quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
3 leugens
- een eerlijke marokaan
- met auto
- zoekt werk
Nee ik ben ff aan het bijkomen, en weer voel ik me net een modquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:58 schreef HiDiHo het volgende:
PC Eend naar bed?
Maar hoezo, moet ik ff uit mijn dak gaan vanwege je racisme?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik ben ff aan het bijkomen, en weer voel ik me net een mod![]()
nee, was gewoon benieuwdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar hoezo, moet ik ff uit mijn dak gaan vanwege je racisme?
Ach, van mij mag je hier ook wel ff zeiken hoor, als het oplucht?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:04 schreef PC eend het volgende:
Maar ja ik kan niet in FB zeiken, dus ik kan net zogoed gaan
Tsja kribs laat zich na zijn geweldige tegenspraak in 1 zin ook niet meer zienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, van mij mag je hier ook wel ff zeiken hoor, als het oplucht?![]()
zijn pappa kwam op z'n kamer, zeggen dat ie moest gaan slapenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja kribs laat zich na zijn geweldige tegenspraak in 1 zin ook niet meer zien![]()
Laat ie het maar niet horenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zijn pappa kwam op z'n kamer, zeggen dat ie moest gaan slapen![]()
Want dan? Komt zijn pappie op de chat?quote:
Nee dan krijg je hem net als mij achter je aan en gaat hij je stalkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Want dan? Komt zijn pappie op de chat?![]()
quote:
trustequote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:36 schreef avonne het volgende:
[..]
zijn programmaatje werkt niet, dus zal wel aan het frobelen zijn
tot morgen allemaal
quote:
En hoe is afrika ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |