quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan nu eenmaal slecht tegen racisme en helemaal tegen een valse beschuldiging![]()
Maar verder ben ik de rust zelfe, zit in ons volk![]()
ben jij niet dood ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:41 schreef opgebaarde het volgende:
allemaal opgerot naar je eigen samenleving, klär
Iig 1 minder die we kunnen doodwensenquote:
of hebben ze in het mortuarium ook internet?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zie mezelf posten, droom ik of fake ik?
Interdeadquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
of hebben ze in het mortuarium ook internet?
quote:
welk geziek?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:48 schreef opgebaarde het volgende:
is nu het gezeik over?
Ik voel wel wat aandrang, maar ik hou het nog even opquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:48 schreef opgebaarde het volgende:
is nu het gezeik over?
Moet je nog ff een pintje nemen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik voel wel wat aandrang, maar ik hou het nog even op![]()
Jij wil me dronken hebben hehquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
3 leugens
- een eerlijke marokaan
- met auto
- zoekt werk
Nee ik ben ff aan het bijkomen, en weer voel ik me net een modquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:58 schreef HiDiHo het volgende:
PC Eend naar bed?
Maar hoezo, moet ik ff uit mijn dak gaan vanwege je racisme?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik ben ff aan het bijkomen, en weer voel ik me net een mod![]()
nee, was gewoon benieuwdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar hoezo, moet ik ff uit mijn dak gaan vanwege je racisme?
Ach, van mij mag je hier ook wel ff zeiken hoor, als het oplucht?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:04 schreef PC eend het volgende:
Maar ja ik kan niet in FB zeiken, dus ik kan net zogoed gaan
Tsja kribs laat zich na zijn geweldige tegenspraak in 1 zin ook niet meer zienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, van mij mag je hier ook wel ff zeiken hoor, als het oplucht?![]()
zijn pappa kwam op z'n kamer, zeggen dat ie moest gaan slapenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja kribs laat zich na zijn geweldige tegenspraak in 1 zin ook niet meer zien![]()
Laat ie het maar niet horenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zijn pappa kwam op z'n kamer, zeggen dat ie moest gaan slapen![]()
Want dan? Komt zijn pappie op de chat?quote:
Nee dan krijg je hem net als mij achter je aan en gaat hij je stalkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Want dan? Komt zijn pappie op de chat?![]()
quote:
trustequote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:36 schreef avonne het volgende:
[..]
zijn programmaatje werkt niet, dus zal wel aan het frobelen zijn
tot morgen allemaal
quote:
En hoe is afrika ?quote:
quote:
Kun je bij pinball kopen geloof ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
ja, jammer. op sommige chats kan je een gebruiker op negeren zetten en dan zie je hem nooit meer, jammer dat dat hier niet is he?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:17 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg, allemaal dus, alle partijen dus.
Tis fucking internet maar, als iedereen nou eens gewoon naar zichzelf kijkt ipv te gaan lopen bleren en stampvoeten als de eerste de beste peuter. Wat zeg ik een peuter is nog bijdehandter als de meesten hier.
Jullie doen er zelf net zo hard aan mee door overal te gaan lopen fucken en overal op in te gaan, loop dan ook niet zo te zielepoten.![]()
lekker geslapen zeker?quote:
Primaquote:
quote:
Ergo de zondagavondrel heeft nu plaatsgemaakt voor de dinsdag begrijp ik...hmmm...niet zo'n goede ontwikkeling aangezien ik op dinsdags meestal hondsmoe ben van weer 2 dagen werken met een te kort aan slaap.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 05:35 schreef PC eend het volgende:
Update voor jappie en anderen
Toen kwam yvonne, sloot wat topics waaronder FB! en blies het verhaaltje uit.
Mega rel voor BB begrippen![]()
prima geslapen... mag ik nu dan einderlijk eens iemand slaan!! ( niet persoonlijk jij hoor hihi)quote:
goeiemorgen jappiequote:
quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:13 schreef Sassefras het volgende:
oehhhh lekker!
is er een speciale gelegenheid, dat we zo vroeg taart krijgen?
smile...quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Double four alweer.![]()
O ja, en trouwdag.![]()
In dat geval neem ik ook een stukkie....feli CWquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Double four alweer.![]()
O ja, en trouwdag.![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Double four alweer.![]()
O ja, en trouwdag.![]()
HAHAHAHA! Tis weer fraai allemaal, sjappoo sjappoo!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 05:35 schreef PC eend het volgende:
Er was weer een offtopic kwestie, daar was ik niet bij, maar dat betrof oa scanman, zonder te hebben teruggelezen zal LS hem uiteraard wel weer hebben lopen zieken.
KNIP INTERESSANT VERHAAL
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]Mogguh!
Piepel, stukkie taart?
[afbeelding]
Bakkie leut erbij?
[afbeelding]
Enjoy![]()
goeiemorgen!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]Mogguh!
Piepel, stukkie taart?
[afbeelding]
Bakkie leut erbij?
[afbeelding]
Enjoy![]()
adrenaline-peil weer naar normale waarden?quote:
goeiemorgen bommie...quote:
en ook goeiemorgen buuf... had ik volgens mij nog niet gezecht! ... maar ik slaap nog halfquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goeiemorgen!
Ik kom op het juiste moment binnenvallen zie ik wel!![]()
Gefeliciteerd CW!![]()
Hou op schei uit....kan die gast z'n bloed wel zuipen....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
adrenaline-peil weer naar normale waarden?![]()
en alles nog goed met mevrouw Bommie?![]()
goeiemorgen trouwens...
ej, puntoortje!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en ook goeiemorgen buuf... had ik volgens mij nog niet gezecht! ... maar ik slaap nog half![]()
Hoeveel bannen heb JIJ al gehad?quote:
quote:
quote:
tjeemig..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:54 schreef Bocaj het volgende:
Ik zit nog steeds te kutten met internet thuis!![]()
Klote verhuizing, klote internet, klote kpn!
Heeft Bommie al een ban gekregen?![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:01 schreef teamlead het volgende:
[..]vanwaar de "
" ? Is een ban voor sommigen zoiets als een penisverlenging ofzo?
Onthullend dat je voor deze vergelijking hebt gekozen!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:01 schreef teamlead het volgende:
[..]vanwaar de "
" ? Is een ban voor sommigen zoiets als een penisverlenging ofzo?
Goeiemorgen Deminsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:50 schreef demins het volgende:
En een goede morgen dan maar weer, zolang het nog kan!![]()
Jouw houding (quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:01 schreef demins het volgende:
[..]
Jouw houding (![]()
![]()
) tegenover een penisverlenging! En dat kan ik me ook voorstellen, zal wel in verhouding zijn met de rest!
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Double four alweer.![]()
O ja, en trouwdag.![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:48 schreef demins het volgende:
[..]
Onthullend dat je voor deze vergelijking hebt gekozen!
Als jij het zó leuk vindt, ga ik me toch afvragen of het wel zo leuk wás!quote:
Inderdaad, ook ik heb een penisverlenging van 48 uur achter de rug! Maar wat een 48 uur dat was!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]je hebt ook een ban te pakken geloof ik, heb geen zin om al die rotzooi van de afgelopen week door te spitten
Ga ik is een keer op tijd naar bed is het gelijk een hele drukke nachtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 05:35 schreef PC eend het volgende:
Penis 2 keer zo groot geworden? Bij mij viel het wat tegen de eerste keerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:08 schreef demins het volgende:
[..]
Inderdaad, ook ik heb een penisverlenging van 48 uur achter de rug! Maar wat een 48 uur dat was!!!
Mwah als het aan mij ligt blijft het voorlopig rustig...ben weer voor een jaar genoeg uit m'n dak gegaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ga ik is een keer op tijd naar bed is het gelijk een hele drukke nacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |