Wat hij zegt...quote:
Is het zo saai hier?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het was een grapje maar het scheelde niet erg veel eigenlijk...![]()
slapen is zooooooooo lekker!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het was een grapje maar het scheelde niet erg veel eigenlijk...![]()
beetje een nasmeulend oorlogsgebiedquote:
Mijn gedachten waren eerlijk gezegd bij die 3 onvergetelijke minuten voor dat oortjes in slaap viel...quote:
Heb je me geblockt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
beetje een nasmeulend oorlogsgebied![]()
nee???quote:
na vannacht is het wel wat anders.... ( loopt hier een kleintje nog steeeeds ziek te zijn en te huilen..daarbij voel ik me ook weer niet erg lekker dus alles wat ik doe vreet energie.. ben dus erg moe)quote:
slapen is heeeerlijk...quote:
Slapen is mijn hobby!quote:
Doe dan maar zo rustig mogelijk. Misschien even wat slaap pakken als de kleintjes onder zeil zijn?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
na vannacht is het wel wat anders.... ( loopt hier een kleintje nog steeeeds ziek te zijn en te huilen..daarbij voel ik me ook weer niet erg lekker dus alles wat ik doe vreet energie.. ben dus erg moe)
Mijn vrouw gaat het morgen nakijken, de papieren liggen op kantoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Bij sommige maatschappijen bouw je bonusbescherming op als je lang genoeg schadevrij rijdt.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:38 schreef Jappie het volgende:
Lekker dan...zit ik hier een beetje mijn kostbare tijd te verdoen met een futloze bejaardensocieteit![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:38 schreef Jappie het volgende:
Lekker dan...zit ik hier een beetje mijn kostbare tijd te verdoen met een futloze bejaardensocieteit![]()
![]()
Ben jonger dan jou opaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe dat nou niet oma...nu moet ik je kin weer afvegen...![]()
Thanks mom..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ben jonger dan jou opaEn sorry, dat kwijl kwam omdat ik (weer) naar je foto keek
![]()
![]()
Hallo moppiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:35 schreef SuperMOM het volgende:
Litha, Jappie, Bommie... wat zijn jullie lief vanavond voor me![]()
![]()
Oortjes![]()
![]()
Slapen is mijn hobby!![]()
Helaas komt het er niet meer van sinds BB
![]()
Ik wil meedoen, heb racebanden onder mijn rollator laten zetten en niemand onder de 70 jaar kan me bijhoudenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan ? ...is er ergens een race ?![]()
Ik had ooit nog ergens een plaatje van een heuse race tussen 2 hangbejaarden in een winkelcentrum....ben um alleen kwijtgeraakt tijdens een crash...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wil meedoen, heb racebanden onder mijn rollator laten zetten en niemand onder de 70 jaar kan me bijhouden![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
Yeaaaah.....nog ff snel voor het voeballuh...![]()
![]()
![]()
wasda??quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Euhmmm of Undercover Lover op Veronica kijken? Dilemma, dilemma......![]()
he buuf ook hierquote:
Nog effe snel feliciteren dan!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:17 schreef CartWOman het volgende:
Ben echt blij met jullie felicitaties, lieverds. Bedankt!![]()
* CartWOman gaat nu met hubbie verder huwelijksdag vieren. En consumeren.![]()
Kijken hoever stellen gaan voor 100.000 euro, vanavond eerste aflevering, ik check het effe outquote:
Ah......mtjah...ik denk dat mensen heel ver gaan....het programma over de rooie deed het immers ook altijd fantastisch...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Kijken hoever stellen gaan voor 100.000 euro, vanavond eerste aflevering, ik check het effe out :L
ow dat....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Kijken hoever stellen gaan voor 100.000 euro, vanavond eerste aflevering, ik check het effe out![]()
ah toch nog iemandquote:
Kom jij doen?quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef versabommie het volgende:
Windows Vista Ultimate is zooooooooo moooooooooooooooooi!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
misschien ken je me wel onder een andere naam op een ander forum ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ken je naam maar niet genoeg van je postings om te weten hoe te reageren... ....sorry.![]()
![]()
Gewoon de botte bijl erin zoals je gewoon bent, pik! Gladys is niet op haar poezige snuitje gepleurd heur!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ken je naam maar niet genoeg van je postings om te weten hoe te reageren... ....sorry.![]()
![]()
Zijn die bejaarden gecrashtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had ooit nog ergens een plaatje van een heuse race tussen 2 hangbejaarden in een winkelcentrum....ben um alleen kwijtgeraakt tijdens een crash...![]()
Geen idee...maar dit is een leuk spelletjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
misschien ken je me wel onder een andere naam op een ander forum ?![]()
maar heej Jappie![]()
Yep, da real dealquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij de echte vista...of heb je XP geupgraded ?![]()
Dat idee had ik al niet echt alleen die suffe avator maakt dat ik toch een beetje zelfbeheersing wilde tonen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon de botte bijl erin zoals je gewoon bent, pik! Gladys is niet op haar poezige snuitje gepleurd heur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |