quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zo, stoer![]()
Ben je wel weer in slaap gesukkeld daarna ?
nee iets met zon en achtervolgen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit je nu te insinueren dat ik die waardeloze kutkloon ben
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee iets met zon en achtervolgen.
heb ik zo maar het idee.
en dan zonnegroet.. nou ja laat maar, in mijn hoofd was het logisch...![]()
![]()
![]()
edit- er zat een post tussendoor van de kloon, die is nu weg. nu lijkt het helemaal niet logisch meer...![]()
maar goed, het was bedoeld als onspanningstip naat TL. en niet een verwijzing naar jou... sorry als dat zo leek...![]()
dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ken dat, heb ik met elke post die ik neerkwak
![]()
Ik had die hele kloon nog niet gezienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee iets met zon en achtervolgen.
heb ik zo maar het idee.
en dan zonnegroet.. nou ja laat maar, in mijn hoofd was het logisch...![]()
![]()
![]()
edit- er zat een post tussendoor van de kloon, die is nu weg. nu lijkt het helemaal niet logisch meer...![]()
maar goed, het was bedoeld als onspanningstip naat TL. en niet een verwijzing naar jou... sorry als dat zo leek...![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat verklaart een hoop![]()
![]()
nu je je auto van de hand heb gedaan zie ik je bijna over het hoofd....![]()
Fluck!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Auto hebben we al een tijdje dus was het tijd voor iets anders![]()
Jammer genoeg heeft 1 of andere kneus onze auto afgelopen weekend niet over het hoofd gezien, bij 14 auto's in de straat waren ze met een schroevendraaier of iets anders scherps, over de motorkappen aan het kloten geweest![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Fluck!
da's uhm k... balen..
Geen spoor van de dader zeker?![]()
Niemand heeft wat gezienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Fluck!
da's uhm k... balen..
Geen spoor van de dader zeker?![]()
behoorlijkquote:
Dat heeft het.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:15 schreef KRIBBET het volgende:
We zijn wel all risk verzekerd maar moet eerst even bekijken of het consequenties heeft voor de premie![]()
Ligt er een beetje aan. Bij sommige maatschappijen bouw je bonusbescherming op als je lang genoeg schadevrij rijdt.quote:
Ah...hetzelfde principe als bannen dus...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Bij sommige maatschappijen bouw je bonusbescherming op als je lang genoeg schadevrij rijdt.
Maar dan precies het tegenover gesteldequote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...hetzelfde principe als bannen dus...![]()
![]()
Nope...exact eender.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan precies het tegenover gestelde![]()
Euhm ik geloof dat scan tegen zichzelf is aangeredenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...exact eender.....
Opzettelijk tegen verkeersregelaars aanrijden is daarentegen weer niet gedekt.![]()
Scan moet leren dat een agent die het verkeer van rechts en links staat te regelen liever niet heeft dat hij als eerste optrekt......quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euhm ik geloof dat scan tegen zichzelf is aangereden
Hij was wel als eerste weg, maar dat had volgens mij toch alles met die agenten te makenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Scan moet leren dat een agent die het verkeer van rechts en links staat te regelen liever niet heeft dat hij als eerste optrekt......![]()
volgens jou ja.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij was wel als eerste weg, maar dat had volgens mij toch alles met die agenten te maken
Ik sta daar niet bepaald alleen in als je je ingelezen hebquote:
Ach en dat is nog niet erg, maar ik heb geleerd dat als je een bon krijgt het niet verstandig is om vervolgens in oom agent zijn schoenen te gaan zitten schijten....terwijl oom agent ze nog aanheeftquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Scan moet leren dat een agent die het verkeer van rechts en links staat te regelen liever niet heeft dat hij als eerste optrekt......![]()
Dat zou scan nooit doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach en dat is nog niet erg, maar ik heb geleerd dat als je een bon krijgt het niet verstandig is om vervolgens in oom agent zijn schoenen te gaan zitten schijten....terwijl oom agent ze nog aanheeft![]()
Volgens mij heeft hij ook op z'n bank gescheten!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zou scan nooit doen![]()
Hij scheet in zijn eigen schoenen
Nee dat waren APK en milagroquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook op z'n bank gescheten!
Ca 90% van de wereld denkt dat het leven draait om geld en/of macht....denk je dat ik me daar veel van aantrek duckie ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik sta daar niet bepaald alleen in als je je ingelezen heb
Als je denkt daar onder uit te kunnen moet je je kop maar in... euh het zand stekenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ca 90% van de wereld denkt dat het leven draait om geld en/of macht....denk je dat ik me daar veel van aantrek duckie ?
Graag bewijzen voor deze boute stelling!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ca 90% van de wereld denkt dat het leven draait om geld en/of macht....denk je dat ik me daar veel van aantrek duckie ?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je denkt daar onder uit te kunnen moet je je kop maar in... euh het zand steken
Struisvogelpolitiek![]()
Ben je moe, zeker nog van gisteren?quote:
nee, je bent nog steeds aan het drammenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben je moe, zeker nog van gisteren?
Tsskkk .....je leescapaciteiten nemen in rap tempo afquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je denkt daar onder uit te kunnen moet je je kop maar in... euh het zand steken
Struisvogelpolitiek![]()
Mjah...owkee...sorry...het zou ook 95% kunnen zijn...ik heb ze niet exact geteld.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Graag bewijzen voor deze boute stelling!
Je werkt toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsskkk .....je leescapaciteiten nemen in rap tempo af...... ik vroeg jou of je soms het idee had dat ik me daar veel aan gelegen zou laten liggen.
![]()
Nu doe je het weerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je werkt toch?
Voor je plezier, of voor het geld?
Op die fietsquote:
sorry, ik was ff in slaap gevallen!!!quote:
Was het lekker ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sorry, ik was ff in slaap gevallen!!!
het was een grapje maar het scheelde niet erg veel eigenlijk...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |