Herstellen jij!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:45 schreef Joohanna het volgende:
[..]
HAHAHAHA! Tis weer fraai allemaal, sjappoo sjappoo!
Het was vannacht dan ook wel een erg drukke nachtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah als het aan mij ligt blijft het voorlopig rustig...ben weer voor een jaar genoeg uit m'n dak gegaan![]()
Neuh, luchte niet echt op....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het was vannacht dan ook wel een erg drukke nacht![]()
Maar luchte het op of was het niet de moeite waard![]()
Om te zeggen dat je moest stoppen en gaan slapen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, luchte niet echt op....![]()
Gelukkig trok Snaptnix nog ff aan m'n jasje op msn..![]()
Ik ben nu toch wel benieuwd tegen wie jij nog even die grote smoel van je open wilde trekken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stooksnol!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel benieuwd tegen wie jij nog even die grote smoel van je open wilde trekken.
Volgens mij was hij de broer van Semih aan het slachtofferenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel benieuwd tegen wie jij nog even die grote smoel van je open wilde trekken.
ik denk niet dat die nog terug komt op Fok.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij de broer van Semih aan het slachtofferen![]()
Voor wie is die boze toeter ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:50 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk niet dat die nog terug komt op Fok.
![]()
meen je dat?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:50 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk niet dat die nog terug komt op Fok.
![]()
Oké, ga het een beetje snappen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geloof best dat het semih zijn broer is, net zo'n hypocriete mongool!![]()
Ik?quote:
Ik vond hem niet zo leuk en gezelligquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
meen je dat?
dat vind ik jammer. vond hem leuk en gezellig. jammer dat nou juist hij slachtoffer is van de hoog opgelopen spanningen...
jij had idd gelijk al bonje met m...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo leuk en gezelligEn dat had totaal niets te maken met zijn broer van zijn.
Al vanaf posting 10 ofzo niet, maargoed ik laat 'm voortaan wel links liggen, maar die komt heus wel weer terug....daar hoef je echt niet bang voor te zijn.
Mwah was gewoon enorm kut dat het zo uit de klauwen liep, daar ben ik zelf ook debet aan, ik had ook elke discussie uit de weg kunnen en misschien wel moeten gaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik?
Je bent er gisteren live bij geweest hoe ik voortdurend en met een griezelig fanatisme dat we wel kennen uit de bange jaren 40 - 45, belaagd werd door een niet nader te noemen rioolrat. Nog even los van alle aanvallen die ik van LS heb moeten doorstaan.
Een beetje leuk meeposten was er niet meer bij, "dankzij" deze lieden.![]()
Relax Team, nix aan het handje. Zoals ik vanmorgen al zei, ben voor dit jaar wel genoeg uit mijn dak gegaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:01 schreef teamlead het volgende:
* teamlead wijst nog eens op de TT
houden we het nog een beetje gezellig enzo?
Klopt als een zwerende vinger die je tussen de deur hebt gehouden!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij had idd gelijk al bonje met m...
Adem in, adem uit!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah was gewoon enorm kut dat het zo uit de klauwen liep, daar ben ik zelf ook debet aan, ik had ook elke discussie uit de weg kunnen en misschien wel moeten gaan.
Moet trouwens zeggen dat je idd een grote fan erbij hebt in arneaux![]()
nee dank je...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt als een zwerende vinger die je tussen de deur hebt gehouden!![]()
Maargoed verleden tijd weer.
Iemand een snoepje?
snoep, snoep....wat voor snoep???quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt als een zwerende vinger die je tussen de deur hebt gehouden!![]()
Maargoed verleden tijd weer.
Iemand een snoepje?
quote:
Hoi Petraa! Welkom weer in ons oergezellige Oud-Hollandse Zwaaitopic!quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Relax Team, nix aan het handje. Zoals ik vanmorgen al zei, ben voor dit jaar wel genoeg uit mijn dak gegaan.
Kun je er niet even bij vertellen welke kutkloon?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:16 schreef teamlead het volgende:
[..]oke
Ik nadernu het punt van uit m'n dak gaan tegen een waardeloze kutkloon, dus ik ga maar ff wat anders doen
zonnegroetjes schijnen heel rustgevend te werken...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:16 schreef teamlead het volgende:
[..]oke
Ik nadernu het punt van uit m'n dak gaan tegen een waardeloze kutkloon, dus ik ga maar ff wat anders doen
gok usquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:18 schreef demins het volgende:
[..]
Kun je er niet even bij vertellen welke kutkloon?Ik kan niet overal tegelijk zijn...
mag deze koe weer terug in de sloot?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
[..]
Vind je het gek, na dit soort commentaar ? Wat ben je ook een min mannetje eigenlijk ?
quote:
gelukkigquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:
was eigenlijk niet van plan veel terug te lezen vandaagquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:44 schreef demins het volgende:
[..]
Welnee, ze heeft d'r zwemdiploma gehaald!![]()
Lees in!![]()
Dank voor de update, ik vroeg me al af wat Scanman nou weer te zeiken had.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 05:35 schreef PC eend het volgende:
Update voor jappie en anderen
Er was weer een offtopic kwestie,
"knip".
Mega rel voor BB begrippen![]()
Zit je nu te insinueren dat ik die waardeloze kutkloon benquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zonnegroetjes schijnen heel rustgevend te werken...![]()
ow, sjips... raak ik de kern...
ik bedoelde het niet zo....![]()
Zo, stoerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:20 schreef tonja het volgende:
Vannacht gedroomd dat de bewoners bij mij in de huiskamer zaten, en me wakker hielden. Toen ik hier iets van zei, antwoordde Rik dat ze er rekening mee zouden houden. E10 was het hier niet mee eens en kwam mijn slaapkamer in om verhaal te halen. Toen heb ik hem helemaal verrot gescholden.![]()
Ben jij er nogquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zo, stoer![]()
Ben je wel weer in slaap gesukkeld daarna ?
Nieuwe poilcy blijkbaar, misschien heeft deze en gene toch nog wat opgstoken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |