede morgen dan maar weer, zolang het nog kan!![]()
Jouw houding (quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:01 schreef demins het volgende:
[..]
Jouw houding (![]()
![]()
) tegenover een penisverlenging! En dat kan ik me ook voorstellen, zal wel in verhouding zijn met de rest!
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Double four alweer.![]()
O ja, en trouwdag.![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:48 schreef demins het volgende:
[..]
Onthullend dat je voor deze vergelijking hebt gekozen!
Als jij het zó leuk vindt, ga ik me toch afvragen of het wel zo leuk wás!quote:
Inderdaad, ook ik heb een penisverlenging van 48 uur achter de rug! Maar wat een 48 uur dat was!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]je hebt ook een ban te pakken geloof ik, heb geen zin om al die rotzooi van de afgelopen week door te spitten
Ga ik is een keer op tijd naar bed is het gelijk een hele drukke nachtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 05:35 schreef PC eend het volgende:
Penis 2 keer zo groot geworden? Bij mij viel het wat tegen de eerste keerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:08 schreef demins het volgende:
[..]
Inderdaad, ook ik heb een penisverlenging van 48 uur achter de rug! Maar wat een 48 uur dat was!!!
Mwah als het aan mij ligt blijft het voorlopig rustig...ben weer voor een jaar genoeg uit m'n dak gegaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ga ik is een keer op tijd naar bed is het gelijk een hele drukke nacht![]()
Herstellen jij!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:45 schreef Joohanna het volgende:
[..]
HAHAHAHA! Tis weer fraai allemaal, sjappoo sjappoo!
Het was vannacht dan ook wel een erg drukke nachtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah als het aan mij ligt blijft het voorlopig rustig...ben weer voor een jaar genoeg uit m'n dak gegaan![]()
Neuh, luchte niet echt op....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het was vannacht dan ook wel een erg drukke nacht![]()
Maar luchte het op of was het niet de moeite waard![]()
Om te zeggen dat je moest stoppen en gaan slapen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, luchte niet echt op....![]()
Gelukkig trok Snaptnix nog ff aan m'n jasje op msn..![]()
Ik ben nu toch wel benieuwd tegen wie jij nog even die grote smoel van je open wilde trekken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stooksnol!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel benieuwd tegen wie jij nog even die grote smoel van je open wilde trekken.
Volgens mij was hij de broer van Semih aan het slachtofferenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel benieuwd tegen wie jij nog even die grote smoel van je open wilde trekken.
ik denk niet dat die nog terug komt op Fok.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij de broer van Semih aan het slachtofferen![]()
Voor wie is die boze toeter ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:50 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk niet dat die nog terug komt op Fok.
![]()
meen je dat?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:50 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk niet dat die nog terug komt op Fok.
![]()
Oké, ga het een beetje snappen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geloof best dat het semih zijn broer is, net zo'n hypocriete mongool!![]()
Ik?quote:
Ik vond hem niet zo leuk en gezelligquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
meen je dat?
dat vind ik jammer. vond hem leuk en gezellig. jammer dat nou juist hij slachtoffer is van de hoog opgelopen spanningen...
jij had idd gelijk al bonje met m...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo leuk en gezelligEn dat had totaal niets te maken met zijn broer van zijn.
Al vanaf posting 10 ofzo niet, maargoed ik laat 'm voortaan wel links liggen, maar die komt heus wel weer terug....daar hoef je echt niet bang voor te zijn.
Mwah was gewoon enorm kut dat het zo uit de klauwen liep, daar ben ik zelf ook debet aan, ik had ook elke discussie uit de weg kunnen en misschien wel moeten gaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik?
Je bent er gisteren live bij geweest hoe ik voortdurend en met een griezelig fanatisme dat we wel kennen uit de bange jaren 40 - 45, belaagd werd door een niet nader te noemen rioolrat. Nog even los van alle aanvallen die ik van LS heb moeten doorstaan.
Een beetje leuk meeposten was er niet meer bij, "dankzij" deze lieden.![]()
Relax Team, nix aan het handje. Zoals ik vanmorgen al zei, ben voor dit jaar wel genoeg uit mijn dak gegaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:01 schreef teamlead het volgende:
* teamlead wijst nog eens op de TT
houden we het nog een beetje gezellig enzo?
Klopt als een zwerende vinger die je tussen de deur hebt gehouden!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij had idd gelijk al bonje met m...
Adem in, adem uit!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah was gewoon enorm kut dat het zo uit de klauwen liep, daar ben ik zelf ook debet aan, ik had ook elke discussie uit de weg kunnen en misschien wel moeten gaan.
Moet trouwens zeggen dat je idd een grote fan erbij hebt in arneaux![]()
nee dank je...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt als een zwerende vinger die je tussen de deur hebt gehouden!![]()
Maargoed verleden tijd weer.
Iemand een snoepje?
snoep, snoep....wat voor snoep???quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt als een zwerende vinger die je tussen de deur hebt gehouden!![]()
Maargoed verleden tijd weer.
Iemand een snoepje?
quote:
Hoi Petraa! Welkom weer in ons oergezellige Oud-Hollandse Zwaaitopic!quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Relax Team, nix aan het handje. Zoals ik vanmorgen al zei, ben voor dit jaar wel genoeg uit mijn dak gegaan.
Kun je er niet even bij vertellen welke kutkloon?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:16 schreef teamlead het volgende:
[..]oke
Ik nadernu het punt van uit m'n dak gaan tegen een waardeloze kutkloon, dus ik ga maar ff wat anders doen
zonnegroetjes schijnen heel rustgevend te werken...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:16 schreef teamlead het volgende:
[..]oke
Ik nadernu het punt van uit m'n dak gaan tegen een waardeloze kutkloon, dus ik ga maar ff wat anders doen
gok usquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:18 schreef demins het volgende:
[..]
Kun je er niet even bij vertellen welke kutkloon?Ik kan niet overal tegelijk zijn...
mag deze koe weer terug in de sloot?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
[..]
Vind je het gek, na dit soort commentaar ? Wat ben je ook een min mannetje eigenlijk ?
quote:
gelukkigquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:
was eigenlijk niet van plan veel terug te lezen vandaagquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:44 schreef demins het volgende:
[..]
Welnee, ze heeft d'r zwemdiploma gehaald!![]()
Lees in!![]()
Dank voor de update, ik vroeg me al af wat Scanman nou weer te zeiken had.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 05:35 schreef PC eend het volgende:
Er was weer een offtopic kwestie,
"knip".
Zit je nu te insinueren dat ik die waardeloze kutkloon benquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zonnegroetjes schijnen heel rustgevend te werken...![]()
ow, sjips... raak ik de kern...
ik bedoelde het niet zo....![]()
Zo, stoerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:20 schreef tonja het volgende:
Vannacht gedroomd dat de bewoners bij mij in de huiskamer zaten, en me wakker hielden. Toen ik hier iets van zei, antwoordde Rik dat ze er rekening mee zouden houden. E10 was het hier niet mee eens en kwam mijn slaapkamer in om verhaal te halen. Toen heb ik hem helemaal verrot gescholden.![]()
Ben jij er nogquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zo, stoer![]()
Ben je wel weer in slaap gesukkeld daarna ?
Nieuwe poilcy blijkbaar, misschien heeft deze en gene toch nog wat opgstoken.quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zo, stoer![]()
Ben je wel weer in slaap gesukkeld daarna ?
nee iets met zon en achtervolgen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit je nu te insinueren dat ik die waardeloze kutkloon ben
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee iets met zon en achtervolgen.
heb ik zo maar het idee.
en dan zonnegroet.. nou ja laat maar, in mijn hoofd was het logisch...![]()
![]()
![]()
edit- er zat een post tussendoor van de kloon, die is nu weg. nu lijkt het helemaal niet logisch meer...![]()
maar goed, het was bedoeld als onspanningstip naat TL. en niet een verwijzing naar jou... sorry als dat zo leek...![]()
dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ken dat, heb ik met elke post die ik neerkwak
![]()
Ik had die hele kloon nog niet gezienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee iets met zon en achtervolgen.
heb ik zo maar het idee.
en dan zonnegroet.. nou ja laat maar, in mijn hoofd was het logisch...![]()
![]()
![]()
edit- er zat een post tussendoor van de kloon, die is nu weg. nu lijkt het helemaal niet logisch meer...![]()
maar goed, het was bedoeld als onspanningstip naat TL. en niet een verwijzing naar jou... sorry als dat zo leek...![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat verklaart een hoop![]()
![]()
nu je je auto van de hand heb gedaan zie ik je bijna over het hoofd....![]()
Fluck!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Auto hebben we al een tijdje dus was het tijd voor iets anders![]()
Jammer genoeg heeft 1 of andere kneus onze auto afgelopen weekend niet over het hoofd gezien, bij 14 auto's in de straat waren ze met een schroevendraaier of iets anders scherps, over de motorkappen aan het kloten geweest![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Fluck!
da's uhm k... balen..
Geen spoor van de dader zeker?![]()
Niemand heeft wat gezienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Fluck!
da's uhm k... balen..
Geen spoor van de dader zeker?![]()
behoorlijkquote:
Dat heeft het.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:15 schreef KRIBBET het volgende:
We zijn wel all risk verzekerd maar moet eerst even bekijken of het consequenties heeft voor de premie![]()
Ligt er een beetje aan. Bij sommige maatschappijen bouw je bonusbescherming op als je lang genoeg schadevrij rijdt.quote:
Ah...hetzelfde principe als bannen dus...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Bij sommige maatschappijen bouw je bonusbescherming op als je lang genoeg schadevrij rijdt.
Maar dan precies het tegenover gesteldequote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...hetzelfde principe als bannen dus...![]()
![]()
Nope...exact eender.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan precies het tegenover gestelde![]()
Euhm ik geloof dat scan tegen zichzelf is aangeredenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...exact eender.....
Opzettelijk tegen verkeersregelaars aanrijden is daarentegen weer niet gedekt.![]()
Scan moet leren dat een agent die het verkeer van rechts en links staat te regelen liever niet heeft dat hij als eerste optrekt......quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euhm ik geloof dat scan tegen zichzelf is aangereden
Hij was wel als eerste weg, maar dat had volgens mij toch alles met die agenten te makenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Scan moet leren dat een agent die het verkeer van rechts en links staat te regelen liever niet heeft dat hij als eerste optrekt......![]()
volgens jou ja.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij was wel als eerste weg, maar dat had volgens mij toch alles met die agenten te maken
Ik sta daar niet bepaald alleen in als je je ingelezen hebquote:
Ach en dat is nog niet erg, maar ik heb geleerd dat als je een bon krijgt het niet verstandig is om vervolgens in oom agent zijn schoenen te gaan zitten schijten....terwijl oom agent ze nog aanheeftquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Scan moet leren dat een agent die het verkeer van rechts en links staat te regelen liever niet heeft dat hij als eerste optrekt......![]()
Dat zou scan nooit doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach en dat is nog niet erg, maar ik heb geleerd dat als je een bon krijgt het niet verstandig is om vervolgens in oom agent zijn schoenen te gaan zitten schijten....terwijl oom agent ze nog aanheeft![]()
Volgens mij heeft hij ook op z'n bank gescheten!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zou scan nooit doen![]()
Hij scheet in zijn eigen schoenen
Nee dat waren APK en milagroquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook op z'n bank gescheten!
Ca 90% van de wereld denkt dat het leven draait om geld en/of macht....denk je dat ik me daar veel van aantrek duckie ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik sta daar niet bepaald alleen in als je je ingelezen heb
Als je denkt daar onder uit te kunnen moet je je kop maar in... euh het zand stekenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ca 90% van de wereld denkt dat het leven draait om geld en/of macht....denk je dat ik me daar veel van aantrek duckie ?
Graag bewijzen voor deze boute stelling!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ca 90% van de wereld denkt dat het leven draait om geld en/of macht....denk je dat ik me daar veel van aantrek duckie ?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je denkt daar onder uit te kunnen moet je je kop maar in... euh het zand steken
Struisvogelpolitiek![]()
Ben je moe, zeker nog van gisteren?quote:
nee, je bent nog steeds aan het drammenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben je moe, zeker nog van gisteren?
Tsskkk .....je leescapaciteiten nemen in rap tempo afquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je denkt daar onder uit te kunnen moet je je kop maar in... euh het zand steken
Struisvogelpolitiek![]()
Mjah...owkee...sorry...het zou ook 95% kunnen zijn...ik heb ze niet exact geteld.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Graag bewijzen voor deze boute stelling!
Je werkt toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsskkk .....je leescapaciteiten nemen in rap tempo af...... ik vroeg jou of je soms het idee had dat ik me daar veel aan gelegen zou laten liggen.
![]()
Nu doe je het weerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je werkt toch?
Voor je plezier, of voor het geld?
Op die fietsquote:
sorry, ik was ff in slaap gevallen!!!quote:
Was het lekker ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sorry, ik was ff in slaap gevallen!!!
het was een grapje maar het scheelde niet erg veel eigenlijk...quote:
Wat hij zegt...quote:
Is het zo saai hier?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het was een grapje maar het scheelde niet erg veel eigenlijk...![]()
slapen is zooooooooo lekker!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het was een grapje maar het scheelde niet erg veel eigenlijk...![]()
beetje een nasmeulend oorlogsgebiedquote:
Mijn gedachten waren eerlijk gezegd bij die 3 onvergetelijke minuten voor dat oortjes in slaap viel...quote:
Heb je me geblockt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
beetje een nasmeulend oorlogsgebied![]()
nee???quote:
na vannacht is het wel wat anders.... ( loopt hier een kleintje nog steeeeds ziek te zijn en te huilen..daarbij voel ik me ook weer niet erg lekker dus alles wat ik doe vreet energie.. ben dus erg moe)quote:
slapen is heeeerlijk...quote:
Slapen is mijn hobby!quote:
Doe dan maar zo rustig mogelijk. Misschien even wat slaap pakken als de kleintjes onder zeil zijn?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
na vannacht is het wel wat anders.... ( loopt hier een kleintje nog steeeeds ziek te zijn en te huilen..daarbij voel ik me ook weer niet erg lekker dus alles wat ik doe vreet energie.. ben dus erg moe)
Mijn vrouw gaat het morgen nakijken, de papieren liggen op kantoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Bij sommige maatschappijen bouw je bonusbescherming op als je lang genoeg schadevrij rijdt.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:38 schreef Jappie het volgende:
Lekker dan...zit ik hier een beetje mijn kostbare tijd te verdoen met een futloze bejaardensocieteit![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:38 schreef Jappie het volgende:
Lekker dan...zit ik hier een beetje mijn kostbare tijd te verdoen met een futloze bejaardensocieteit![]()
![]()
Ben jonger dan jou opaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe dat nou niet oma...nu moet ik je kin weer afvegen...![]()
Thanks mom..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ben jonger dan jou opaEn sorry, dat kwijl kwam omdat ik (weer) naar je foto keek
![]()
![]()
Hallo moppiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:35 schreef SuperMOM het volgende:
Litha, Jappie, Bommie... wat zijn jullie lief vanavond voor me![]()
![]()
Oortjes![]()
![]()
Slapen is mijn hobby!![]()
Helaas komt het er niet meer van sinds BB
![]()
Ik wil meedoen, heb racebanden onder mijn rollator laten zetten en niemand onder de 70 jaar kan me bijhoudenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan ? ...is er ergens een race ?![]()
Ik had ooit nog ergens een plaatje van een heuse race tussen 2 hangbejaarden in een winkelcentrum....ben um alleen kwijtgeraakt tijdens een crash...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wil meedoen, heb racebanden onder mijn rollator laten zetten en niemand onder de 70 jaar kan me bijhouden![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
Yeaaaah.....nog ff snel voor het voeballuh...![]()
![]()
![]()
wasda??quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Euhmmm of Undercover Lover op Veronica kijken? Dilemma, dilemma......![]()
he buuf ook hierquote:
Nog effe snel feliciteren dan!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:17 schreef CartWOman het volgende:
Ben echt blij met jullie felicitaties, lieverds. Bedankt!![]()
* CartWOman gaat nu met hubbie verder huwelijksdag vieren. En consumeren.![]()
Kijken hoever stellen gaan voor 100.000 euro, vanavond eerste aflevering, ik check het effe outquote:
Ah......mtjah...ik denk dat mensen heel ver gaan....het programma over de rooie deed het immers ook altijd fantastisch...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Kijken hoever stellen gaan voor 100.000 euro, vanavond eerste aflevering, ik check het effe out :L
ow dat....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Kijken hoever stellen gaan voor 100.000 euro, vanavond eerste aflevering, ik check het effe out![]()
ah toch nog iemandquote:
Kom jij doen?quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef versabommie het volgende:
Windows Vista Ultimate is zooooooooo moooooooooooooooooi!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
misschien ken je me wel onder een andere naam op een ander forum ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ken je naam maar niet genoeg van je postings om te weten hoe te reageren... ....sorry.![]()
![]()
Gewoon de botte bijl erin zoals je gewoon bent, pik! Gladys is niet op haar poezige snuitje gepleurd heur!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ken je naam maar niet genoeg van je postings om te weten hoe te reageren... ....sorry.![]()
![]()
Zijn die bejaarden gecrashtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had ooit nog ergens een plaatje van een heuse race tussen 2 hangbejaarden in een winkelcentrum....ben um alleen kwijtgeraakt tijdens een crash...![]()
Geen idee...maar dit is een leuk spelletjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
misschien ken je me wel onder een andere naam op een ander forum ?![]()
maar heej Jappie![]()
Yep, da real dealquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij de echte vista...of heb je XP geupgraded ?![]()
Dat idee had ik al niet echt alleen die suffe avator maakt dat ik toch een beetje zelfbeheersing wilde tonen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon de botte bijl erin zoals je gewoon bent, pik! Gladys is niet op haar poezige snuitje gepleurd heur!
Is die ergens te downloaden?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yep, da real dealTis de laatste release candidate en deze draait super...alles werkt perfect!
Ziet goed uit...ben er wel benieuwd naar maar ik vrees dat het nog wel ff zal duren voordat ie bij mij op de comp de hoofdrol speelt..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yep, da real dealTis de laatste release candidate en deze draait super...alles werkt perfect!
Dacht die pas in Januari zou uitkomenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tegen welke voetballer heb je hetquote:
Jaccoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tegen welke voetballer heb je het![]()
wellesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon de botte bijl erin zoals je gewoon bent, pik! Gladys is niet op haar poezige snuitje gepleurd heur!
check uit de windows randen...matglas doorzichtbaar en gewoon stabiel meebewegen met de windowquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ziet goed uit...ben er wel benieuwd naar maar ik vrees dat het nog wel ff zal duren voordat ie bij mij op de comp de hoofdrol speelt..
voor de consumenten .....voor pro laatste kwartaal 2006....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dacht die pas in Januari zou uitkomen![]()
Ziet er wel mooi uit![]()
Tuurlijk, speel je rolletjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
wellesen heel verlegen ben ik ook
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat idee had ik al niet echt alleen die suffe avatAr maakt dat ik toch een beetje zelfbeheersing wilde tonen.![]()
![]()
stil jijquote:
Met het selectiebeleid van de Utrechter kan ik al die nieuwe spelers niet meer bijhoudenquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met het selectiebeleid van de Utrechter kan ik al die nieuwe spelers niet meer bijhouden![]()
ohw...okquote:
helaas... voor jou ben en blijf ik SUFFE Gladdiemaddiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ahhh...Gladdiemaddie....doe ut voor ons Japje...![]()
![]()
klopt toch ookquote:
Ik hoor net achter me dat de licentie's op kantoor nog tot volgend jaar lopen en daarna komt dit ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
voor de consumenten .....voor pro laatste kwartaal 2006....
Aaahhh...Gladdiemaddie.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
helaas... voor jou ben en blijf ik SUFFE Gladdiemaddie(sjeesss wat een slijmnaam
)
HOI MIKEquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:47 schreef Mike1964 het volgende:
ik zou het toch op zijn minst wel leuk vinden als er iemand "hoi Mike!" terug zou zeggen...![]()
Ik wou het net zeggenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:47 schreef Mike1964 het volgende:
ik zou het toch op zijn minst wel leuk vinden als er iemand "hoi Mike!" terug zou zeggen...![]()
HEY MIKIEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:47 schreef Mike1964 het volgende:
Had je lekker je bakkes moeten houden over dat scanman geleuter...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:47 schreef Mike1964 het volgende:
Oh ja, sorry, dat was niet zo beleefdquote:
whehehequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aaahhh...Gladdiemaddie........toe nou....ik heb mij vergist....er zat een wimperhaar die me het zicht ontnam...
![]()
There goes the neighbourhood...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen
Komt denk ik omdat je het over scanman had ofzo![]()
Wat spontaan!quote:
we hebben bij ons open licensequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoor net achter me dat de licentie's op kantoor nog tot volgend jaar lopen en daarna komt dit ook![]()
PS, wat ze op kantoor hebben krijgen wij hier dan ook![]()
PERSIE 1-0![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:47 schreef Mike1964 het volgende:
whehehequote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, dat was niet zo beleefd![]()
Ik bedoelde dus: De in Utrecht geboren bondscoach....![]()
banman!quote:
hij zei ovulator hihihquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
whehehe...misschien ben ik straks wel niet geinteresseerd meer in wie er bij die suffe ovator hoort...
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoi Mike, gaat dat snel zeg die 48 uur
![]()
Het enige wat drijft is z'n foeilelijke banstel!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:50 schreef BB6kijker het volgende:
Kan iemand zien of de ban van Scanman01, zeg maar de drijvende kracht achter BB6 op Fok, door een daadkrachtige moderator een grote invloed heeft op het aantal pageviews / bijdragen op een dag?
Ik wacht wel tot alle kinderziektes eruit zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
we hebben bij ons open licensedus we krijgen hem bij de release opgestuurd en klaar
![]()
Hijs iig waanzinig....dit is de definitieve doodtrap voor al die wanabee os-en![]()
doe maar happen!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
whehehe...misschien ben ik straks wel niet geinteresseerd meer in wie er bij die suffe ovator hoort...
![]()
Neh......deze post moet je BB6 kijkert aanrekenen.....hier heeft Scannie niets mee te maken...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:55 schreef versabommie het volgende:
dit is toch wel redelijk sneu of niet?
[..]
Het enige wat drijft is z'n foeilelijke banstel!![]()
achjoh wat is nou 48 uur..strax is hij het weer vergeten. Ik bedoel in elke oorlog vallen slachtoffers...en dit was al onderhand een maand aan het escalleren!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:52 schreef Mike1964 het volgende:
En hoi rest! ik wou nog één dingetje zeggen over scanmangate maar zal het er nu dan ook verder niet meer over hebben. Was oprecht over mijn zeik gister. Heb alles bijgelezen (was nog een hele klus) en wat mij betreft is alles wel gezegd.
Maar goed..
1-0!![]()
Weer niet goedquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh......deze post moet je BB6 kijkert aanrekenen.....hier heeft Scannie niets mee te maken...![]()
Nu ik scannie zeg schiet me opeens southpark te binnen...![]()
"Ow my god...they banned Skenny"![]()
hoi Mike!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:34 schreef Mike1964 het volgende:
Hoi allemaal !
Gladys, heb je wat tegen een eigen nametopic?quote:
Dan ben je 1 van de weinige die zonder vrees zijn computer vanmorgen heeft aangedaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb toch niks verkeerds gedaan? Ben gewoon weggegaan gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |