Update voor jappie en anderen
![]()
Er was weer een offtopic kwestie, daar was ik niet bij, maar dat betrof oa scanman, zonder te hebben teruggelezen zal LS hem uiteraard wel weer hebben lopen zieken.
Wat ik wel zag was dat LS op een gegeven moment de SC inkwam (waar flugel was) en begon daar te zeiken over offtopic gaan in de cos.
Flugel ging kijken en gaf een waarschuwing, veel users waren het er niet mee eens en vonden geloof ik dat het offtopic wel meeviel, waaronder scanman die pissig zegt geef mij dan maar een ban.... die hij binnen een kwartier ook kreeg.
Veel gezeik weer hierover in FB en een scanmanfan kloon opent het
Het grote SCANMAN01 kom terug topic ! waarin weer users melden dat ze het er niet mee eens zijn en waar LS verlekkert toekijkt.
Ondertussen was gert in FB hulpmod aan het spelen, maar werd er ook gek van, getuige het feit dat hij al om hulp vroeg, of iemand er even 1 uit zijn nek kon halen.
Toen kwam Day net terug uit utrecht en is dan natuurlijk niet blij, ik zeg ga anders even gert helpen in FB, toen zei ze daar dat de SC daar moest kappen (wat ook niet echt hielp) en sloot ook het scanman kom terug topic.
Toen opende sunchaser de aanval een soort D-DAY zeg maar
Newby-modjes die gezag willen afdwingen ipv verdienenToen brak overal de pleuris uit en bleef bommert maar vechten tegen de bierkaai en zette alle zeilen bij om zijn zo geliefde moddiemods te steunen om tenslotte over de zeik te gaan tegen 'de broer van semih'
[COCOS #1] Daar waar het allemaal begon.....Toen kwam yvonne, sloot wat topics waaronder FB! en blies het verhaaltje uit.
Mega rel voor BB begrippen