Is die ergens te downloaden?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yep, da real dealTis de laatste release candidate en deze draait super...alles werkt perfect!
Ziet goed uit...ben er wel benieuwd naar maar ik vrees dat het nog wel ff zal duren voordat ie bij mij op de comp de hoofdrol speelt..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yep, da real dealTis de laatste release candidate en deze draait super...alles werkt perfect!
Dacht die pas in Januari zou uitkomenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tegen welke voetballer heb je hetquote:
Jaccoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tegen welke voetballer heb je het![]()
wellesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon de botte bijl erin zoals je gewoon bent, pik! Gladys is niet op haar poezige snuitje gepleurd heur!
check uit de windows randen...matglas doorzichtbaar en gewoon stabiel meebewegen met de windowquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ziet goed uit...ben er wel benieuwd naar maar ik vrees dat het nog wel ff zal duren voordat ie bij mij op de comp de hoofdrol speelt..
voor de consumenten .....voor pro laatste kwartaal 2006....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dacht die pas in Januari zou uitkomen![]()
Ziet er wel mooi uit![]()
Tuurlijk, speel je rolletjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
wellesen heel verlegen ben ik ook
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat idee had ik al niet echt alleen die suffe avatAr maakt dat ik toch een beetje zelfbeheersing wilde tonen.![]()
![]()
stil jijquote:
Met het selectiebeleid van de Utrechter kan ik al die nieuwe spelers niet meer bijhoudenquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met het selectiebeleid van de Utrechter kan ik al die nieuwe spelers niet meer bijhouden![]()
ohw...okquote:
helaas... voor jou ben en blijf ik SUFFE Gladdiemaddiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ahhh...Gladdiemaddie....doe ut voor ons Japje...![]()
![]()
klopt toch ookquote:
Ik hoor net achter me dat de licentie's op kantoor nog tot volgend jaar lopen en daarna komt dit ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
voor de consumenten .....voor pro laatste kwartaal 2006....
Aaahhh...Gladdiemaddie.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
helaas... voor jou ben en blijf ik SUFFE Gladdiemaddie(sjeesss wat een slijmnaam
)
HOI MIKEquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:47 schreef Mike1964 het volgende:
ik zou het toch op zijn minst wel leuk vinden als er iemand "hoi Mike!" terug zou zeggen...![]()
Ik wou het net zeggenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:47 schreef Mike1964 het volgende:
ik zou het toch op zijn minst wel leuk vinden als er iemand "hoi Mike!" terug zou zeggen...![]()
HEY MIKIEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:47 schreef Mike1964 het volgende:
Had je lekker je bakkes moeten houden over dat scanman geleuter...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:47 schreef Mike1964 het volgende:
Oh ja, sorry, dat was niet zo beleefdquote:
whehehequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aaahhh...Gladdiemaddie........toe nou....ik heb mij vergist....er zat een wimperhaar die me het zicht ontnam...
![]()
There goes the neighbourhood...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen
Komt denk ik omdat je het over scanman had ofzo![]()
Wat spontaan!quote:
we hebben bij ons open licensequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoor net achter me dat de licentie's op kantoor nog tot volgend jaar lopen en daarna komt dit ook![]()
PS, wat ze op kantoor hebben krijgen wij hier dan ook![]()
PERSIE 1-0![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:47 schreef Mike1964 het volgende:
whehehequote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, dat was niet zo beleefd![]()
Ik bedoelde dus: De in Utrecht geboren bondscoach....![]()
banman!quote:
hij zei ovulator hihihquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
whehehe...misschien ben ik straks wel niet geinteresseerd meer in wie er bij die suffe ovator hoort...
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoi Mike, gaat dat snel zeg die 48 uur
![]()
Het enige wat drijft is z'n foeilelijke banstel!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:50 schreef BB6kijker het volgende:
Kan iemand zien of de ban van Scanman01, zeg maar de drijvende kracht achter BB6 op Fok, door een daadkrachtige moderator een grote invloed heeft op het aantal pageviews / bijdragen op een dag?
Ik wacht wel tot alle kinderziektes eruit zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
we hebben bij ons open licensedus we krijgen hem bij de release opgestuurd en klaar
![]()
Hijs iig waanzinig....dit is de definitieve doodtrap voor al die wanabee os-en![]()
doe maar happen!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
whehehe...misschien ben ik straks wel niet geinteresseerd meer in wie er bij die suffe ovator hoort...
![]()
Neh......deze post moet je BB6 kijkert aanrekenen.....hier heeft Scannie niets mee te maken...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:55 schreef versabommie het volgende:
dit is toch wel redelijk sneu of niet?
[..]
Het enige wat drijft is z'n foeilelijke banstel!![]()
achjoh wat is nou 48 uur..strax is hij het weer vergeten. Ik bedoel in elke oorlog vallen slachtoffers...en dit was al onderhand een maand aan het escalleren!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:52 schreef Mike1964 het volgende:
En hoi rest! ik wou nog één dingetje zeggen over scanmangate maar zal het er nu dan ook verder niet meer over hebben. Was oprecht over mijn zeik gister. Heb alles bijgelezen (was nog een hele klus) en wat mij betreft is alles wel gezegd.
Maar goed..
1-0!![]()
Weer niet goedquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh......deze post moet je BB6 kijkert aanrekenen.....hier heeft Scannie niets mee te maken...![]()
Nu ik scannie zeg schiet me opeens southpark te binnen...![]()
"Ow my god...they banned Skenny"![]()
hoi Mike!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:34 schreef Mike1964 het volgende:
Hoi allemaal !
Gladys, heb je wat tegen een eigen nametopic?quote:
Dan ben je 1 van de weinige die zonder vrees zijn computer vanmorgen heeft aangedaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb toch niks verkeerds gedaan? Ben gewoon weggegaan gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |