abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42543686
Er blijven nogal topics opduiken die gerelateerd zijn aan Internetdating.

De meest recente is deze Gevoelens krijgen voor iemand via internet kan dat...

Dit topic is niet de bedoeling een bash topic te worden voor degenen die Internetdating voor losers vinden.
Fijn als je dat vind, maar ventileer je mening dan maar in KLB ofzo...

Ook is dit topic niet bedoeld om Datingsites te gaan bespreken, daar is al een hele reeks van geweest en de R&P mods hebben besloten dat die reeks voldoende was.

Wel is dit topic bedoeld om:

-ervaringen uit te wisselen
-nieuwsgierigen een handje te helpen

Ik begin ermee even de voor- en nadelen van internetdating op te sommen, voor degenen die het overwegen misschien handig om te weten

Voordelen:
1)Lekker in je eigen omgeving daten (thuis/sommigen stiekem op werk)
2)De conversatie is leesbaar dus geen last dat je elkaar niet verstaat.Slechthorenden/doven zullen dat ideaal vinden.
3)Je leert elkaar goed kennen, bij je eerste date heb je al een beetje een idee hoe de ander is.
4)Je kan je antwoorden/vragen rustig overdenken, en eventueel verbeteren voordat je op ENTER drukt.
5)Je ziet elkaar niet, dus verlegen mensen hoeven niet bang te zijn voor die glimlach waardoor ze dichtklappen

Nadelen:
1)Sommigen zijn niet wie ze zeggen dat ze zijn. Foto is vals, doen zich anders voor, of hebben andere (criminele!) doelen.
2)Ondanks een echte foto kan het uiterlijk tegenvallen. Sommige mensen weten de goede hoek te vinden om voor de camera te staan
3)Dyslectie/blindheid is lastig
4)Je date kan nogal ver weg wonen
5)Sommige datingsites kosten geld
6)Het kan verslavend zijn

Goed dit is een begin, als iemand nog aanvullingen of opmerkingen heeft: game on!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_42543975
Tip: vraag een foto waar hij/zij helemaal opstaat, en dan niet een foto gemaakt met een fotoshoot maar een vakantie foto of stapfoto bijvoorbeeld.

pi_42543998
internet daten is gewoon een van de vormen om contact te leggen met anderen. Je kunt er een relatie aan overhouden (eigen ervaring) of keihard een blauwtje lopen... Net als overal...

Snap niet dat er zo'n heisa over gemaakt moet worden... Tegenwoordig zit iedereen op de internetdating, dus is het weer een plek waar de mensen die minder makkeljk contacten leggen, opnieuw minder aandacht krijgen (want het draait weer alleen om de hunks & babes) en weer op zoek moeten naar een alternatief om onder gelijken te verkeren (ja, ook eigen ervaring)
- It's good to be back?
- Darwin awards are the most prestigious awards in the world... and the cheapest; no winner ever comes and claim the trophy
- Murphy's law is the mild version of reality
pi_42544281
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:16 schreef Carda het volgende:
Tip: vraag een foto waar hij/zij helemaal opstaat, en dan niet een foto gemaakt met een fotoshoot maar een vakantie foto of stapfoto bijvoorbeeld.

aanvulling daarop : Vraag foto's van het heden. Grote kans dat er een foto op staat van vorig jaar.
En natuurlijk foto's uit verschillende hoeken en waar iemand helemaal op staat ipv alleen het gezicht.
♥ K, N, R en F ♥
pi_42544453
Stel je er op in dat mensen zich heel anders kunnen gedragen op internet dan in het echt.

Denk niet dat je na 100 internetgesprekken en 5 foto's iemand 'kent'. Dan nog kan je voor verassingen komen te staan bij een ontmoeting.

Ga niet de conclusie trekken, na het lezen van 5 overeenkomsten tussen jullie beide, dat je de ware gevonden hebt .
pi_42544549
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:28 schreef Geartsjuh het volgende:
Stel je er op in dat mensen zich heel anders kunnen gedragen op internet dan in het echt.

Denk niet dat je na 100 internetgesprekken en 5 foto's iemand 'kent'. Dan nog kan je voor verassingen komen te staan bij een ontmoeting.

Ga niet de conclusie trekken, na het lezen van 5 overeenkomsten tussen jullie beide, dat je de ware gevonden hebt .
inderdaad, bij een ontmoeting begint het pas
pi_42544595
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

inderdaad, bij een ontmoeting begint het pas
You got my point (om het even heel fout te zeggen )
pi_42544685
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:28 schreef Geartsjuh het volgende:

Is het zelfde als je elkaar 100 keer hebt gezien. Daarna kan hij/zij je nog verassen hoor maar dan op ander gebied. Het leuke is dat je via internet boeiende gesprekken kunt hebben met mensen die je anders never nooit niet zou ontmoeten.
pi_42545021
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:33 schreef Carda het volgende:

[..]

Is het zelfde als je elkaar 100 keer hebt gezien. Daarna kan hij/zij je nog verassen hoor maar dan op ander gebied. Het leuke is dat je via internet boeiende gesprekken kunt hebben met mensen die je anders never nooit niet zou ontmoeten.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Natuurlijk duurt het in het echt ook even voor je iemand kent, maar dat is niet wat ik bedoel. Mensen kunnen zich anders gedragen op internet dan ze echt zijn. Je kan een heel verkeerd beeld van iemand krijgen. En volgens mij heb je dat sneller op internet dan in het echt.

Ook is je beeld van een persoon via internet veel sneller beïnvloedbaar door je eigen verwachtingen omdat je beeld van degene die je via internet kent veel incompleter is dan als je iemand echt zou ontmoeten. In je eigen verwachting maak je dan de persoon op internet mooier dan hij/zij is, qua uiterlijk en karakter. Bij een ontmoeting vang je veel meer fysieke signalen op waardoor je heel snel een beeld krijgt van iemand.
pi_42545806
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:40 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Natuurlijk duurt het in het echt ook even voor je iemand kent, maar dat is niet wat ik bedoel. Mensen kunnen zich anders gedragen op internet dan ze echt zijn. Je kan een heel verkeerd beeld van iemand krijgen. En volgens mij heb je dat sneller op internet dan in het echt.

Ook is je beeld van een persoon via internet veel sneller beïnvloedbaar door je eigen verwachtingen omdat je beeld van degene die je via internet kent veel incompleter is dan als je iemand echt zou ontmoeten. In je eigen verwachting maak je dan de persoon op internet mooier dan hij/zij is, qua uiterlijk en karakter. Bij een ontmoeting vang je veel meer fysieke signalen op waardoor je heel snel een beeld krijgt van iemand.
Dat mensen zichzelf anders gedragen dan ze in het echt zijn hebben ze alleen zichzelf mee.
In het echt heb je ook 'players' waarvan je pas later achter komt dat ze zo zijn.

Ik ben met je eens dat als je elkaar in het echt ontmoet je misschien wel de beste indruk krijgt van iemand.
Maar denk er bij dat als je elkaar in het echt ziet je last kunt hebben van zoiets als verlegenheid en andere factoren die je via internet niet hebt.
pi_42546147
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:00 schreef Carda het volgende:

[..]

Dat mensen zichzelf anders gedragen dan ze in het echt zijn hebben ze alleen zichzelf mee.
Klopt .
quote:
In het echt heb je ook 'players' waarvan je pas later achter komt dat ze zo zijn.
Klopt, maar IRL prik je daar sneller doorheen. Je kan vaak in één oogopslag zien of iemand een player is of niet terwijl op internet elke jongen een charmeur kan zijn.
quote:
Ik ben met je eens dat als je elkaar in het echt ontmoet je misschien wel de beste indruk krijgt van iemand.
Maar denk er bij dat als je elkaar in het echt ziet je last kunt hebben van zoiets als verlegenheid en andere factoren die je via internet niet hebt.
Maar dat is juist mijn punt. Via internet heb je geen last van verlegenheid en kan je overkomen als een ontzettend sportieve en vlotte jongen terwijl je in het echt geen woord durft te zeggen. Tja, dan vind ik dat toch een tegenvaller.
pi_42546193
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:24 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

aanvulling daarop : Vraag foto's van het heden. Grote kans dat er een foto op staat van vorig jaar.
En natuurlijk foto's uit verschillende hoeken en waar iemand helemaal op staat ipv alleen het gezicht.
Inderdaad een recente foto vragen. Ooit eens iemand moeten zoeken aan de hand van een foto (was geen date, maar ok), maar dat wijf was minstens 50 kilo aangekomen
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:19:06 #13
13480 tAfkaR
aardbewoner
pi_42546489
De meeste mensen willen zich gewoon niet laten kennen. In elk geval niet snel. Dat geldt net zo hard voor mensen die je in " real life" ontmoet als voor mensen die je " virtueel " ontmoet.
Om te beoordelen hoe oprecht of eerlijk iemand is zal je toch echt een hele tijd met iemand om moeten gaan , en zelfs dan is er geen garantie op .
Als je de verhalen hoort over mensen die jarenlang dubbele levens erop na houden ........

Hoe dan ook is het internet een eenvoudige manier om met heel veel verschillende wezens in aanraking te komen. Goed en eenvoudig communicatiemiddel. HOE mensen dat gebruiken of misbruiken hangt gewoon helemaal van het persoon af .
¨Believe nothing. No matter where you read it,Or who said it, Even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense.¨
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:22:58 #14
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_42546640
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:16 schreef Carda het volgende:

Op zich niet verkeerd, maar dan nog moet je het met een flinke korrel zout nemen. Ik mailde met iemand en diegene had dus recente foto's, verschillende soorten en maten en op verschillende lokaties. Toch had ik al het vermoeden dat het om een faker ging en dat vermoeden werd uiteindelijk waarheid. Diegene bleek onder meer namen te werken en allemaal zaten ze bij dezelfde provider. Ach, ik denk maar zo, ik heb diegene ook maar in de waan gelaten dat ik haar leuk vond
Toch kwam er het moment dat ik "haar" maar eens confronteerde met het feit dat het niet goed zat, ik werd het een beetje moe, maar ja, daar kwam niets op terug natuurlijk. Volgens mij heb ik "haar" nogal laten schrikken door wat ik te horen had gekregen

Maar goed, mijn ervaringen zijn nogal wisselend, ik heb wel een paar keer met iemand gedate, maar je kan niet helemaal voorkomen dat diegene niet komt opdagen of dat diegene toch wel behoorlijk anders blijkt te zijn (internet is zo lekker anoniem), ik bedoel dan vooral op het karakter, maar ook met foto's wil het nog wel eens rooskleuriger eruit zien. Uiteindelijk moet je het toch hebben van de eerlijkheid van de ander. Je kan dan zelf alles naar waarheid vertellen, maar als de ander dat niet doet dan is dat best een teleurstelling
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:35:11 #15
146230 Liewec
70's movies rule
pi_42547193
Tip: Chat niet te lang, spreek snel af... Zeker als je echt wil "daten". Veel mensen blijven chatten en chatten en nog meer chatten, want het is zo leuk, en het kan dan 'in het echt' alleen maar tegen gaan vallen. Wees dit moment voor.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_42549577
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:35 schreef Liewec het volgende:
Tip: Chat niet te lang, spreek snel af... Zeker als je echt wil "daten". Veel mensen blijven chatten en chatten en nog meer chatten, want het is zo leuk, en het kan dan 'in het echt' alleen maar tegen gaan vallen. Wees dit moment voor.
nog een tip die hier bij aansluit

na chatten volgt bellen/skypen... dan weet je of de ander verbaal jou aanspreekt (stem, intonatie etc)

cammen is nog beter (nee dat hoeft geen stripcamsessie te worden, tenzij jullie daar helemaal voor in zijn natuurlijk )
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:34:53 #17
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_42555421
quote:
Klopt helemaal en heb het zelf ook meegemaakt. Tussen de eerste keer chatten en de echte date zat bij mij 3 maanden, veel te lang achteraf zeker omdat de date tegenviel. Hoe langer je blijft chatten hoe meer je die persoon kan romantiseren en dat kan dus dan vies tegenvallen achteraf.

Heb nu net mijn 2e internetdate gepland en nu hebben we maar 3 weken chatten. Ben benieuwd hoe deze date uit gaat vallen.
pi_42570348
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:34 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Klopt helemaal en heb het zelf ook meegemaakt. Tussen de eerste keer chatten en de echte date zat bij mij 3 maanden, veel te lang achteraf zeker omdat de date tegenviel. Hoe langer je blijft chatten hoe meer je die persoon kan romantiseren en dat kan dus dan vies tegenvallen achteraf.

Heb nu net mijn 2e internetdate gepland en nu hebben we maar 3 weken chatten. Ben benieuwd hoe deze date uit gaat vallen.
heb je al gebeld/geskyped? kan je ook checken of t geen man is of dat ze een doorgerookte stem heeft, lol
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:57:54 #19
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_42570484
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

heb je al gebeld/geskyped? kan je ook checken of t geen man is of dat ze een doorgerookte stem heeft, lol
Is al gebeurd en het was echt een vrouwenstem
pi_42574958
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:34 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Maar 3 weken?
Ik vind het na een mailtje of 3 (en pakweg een week) altijd wel tijd om wat af te spreken. Of niet natuurlijk.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 15:48:23 #21
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42579330
Niet aan beginnen ... Doe je het toch, dan z.s.m. afspreken. Chatten en mailen kan zo anders zijn dan dat het in het echt botert. Vraag minimaal 3 foto's.

[ Bericht 16% gewijzigd door Fawn op 11-10-2006 16:11:48 ]
KISSSSSSSSSSS
pi_42580054
Mijn tips:

1. Wacht niet te lang met afspreken, anders bloedt het contact dood. Bovendien ben je tijdens de chat altijd veel opener. Beetje raar om met iemand te daten van wie je waarschijnlijk al zijn problemen en favoriete sexstandjes weet. Er moet wel wat over blijven om over te praten

2. Vraag altijd om een foto waar de persoon helemaal op staat

3. Spreek altijd je date ook even telefonisch. Dan weet je zeker dat het ook inderdaad een hij/zij is en geen freak.

4. Tijdens chatten wel beetje opletten bij wat je zegt. Altijd positief zijn. Als je in echte leven een sloddervos bent, laat ze daar dan achterkomen na de date. Als je tijdens de chat zoiets laat blijken kan ze meteen denken dat je De_Grootste_Sloddervos_Op_Aarde bent. Chat vergroot alles uit.

5. Pas je chatwijze aan aan de ander. Gebruikt de ander heel veel smileys, doe dat dan ook en andersom. Als de ander bijna geen smiley gebruikt, doe het dan met mate. Hoe opener de ander, des te opener kan jij zijn.

Zo doe ik het altijd

Vooral punt 4 is erg belangrijk. Ik heb al regelmatig meegemaakt dat een verkeerde opmerking genoeg is om de dame weg te jagen. Een keertje vroeg ik nadat bij paiq de foto's op gezellige wijze zichtbaar waren gechat iets in de trant "ach ik merk morgen wel hoe je mijn foto's vond afhankelijk of je me verwijderd hebt of niet". Had ze inderdaad gedaan met als opmerking "Ik vond je laatste opmerking erg onzeker. Ik ben op zoek naar iemand die wat zekerder is".
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_42612020
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 16:08 schreef Knipoogje het volgende:
Mijn tips:

1. Wacht niet te lang met afspreken, anders bloedt het contact dood. Bovendien ben je tijdens de chat altijd veel opener. Beetje raar om met iemand te daten van wie je waarschijnlijk al zijn problemen en favoriete sexstandjes weet. Er moet wel wat over blijven om over te praten

2. Vraag altijd om een foto waar de persoon helemaal op staat

3. Spreek altijd je date ook even telefonisch. Dan weet je zeker dat het ook inderdaad een hij/zij is en geen freak.

4. Tijdens chatten wel beetje opletten bij wat je zegt. Altijd positief zijn. Als je in echte leven een sloddervos bent, laat ze daar dan achterkomen na de date. Als je tijdens de chat zoiets laat blijken kan ze meteen denken dat je De_Grootste_Sloddervos_Op_Aarde bent. Chat vergroot alles uit.

5. Pas je chatwijze aan aan de ander. Gebruikt de ander heel veel smileys, doe dat dan ook en andersom. Als de ander bijna geen smiley gebruikt, doe het dan met mate. Hoe opener de ander, des te opener kan jij zijn.

Zo doe ik het altijd

Vooral punt 4 is erg belangrijk. Ik heb al regelmatig meegemaakt dat een verkeerde opmerking genoeg is om de dame weg te jagen. Een keertje vroeg ik nadat bij paiq de foto's op gezellige wijze zichtbaar waren gechat iets in de trant "ach ik merk morgen wel hoe je mijn foto's vond afhankelijk of je me verwijderd hebt of niet". Had ze inderdaad gedaan met als opmerking "Ik vond je laatste opmerking erg onzeker. Ik ben op zoek naar iemand die wat zekerder is".
gheghe, maar ze was wel op zoek

veel zeggen op paiq dat ze er voor de gezelligheid zitten.. yeah right
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:54:57 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42612525
Ik date al sinds 1999 met korte en lange tussenpozen via internet. Nog steeds de ware niet gevonden though, wel erg leuke vluchtige en minder vluchtige vriendschappen aan overgehouden. Relatieplanet, Lexa etc bestonden toen nog niet. Volgens mij waren datingsites toen nog gratis. Ik weet niet meer waar ik ook alweer wél ingeschreven stond. Ik geloof dat Veronica ook een datingsite had, daar heb ik in ieder geval ook wat mensen leren kennen.
Ik heb nog nooit negatieve ervaringen gehad. Maar één keer had ik met iemand afgesproken in het plantsoen in Groningen tot hij tijdens het chatten ineens vanuit het niets zei: "Ik voel je". Dat vond ik zo vreemd dat ik de date meteen heb afgezegd. Gelukkig ben ik er nog nooit tijdens de date zelf achtergekomen dat ik met een fout persoon te maken had. Heb vooral veel dates gehad in het westen (want ik vond het altijd zo spannend om daar met de trein naartoe te gaan vanuit Groningen ). Verder heb ik inderdaad dikwijls gemerkt dat mensen toch anders zijn dan ze op internet overkomen. Foto's zeggen niet alles en daarom is mijn devies ook om na een korte mailperiode waarin je een beetje kunt peilen of jullie wat voor elkaar kunnen betekenen elkaar toch gewoon te ontmoeten. Ik heb ook wel meegemaakt dat we elkaar helemaal gek hadden gepraat en dat er toen irl totaal geen klik was. Dat is erg vervelend en ook al kun je je soms amper voorstellen dat je geen klik met iemand zult hebben als het op internet zo gezellig is: helaas, soms is dat nu eenmaal wel zo. Ik ben slechthorend, dus datingsites zijn perfect voor mij en gelukkig hebben steeds minder mensen moeite met daten via internet. Een bijkomend voordeel vind ik dat ik mensen al een beetje ken voor ik ze ontmoet. Dan sta ik m'n tijd ook niet te verknoeien.
Niet meer actief op Fok!
pi_42613061
Nog een tip: date met meisjes uit Groningen want op 1 of andere manier zijn daar heel veel meisjes van online op datingsites...

Blijkbaar zijn de Groningse mannen niet leuk genoeg
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:14:43 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42613108
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:13 schreef Godshand het volgende:
Nog een tip: date met meisjes uit Groningen want op 1 of andere manier zijn daar heel veel meisjes van online op datingsites...

Blijkbaar zijn de Groningse mannen niet leuk genoeg
lol .
Het valt mij juist op dat ik constant tegen westerlingen aan loop en ik kom nooit meisjes (en die wil ik uit Groningen tegen.
Niet meer actief op Fok!
pi_42620128
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

lol .
Het valt mij juist op dat ik constant tegen westerlingen aan loop en ik kom nooit meisjes (en die wil ik uit Groningen tegen.
ah je bent lesbisch...

zouden ze het erom doen, Oost en West, noord en Zuid dichter bij mekaar brengen

Nouja als je het in de buurt wil houden kan je natuurlijk regiogerelateerde datingssites bezoeken
pi_42629071
Één van de bezwaren van internetdating is dat er zo gelogen wordt over identiteiten etc. Foto's rippen noem maar op. Liegen over je uiterlijk en je mooier voor doen dan je al ben.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:33:52 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42633776
Ik heb vroeger ook wel gelogen over mijn identiteit. Toen ik nog heel jong was, zag ik het als een spelletje. Moesten die mensen maar niet zo dom zijn om erin te trappen. Ik zoog hele verhalen uit mijn duim en ik stuurde foto's van Michelle Pfeiffer. Pas na een flink aantal weken kwam die vent erachter dat ik foto's van een actrice had gestuurd. Het kunstmatige van de foto's viel hem niet eens op, want ik zei dat ik af en toe voor een modellenbureau poseerde . Ook een vriend van mij vertelde me dat hij een heel mooi meisje had ontmoet via internet. Toen hij haar foto liet zien, hielp ik hem uit de droom en zei dat het meisje op de foto een Amerikaanse actrice was. Zelf reageer ik dan ook niet op profielen met modellenfoto's. Verder heb ik mezelf wel eens mooier voorgedaan dan ik ben, maar dat doe ik niet meer, omdat ze bij een eventuele ontmoeting toch achter de waarheid zullen komen. Toch vinden veel mensen mij op internet een stuk enthousiaster en levendiger dan in het echt. Het is niet zo dat ik in het echt niet levendig ben, maar dan heb ik wat meer tijd nodig. Mensen verwachten echter dat ik heel vrolijk en babbelziek ben en als ik dat dan in het echt niet blijk te zijn, dan kan dat tegenvallen. Ik heb echt verschillende identiteiten, lijkt het.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:46:01 #30
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_42638642
tip:

Date in openbare gelegenheden. (als het dan niets is kun je nog altijd in de plaatselijke kroeg op zoek naar vervanging)
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_42640025
Ik heb zelf nog nooit op datingsites gezeten.
Wel heb ik via IRC/MSN een paar keer wat leuke dames ontmoet waarbij één keer het verder ging dan gewoon vriendschap.
Bij dat laatste ging het niet goed doordat ze in Groningen woont, en ik in Zuid-Limburg (en nog wat andere factoren).

Maar ok, ik ben dan nog nooit actief bezig geweest om relatiemateriaal te zoeken op internet.
Ik ben namelijk zelf niet echt het ideale relatiemateriaal.
pi_42645230
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:32 schreef Boschkabouter het volgende:

Ik ben namelijk zelf niet echt het ideale relatiemateriaal.
optimisme troef bij jou
pi_42658782
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 16:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

optimisme troef bij jou
Immer.

Maar mijn tip is om geen dates te zoeken die aan de andere kant van het land wonen.
pi_42659160
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:25 schreef Boschkabouter het volgende:

[..]

Immer.

Maar mijn tip is om geen dates te zoeken die aan de andere kant van het land wonen.
of aan de andere kant van de wereld, zoals sommigen van mijn vrienden en kennissen hebben gedaan..

vergeleken met Indoensië en Filipijnen is Groningen er niks bij
pi_42659503
Schiet toch niet op aan de andere kant van het land?
(vind ik dan)
pi_42659916
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:46 schreef het-is-mij het volgende:
Schiet toch niet op aan de andere kant van het land?
(vind ik dan)
Als iemand echt héél héel leuk is, ach wat maakt afstand dan uit.
En voor iemand die "wel aardig is" ga ik ook geen 250 km reizen nee
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42660561
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:01 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Als iemand echt héél héel leuk is, ach wat maakt afstand dan uit.
En voor iemand die "wel aardig is" ga ik ook geen 250 km reizen nee
Het is ook helemaal niet praktisch. Je kunt niet zomaar even langsgaan (zeker niet als het OV er bijna 5 uur over doet(enkele reis)). Je moet er een heel weekend voor uittrekken en aangezien ik op zaterdagen werk moet het ook nog eens lang van tevoren gepland worden.
pi_42660821
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:25 schreef Boschkabouter het volgende:

[..]

Het is ook helemaal niet praktisch. Je kunt niet zomaar even langsgaan (zeker niet als het OV er bijna 5 uur over doet(enkele reis)). Je moet er een heel weekend voor uittrekken en aangezien ik op zaterdagen werk moet het ook nog eens lang van tevoren gepland worden.
5 uur is wel heel erg lang...
Ik reiste vroeger elk weekend 2,5 uur heen en 2,5 terug...
Maar ja in het weekend uiteraard wel de tijd voor elkaar.
En met de auto kom je al een heel eind. Scheelt vaak uren...
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42664075
In een topic over internetdating die op slot kon zei MadMarco het volgende.
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 01:53 schreef MadMarco het volgende:
niet vaak gedate via internet, zou het wel willen doen...maarjah, aanmelden op een datingsite... ik zie het niet echt zitten. Het komt zo... wanhopig over. Iedereen zegt "ik zit hier voor de lol gewoon grappig" yeah right...

En vrouwen betalen vaak niet, die wachten lekker tot een kerel met abbo een berichtje stuurt. Ook zijn er honderden andere kerels die allemaal een gokje wagen op één dame (want het gehalte man/vrouw is 20/1 ofzo...)

Maar het is ook meer interesse. Ik maak irl genoeg contact, maar je kan op internet toch net die ene persoon tegenkomen die je anders nooit had leren kennen. En aangezien ik nogal kieskeurig ben is dat wel handig.
pi_42664682
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
In een topic over internetdating die op slot kon zei MadMarco het volgende.
[..]
dus...?
pi_42666254
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:35 schreef Godshand het volgende:
of aan de andere kant van de wereld, zoals sommigen van mijn vrienden en kennissen hebben gedaan..
vergeleken met Indoensië en Filipijnen is Groningen er niks bij
Ja, een vriend van mij heeft via een relatiebureau een thaise gevonden. Eerst hij paar weekjes daar, toen zij paar maandjes hier. Klikte wel (hij valt zelf bijna uitsluitend op aziaten). Dus nu is ze hard bezig met d'r inburgeringscursus.

Een collega op mijn werk is na een aantal vakanties in Peru daar een relatie aangegaan met een Peruviaanse (hij is 35 zij 23). Die is dus ook met haar inburgeringscursus bezig

Voor haar wat lastiger, want ze spreekt alleen Spaans. Zelf vind ik dat toch echt te ver weg. Ik zou dan eerst in Groningen gaan zoeken!

Zelf heb ik sinds vorige week een vriendin (gok ik dan hehe...na de 1e date al blijven pitten, en we chatten/bellen nu elke dag). Paiq
pi_42677885
iemand nog een paiq invite? Ik ben stiekem wel benieuw of ik mijn "match" vind
^_
pi_42678091
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 05:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

dus...?
Dus. Hij reageerde op een loze topickick, waarna een slotje volgde, maar zo kan z'n reactie toch in een topic over internetdating staan en heeft hij het voor niets getikt.
pi_42678319
danke onhandige clown
^_
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:01:00 #45
158175 Bilbao
Rood, Wit, GROEN
pi_42680076
tja ik ben erg positief over internetdaten.

Vorige week was ik er maar weer eens mee begonnen en zo vond ik een meisje uit Zoetermeer (3Km hiervandaan)
Zo'n beetje gechat en na 2 dagen chatten moest ik naar Zoetermeer wat kopen.
Dus ik vroeg zo van: heb je zin om naar de stad te komen om wat te drinken (dis dat was dan ook de eerste keer dat we elkaar zagen (afgelopen dinsdag)

Nou we hebben 3 uur lang op een terras gezeten eht was reuze gezellig.
Afgelopen Donderdag hadden we weer afgesproken in Zoetermeer en we hadden toen ook besloten om de volgende dag (Vrijdag) naar de bios te gaan.
Dus we waren gisteren naar de bios gegaan, we zijn naar "my super ex-girlfriend geweest.
En toen kwamen we een beetje los.
elkaars hand vasthouden en na afloop om 23:45 dat zij en ik naar huis fietste en dat we afscheid namen liep uit om een zoenpartij. (gisteravond dus)

Nu zie ik haar een week neit, geen ramp want je moet rustig aan doen.
Ze zeggen ook wel:
Hardlopers zijn Doodlopers.

Aankomende Zaterdag hebben we weer afgesproken en dan gaan we naar een pretpark.
Welke hou ik lekker geheim

Dus mijn mening is:
Ik vindt internetdaten wel leuk maar het kan ook wel tegenvallen.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:20:44 #46
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_42683771
Ik krijg dat internet date gedoe niet echt van de grond...

Misschien leg ik de lat te hoog ofzo.
pi_42686438
ik heb in het verleden zoveel gedate op internet dat je er eng van wordt.
tegenwoordig raad ik het iedereen af.
internet is nu echt voor iedereen beschikbaar.
en het stikt er dan ook van de lover boys verkrachters enz.
er zitten ook wel goede tussen alleen zie ik bij bekende van mij dat het tegen woordig vaker slecht afloopt dan goed.
dus internet daten ben ik heel voorzichtig mee geworden.
en weet niet of ik het ooit weer ga doen.
ik heb er opzich wel leuke herinneringen aan over gehouden enzo
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_42686559
Het is puur kwaad.
Mijn motto: Drink, dans, heb lief en verkracht.
  zondag 15 oktober 2006 @ 01:05:18 #49
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_42687036
quote:
Tips voor Internetdating
Doe het niet
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
pi_42695668
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 00:46 schreef CecilBDemented het volgende:
er zitten ook wel goede tussen alleen zie ik bij bekende van mij dat het tegen woordig vaker slecht afloopt dan goed.
en weet niet of ik het ooit weer ga doen.
ik heb er opzich wel leuke herinneringen aan over gehouden enzo
Als je een ouder ben met een dochter dan vraag je toch of je vóór de eerste date hem mag zien? Je hebt zijn adres, weet hoe hij eruit ziet en dan pas beslis je of je dochter mee mag.

Van alle dates die ik hebben die ouders mij altijd eerst gezien. Je kan inderdaad niet voorzichtig genoeg zijn want er zijn ook heel veel idioten op internet, maar je moet het ook weer niet overdrijven.
^_
pi_42697224
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 00:46 schreef CecilBDemented het volgende:
Ik heb alleen maar leuke dates gehad, dus ik kan je verhaal niet ondersteunen. Enige leuke date die veranderde in een minder leuke date was het feit dat ze een week na de one-night-stand-daarna-elke-dag-bellen plots toch eigenlijk 'geen tijd' voor een relatie had. Dan voel je je wel even kut
  zondag 15 oktober 2006 @ 18:51:38 #52
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_42702485
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:20 schreef IceHeat het volgende:
Ik krijg dat internet date gedoe niet echt van de grond...

Misschien leg ik de lat te hoog ofzo.
same here..ik vind niet veel mensen interessant, en ik verlies al snel mijn aandacht..
1x gedate na 3 weken gemsnd te hbben, viel wel tegen, hij was wel aardig enzo, maar de klik was er zeker niet.
pi_42702931
Ik heb wel vaker afgesproken met mensen die ik op internet heb leren kennen, al was het niet als echte DATE bedoeld. Meer als, hey wie ben jij nou irl? Ik ben niet meteen uit op een relatie ofzo, maar vind het gewoon leuk om mensen te leren kennen.

Het is alleen wel vervelend als de andere partij het wel als date ziet en totaal andere verwachtingen heeft Die gast vroeg me daadwerkelijk na een uur om 'verkering'. Omg
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  zondag 15 oktober 2006 @ 19:10:49 #54
131066 scrub_nurse
pi_42702960
  zondag 15 oktober 2006 @ 19:13:44 #55
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_42703023
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 19:09 schreef meami het volgende:
Ik heb wel vaker afgesproken met mensen die ik op internet heb leren kennen, al was het niet als echte DATE bedoeld. Meer als, hey wie ben jij nou irl? Ik ben niet meteen uit op een relatie ofzo, maar vind het gewoon leuk om mensen te leren kennen.

Het is alleen wel vervelend als de andere partij het wel als date ziet en totaal andere verwachtingen heeft Die gast vroeg me daadwerkelijk na een uur om 'verkering'. Omg
Ik had na 5 minuten chatten al een telefoon nummer van een meisje.

Alleen werd ik minder blij toen ze haar webcam aandeed.
pi_42703595
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 19:13 schreef IceHeat het volgende:

[..]

Ik had na 5 minuten chatten al een telefoon nummer van een meisje.

Alleen werd ik minder blij toen ze haar webcam aandeed.
Je weet toch, alleen lelijke kansloze mokkels doen zoiets.
^_
  maandag 16 oktober 2006 @ 02:42:42 #57
38509 Phate
But Seriously
pi_42713410
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:44 schreef MadMarco het volgende:
iemand nog een paiq invite? Ik ben stiekem wel benieuw of ik mijn "match" vind
Iemand er voor mij ook nog eentje over?
Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
pi_42714348
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:42 schreef Phate het volgende:

[..]

verstuurd naar mail in je profiel
  maandag 16 oktober 2006 @ 10:21:08 #59
38509 Phate
But Seriously
pi_42716328
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 07:38 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

verstuurd naar mail in je profiel
thnx!!
Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
pi_42720655
quote:

[..]

zeg doe dat ergens anders..
  maandag 16 oktober 2006 @ 17:29:00 #61
146230 Liewec
70's movies rule
pi_42721769
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:51 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

same here..ik vind niet veel mensen interessant, en ik verlies al snel mijn aandacht..
1x gedate na 3 weken gemsnd te hbben, viel wel tegen, hij was wel aardig enzo, maar de klik was er zeker niet.
Ja... Je moet ook geen 3 weken MSN-en natuurlijk. Da's net zoiets als in een kroeg met je ogen dicht iemand aanspreken en aan het eind van de avond je ogen pas open doen.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_42722101
Ik heb ff paiq geprobeerd, best wel tof dat concept van blind dating en dan langzaam die foto zien en dan beslissen...

best uniek concept
^_
  maandag 16 oktober 2006 @ 19:18:10 #63
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_42722613
quote:
En als er nog een is zou ik er ook graag eentje willen ontvangen:

Adres is ionas12@hotmail.com
  maandag 16 oktober 2006 @ 19:22:43 #64
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42722663
Ik ben zelf iemand die valt op oudere vrouwen ( 25+ tot 30) / volwassenere vrouwen ( die hoeven niet perse mijn leeftijdsgrens te halen,want tenslotte kan iedereen volwassen zijn ) omdat ik zelf mentaal ook stuk ouder ben. Alleen heb ik het uiterlijk van iemand van 20.( ben zelf 23)
Ik zit ook op relatieplanet en msn dating als betalend lid en ja daar krijg ik ook meiden die me aanspreken maar het zijn meestal jongere. Ik voel me niet thuis tussen de jongere mensen. Ik doe ernaast jeugdwerk met voornamelijk een leiding van 27+ en daar voel ik me dan wel weer thuis.

Soms heb je gewoon dingen waar je niks aan kan doen helaas.
Blind date dating lijkt me weer niets ik vind dat mensen je van de voren moeten kunnen zien.
Ik kijk daarentegen zelf wel niet naar uiterlijk.

Maar je mentaal ouder voelen dan je bent is gewoon zwaar vooral ook op zo een chats en sites omdat mensen meestal eerst naar de foto kijken en daar lijk ik gewoon erg kinderlijk op.
Daarnaast is mijn muziek keuze ook niet echt een favoriet van oudere meiden/vrouwen ( ik luister namelijk voornamelijk naar hardcore/jump/hardstyle) toch maar eens mijn levensstijl aanpassen denk ik.

Veel sites hebben tegenwoordig ook verificatie ( dit heb ik ook gedaan ) dit helpt enorm om de gewone mensen eruit te filteren, daarnaast op msn of andere chat zorg, dat als iemand een webcam heeft dat je die mag zien en doe dit zelf ook. Dit helpt met gezichtsuitdrukkingen maar zo zie je ook of iemand maar doet alsof ( fakers doen meestal alsof ze er geen hebben) bij msn kan je ook het profiel bekijken mits beschikbaar dit is meestal ook hoe de andere echt is.

[ Bericht 15% gewijzigd door depax op 16-10-2006 19:32:17 ]
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  maandag 16 oktober 2006 @ 21:39:32 #65
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_42724896
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 19:22 schreef depax het volgende:
Ik ben zelf iemand die valt op oudere vrouwen ( 25+ tot 30) / volwassenere vrouwen ( die hoeven niet perse mijn leeftijdsgrens te halen,want tenslotte kan iedereen volwassen zijn ) omdat ik zelf mentaal ook stuk ouder ben. Alleen heb ik het uiterlijk van iemand van 20.( ben zelf 23)
Ik zit ook op relatieplanet en msn dating als betalend lid en ja daar krijg ik ook meiden die me aanspreken maar het zijn meestal jongere. Ik voel me niet thuis tussen de jongere mensen. Ik doe ernaast jeugdwerk met voornamelijk een leiding van 27+ en daar voel ik me dan wel weer thuis.

Soms heb je gewoon dingen waar je niks aan kan doen helaas.
Blind date dating lijkt me weer niets ik vind dat mensen je van de voren moeten kunnen zien.
Ik kijk daarentegen zelf wel niet naar uiterlijk.

Maar je mentaal ouder voelen dan je bent is gewoon zwaar vooral ook op zo een chats en sites omdat mensen meestal eerst naar de foto kijken en daar lijk ik gewoon erg kinderlijk op.
Daarnaast is mijn muziek keuze ook niet echt een favoriet van oudere meiden/vrouwen ( ik luister namelijk voornamelijk naar hardcore/jump/hardstyle) toch maar eens mijn levensstijl aanpassen denk ik.

Veel sites hebben tegenwoordig ook verificatie ( dit heb ik ook gedaan ) dit helpt enorm om de gewone mensen eruit te filteren, daarnaast op msn of andere chat zorg, dat als iemand een webcam heeft dat je die mag zien en doe dit zelf ook. Dit helpt met gezichtsuitdrukkingen maar zo zie je ook of iemand maar doet alsof ( fakers doen meestal alsof ze er geen hebben) bij msn kan je ook het profiel bekijken mits beschikbaar dit is meestal ook hoe de andere echt is.
Daarnaast worden alle "leuke" meiden natuurlijk overrompeld met reacties. Demotiveert wel om te reageren, want dan kan je daar moeite en tijd in gaan steken om een origineel en leuk berichtje te sturen , maar je krijgt toch niks terug.

offtopic:
ITIL
pi_42730708
Jij en een andere gast gaan 5 minuten praten en dan beslist mevrouw wie ze dus verder wil spreken. Ligt het nou aan mij of is het altijd van je "hoe oud ben je", "waar woon je" en "welke hobbies heb je" dan komen er nog wat verbale confrontaties tussen jou en die andere kerel, en diegene met de meest gevatte opmerking die wint de battle meestal.
^_
pi_42736169
Aangezien ik het nergens anders kan vragen

Heeft er iemand nog een Paiq Invite voor mij over (man)

email: acechilla1@hotmail.com
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
pi_42737321
Paiq is voor kneuzen.
pi_42738242
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:32 schreef Duiveltja het volgende:
Paiq is voor kneuzen.
Het boeit me werkelijk geen reet wat jij denkt.

Geef me nou maar een invite
pi_42738960
Ben je zo wanhopig voor Paiq?
pi_42739226
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:32 schreef Duiveltja het volgende:
Ben je zo wanhopig voor Paiq?
Ja

Ik heb mijn vorige account weggegooid toen ik een jaar geleden mijn vriendin leerde kennen. Nu wil ik Paiq weer eens uitchecken en kun je nergens een invite krijgen
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:39:36 #72
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_42740907
Een AI dat bepaalt wat je match is. Welkom in de 21ste eeuw.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:46:18 #73
153230 mars7427
Live Life to the Max
pi_42741171
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:49 schreef Blazkowich het volgende:
Aangezien ik het nergens anders kan vragen

Heeft er iemand nog een Paiq Invite voor mij over (man)

email: acechilla1@hotmail.com
On its way....
pi_42741502
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:46 schreef mars7427 het volgende:

[..]

On its way....
Dankje

I got it
pi_42752983
Mensen, dit moet geen paiq-invite smeek topique worden, want dan gaat dit topique dicht..

PM me maar of (ja ook paiqer )

probeer vrienden te regelen die het ook kennen...
pi_42753233
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:39 schreef IceHeat het volgende:
Een AI dat bepaalt wat je match is. Welkom in de 21ste eeuw.
Die AI klopt voor geen meter. Het doel is gewoon zo'n neutraal mogelijk profiel op te geven en vervolgens gewoon kleppen met je matches en *echt* zien of het klikt of niet.

Je krijgt best veel matches en daar zitten soms hele leuke meiden tussen. Meiden met zulke profielen en foto's krijgen op reguliere sites tig reakties, probeer dan maar eens op te vallen. Bij Paiq krijg je in ieder geval 15 minutens zendtijd
pi_42753371
Paiqen of niet...

Zoek de datingsite die bij je past...

Sommige mensen willen weten wie ze voor zich hebben met profieltjes met foto's enzo, anderen willen eerst weten hoe de ander is via chatten, en dan de foto tevoorschijn laten komen...

Paiq is dus geen holy grail, het werkt niet voor iedereen...
pi_42769225
niet te lang chatten met elkaar, anders ga je een ideaalbeeld van iemand vormen en valt t altijd tegen in het echt
pi_42769275
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:36 schreef xericax het volgende:
niet te lang chatten met elkaar, anders ga je een ideaalbeeld van iemand vormen en valt t altijd tegen in het echt
Goed verwoord
Ben ik al eens mee de mist ingegaan en das niet grappig hehe.
pi_42793859
De beste tip blijft natuurlijk: ga bij je pc vandaan, krijg een leven en zorg dat je in het echt mensen tegenkomt.
pi_42807039
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:47 schreef Leopold_Stotch het volgende:
De beste tip blijft natuurlijk: ga bij je pc vandaan, krijg een leven en zorg dat je in het echt mensen tegenkomt.
dat doe je bij een Internetdate ook hoor..

Voor die date ga je achter de PC vandaan en ga je een echt mens ontmoeten (in ieder geval, dat is de bedoeling )
pi_42807659
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:37 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Goed verwoord
Ben ik al eens mee de mist ingegaan en das niet grappig hehe.
ik ga t morgen uitproberen.. chat nu een week met m.. dat is niet lang
pi_42807686
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:47 schreef Leopold_Stotch het volgende:
bestaan er mensen in het echte leven??
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:26:17 #84
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_42812175
Echte mensen
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:07:53 #85
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_42836544
blablabla en toch vrijgezel, dus: tips voor internetdating?

[ Bericht 29% gewijzigd door Patch op 20-10-2006 16:53:18 ]
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_42839537
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:07 schreef Patch het volgende:
Ben 2 x uitgeroepen tot Hunk van FTR en toch vrijgezel, dus: tips voor internetdating?
niet zo opscheppen
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:52:49 #87
22457 Patch
pi_42839835
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:43 schreef xericax het volgende:

[..]

niet zo opscheppen
sorry, ik zal het editten, maar mijn avatar niet
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_42850776
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:07 schreef Patch het volgende:
blablabla en toch vrijgezel, dus: tips voor internetdating?
Schopje naar V&A?
pi_42853013
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit negatieve ervaringen gehad. Maar één keer had ik met iemand afgesproken in het plantsoen in Groningen tot hij tijdens het chatten ineens vanuit het niets zei: "Ik voel je". Dat vond ik zo vreemd dat ik de date meteen heb afgezegd.
Bedoelde hij het niet gewoon op z'n Engels, dus als in, "ik begrijp je"?
...
  zondag 29 oktober 2006 @ 14:08:51 #90
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43035047
Als er iemand nog een Paiq invite heeft ontvang ik er graag een op ionas12@hotmail.com.

+ kleine topickick
  zondag 29 oktober 2006 @ 14:10:18 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_43035100
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:23 schreef The_Lizard_Queen het volgende:

[..]

Bedoelde hij het niet gewoon op z'n Engels, dus als in, "ik begrijp je"?
possible.
Maar ik was toen nog jong en onervaren enzo. Dus ik schrok daar natuurlijk van .
Niet meer actief op Fok!
pi_43038945
Ik ben er dus net mee begonnen. Op zich positief nog steeds. Krijg verschillende leuke reacties en er zitten zeker leuke meiden tussen. Het internetdaten is ook wel een relaxte manier om mensen te leren kennen vind ik. Je krijgt toch al een beetje een beeld van hoe iemand is. Alleen ben ik er wel bang voor (heb dus nog geen mensen ontmoet) dat foto's er vaak leuker uit zien dan de werkelijkheid. Zelf heb ik niet een bijzonder mooie foto erop gezet. Dan kan het in werkelijkheid enkel maar meevallen. Ik heb zat leukere foto's maar dat moet niet de eerste reden zijn dat iemand me aanspreekt.

Een vriendin van mij heeft op deze manier ook haar vriend ontmoet en die zijn alweer bijna een jaar bij elkaar. Bij hun was het juist wel een kwestie van eerst veel mailen en dan pas later ns afspreken. De eerste afspraak was trouwens wel ongemakkelijk. Op een of andere manier is alles dan toch anders dan als je lekker achter je pctje zit. Maar omdat je via je mail weet wat je beide interesseert etc. moet het gewoon een beetje groeien. En bij hun is dat dus goed gelukt. Nu ik nog
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_43057057
Heb ook veel dates gehad, in het begin alle beginnersfouten gemaakt maar na een date of 5 begonnen ze achter mij aan te lopen. Date 9 is een super lekker chick waar ik nu 2 maanden iets mee heb, nog niet echt heel lang maar we zijn wel stapelverliefd.
pi_43249832
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 03:18 schreef hetisleuk het volgende:
Heb ook veel dates gehad, in het begin alle beginnersfouten gemaakt maar na een date of 5 begonnen ze achter mij aan te lopen. Date 9 is een super lekker chick waar ik nu 2 maanden iets mee heb, nog niet echt heel lang maar we zijn wel stapelverliefd.
Ik ben wel benieuwd wat die beginnersfouten van jou waren en wat je nu doet waardoor ze achter je aanlopen.
pi_43249924
Zelfvertrouwen hebben waarschijnlijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Duiveltja op 05-11-2006 01:13:14 ]
pi_43251551
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

dat doe je bij een Internetdate ook hoor..

Voor die date ga je achter de PC vandaan en ga je een echt mens ontmoeten (in ieder geval, dat is de bedoeling )
Uiteraard moet je de echte wereld in, want daar is het contact directer, en gaat alles sneller. Maar internet is helemaal geen slechte manier om mensen tegen te komen, integendeel. Je kan veel mensen tegenkomen met dezelfde interesses. En dat zorgt voor herkenning, in grote en kleine dingen.

Ik heb nou een paar weken "paiq" gedaan. En als je naar die site kijkt en ziet hoe ingenieus het is opgezet dan verwacht je wel dat alle dames die bij je passen eruit worden gefilterd en op een presenteerblaadje worden uitgereikt, maar dat is gewoon niet zo. Sites waarbij je een stukje kan schrijven zeggen veel meer.

Ook het hele concept van "eerst het gesprek, dan de foto" vind ik slecht. Je praat met iemand, en die bevalt je, je stopt er tijd in om die foto te kunnen zien, en dan na 10 minuten krijg je een foto te zien van een of andere hork die ik in de discotheek na 2 seconden had "weggekeken".

Mensen zijn nou eenmaal visueel ingesteld. We willen paren met diegene die goed genoeg DNA heeft, en dit uit zich niet alleen in zaken als dominantie en andere sociale vaardigheden ter bevordering van de soort, maar vooral in het uiterlijk en de lichamelijke gesteldheid. En daar hoort afkeuren bij. Ook al zitten we op een chatsite en is alles louter te doen om een date waarbij men nog niet hoort te denken aan een vervolg, het menselijke aspect van sommige chatsites is ver te zoeken.
^_
pi_43251644
quote:
Op zondag 5 november 2006 00:59 schreef McNasty het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd wat die beginnersfouten van jou waren en wat je nu doet waardoor ze achter je aanlopen.
Het zijn altijd kleine dingen die het doen. Zelfvertrouwen en geen angst hebben om te worden afgewezen is heel belangrijk, dit zorgt er gewoon voor dat je los bent, en dat komt relaxed over, dat staat weer gelijk aan meer dominantie, want als je niet zenuwachtig bent kan je als man zijnde gewoon meer aan. Klink vaag, maar denk er maar eens over na.

En de kleine dingen zijn simpel. Wees charmant, houdt deuren open. Let op je lichaamstaal, praat langzamer dan normaal, heb het niet over bepaalde dingen, en weet wat er toe doet om een gesprek te laten verlopen zoals jij wilt, en er ook diepgang aan te geven = toenadering tot lichamelijk contact, en dat willen we toch?

Er is een waslijst waar je op kan letten, maar bovenstaande is wel het meest belangrijke
^_
pi_43255477
quote:
Op zondag 5 november 2006 02:51 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Het zijn altijd kleine dingen die het doen. Zelfvertrouwen en geen angst hebben om te worden afgewezen is heel belangrijk, dit zorgt er gewoon voor dat je los bent, en dat komt relaxed over, dat staat weer gelijk aan meer dominantie, want als je niet zenuwachtig bent kan je als man zijnde gewoon meer aan. Klink vaag, maar denk er maar eens over na.

En de kleine dingen zijn simpel. Wees charmant, houdt deuren open. Let op je lichaamstaal, praat langzamer dan normaal, heb het niet over bepaalde dingen, en weet wat er toe doet om een gesprek te laten verlopen zoals jij wilt, en er ook diepgang aan te geven = toenadering tot lichamelijk contact, en dat willen we toch?

Er is een waslijst waar je op kan letten, maar bovenstaande is wel het meest belangrijke
Kan ik wel beamen. Ik heb zelf een stuk of 7x gedate en hoe losser je overkomt des te prettiger verloopt de avond. Inderdaad altijd een beetje letten op wat je zegt en doet. Vergeet niet dat hij/zij alles wat je zegt en doet meeweegt in haar indrukken. Als je dus van nature een raszeiker bent, hou je dan in.

Veel mensen daten omdat hun kringetje te klein is om veel nieuwe mensen te ontmoeten. Als er dus geen vonk overspringt, maar het wel gezellig was probeer dan contact te houden. Zij heeft ook vriendinnen immers!
pi_43256488
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:03 schreef xericax het volgende:

[..]

ik ga t morgen uitproberen.. chat nu een week met m.. dat is niet lang
Hoe is dat eigenlijk afgelopen?
  zondag 5 november 2006 @ 13:05:44 #100
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43256654
2 jaar terug 2x internetdate gehad, beide keren niks geworden. Ik besloot toen dat internetdaten niks voor me was, maar aangezien ik na 2 jaar nogsteeds vrijgezel was besloten toch maar weer actie te gaan ondernemen.

Gisteravond had ik dus weer een date, opzich vrij gezellig, maar je merkt gewoon dat je op stap bent met een vreemde. Ook al ken je elkaar via MSN oid, in IRL heb je die band die je online had absoluut niet meer. Het was dan ook een vrij oppervlakkige date, beetje gepraat, filmpje gekeken (ze wilde niet uit eten of wat drinken, uit angst voor doodse stiltes) en that's it.

Ik vraag me nu dus echt af of dit internetdaten wel is wat ik wil. En wat ik nu moet met mijn date van gister, opzich ging het leuk, maar toen ik haar toevallig vanochtend nog ff op MSN sprak merkte ik dat het volgens mij redelijk afgekoeld was. Ze smsde gister nog dat ze het leuk vond, maar niet iets had van waaauuww (wat volgens mij vrij normaal is... toch??).

Hoe dan ook: wat vinden jullie: zijn er altijd meerdere dates nodig om uberhaupt iets voor de ander te gaan voelen, of is de 1e date meteen doorslaggevend ?
  zondag 5 november 2006 @ 13:35:45 #101
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43257443
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 21:39 schreef IceHeat het volgende:
Daarnaast worden alle "leuke" meiden natuurlijk overrompeld met reacties. Demotiveert wel om te reageren, want dan kan je daar moeite en tijd in gaan steken om een origineel en leuk berichtje te sturen , maar je krijgt toch niks terug.
Tuurlijk, maar een groot deel van die mensen die berichtjes sturen zijn echt ook kansloze types. Maar ja, ik weet van een meisje die een RP account heeft, en er leuk uitziet, en die heeft echt iets van 45 berichtjes gekregen de eerste 2 dagen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 5 november 2006 @ 13:40:41 #102
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43257566
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:05 schreef ConQuestador het volgende:
Het was dan ook een vrij oppervlakkige date, beetje gepraat, filmpje gekeken (ze wilde niet uit eten of wat drinken, uit angst voor doodse stiltes) en that's it.
Wat een suffe doos dan. No way dat ik op een eerste date naar de film ga. Ik wil weten of 't klikt, en dat doe je door gezellig wat te gaan eten/drinken samen. Ik heb een tijdje terug een 'date' gehad met een meisje waar ik mee gezoend had in een kroeg. Tijdens die 'date' (zijn wat gaan eten) kwam ik er toch wel achter dat het niks ging worden. Moest moeite doen 't gesprek op gang te houden, en dat vind ik enorm onaantrekkelijk in iemand.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_43257587
Iemand nog zo'n invite over?
Hoor ik die Griekse melodie...
  zondag 5 november 2006 @ 13:47:03 #104
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43257734
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat een suffe doos dan. No way dat ik op een eerste date naar de film ga. Ik wil weten of 't klikt, en dat doe je door gezellig wat te gaan eten/drinken samen. Ik heb een tijdje terug een 'date' gehad met een meisje waar ik mee gezoend had in een kroeg. Tijdens die 'date' (zijn wat gaan eten) kwam ik er toch wel achter dat het niks ging worden. Moest moeite doen 't gesprek op gang te houden, en dat vind ik enorm onaantrekkelijk in iemand.
True.... maar je vergeet dat sommige vrouwen ook gewoon verlegen zijn. Zodra dat over is kan het ineens wel de leukste persoon op de wereld zijn (ter info: Het uurtje dat we wel gepraat hebben ging gewoon goed hoor.)

Punt is: Ik weet niet wat zij nu wil, maar nog erger: ik weet ook niet wat IK nu wil Misschien toch maar kijken of ze zin heeft in een 2e date.
  zondag 5 november 2006 @ 13:50:43 #105
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43257837
quote:
Op zondag 5 november 2006 12:14 schreef Knipoogje het volgende:
Kan ik wel beamen. Ik heb zelf een stuk of 7x gedate en hoe losser je overkomt des te prettiger verloopt de avond. Inderdaad altijd een beetje letten op wat je zegt en doet. Vergeet niet dat hij/zij alles wat je zegt en doet meeweegt in haar indrukken. Als je dus van nature een raszeiker bent, hou je dan in.
Lijkt me wat tegenstrijdig, letten op wat je doet en losser overkomen. Je kan je ook te bewust zijn van jezelf en daardoor onzeker worden en niet goed opletten wat de ander zegt. Ontspannen en los zijn en zal inderdaad belangrijk zijn, maar zal ook een kwestie van ervaring zijn.
quote:
Veel mensen daten omdat hun kringetje te klein is om veel nieuwe mensen te ontmoeten. Als er dus geen vonk overspringt, maar het wel gezellig was probeer dan contact te houden. Zij heeft ook vriendinnen immers!
Goede tip. Geen vonk is dan ook geen ramp en gewone vriendschap is ook waardevol.

PS iemand nog een paiq invite voor ionas12@hotmail.com? Wil het weleens proberen namelijk.
  zondag 5 november 2006 @ 13:57:12 #106
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43257994
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:50 schreef cyber_rebel het volgende:
PS iemand nog een paiq invite voor ionas12@hotmail.com? Wil het weleens proberen namelijk.
alsjeblieft
pi_43258179
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:05 schreef ConQuestador het volgende:

Hoe dan ook: wat vinden jullie: zijn er altijd meerdere dates nodig om uberhaupt iets voor de ander te gaan voelen, of is de 1e date meteen doorslaggevend ?
Volgens mij zijn er idd meerdere dates nodig als je echt iets langdurigs zoekt. Een vriendin van mij die nu al jaren samen is met haar vriend heeft m ook via een datingsite. Ook heel veel contact met elkaar gehad via mail etc. en zij vonden de eerste date toch ook nog wel ongemakkelijk. Ik denk dat het daadwerkelijke contact toch meteen heel anders is dan via de chat. Heb ik zelf ook wel ns gehad. Dacht je dat je helemaal op dezelfde golflengte zit, is het toch echt niet zo. Zelf heb ik jaren terug ook ns een blind date gehad en toen vloog de vonk wel direct over, maar ja, dat was meer een soort van dierlijke aantrekkingskracht en niet voor iets langdurigs. Het blijft toch lastig denk ik. Gewoon meerdere pogingen wagen.
  zondag 5 november 2006 @ 14:05:26 #108
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43258236
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:47 schreef ConQuestador het volgende:
True.... maar je vergeet dat sommige vrouwen ook gewoon verlegen zijn. Zodra dat over is kan het ineens wel de leukste persoon op de wereld zijn (ter info: Het uurtje dat we wel gepraat hebben ging gewoon goed hoor.)
Mja, ik val niet op verlegen types. Tijdje terug nog een meisje uit 't hockeyteam dat ik train geschaakt (fout, ik weet het, maargoed) bij het uitgaan. Erg gezellig, terwijl ik haar daarvoor eigenlijk niet zag staan omdat ze nogal introvert is. 's Avonds daarentegen was ze erg gezellig. Ik dacht dat ze zo verlegen was omdat ze nieuw in het team was. Nouja, gezoend, met d'r mee naar huis, en zelfs met d'r naar bed geweest. Maarja, toen ik haar weer zag was ze net zo introvert als daarvoor. Dus dat is niks geworden. Ik geloof niet dat mensen die erg verlegen/introvert zijn, daar erg in gaan veranderen. Naar jou toe misschien, maar ik heb weinig zin in een vriendin die zelf niet met anderen durft te gaan praten.
  zondag 5 november 2006 @ 14:12:43 #109
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43258429
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:50 schreef cyber_rebel het volgende:
Lijkt me wat tegenstrijdig, letten op wat je doet en losser overkomen. Je kan je ook te bewust zijn van jezelf en daardoor onzeker worden en niet goed opletten wat de ander zegt. Ontspannen en los zijn en zal inderdaad belangrijk zijn, maar zal ook een kwestie van ervaring zijn.
Een date is niks anders dan een verkooppraatje. Je wil jezelf verkopen, niet een of ander product. Natuurlijk moet je niet gaan liegen (als ze het niet meteen doorheeft komt ze d'r toch wel achter), maar een beetje opletten wat je zegt doet het altijd goed. Ga nooit mensen afzeiken, da's heel belangrijk. Al is het terecht, mensen afzeiken geeft negatieve associaties. Onderwerpen als reizen, huisdieren (kattenanecdotes doen het altijd goed ) en dingen die je leuk vindt doen 't goed. Dingen als werk zijn op zich een goed beginonderwerp, maar probeer 'segways' naar bepaalde punten in wat ze vertelt te vinden. Naast dat dat vaak betere gespreksonderwerpen oplevert dan werk zelfs, laat je ook nog eens zien geinteresseerd te zijn in wat zij zegt. Als zei je iets verteld heeft kun je 2 dingen doen. Of zelf als je iets soortgelijks meegemaakt hebt daarover beginnen, of aan haar doorvragen over een bepaald onderwerp. Zelf over iets compleet anders beginnen moet je mee oppassen, want dan lijkt het alsof je niet luistert naar wat ze zegt, en niet geinteresseerd bent.

Dus, blijf positief, en let een beetje op wat je zegt. Meiden zijn toch het meest geinteresseerd in een stoere kerel die ook nog naar ze kan luisteren. Niet in een depri watje die te veel problemen heeft gehad en een mamma nodig heeft (om maar even een extreem te noemen ).
pi_43259156
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:41 schreef mark_dabomb het volgende:
Iemand nog zo'n invite over?
o ja, mijn mail: mark.prinsen AT hccnet.nl
Hoor ik die Griekse melodie...
  zondag 5 november 2006 @ 14:49:56 #111
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43259492
quote:
Op zondag 5 november 2006 14:39 schreef mark_dabomb het volgende:

[..]

o ja, mijn mail: mark.prinsen AT hccnet.nl
Ook jij : Alsjeblieft

(ps. Ben je cool als je vroeger nog met de maker van Paiq geknikkerd hebt ? )
  donderdag 9 november 2006 @ 17:43:13 #112
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43401651
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:57 schreef ConQuestador het volgende:
alsjeblieft
Bedankt!

Nog tips specifiek voor PaiQ?
  donderdag 9 november 2006 @ 18:10:49 #113
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43402499
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:43 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Bedankt!

Nog tips specifiek voor PaiQ?
Ja: Gebruik het niet

(serieus: Ik werd gekoppeld aan een meisje uit brussel, toen ze begon met "waar komt gij vandaan" moest ik toch wel ff lachen)
pi_43404651
Hmm, door m'n gebrek aan zelfvertrouwen durf ik nog niet echt... wat dat betreft zit ik ook wel enorm in een circeltje, maarja... 't is wat
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_43414969
Welke sites gebruiken jullie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:15:56 #116
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43431741
Ik heb me nu maar eens ingeschreven op relatieplanet. Het is wel immens triest dat het moet, maar op de 'gewone' manier lijkt niet echt te werken. Ik krijg helaas weinig reacties van mensen op die site. Ik heb 20 meiden een leuk berichtje gestuurd, maar eentje reageerde met 'sorry, geen interesse', van de rest nooit meer wat gehoord.

PaiQ heb ik ook nog rondgelopen, maar ik heb gewoon het idee dat daar mensen TOTAAL niet op zoek zijn, maar gewoon maar wat aanklooien. Ik hoor wel eens mensen zeggen dat ze hun relatie daar vandaan hebben maar ik zou niet weten hoe dat kan. Ik ben nog nooit ook maar EEN serieuze tegengekomen... 'Jah, ik heb me gewoon ingeschreven voor de lol haha', 'ik ben helemaal niet serieus op zoek' etc.

PaiQ is gewoon echt kut, op relatieplanet lopen volgens mij alleen maar kindmaakmachines rond die wanhopig op zoek zijn naar een sperma donor ofzo. Jammer dat er geen enkeling op zoek is naar gewoon een leuke vriend om samen dingen te doen ofzo

OF ik doe gewoon echt iets grondig fout OF ik ben gewoon een ontzettende kneus voor wie het ECHT niet weggelegd blijkt te zijn . Zit erover te denken deze episode ook maar eens af te sluiten en weer eens een keer te proberen om in de kroeg meiden aan te gaan spreken. Het moet toch ERGENS een keer OOIT lukken...
Internetjosti!
pi_43431780
Je moet gewoon een reactie geven, je vindt het zelf ook leuk als je een reactie krijgt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43431801
Kan je overigens niet internet daten en zoeken in de kroeg?
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:22:50 #119
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43431927
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je overigens niet internet daten en zoeken in de kroeg?
Uhhh jah, maar dat laatste had ik opgegeven omdat dat me niet leek te lukken. Ga eigenlijk best vaak uit, maar ik heb de hoop daarop een beetje opgegeven. Die vrouwen zijn totaal gestoord en echt serieuze interesse in me hebben ze meestal niet. Of zou niet weten hoe ik het anders moest kweken.

Dus daarom ben ik maar overgestapt op Internet dating, ik had geen zin meer om geld te verspillen in een kroeg alleen maar om een keer een leuk meisje tegen te komen (waar ik ontzettend op hoop op deze leeftijd).

Maar beide kan, jah. Alleen Internet dating lijkt nu ook niet extreem succesvol. Ik snap niet waar die succesverhalen vandaan komen. Ik kan niet eens een reactie uitlokken op mijn berichtjes. Ik stuur toch echt geen standaard 'hoi, ik zag je profiel en ik was in je geinteresseerd' berichtjes. Ik probeer een beetje origineel te zijn, maar niemand lijkt geinteresseerd.
Internetjosti!
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:23:40 #120
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43431947
Ik kreeg laatst trouwens de tip van iemand om je profiel gewoon te vernaaien, gewoon niet eerlijk zijn en er gewoon bullshit in zetten dat lijkt het meeste succes op te leveren. Ik heb een vet serieus profiel waarschijnlijk schrikt dat mensen af ofzo
Internetjosti!
pi_43432002
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:22 schreef BttD het volgende:

[..]

Uhhh jah, maar dat laatste had ik opgegeven omdat dat me niet leek te lukken. Ga eigenlijk best vaak uit, maar ik heb de hoop daarop een beetje opgegeven. Die vrouwen zijn totaal gestoord en echt serieuze interesse in me hebben ze meestal niet. Of zou niet weten hoe ik het anders moest kweken.

Dus daarom ben ik maar overgestapt op Internet dating, ik had geen zin meer om geld te verspillen in een kroeg alleen maar om een keer een leuk meisje tegen te komen (waar ik ontzettend op hoop op deze leeftijd).

Maar beide kan, jah. Alleen Internet dating lijkt nu ook niet extreem succesvol. Ik snap niet waar die succesverhalen vandaan komen. Ik kan niet eens een reactie uitlokken op mijn berichtjes. Ik stuur toch echt geen standaard 'hoi, ik zag je profiel en ik was in je geinteresseerd' berichtjes. Ik probeer een beetje origineel te zijn, maar niemand lijkt geinteresseerd.
Hoe vaak heb je via het internet gedate?

Krijg je ooit een reactie van een meisje?
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:31:34 #122
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43432182
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je via het internet gedate?

Krijg je ooit een reactie van een meisje?
Nog NIET gedate. Zover kom ik bij lange na niet. Ik doe gewoon iets gruwelijk fout ofzo (geldt trouwens niet alleen voor internetdating moet ik zeggen)

Krijg niet vaak een reactie eigenlijk. De meeste nemen het niet echt serieus geloof ik. Of mijn berichtjes zijn gewoon niet goed genoeg. Ik weet het niet. Ik zoek een manier om er tussenuit te springen, maar ik zou niet echt meer weten hoe hahaha.

Njah... voorlopig maar weer even afwachten, op dit moment heb ik de meeste interessante meiden al wel een mailtje gestuurd geloof ik...
Internetjosti!
pi_43432885
Gewoon blijven proberen, dan komt het vanzelf een keer

Hebben de meeste dames die je aanschrijft een gebrek aan aandacht denk je?
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:11:25 #124
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43433237
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:22 schreef BttD het volgende:
Ik stuur toch echt geen standaard 'hoi, ik zag je profiel en ik was in je geinteresseerd' berichtjes. Ik probeer een beetje origineel te zijn, maar niemand lijkt geinteresseerd.
Misschien is dat het juist, ik stuur meestal wel "hoi, leuk profiel, check mijn profiel als het je wat lijkt kan je me mailen / msnen op ......"
Daarmee voegt 1 op 5 vrouwen me ook echt toe. Alleen zit er tot nu toe niks tussen

De reden dat niemand dus op jouw reageerd:
a. Lelijke foto's
b. Geen leuk verhaal van jezelf
c. Je vergeet je email adres te sturen, vergeet niet dat 90% van de vrouwen niet betaald en dus ook niet reageren KAN via RP.

Oja, verder ben ik zelf ook nog niet overtuigt van het internetdaten. Zelfs als het tot een date komt valt het vaak gewoon tegen. Maarja, ik ben net als jou: in de kroeg een meisje versieren is gewoon niet voor me weg gelegd.
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:23:11 #125
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43433496
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon blijven proberen, dan komt het vanzelf een keer

Hebben de meeste dames die je aanschrijft een gebrek aan aandacht denk je?
Geen idee er is gewoon iets dat afstoot ofzo
Internetjosti!
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:25:52 #126
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43433563
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:11 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Misschien is dat het juist, ik stuur meestal wel "hoi, leuk profiel, check mijn profiel als het je wat lijkt kan je me mailen / msnen op ......"
Daarmee voegt 1 op 5 vrouwen me ook echt toe. Alleen zit er tot nu toe niks tussen

De reden dat niemand dus op jouw reageerd:
a. Lelijke foto's
b. Geen leuk verhaal van jezelf
c. Je vergeet je email adres te sturen, vergeet niet dat 90% van de vrouwen niet betaald en dus ook niet reageren KAN via RP.

Oja, verder ben ik zelf ook nog niet overtuigt van het internetdaten. Zelfs als het tot een date komt valt het vaak gewoon tegen. Maarja, ik ben net als jou: in de kroeg een meisje versieren is gewoon niet voor me weg gelegd.
a) nee, heb wel een leuke foto online staan. Ik zie er best behoorlijk uit, al zeg ik het zelf, hoor het ook vaak genoeg van mensen in m'n omgeving daar niet van
b) Nja, zou kunnen. Ik probeer wat over mezelf te vertellen, maar kennelijk zal het wel weer niet interessant genoeg zijn. Je moet op zijn minst een miljoen keer per dag uitgaan, mensen de hele dag alleen maar aan het lachen kunnen maken, super spontaan zijn, compleet zelfstandig. Veel van die eigenschappen bezit ik wel, maar niet voor de volle 100% (vooral humoristisch ben ik niet echt)
c) e-mail adres stuur ik altijd (mailadres dat ik altijd weer op kan zeggen mocht het nodig zijn, gaat ook spam heen)

Ik denk b). Ik ga mijn profiel maar eens aanpassen denk ik. Wat meer proberen de botte klootzak uit te hangen (die ik niet ben)
Internetjosti!
pi_43434062
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:23 schreef BttD het volgende:

[..]

Geen idee er is gewoon iets dat afstoot ofzo
Of je legt de lat te hoog.

Een vrouw die er een beetje fatsoenlijk uitziet en gewoon uit haar woorden kan komen hoeft niet naar RP te grijpen, die gaat gewoon uit met een leuke jongen van het werk, de sportclub of van het uitgaan. Zij zal minder snel uitgaan met iemand die ze niet mooi/leuk genoeg vindt en bovendien nog eens van RP
pi_43434297
iemand die nog een paiq invite over heeft?
je moet gewoon zorgen dat je een leuke beschrijving neerzet ( + foto ) (zelf nog niet gedaan) en al wel 1 reactie gehad maarja.. daar ligt het ook meestal aan denk ik.
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:57:53 #129
131066 scrub_nurse
pi_43434401
weet je wat eigenlijk zo grappig is? in dit topic en nog meerdere fok!topics zitten mensen die heel graag een leuke relatie willen, die eenzaam zijn, die ook graag iemand vinden om tegen aan te kruipen... en niemand van hen (waaronder ikzelf) vind wat leuks op knuz, RP, paiq, lexa of wat dan ook..we klagen er allemaal over tegen elkaar..vind niemand elkaar dan hier? is er geen date topic? moeten we n date/flirttopic openen? wat vinden jullie ervan?
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:58:15 #130
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43434415
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Of je legt de lat te hoog.

Een vrouw die er een beetje fatsoenlijk uitziet en gewoon uit haar woorden kan komen hoeft niet naar RP te grijpen, die gaat gewoon uit met een leuke jongen van het werk, de sportclub of van het uitgaan. Zij zal minder snel uitgaan met iemand die ze niet mooi/leuk genoeg vindt en bovendien nog eens van RP
Ja klopt, voor mij ligt het iets anders omdat ik al een hele tijd op zoek ben naar iemand en het maar niet wil lukken
Internetjosti!
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:00:16 #131
131066 scrub_nurse
pi_43434459
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef Stiletto het volgende:
je moet gewoon zorgen dat je een leuke beschrijving neerzet ( + foto ) (zelf nog niet gedaan) en al wel 1 reactie gehad maarja.. daar ligt het ook meestal aan denk ik.
ik heb laatst op de paiq site aangegeven dat ik informatie wilde en 2 dagen later kreeg ik n invite van henzelf. probeer dat s?
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:01:15 #132
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43434486
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef scrub_nurse het volgende:
weet je wat eigenlijk zo grappig is? in dit topic en nog meerdere fok!topics zitten mensen die heel graag een leuke relatie willen, die eenzaam zijn, die ook graag iemand vinden om tegen aan te kruipen... en niemand van hen (waaronder ikzelf) vind wat leuks op knuz, RP, paiq, lexa of wat dan ook..we klagen er allemaal over tegen elkaar..vind niemand elkaar dan hier? is er geen date topic? moeten we n date/flirttopic openen? wat vinden jullie ervan?
Het zijn voornamelijk de mannen. Vrouwen hebben het altijd voor het uitkiezen en zullen derhalve ook nooit single zijn. Ik ken eigenlijk al te weinig mensen die nog single zijn om eens een keer een relatie mee te beginnen. Opschieten doet het dus niet.

Wellicht is het een idee... maar ik denk dat dat topic dan alleen mannen aantrekt en geen vrouwen.

Wat wel frustrerend is

Het gekke is eigenlijk dat juist de mensen die graag een relatie WILLEN het bijna nooit KRIJGEN lijkt het wel. Ik heb nog nooit een relatie gehad en zit er inmiddels wel HEEL erg om verlegen eigenlijk
Internetjosti!
pi_43434520
Homo worden?
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:03:30 #134
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43434562
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Homo worden?
Is eigenlijk de enige optie jah
Internetjosti!
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:04:02 #135
131066 scrub_nurse
pi_43434575
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Homo worden?
doe s niet zo dom!
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:04:17 #136
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43434584
quote:
Ik heb volgens mij nog wel een invite over
Internetjosti!
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:06:27 #137
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_43434644
quote:
-edit- zie hierboven
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:06:37 #138
131066 scrub_nurse
pi_43434657
er zijn heus wel vrouwen/meiden single, hoe kom je op t idee dat er geen meiden single zijn?
ik ben t iig en ik ben t goed beu, maar ja hoe vind je op je 31e een leuke geschikte man die niet nog bij zn moeder woon of een of andere freak is?
ik heb ook geen noemenswaardige relaties gehad, dat was dan ook de reden dat ik mijn invite van paiq niet gebruikt heb, je moet er nl invullen hoeveel relaties je hebt gehad en hoelang de langste duurde....
pi_43434698
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:04 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

doe s niet zo dom!
Leuk he humor?
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:08:06 #140
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_43434705
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:06 schreef scrub_nurse het volgende:
er zijn heus wel vrouwen/meiden single, hoe kom je op t idee dat er geen meiden single zijn?
ik ben t iig en ik ben t goed beu, maar ja hoe vind je op je 31e een leuke geschikte man die niet nog bij zn moeder woon of een of andere freak is?
ik heb ook geen noemenswaardige relaties gehad, dat was dan ook de reden dat ik mijn invite van paiq niet gebruikt heb, je moet er nl invullen hoeveel relaties je hebt gehad en hoelang de langste duurde....
Haha niemand die dat kan zien hoor op paiq, gebruiken ze alleen om je beter te kunnen koppelen. Bijvoorbeeld met die leuke gozer van 31 die nog geen noemenswaardige relaties heeft gehad...
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:09:09 #141
131066 scrub_nurse
pi_43434742
mm
naja mn invite is nu verlopen...
pi_43434744
quote:
Lekker zeggen dat je 3 keer een relatie gehad hebt van 2 jaar, doet iedereen wel
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:09:31 #143
131066 scrub_nurse
pi_43434750
ik lieg niet graag...
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:10:49 #144
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43434782
Iemand die invites wil hebben:

mail ff naar renegade@breakdancers.nl
Internetjosti!
pi_43434825
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:09 schreef scrub_nurse het volgende:
ik lieg niet graag...
Het is maar om de aandacht te trekken, daarna kan je gewoon de waarheid vertellen
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:15:01 #146
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43434893
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:25 schreef BttD het volgende:

[..]

a) nee, heb wel een leuke foto online staan. Ik zie er best behoorlijk uit, al zeg ik het zelf, hoor het ook vaak genoeg van mensen in m'n omgeving daar niet van
b) Nja, zou kunnen. Ik probeer wat over mezelf te vertellen, maar kennelijk zal het wel weer niet interessant genoeg zijn. Je moet op zijn minst een miljoen keer per dag uitgaan, mensen de hele dag alleen maar aan het lachen kunnen maken, super spontaan zijn, compleet zelfstandig. Veel van die eigenschappen bezit ik wel, maar niet voor de volle 100% (vooral humoristisch ben ik niet echt)
c) e-mail adres stuur ik altijd (mailadres dat ik altijd weer op kan zeggen mocht het nodig zijn, gaat ook spam heen)

Ik denk b). Ik ga mijn profiel maar eens aanpassen denk ik. Wat meer proberen de botte klootzak uit te hangen (die ik niet ben)
Ik ben optie d nog vergeten:

Je kiest de verkeerde vrouwen uit. Ik kies vrouwen uit waar ik denk ook IRL op te vallen, in mijn geval zijn dat de iets rustigere meisjes, en dus niet de superknappe modellen die op zaterdagavond op de bar staan te dansen. Je weet gewoon dat als je zo'n foto op een datingsite ziet staan dat de vrouw in kwestie enorm veel berichtjes krijgt, en vaak reageren ze dan maar op 1 of 2.
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:15:13 #147
131066 scrub_nurse
pi_43434898
mja dat is waar..
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:16:30 #148
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43434940
quote:
Ik ben het ook spuugzat om single te zijn Maar wat ik bedoel met dat er geen vrouwen meer single zijn is dat ze bijna allemaal wel een vriendje hebben waarmee ze al samenwonen of weet ik veel wat . Lekker boeiend allemaal. En als ze al niet bezet zijn dan hebben ze wel weer tig MOEILIJKE relaties achter de rug... heb je daar weer gezeik mee...

't is niet makkelijk allemaal
Internetjosti!
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:17:45 #149
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43434976
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Ik ben optie d nog vergeten:

Je kiest de verkeerde vrouwen uit. Ik kies vrouwen uit waar ik denk ook IRL op te vallen, in mijn geval zijn dat de iets rustigere meisjes, en dus niet de superknappe modellen die op zaterdagavond op de bar staan te dansen. Je weet gewoon dat als je zo'n foto op een datingsite ziet staan dat de vrouw in kwestie enorm veel berichtjes krijgt, en vaak reageren ze dan maar op 1 of 2.
Ja ik reageer ook op de wat verlegener, rustige types. In principe ben ik zelf ook wel een wat rustiger figuur. En dat maakt me juist zo onaantrekkelijk, je moet gewoon een wilde klootzak zijn die elke avond in de bar zichzelf naar de tering zuipt, dan word je pas aantrekkelijk
Internetjosti!
pi_43434991
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef scrub_nurse het volgende:
mja dat is waar..
Bij Paiq weet je (bijna) niks van elkaar. Die persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt voor het matchen.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_43435094
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:17 schreef BttD het volgende:

[..]

Ja ik reageer ook op de wat verlegener, rustige types. In principe ben ik zelf ook wel een wat rustiger figuur. En dat maakt me juist zo onaantrekkelijk, je moet gewoon een wilde klootzak zijn die elke avond in de bar zichzelf naar de tering zuipt, dan word je pas aantrekkelijk
zelf ben ik ook een rustig type niet echt een prater maarja, flink zuipen
al eens geprobeerd.. je krijgt ineens wel veel aandacht.. maar niet dat je er echt iets aan hebt :p
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:22:02 #152
131066 scrub_nurse
pi_43435097
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:16 schreef BttD het volgende:

[..]

Ik ben het ook spuugzat om single te zijn Maar wat ik bedoel met dat er geen vrouwen meer single zijn is dat ze bijna allemaal wel een vriendje hebben waarmee ze al samenwonen of weet ik veel wat . Lekker boeiend allemaal. En als ze al niet bezet zijn dan hebben ze wel weer tig MOEILIJKE relaties achter de rug... heb je daar weer gezeik mee...

't is niet makkelijk allemaal

precies mijn probleem..
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:23:32 #153
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43435136
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:22 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

precies mijn probleem..
Ik ben zelfs nog maagd op m'n 24e
Internetjosti!
pi_43435169
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:23 schreef BttD het volgende:

[..]

Ik kan wel een vrouwke charteren
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:26:14 #155
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43435217
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:21 schreef Stiletto het volgende:

[..]

zelf ben ik ook een rustig type niet echt een prater maarja, flink zuipen
al eens geprobeerd.. je krijgt ineens wel veel aandacht.. maar niet dat je er echt iets aan hebt :p
Ik heb je een invite gestuurd! Wees alleen niet te snel teleurgesteld want er lopen veel te veel wijven rond die totaal niet op zoek zijn. Gewoon redelijk to the point komen snel ofzo

Ik heb geen zin meer in gezeik, wil gewoon een relatie
Internetjosti!
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:26:37 #156
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43435223
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik kan wel een vrouwke charteren

Is een last minute optie

Over een half jaar denk ik
Internetjosti!
pi_43435271
Bedoel geen hoer
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:29:56 #158
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43435326
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bedoel geen hoer
Dacht het even

Maar dan nog
Internetjosti!
pi_43435365
Iemand die je koppelt of een site die je wil koppelen.

What's the difference?
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:33:56 #160
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43435457
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die je koppelt of een site die je wil koppelen.

What's the difference?
Kom maar op dan
Internetjosti!
pi_43435534
Moet je me een email sturen of toevoegen op MSN
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:48:01 #162
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43435944
quote:
Teveel mannen en te wenig vrouwen voor volgens mij. Ook schijnt zoiets al een keer geprobeerd zijn zonder success. Maar niks weerhoud je er natuurlijk van om contact te leggen met iemand die je leuk vind en ook zoekend is
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:49:47 #163
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43436009
quote:

[..]

Join da club
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:52:17 #164
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43436090
Diego: De matchmaker van fok?
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:54:22 #165
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43436162
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:49 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Join da club
Wauw, ik dacht dat ik haast alleen was
Internetjosti!
pi_43436226
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:52 schreef cyber_rebel het volgende:
Diego: De matchmaker van fok?
Is mijn werk al maar dan in een andere setting
pi_43437913
kben ook nog maagd op mn 20e das nie zon ramp dus nog geen invite binne
pi_43438380
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is mijn werk al maar dan in een andere setting
  vrijdag 10 november 2006 @ 21:45:04 #169
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43439809
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 20:43 schreef Stiletto het volgende:
kben ook nog maagd op mn 20e das nie zon ramp dus nog geen invite binne
Hee ik heb je wel een email gestuurd.

Nja, op je 20e nog maagd zijn is eigenlijk wel behoorlijk oud.

Normaal is 16/17

Edit: Je had gelijk: verkeerde mail adres. Zou nu wel moeten kloppen! Check je inbox
Internetjosti!
pi_43439874
Is niet normaal
  vrijdag 10 november 2006 @ 21:48:18 #171
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43439889
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is niet normaal
Dat zeg ik toch
Internetjosti!
pi_43439959
Dat iedereen op zijn 16e/17e ontmaagd is niet normaal. Ik schat dat hooguit 60% van alle mensen ontmaagd is voor zijn 18e verjaardag
pi_43440528
16/17 is tegenwoordig normaal ja.. maarja als je op je 20e of 24e nog niet ontmaagd dat is het nog geen super ramp dat bedoelde ik, zou het liever ook anders zien maarja en heb de invite nu binnen thanks
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:27:35 #174
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43440964
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:11 schreef Stiletto het volgende:
16/17 is tegenwoordig normaal ja.. maarja als je op je 20e of 24e nog niet ontmaagd dat is het nog geen super ramp dat bedoelde ik, zou het liever ook anders zien maarja en heb de invite nu binnen thanks
Nja, eigenlijk is het wel een ramp

Je voelt jezelf er niet bepaald beter door ofzo hoor
Internetjosti!
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:28:28 #175
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43440988
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat iedereen op zijn 16e/17e ontmaagd is niet normaal. Ik schat dat hooguit 60% van alle mensen ontmaagd is voor zijn 18e verjaardag
Bwoh OK, maar 99,9% voor z'n 24e verjaardag lijkt mij
Internetjosti!
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:29:01 #176
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43441001
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:28 schreef BttD het volgende:

[..]

Bwoh OK, maar 99,9% voor z'n 24e verjaardag lijkt mij
En nu stoppen met zeiken, kneus . Ga nou vanavond gewoon eens uit en vrouwen scoren
Internetjosti!
pi_43441127
What the fuck
pi_43441217
quote:
note: rest van het topic nog niet gelezen

Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik kwam mijn huidige vriend op zaterdagavond op het forum tegen en de zaterdag erná hebben we afgesproken. Het klikte supergoed en ik wilde mezelf niet blij maken met een dooie mus. Stel inderdaad dat er IRL gewoon géén klik is. Dat kan. Jammer maar helaas. Als je daar na een week achterkomt ga je gewoon verder, als je eerst een half jaar of een jaar contact hebt gehad via mail/MSN/telefoon/etc en dán mis je die klik .. tja, dan is het wel even slikken denk ik.

inmiddels hele topic gelezen

Relatiesites, die ken ik eigenlijk niet. Een jaar of 4 geleden had ik me, voor de grap, ingeschreven bij volgens mij RelatiePlanet ofzo. Géén foto neergezet, wel m'n lengte, gewicht etc. En tja, dan klinkt het allemaal wel leuk. Ondanks dat ik duidelijk had neergezet dat ik géén liefdes-/sexrelatie wilde maar alleen een vriendschappelijke relatie met mannen óf vrouwen, werd ik meteen bestookt door hitsige mannen

De sites waar je je gratis kunt aanmelden of een betrekkelijk lange 1e periode hebben waarin je niet hoeft te betalen, zou ik (als ik serieus op zoek zou zijn) in ieder geval links laten liggen. Daar zitten volgens mij veel te veel 'wanhopige' mensen waaronder aandachtsgeile meiden die foto's van het mooie buurmeisje bij hun profiel hebben staan. Sites met betaalde abonnementen, daar heb ik meer vertrouwen in. Een wat oudere vriendin van mij staat ook bij één van die sites ingeschreven en het bevalt haar goed. Maar misschien ligt dat ook een beetje aan de leeftijdscategorie waarin je zit en waarnaar je op zoek bent? De vriendin in kwestie is nl. 51 dus dat beperkt het aantal aandachtsgeile pubers al erg natuurlijk Die zullen op haar profiel niet reageren

[ Bericht 40% gewijzigd door Serinde op 10-11-2006 22:56:42 ]
  zaterdag 11 november 2006 @ 09:31:24 #179
131066 scrub_nurse
pi_43447732
quote:

[..]

join tha club...en dan denk ik dat ik win qua leeftijd...
pi_43452552
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 09:31 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

ah kom op?

dat meen je niet?
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:55:24 #181
131066 scrub_nurse
pi_43454489
pi_43457265
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 09:31 schreef scrub_nurse het volgende:
Je bent 30, vrouw en niet lelijk zie ik op je fotoalbum... zit er een verhaal aan vast of ben je gewoon superkritisch naar mannen toe?
pi_43457634
En knipoogje doet een verkapte toenaderingspoging
  zaterdag 11 november 2006 @ 18:26:17 #184
131066 scrub_nurse
pi_43458145
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:48 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Je bent 30, vrouw en niet lelijk zie ik op je fotoalbum... zit er een verhaal aan vast of ben je gewoon superkritisch naar mannen toe?
Vrouwelijke maagden..

en thanx
pi_43458505
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:03 schreef Samson het volgende:
En knipoogje doet een verkapte toenaderingspoging
Daar heb ik Paiq voor
pi_43480983
Nu ik ietsje langer op de datingsite sta merk ik wel wat het verschil is voor mannen en vrouwen. Is ook niet zo verrassend natuurlijk: Als man moet je tig mailtjes sturen en hopen dat er een reactie komt. Als vrouw ga je lekker een kop koffie pakken en wacht je maar wat er op je af komt. Genoeg reacties van mannen natuurlijk. Denk dat er weinig vrouwen zijn die zelf het heft in handen nemen om de mannen te benaderen.Ik merk dat het voor mij trouwens toch ook best lastig is via zo'n site. Ik zie er namelijk nogal jongensachtig uit en de meeste meiden zoeken echt zo'n man man (hoe moet ik dat nu uitleggen....). Maar ja, de tijd zal wel leren of ik via de sites nog wat ga opduikelen. Qua houding moet je denk ik gewoon relaxed zijn. Je probeert het gewoon, dat heb je dan tenminste gedaan. En met een beetje geluk lukt het, anders niet.
Ik kan me trouwens ook goed voorstellen dat een aantal mannen de vrouwen van ver weg gaat zoeken. De Nederlandse vrouw heeft (ook al zijn ze zelf niet miss perfect/de mooiste) een waslijst aan eisen aan een man. Hij moet minstens zo lang zijn, donkere ogen hebben, precies zo en zo oud zijn etc etc. Dat schiet ook niet altijd echt op
  zondag 12 november 2006 @ 17:22:41 #187
131066 scrub_nurse
pi_43481090
je hebt wel gelijk wat betreft dat vrouwen vooral de reacties afwachten van de mannen ja..ik doe dat idd ook...ik heb ook eigenlijk helemaaaal geen zin om al die saaie profielen te lezen
pi_43482199
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:22 schreef scrub_nurse het volgende:
je hebt wel gelijk wat betreft dat vrouwen vooral de reacties afwachten van de mannen ja..ik doe dat idd ook...ik heb ook eigenlijk helemaaaal geen zin om al die saaie profielen te lezen
haha, tja, maar ze zijn vast niet allemaal saai hoor...
pi_43497742
quote:
ik ook niet

daarom paiq ik...

eerst lekker lullen dan komt de foto tevoorschijn..
als ik dan nog geen hartverlamming ben geschrokken gaan we verder lullen
en in dat chatten ga je ze aardig leren kennnen...

als wij dan nieuwsgierig genoeg zijn doet een date de rest...

Edit: eigenlijk nogmaals gezegd wat ik ook in mijn OP deed
  maandag 13 november 2006 @ 03:56:54 #190
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43497904
quote:
Op maandag 13 november 2006 02:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

ik ook niet

daarom paiq ik...

eerst lekker lullen dan komt de foto tevoorschijn..
als ik dan nog geen hartverlamming ben geschrokken gaan we verder lullen
en in dat chatten ga je ze aardig leren kennnen...

als wij dan nieuwsgierig genoeg zijn doet een date de rest...

Edit: eigenlijk nogmaals gezegd wat ik ook in mijn OP deed
Mijn ervaring met PaiQ is dat veel te veel lui (of ik kom steeds de verkeerde tegen) zich alleen maar inschrijven voor de lol. Is me nu al een aantal keer gebeurd "tja, ik heb me eigenlijk alleen maar ingeschreven voor de fun, ik ben niet echt op zoek". Nou ga dan maar fietsen hoor...

Ik zoek gewoon iemand om serieus eens wat mee te proberen qua dating ofzo. Is het nou zo verrekte fucking moeilijk of ligt het aan mij
Internetjosti!
  maandag 13 november 2006 @ 08:47:48 #191
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43498859
Dat is bij iedere profielensite.
"Jah, ik ben niet opzoek ofzo.. Maar wil kijken wat eruit komt", als je niet opzoek ben schrijf je jezelf toch niet in?
Is volgens mij meer om niet "wanhopig" over te komen...
  maandag 13 november 2006 @ 10:28:25 #192
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43500613
quote:
Op maandag 13 november 2006 08:47 schreef Keltie het volgende:
Dat is bij iedere profielensite.
"Jah, ik ben niet opzoek ofzo.. Maar wil kijken wat eruit komt", als je niet opzoek ben schrijf je jezelf toch niet in?
Is volgens mij meer om niet "wanhopig" over te komen...
Als dat inderdaad de reden is dan komt dat op mij juist negatief over. Dan toont het de onzekerheid van die persoon. Die blijkbaar niet oprecht durft toe te geven op zoek te zijn. En ook niet sterk genoeg in haar schoenen staat om dat als normaal te zien en schijt te hebben aan wat anderen daar van denken..
  maandag 13 november 2006 @ 10:30:30 #193
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43500671
quote:
Ehm, moet je dan niet vervolgens tig saaie reacties doorlezen?

En uit nieuwsgierigheid hoe bepaal je of een reactie interessant genoeg is om positief op in te gaan? Ga je vervolgens het profiel doorlezen en wat is volgens jou een goed profiel?
pi_43500755
quote:
Op maandag 13 november 2006 03:56 schreef BttD het volgende:

[..]

Mijn ervaring met PaiQ is dat veel te veel lui (of ik kom steeds de verkeerde tegen) zich alleen maar inschrijven voor de lol. Is me nu al een aantal keer gebeurd "tja, ik heb me eigenlijk alleen maar ingeschreven voor de fun, ik ben niet echt op zoek". Nou ga dan maar fietsen hoor...

Ik zoek gewoon iemand om serieus eens wat mee te proberen qua dating ofzo. Is het nou zo verrekte fucking moeilijk of ligt het aan mij
Daten moet wat mij betreft toch niet al te serieus beginnen, eerlijk gezegd. Ik heb even geinternetdate, en toen wilde ik vooral met mensen omgaan die er voor de lol op zitten, en dat zou ik nu nog steeds willen. Die figuren die direct serieus pijlen of het relatiemateriaal is... Ik krijg dan zo'n sollicitatiegesprek-gevoel.

Als het relatiemateriaal is, dan gebeurt dat vanzelf. Je kunt toch eerst een paar keer gewoon leuk daten?

En inderdaad, verder zet iedereen dat erbij om niet wanhopig over te komen. IEDEREEN wil de liefde van zijn/haar leven tegen komen, maakt niet uit hoe. Alleen, om nou een tactiek of planning te gaan maken om dat te bereiken... Probeer gewoon lol te hebben tot je die ene tegenkomt.
pi_43501413
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:33 schreef Krusty_the_clone het volgende:

[..]

Daten moet wat mij betreft toch niet al te serieus beginnen, eerlijk gezegd. Ik heb even geinternetdate, en toen wilde ik vooral met mensen omgaan die er voor de lol op zitten, en dat zou ik nu nog steeds willen. Die figuren die direct serieus pijlen of het relatiemateriaal is... Ik krijg dan zo'n sollicitatiegesprek-gevoel.

Als het relatiemateriaal is, dan gebeurt dat vanzelf. Je kunt toch eerst een paar keer gewoon leuk daten?

En inderdaad, verder zet iedereen dat erbij om niet wanhopig over te komen. IEDEREEN wil de liefde van zijn/haar leven tegen komen, maakt niet uit hoe. Alleen, om nou een tactiek of planning te gaan maken om dat te bereiken... Probeer gewoon lol te hebben tot je die ene tegenkomt.
Er is ook nog een verschil tussen echt voor de lol (goh zie mij goed in de markt liggen en een bak reacties krijgen, en ondertussen gewoon een relatie hebben) of niet wanhopig op zoek maar wel openstaand voor nieuwe contacten met een relatie als eventueel uitzicht. Om dat nou 'voor de lol' te noemen vind ik ook wat ver gaan eigenlijk
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  maandag 13 november 2006 @ 13:51:14 #196
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43506341
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:33 schreef Krusty_the_clone het volgende:

[..]

Het probleem is: hoe KOM je zover? Ik kom gewoon niet verder dan een paar half geinteresseerd gesprekjes en daarna zijn die meiden nooit meer online. Sowieso zijn ze bijna nooit online.
Internetjosti!
pi_43508842
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:51 schreef BttD het volgende:

[..]

Het probleem is: hoe KOM je zover? Ik kom gewoon niet verder dan een paar half geinteresseerd gesprekjes en daarna zijn die meiden nooit meer online. Sowieso zijn ze bijna nooit online.
het probleem is: vind je ze dan wel echt leuk? het moet wel klikken eh? als je denkt: die moet ik gewoon daten ook al heeft ze de humor van Balkenende... dan kan je ze beter verwijderen...

het moet eig gewoon spontaan gaan, dat je merkt dat ze online voor jou komt en dat als jullie eenmaal beginnen te lullen voor je het weet je 3 uur verder bent.. dan is het tijd om eens aan daten teb denken..

Niet dus 3 uur quasi geinteresseerde gesprekjes op hangen van: hoe heet je, lekker weertje eh? laat merken dat je echt geinteresseerd in dr bent en als het eenmaal klikt dan komt die date vanzelf wel...

net zoals in het echt
pi_43509002
quote:
Op maandag 13 november 2006 03:56 schreef BttD het volgende:

[..]

dat moet je niet al te serieus nemen hoor..

ik heb wel es tegen meiden gezegd die dat zeiden: natuurlijk, je komt hier om recepten uit te wisselen...vooral op Paiq
en dan gaven ze het vaak toe..

maar je moet daar doorheen kijken. En vooral terug zeggen dat je ook voor de lol op Paiq (of andere datingsite) bent, en verder wel kijkt hoe het loopt...

Anders schrik je ze bij voorbaat al af, en denken ze dat elke opmerking die ze typen meteen door jou gewogen wordt
  maandag 13 november 2006 @ 15:20:25 #199
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43509118
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:51 schreef BttD het volgende:
Bijt je niet teveel vast in 1 persoon, de kans dat je een reactie krijgt is al erg klein, de kans dat het daarna ook klikt is nog veel kleiner. En ik zou ook niet eeuwen gaan chatten ofzo, gewoon in een cafe afspreken. Merk je vanzelf wel of 't leuk wordt
  maandag 13 november 2006 @ 15:22:38 #200
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43509190
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:11 schreef Godshand het volgende:
het moet eig gewoon spontaan gaan, dat je merkt dat ze online voor jou komt en dat als jullie eenmaal beginnen te lullen voor je het weet je 3 uur verder bent.. dan is het tijd om eens aan daten teb denken..
Mwoa. Niet mee eens eigenlijk. Persoonlijk zou ik liever sneller afspreken. Net zoals wanneer je in een kroeg een nummer regelt (en het niet op zoenen uitloopt). Paar dagen later ff bellen vragen of ze zin heeft wat te gaan drinken. Zoja: mooi. Zoniet: next.
  maandag 13 november 2006 @ 15:23:25 #201
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_43509224
De stap van internet naar "real life" vind ik vrij groot met internetdating. Ik heb geen zin om met een onbekende freak af te gaan spreken, maar ik heb ook geen zin om maandenlang met iemand over koetjes en kalfjes te mailen, om vervolgens af te spreken en te ontdekken dat het totaal niet klikt.
Vond ik "vroeger" internetdating echt ideaal, tegenwoordig vind ik er eigenlijk niks meer aan. Ik ontmoet leuke mannen liever ergens in de kroeg, op een feest, bij een cursus of op mijn vereniging. .
  maandag 13 november 2006 @ 15:24:26 #202
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_43509267
Sorry, dat was niet echt een tip. .
pi_43509378
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:22 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mwoa. Niet mee eens eigenlijk. Persoonlijk zou ik liever sneller afspreken. Net zoals wanneer je in een kroeg een nummer regelt (en het niet op zoenen uitloopt). Paar dagen later ff bellen vragen of ze zin heeft wat te gaan drinken. Zoja: mooi. Zoniet: next.
nee ik chat altijd een maandje ofzo... en dan heb ik meestal ook met ze gebeld (of nog goedkoper: geskyped) als ze me dan nog steeds bevallen date ik en meestal loopt dat goed af...
dan weet je precies qua karakter wat je aan elkaar hebt... kan het alleen nog op uiterlijk tegen vallen...
pi_43509405
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:24 schreef Christine het volgende:
Sorry, dat was niet echt een tip. .
jawel, als je Internetdaten zat bent, moeten we dus een cursus Spaans doen en jou tegen komen

goede tip
  maandag 13 november 2006 @ 16:01:30 #205
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43510541
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:23 schreef Christine het volgende:
De stap van internet naar "real life" vind ik vrij groot met internetdating. Ik heb geen zin om met een onbekende freak af te gaan spreken, maar ik heb ook geen zin om maandenlang met iemand over koetjes en kalfjes te mailen, om vervolgens af te spreken en te ontdekken dat het totaal niet klikt.
Vond ik "vroeger" internetdating echt ideaal, tegenwoordig vind ik er eigenlijk niks meer aan. Ik ontmoet leuke mannen liever ergens in de kroeg, op een feest, bij een cursus of op mijn vereniging. .
Tja, wat betreft die freak; als je gewoon afspreekt in een cafe is het niet zo'n probleem toch? Neem aan dat je dan wel foto's gezien hebt, en als het niet klikt zeg je dat gewoon.

Ik heb zelf niet aan internetdating gedaan, maar wel wat mensen ontmoet die ik via fora heb leren kennen. Paar mee naar bed geweest e.d., maar ik moet toch zeggen dat het geen van allen meiden waren met wie ik de rest van m'n leven zou willen delen zegmaar. Die eerste 'vonk' die je hebt als je iemand in het echt ontmoet is toch wel veel beter.
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:27 schreef Godshand het volgende:
kan het alleen nog op uiterlijk tegen vallen...
Precies. En dat is dus, voor mij in ieder geval, erg belangrijk. Ik heb weinig zin een maand tijd te verspillen en er dan achter te komen dat ze een enorme reet heeft
pi_43511112
quote:

[..]

Ik ook hoor, en ik ben dan 18 (en vrouw, maar goed).
pi_43512067
Waar je ook voor moet uitkijken (of naar moet uitkijken afhankelijk van je stemming) zijn plotse wendingen in je 'chatrelatie'. Gisteren gebeurd. Had al een paar weken contact met een meid via paiq en MSN uitgewisseld. Koetjes en kalfjesgesprekken enzo. Klikte wel, dus ik vraag of ze interesse heeft om iets af te spreken. Dat had ze wel. Vervolgens komt haar vriendin ook in de chat en ze vraagt of die vriendin mee mag. Ik dacht dat ze het niet aan durfde om alleen te gaan en de vriendin voor de safety check meenam -dat gebeurt vaker- dus ik maakte een opmerking in die richting. Nee hoor zei ze. Als het klikt willen we een trio...

ik heb vannacht niet geslapen en dat ga ik ze zo kwalijk nemen als het een grap blijkt te zijn
  maandag 13 november 2006 @ 16:51:03 #208
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_43512248
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:49 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Join da club
over je uiterlijk hoef je geen zorgen te maken , maar ik denk dat de oorzaak toch ligt bij je opleiding/beroep
  maandag 13 november 2006 @ 17:20:40 #209
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43513386
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:45 schreef Knipoogje het volgende:
Waar je ook voor moet uitkijken (of naar moet uitkijken afhankelijk van je stemming) zijn plotse wendingen in je 'chatrelatie'. Gisteren gebeurd. Had al een paar weken contact met een meid via paiq en MSN uitgewisseld. Koetjes en kalfjesgesprekken enzo. Klikte wel, dus ik vraag of ze interesse heeft om iets af te spreken. Dat had ze wel. Vervolgens komt haar vriendin ook in de chat en ze vraagt of die vriendin mee mag. Ik dacht dat ze het niet aan durfde om alleen te gaan en de vriendin voor de safety check meenam -dat gebeurt vaker- dus ik maakte een opmerking in die richting. Nee hoor zei ze. Als het klikt willen we een trio...

ik heb vannacht niet geslapen en dat ga ik ze zo kwalijk nemen als het een grap blijkt te zijn
ik zal voor je duimen
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  maandag 13 november 2006 @ 18:32:26 #210
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43515578
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:51 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

over je uiterlijk hoef je geen zorgen te maken , maar ik denk dat de oorzaak toch ligt bij je opleiding/beroep

(serieus: ik ben absoluut geen nerd, eerder autofreak, alleen kom je dankzij dat beroep wel bijna geen vrouwen tegen....)
  maandag 13 november 2006 @ 18:57:11 #211
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43516502
quote:

[..]

Ik heb hetzelfde probleem Vergelijkbare opleiding. Denk dat je wel gelijk hebt in mijn geval
Internetjosti!
pi_43518864
Ik ben weer wat positiever gesteld over de datingsites. Krijg toch wel wat meer respons onderhand. Ik denk dat (helaas moet ik dit toegeven) het toch wel van redelijik belang is wat voor foto je erop hebt staan. Zelf heb ik nl mn foto veranderd, ik had eerst enkel een vage slechte foto en heb toch maar ns wat beters gemaakt (goed te doen met je digitale camera). En het maakt dus een enorm verschil. Wel eerlijk blijven natuurlijk en niet hele gefotosoepte handel erop gooien. Daar schiet je als het tot een date komt toch niets mee op.
Wat ook een goeie tip is: kijk ns op zo'n site wie je "concurrenten" zijn. Op veel sites kun je ook zien wie veel hits krijgen en dan kun je beter inschatten waar de bezoeksters naar op zoek zijn. Misschien is je profiel wel megasaai of heb je (als je met anderen gaat vergelijken) er wel een heel suffe foto opstaan.
  maandag 13 november 2006 @ 20:23:18 #213
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43519725
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:00 schreef Samson het volgende:
Ik ben weer wat positiever gesteld over de datingsites. Krijg toch wel wat meer respons onderhand. Ik denk dat (helaas moet ik dit toegeven) het toch wel van redelijik belang is wat voor foto je erop hebt staan. Zelf heb ik nl mn foto veranderd, ik had eerst enkel een vage slechte foto en heb toch maar ns wat beters gemaakt (goed te doen met je digitale camera). En het maakt dus een enorm verschil. Wel eerlijk blijven natuurlijk en niet hele gefotosoepte handel erop gooien. Daar schiet je als het tot een date komt toch niets mee op.
Wat ook een goeie tip is: kijk ns op zo'n site wie je "concurrenten" zijn. Op veel sites kun je ook zien wie veel hits krijgen en dan kun je beter inschatten waar de bezoeksters naar op zoek zijn. Misschien is je profiel wel megasaai of heb je (als je met anderen gaat vergelijken) er wel een heel suffe foto opstaan.
Ow ik heb een prima foto. Ik moet alleen nog ervoor zorgen dat m'n profiel veel aantrekkelijker wordt. Ik ben altijd veel te serieus in die profielen (jammer genoeg ben ik zelf ook een veel te serieus/saai persoon... je kunt prima lol hebben met me, maar alleen als ik je een beetje ken).

Mijn profiel is gewoon veel te saai Maar eens snel wat aan veranderen weet alleen nog niet hoe.Ik maak wel een gestoord profiel aan ...
Internetjosti!
pi_43525109
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:23 schreef BttD het volgende:

[..]

Ow ik heb een prima foto. Ik moet alleen nog ervoor zorgen dat m'n profiel veel aantrekkelijker wordt. Ik ben altijd veel te serieus in die profielen (jammer genoeg ben ik zelf ook een veel te serieus/saai persoon... je kunt prima lol hebben met me, maar alleen als ik je een beetje ken).

Mijn profiel is gewoon veel te saai Maar eens snel wat aan veranderen weet alleen nog niet hoe.Ik maak wel een gestoord profiel aan ...
geef es een link dan... dan kunnen we onze mening geven
  dinsdag 14 november 2006 @ 00:12:05 #215
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43529931
quote:
Huh? Bedoel je daarmee de weinig leuke vrouwen in die opleiding/beroep?
pi_43535055
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:00 schreef Samson het volgende:
Aan de andere kant is een concurrentie check ook vaak demotiverend. Dan zoek je op dames tussen 24 en 30 en dan komen er 4 pagina's aan resultaten waarvan alleen op de eerste 2 pagina's profielen staan van vrouwen die de afgelopen maand nog hebben ingelogd.

Vervolgens check je je concurrentie uit: mannen tussen 28 en 33 bijvoorbeeld. En dan krijg je 14 pagina's terug waar zelfs de persoon op pagina 3 nog gisteren heeft ingelogd.

man-vrouw activiteit & ratio werken niet in ons voordeel
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:44:05 #217
131066 scrub_nurse
pi_43547384
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:30 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Ehm, moet je dan niet vervolgens tig saaie reacties doorlezen?

En uit nieuwsgierigheid hoe bepaal je of een reactie interessant genoeg is om positief op in te gaan? Ga je vervolgens het profiel doorlezen en wat is volgens jou een goed profiel?
alle reacties die alleen bestaan uit n standaardberichtje worden gewist (ik check eerst profiel, over t algemeen is dat dus ook niks..), ik heb n hekel aan berichten van mannen die meteen vragen om te chatten of af te spreken.

profielen die wat humor bevatten en een beetje nonchalant geschreven zijn, vooral in verhaalvorm vind ik leuker, Vooral niet; tja wat zal ik hier eens zetten...mijn vrienden zeggen dat ik....blablabla...
laat zien dat je jezelf kent, dat je stevig in je schoenen staat, heb humor, een mooie foto van jezelf, en ook de overige interesses ofzo invullen, dus niet maar n half profiel invullen.
pi_43547644
Toch begrijp ik niet helemaal als mensen klagen dat ze 'toch niet zomaar met iemand van internet afspreken'. Alsof een vreemde oppikken in de kroeg wezenlijk anders is. Een psychopaat herken je niet, hoe dan ook, waar dan ook. Bovendien kan op een relatiesite een mafkees/viezerik (wanneer ontdekt) gebanned worden, en reken maar dat dat gebeurt bij de betere sites.

Die eerste keer afspreken terwijl je elkaar alleen van MSN kent brengt juist ook weer een extra dimensie met zich mee.
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:32:57 #219
63732 Ogrefish
King of fish
pi_43550953
Heeft iemand nog een paiq invite voor me? morguemachine@planet.nl aub
Ik ga die tips maar eens gebruiken..
Live from planet Earth. The ocean. Dark water.
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:40:44 #220
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43551196
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:32 schreef Ogrefish het volgende:
Heeft iemand nog een paiq invite voor me? morguemachine@planet.nl aub
Ik ga die tips maar eens gebruiken..
Verstuurd... Succes!!
Internetjosti!
pi_43551798
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:44 schreef scrub_nurse het volgende:
alle reacties die alleen bestaan uit n standaardberichtje worden gewist (ik check eerst profiel, over t algemeen is dat dus ook niks..), ik heb n hekel aan berichten van mannen die meteen vragen om te chatten of af te spreken.
Wat moet je dan sturen? Ik stuur altijd een berichtje waarin ik vertel dat ik haar profiel wel leuk vind, of dat wederzijds is en of ze in dat geval zin heeft om eens te chatten. En natuurlijk een grapje of bruggetje leggen met iets in haar profiel zodat het een persoonlijke touch krijgt.
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:05:53 #222
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43552089
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Wat moet je dan sturen? Ik stuur altijd een berichtje waarin ik vertel dat ik haar profiel wel leuk vind, of dat wederzijds is en of ze in dat geval zin heeft om eens te chatten. En natuurlijk een grapje of bruggetje leggen met iets in haar profiel zodat het een persoonlijke touch krijgt.
Eensch, ik vind het zo moeilijk om dat eerste contact te maken al... als je eenmaal een lopend gesprek hebt valt het wel weer mee...
Internetjosti!
pi_43552648
eerste contact maken vind ik ook lastig, maarja komt vanzelf wel
wat houd het eigelijk in bij dat paiq als iemand jou bij haar lijst van matches verwijdert heeft dat ze geen contact meer wil of ?
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:29:18 #224
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43552829
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:22 schreef Stiletto het volgende:
eerste contact maken vind ik ook lastig, maarja komt vanzelf wel
wat houd het eigelijk in bij dat paiq als iemand jou bij haar lijst van matches verwijdert heeft dat ze geen contact meer wil of ?
Dat kan, of het is wegens inactiviteit, maar daar je net aangemeld bent denk ik van niet.

Je kunt iemand afwijzen door diegene te 'beoordelen' ook al heb je nog geen contact gehad. Ik heb zo al een paar meiden van 16 afgewezen die aan mij gematched werden. Dat gaat me toch iets te ver
Internetjosti!
pi_43553009
hehe naja zat eerst poosje met haar te prate kon alle fotos al zien duss, naja toen moest ze weg ging ze offline en effe online toen kreeg ik dat bericht dus dacht wat is dit dan
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:59:28 #226
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43553791
quote:

[..]

95% van de vrouwen is niet betalend lid, dus als je ooit nog iets van ze horen wil dan MOET je wel gaan vragen om te chatten. (hoewel ik nooit vraag, ik zeg altijd iets in de trend van : als mijn profiel je aanspreekt en het je leuk lijkt dan mag je me gerust toevoegen op msn of me eens mailen op .....)
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:02:34 #227
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43553893
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:34 schreef Stiletto het volgende:
hehe naja zat eerst poosje met haar te prate kon alle fotos al zien duss, naja toen moest ze weg ging ze offline en effe online toen kreeg ik dat bericht dus dacht wat is dit dan
Heb ik ook al eens gehad, gewoon doorrouleren
Internetjosti!
pi_43554262
quote:

[..]

profielen die wat humor bevatten en een beetje nonchalant geschreven zijn, vooral in verhaalvorm vind ik leuker, Vooral niet; tja wat zal ik hier eens zetten...mijn vrienden zeggen dat ik....blablabla...
laat zien dat je jezelf kent, dat je stevig in je schoenen staat, heb humor, een mooie foto van jezelf, en ook de overige interesses ofzo invullen, dus niet maar n half profiel invullen.
Dat je een hekel hebt aan mannen die direct af willen spreken kan ik inkomen, maar wat is er mis met chatten?

Lijkt me toch een stuk leukere en directere manier om iemand beter te leren kennen dan via berichtjes over en weer. Kun je ook meteen checken of die man een beetje stevig in zijn schoenen staat, spontaan is, humor heeft etc.

En zo niet, dan is het met een simpele druk op de knop:
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_43559764
Wat een onzin van scrubnurse. Vrouwen staan JUIST op datingsites omdat het blijkbaar moeilijk voor ze is in echt een leuke vent te ontmoeten.

Nou dan, dan moet je niet verzanden in oeverloos chatten of msn-en, dan moet je gewoon als vent snel doorstoten (haha) naar een telefoongesprek en een date.

Kan of wil ze dat niet aan? NEXT!
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:36:07 #230
131066 scrub_nurse
pi_43560674
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wat een onzin van scrubnurse. Vrouwen staan JUIST op datingsites omdat het blijkbaar moeilijk voor ze is in echt een leuke vent te ontmoeten.

Nou dan, dan moet je niet verzanden in oeverloos chatten of msn-en, dan moet je gewoon als vent snel doorstoten (haha) naar een telefoongesprek en een date.

Kan of wil ze dat niet aan? NEXT!
wie ben jij om te zeggen dat mijn mening onzin is?
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:37:45 #231
131066 scrub_nurse
pi_43560747
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:12 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Dat je een hekel hebt aan mannen die direct af willen spreken kan ik inkomen, maar wat is er mis met chatten?

Lijkt me toch een stuk leukere en directere manier om iemand beter te leren kennen dan via berichtjes over en weer. Kun je ook meteen checken of die man een beetje stevig in zijn schoenen staat, spontaan is, humor heeft etc.

En zo niet, dan is het met een simpele druk op de knop:
t gaat zich om de manier waarop, ik bedoel te zeggen dat je soms berichtjes krijgt waarin staat: hoi zin om te chatten?
ja dan denk ik nou nee, stuur eerst s n leuk berichtje met wat interessants of idd iets wat aansluit op mijn profiel. is dat zo gek dan?
pi_43564789
Uiteraard.

Maar als het nu wèl een leuk berichtje is met het verzoek om te chatten, dan is daar toch niets mis mee?

Ik kreeg het idee van wel, vandaar...
pi_43567081
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wat een onzin van scrubnurse. Vrouwen staan JUIST op datingsites omdat het blijkbaar ? moeilijk voor ze is in echt een leuke vent te ontmoeten.
wat een onzin van jou. Wie zegt dat het voor ze moeilijk is? Wellicht voelen ze zich beter bij Internetdating dan in de kroeg rondhangen...
pi_43567103
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:37 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

t gaat zich om de manier waarop, ik bedoel te zeggen dat je soms berichtjes krijgt waarin staat: hoi zin om te chatten?
ja dan denk ik nou nee, stuur eerst s n leuk berichtje met wat interessants of idd iets wat aansluit op mijn profiel. is dat zo gek dan?
misschien luiheid, maar in de meeste gevallen heb ik zelf al (in zo'n geval) een profiel, dus ik heb geen zin om nog naar jou toe ook een heel sprookjesverhaal te typen..

hoogstens maak ik 1 opmerking over jouw profiel en dan met het verzoek daarover verder te chatten..

ik begrijp niet wat daar mis mee is...
pi_43567191
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:50 schreef Krusty_the_clone het volgende:
Toch begrijp ik niet helemaal als mensen klagen dat ze 'toch niet zomaar met iemand van internet afspreken'. Alsof een vreemde oppikken in de kroeg wezenlijk anders is. Een psychopaat herken je niet, hoe dan ook, waar dan ook. Bovendien kan op een relatiesite een mafkees/viezerik (wanneer ontdekt) gebanned worden, en reken maar dat dat gebeurt bij de betere sites.

Die eerste keer afspreken terwijl je elkaar alleen van MSN kent brengt juist ook weer een extra dimensie met zich mee.
Hoe vaak wordt een vrouw vermoord of verkracht door een freak?
  woensdag 15 november 2006 @ 08:22:14 #236
131066 scrub_nurse
pi_43568415
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:31 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Uiteraard.

Maar als het nu wèl een leuk berichtje is met het verzoek om te chatten, dan is daar toch niets mis mee?

Ik kreeg het idee van wel, vandaar...
geen probleem met chatten/msnen maar dan idd wel ff met n leuke uitnodiging..maar zoals ik al zei, ik verwacht dat wel van de jongens, maar waarom doe ik dat zelf niet? tja, kweet niet luiheid, geen zin om dat allemaal door te lezen..en ik zie om me heen precies hetzelfde gedrag bij vriendinnen, maar ondertussen wel zeiken dat er niemand is...
  woensdag 15 november 2006 @ 08:24:09 #237
131066 scrub_nurse
pi_43568439
quote:
Op woensdag 15 november 2006 02:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

misschien luiheid, maar in de meeste gevallen heb ik zelf al (in zo'n geval) een profiel, dus ik heb geen zin om nog naar jou toe ook een heel sprookjesverhaal te typen..

hoogstens maak ik 1 opmerking over jouw profiel en dan met het verzoek daarover verder te chatten..

ik begrijp niet wat daar mis mee is...
daar is misschien niks mis mee, maar mij doet t niks..triggert t niet..why? geen idee.
en je hoeft geen sprookjesverhaal te typen haha
pi_43568670
Zeg, op de FOK! wiki staat al tijden een pagina met daarin de 'handel' in Paiq invites. Ikzelf sta al maanden te wachten op een invite, maar volgens mij is die wiki zo dood als een pier.... En ik wil dat Paiq zo graag een keer proberen.

Dus: als er iemand nog een paiq-invite voor me heeft... héél erg graag : composer31@hotmail.com... Bedankt!!
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_43570700
gestuurd
pi_43571090
Wat Godshand zegt vind ik zelf wel voldoende.
Als mannen een verhaal gaan typen moet je zien wat voor verhalen/gedichten je soms krijgt , nou dan denk ik alleen maar: naar hoeveel dames heb je dit gestuurd?
En het is me veel te slijmerig ofzo af.
Gewoon normaal berichtje dat je het leuk lijkt om elkaar beter te leren kennen o.i.d met iets erbij is voor mij voldoende.
pi_43571093
quote:
Op woensdag 15 november 2006 08:22 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]
geen probleem met chatten/msnen maar dan idd wel ff met n leuke uitnodiging..maar zoals ik al zei, ik verwacht dat wel van de jongens, maar waarom doe ik dat zelf niet? tja, kweet niet luiheid, geen zin om dat allemaal door te lezen..en ik zie om me heen precies hetzelfde gedrag bij vriendinnen, maar ondertussen wel zeiken dat er niemand is...
Haha, tja..
vraag ik me inderdaad af waarom je niet zelf een profiel zoekt dat aan je eisen voldoet en daarop reageert. Lijkt me toch een stuk effectiever dan afwachten tot die ene leuke man op jou reageert (en ondertussen 100+ zouteloze reacties te moeten doorlezen).

Vrouwen met eigen initiatief:
pi_43571241
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Niet 'een grapje of bruggetje' maken, maar daadwerkelijk iets inhoudelijks uit haar profiel pakken om vragen over te stellen... Het alleen even noemen is ook gauw flauw, zeker als het een in het oog springend detail is waar waarschijnlijk wel meer mannen op reageren.

De truuk is volgens mij je te onderscheiden van alle gasten die maar wat standaards klikken.

Dus als er iets in het profiel staat dat duidelijk is neergezet om reactie te ontlokken, zou ik mailen 'Dat staat er zeker om een reactie uit te lokken '.

Als ze een standaard profiel heeft, zou ik daar wat over zeggen, bijvoorbeeld iets als 'Je profiel is wel heel erg hetzelfde als vele anderen hier, is je persoonlijkheid ook hetzelfde? '. Beetje pesten, beetje uitdagen... Als je er zoiets inzet ontlok je sneller een reactie

Een vriend van mij had er ooit opgezet 'Als je dom, onopgeleid, onsuccesvol, onsportief bent, of lelijk, dik bent, of geen gevoel voor humor hebt hoef je niet te reageren.' Waarop een meisje reageerde dat ze dat kwetsend vond, want ze was zelf niet zo knap en dik, waarop die vriend weer reageerde 'Je vergeet 'geen humor''
Daar moest ze dan wel weer om lachen
  woensdag 15 november 2006 @ 11:11:33 #243
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43571651
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:48 schreef het-is-mij het volgende:
Wat Godshand zegt vind ik zelf wel voldoende.
Als mannen een verhaal gaan typen moet je zien wat voor verhalen/gedichten je soms krijgt , nou dan denk ik alleen maar: naar hoeveel dames heb je dit gestuurd?
En het is me veel te slijmerig ofzo af.
Gewoon normaal berichtje dat je het leuk lijkt om elkaar beter te leren kennen o.i.d met iets erbij is voor mij voldoende.
En zijn er voor jou nog bepaalde zaken die een profiel meer of minder interessant maken?
  woensdag 15 november 2006 @ 11:14:03 #244
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43571707
Kan iemand mij uitleggen hoe PaiQ werkt? Ik zie dat je berichten naar die matches kan sturen, wat ik wat lastig vind omdat je geen profiel hebt en dus niks over ze weet. Is er ook een mogelijkheid om direct te chatten als je allebei online bent?
pi_43572222
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:14 schreef cyber_rebel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe PaiQ werkt? Ik zie dat je berichten naar die matches kan sturen, wat ik wat lastig vind omdat je geen profiel hebt en dus niks over ze weet. Is er ook een mogelijkheid om direct te chatten als je allebei online bent?
Daar gaat het juist om, zolang je chat wanneer je alletwee online bent dan kom je dus meer over elkaar te weten en hoe meer je chat hoe meer de foto tevoorschijn komt.
Wat ik een beetje merk is dat je al snel bij wat standaard dingen/vragen terecht komt en het er dan voor de meesten op aan komt om zo snel mogelijk die foto tevoorschijn te laten komen.
pi_43572320
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:11 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

En zijn er voor jou nog bepaalde zaken die een profiel meer of minder interessant maken?
Ja genoeg, een leuk stukje persoonlijke tekst, dingen wat iemand leuk vind om te doen, soort van omschrijving.
Er zitten hele geniale en originele teksten tussen moet ik zeggen maar je komt iets meer van een ander te weten zodra je er meer mee in gesprek komt.
Mailen komt dan al iets meer in de buurt, worden mensen toch vaak wat persoonlijker dan in een algemeen profiel en via bijv. msn heb je natuurlijk meer een vraag en antwoord gedoetje en kan je makkelijker op elkaar reageren.
MAar dan is en blijft het nog een stukje tekst waarnaar je aan het kijken/lezen bent en heb gemerkt dat dat in werkelijkheid heel anders kan zijn.
Iemand kan heel anders schrijven dan irl overkomen, of heel verlegen juist o.i.d en dat merk je via een mail ofzo natuurlijk niet zo.

Beetje lastig uit te leggen.

Iig komt het er op neer, wanneer iemand je aanspreekt, ff gezellig kletsen en dan daten dan weet je het snelst of iemand je aanspreekt.
Een profiel is zo globaal, algemeen.
  woensdag 15 november 2006 @ 11:49:08 #247
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43572621
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:36 schreef het-is-mij het volgende:
Iig komt het er op neer, wanneer iemand je aanspreekt, ff gezellig kletsen en dan daten dan weet je het snelst of iemand je aanspreekt.
Dat ben ik wel met je eens. Alleen komt het er toch op neer dat als je als man geen goed profiel maakt je niet verder zal komen tot verder contact zoals chatten.

Ik vind het erg lastig om op een leuke manier mezelf te omschrijven en waar ik naar op zoek ben. Vandaar ook dat ik vraag wat wel/niet aantrekt in profielen, ook al verschilt dat per persoon. Nou ben ik ook niet prettig gestoord, heb geen hele massa's aan vrienden en duik niet elke dag de kroeg/disco in wat je af en toe lijkt alsof je dat hoort te zeggen.

Hmm, denk dat ik die laatste zin maar ongeveer als openingszin ga gebruiken voor eventuele toekomstige profielen
pi_43572895
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:49 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens. Alleen komt het er toch op neer dat als je als man geen goed profiel maakt je niet verder zal komen tot verder contact zoals chatten.

Ik vind het erg lastig om op een leuke manier mezelf te omschrijven en waar ik naar op zoek ben. Vandaar ook dat ik vraag wat wel/niet aantrekt in profielen, ook al verschilt dat per persoon. Nou ben ik ook niet prettig gestoord, heb geen hele massa's aan vrienden en duik niet elke dag de kroeg/disco in wat je af en toe lijkt alsof je dat hoort te zeggen.

Hmm, denk dat ik die laatste zin maar ongeveer als openingszin ga gebruiken voor eventuele toekomstige profielen
Daar heb je het dus..................er zijn er genoeg die dat dus wel doen, zo maak je een, wat men denkt, zo aantrekkelijk mogelijk profiel aan en terwijl je er later achter komt dat iemand heel anders is.
Mensen maken dus soms een ideaal profiel die in werkelijkheid niet blijkt te kloppen (ervaring ) dus ehm...........doe maar normaal dan doe je al gek genoeg?
Met een beetje humor is altijd wel leuk maar vind ik zelf ook lastig hehe.
T werkt meestal zo dat je een profiel ziet en denkt, goh, leuke foto, leuke interesses, weet ik veel en van daaruit borduur je er weer op voort.
pi_43572937
Tips:

- Wacht niet te lang met afspreken, als je bijvoorbeeld over msn een leuk gesprek hebt en denkt dat het irl ook wel zal klikken, waarom niet gewoon vragen? Nee heb je ja kan je krijgen.

- Geef in je profiel duidelijk aan wat jij op prijs stelt aan iemand, daarmee voorkom je veel nutteloze interesse en onzin contacten.

Op mijn profiel staat bijvoorbeeld:

Hoi!

Disclaimer:

Maak je spelfouten die me het idee geven dat je dom bent? Heb je een naamketting om je hals hangen om je naam te onthouden? Zie je het als een hobby om je wenkbrauwen af te scheren en vervolgens daar een leuk potloodlijntje neer te kwakken?

Dan raad ik je aan om snel door te gaan...
===========================================

Jip zoekt Janneke, Clyde zoekt Bonnie, Knabbel zoekt Babbel...

Ik zoek een tof mens om mee te lachen en plezier te maken.

Bonuspunten: Meisjes/ vrouwen die sportschoenen dragen en dat ook bij mij kunnen waarderen.

Steekwoorden: Cynisme/ zelfspot - Sportief - veel lachen - uitgaan - goed gesprek - casual - reizen - muziek - uni rechten - lekker eten

Ow ja, op dit moment is mijn haar redelijk tot zeer kort aangezien ik er met grote regelmaat een tondeuse overheen trek.

Heb je vragen/ suggesties... feel free to let me know!

Dit schrikt wel veel mensen af, maar de personen die het kunnen waarderen heb ik dan ook een veel leuker contact mee...

Succes!
  woensdag 15 november 2006 @ 12:08:11 #250
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43573066
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:02 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Heb je een naamketting om je hals hangen om je naam te onthouden?

Ik vind hem wel leuk. Heeft het eigenlijk veel tijd gekost om dit profiel te ontwikkelen? Of is dit direct zo neergezet?
pi_43573180
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:08 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Ik vind hem wel leuk. Heeft het eigenlijk veel tijd gekost om dit profiel te ontwikkelen? Of is dit direct zo neergezet?
Het kwam er redelijk in 1 keer uit... en leidt er veelal wel toe dat er mensen reageren die enigszins in mijn straatje liggen, wat toch uiteindelijk wel de bedoeling is.

Denk dat het belangrijk is dat je het hele dating gebeuren niet als superbelangrijk ziet... dat houdt het luchtig en daarmee toegankelijk! Het is toch helemaal niet erg om niet de klik met iemand te hebben maar verder wel een gezellige avond!
pi_43574256
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:36 schreef het-is-mij het volgende:

[..]
Dat is ook mijn ervaring.

Mijn persoonlijk leukste ervaringen waren trouwens met meiden die helemaal niet de moeite hadden genomen hun profiel in te vullen (enkel geslacht en leeftijd) en gewoon recht op hun doel afgingen. Foto's werden uitgewisseld via msn en na een paar leuke gesprekken kwam de date. Stuk voor stuk mooie en interessante meiden die geen zin hadden eerst hele bergen reacties te moeten doorlezen en beantwoorden.

Een profiel zegt lang niet alles en schetst vaak alleen maar een verkeerd beeld.
pi_43574800
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:08 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

nm
  woensdag 15 november 2006 @ 14:27:24 #254
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43576814
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:22 schreef Krusty_the_clone het volgende:
nm
Wat wilde je zeggen?
pi_43578026
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:27 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Wat wilde je zeggen?
Dat het neerkomt op eerlijk zijn in wat je wil, waarom niet? Het is internet. Je kan op het lompe af eerlijk zijn, en dat werkt nog ook.
  woensdag 15 november 2006 @ 21:21:22 #256
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_43589640
Tja, internetdating...
Bestaan er uberhaupt sites die gratis zijn en goed werken.
Het hoeft natuurlijk maar 1 keer goed te lukken!

Eergister me aangemeld op lexa, en nu binnen 2 dagen genoeg leuke meiden die reageren om me erg gevleid te voelen. Alleen 20euro per maand betalen om gewoon een berichtje terug te sturen vind ik wat veel.
Natuurlijk valt het mee als je voor dat bedrag een leuke meid "ontmoet" maar in het kader van eerst zien dan pas geloven ben ik daar niet zo'n voorstander van.
Wat zijn jullie ervaringen met de bovenstaande site? Is het misschien toch wel geld waard?
pi_43591492
Ok dan, mijn ervaring zal ik proberen kort samen te vatten. Ik 2001 leerde ik via een chatsite een gast van 22 kennen. Na aantal maanden gingen we enkele keren in de week bellen en de gevoelens werden wat meer. Omdat ik nog maar 16 was, en geen enkele ervaring met jongens what so ever, vond ik het allemaal wat eng. Was heel verlegen en nog. Maar hij vond me erg leuk. Het klikte gewoon. Hebben van half oktober 2001 tot begin feb. 2002 zeer regelmatig gebeld. Begin februari elkaar ontmoet maar is niets geworden. Ik was in die tijd heel onzeker over mijn uiterlijk en durfde amper een foto te sturen. Dus mekaar ontmoet, ik verliefd maar bij hem was toen die klik er niet. Erg vervelend allemaal maaaaar, ik had geen spijt van het gebeuren. Je leerd ervan.

Vorig jaar weer een gozer leren kennen en in 5 weken echt heeeeel veeeeel gebeld. Bijna dagelijks zaten we uren aan de telefoon. Hij zei echt gevoelens voor me te hebben en ik voelde ook wel wat, maar was niet verliefd. Was nu wat ouder (20) en dus iets wijzer en niet meer zo naief. Na 5 weken was ook zijn gevoel "ineens" over. Daar baalde ik wel veel van want de aandacht is best leuk, ondanks dat je elkaar niet ziet.

Conclusie: via internet mensen leren kennen kan een leuke contacten opleveren maar ik maak het meer mee dat ik contact met types heb waar ik verder geen interesse in heb en meer irritant zijn dan leuk. Ik sta nu aangemeld op Knuz, dat is geheel gratis profielen zijn en je kan gewoon berichtjes sturen. Ik heb nog niks leuks echt ontdekt en trouwens, ik heb amper tijd te reageren op de best veel reacties. Jammer.
pi_43595376
Het blijft opzich lastig om je profiel origineel te maken. Ik heb normaal gesproken totaal geen moeite om iets op een creatieve manier te zeggen of om een grappige opmerking te maken.

Maar het wordt wat anders als ik iets neerzet (bij mijn profiel, maar ook in het algemeen) wat op dat moment in me opkomt (en ik ook in het echt bijvoorbeeld zou zeggen) en leuk lijkt, later als ik het terug lees ontzettend flauw of stom is.

Zo heb ik eens geschreven: ik zelf in een notendop (niet letterlijk, want dat zou wel een beetje een raar gezicht zijn) en daarna dan wat over mezelf. Iets in die trand iig. Toen ik het later teruglas dacht ik echt goh wat flauw is dat zeg .
Net zoals wel meer dingen, waar ik nu even niet op kan komen.

Het is niet zo dat ik persé iets grappigs wil zeggen, maar dat op dat moment iets gewoon in me opkomt.
Wat dat betrefd is de realiteit toch weer heel wat makkelijker , want daar is de juiste timing en het juiste (stalen) gezicht erbij het belangrijkste.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  donderdag 16 november 2006 @ 09:02:30 #259
131066 scrub_nurse
pi_43599031
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:48 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Haha, tja..
vraag ik me inderdaad af waarom je niet zelf een profiel zoekt dat aan je eisen voldoet en daarop reageert. Lijkt me toch een stuk effectiever dan afwachten tot die ene leuke man op jou reageert (en ondertussen 100+ zouteloze reacties te moeten doorlezen).

Vrouwen met eigen initiatief:
ja idd dat vraag ik me ook af
pi_43599329
quote:
Op woensdag 15 november 2006 22:00 schreef vencodark het volgende:
<verhaal>
Volgens mij wacht je gewoon veel te lang. Als je naar een kroeg gaat, ga je toch ook niet eerst wekenlang elke week in de kroeg naar elkaar staan kijken voor je op elkaar afstapt? De gouden regel is en blijft nog altijd: wacht niet te lang.

Je chat een paar keer, belt een keertje en spreekt dan af. Als je eerst 2 maanden chat, dan is de kans groot dat het op niets uitloopt want dat betekent ergens dat het niet genoeg klikt. Als ik het met iemand erg goed op de chat kan vinden, dan *wil* ik die persoon in het echt zien. Als die wil er niet is, dan kan de klik nooit echt goed zijn.

Zeker als je wat meer in het datingwereldje zit of al een paar keer eerder een date hebt gedaan, dan ga je echt niet meer wekenlang lopen chatten. Chatvriend(inn)en heb ik al genoeg.

Maar goed, jij was verlegen, dus dat kan wel een obstakel vormen als de ander ook niet durft.
pi_43606199
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:02 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

ja idd dat vraag ik me ook af
Angst om zelf een virtueel blauwtje te lopen misschien?
Lekker reacties afwachten en zelf mannen kunnen afwijzen is natuurlijk veel veiliger.

Hup, op mannenjacht jij!
pi_43610791
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:14 schreef cyber_rebel het volgende:
als je meer wilt weten kan je mij PMen hoor... maar lees de veelgestelde vragen ook daar eens (in de blauwe balk links, is de link er naar toe)

bijna deel 2
pi_43615653
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:21 schreef paparia het volgende:
Tja, internetdating...

Eergister me aangemeld op lexa, en nu binnen 2 dagen genoeg leuke meiden die reageren om me erg gevleid te voelen. Alleen 20euro per maand betalen om gewoon een berichtje terug te sturen vind ik wat veel.
Natuurlijk valt het mee als je voor dat bedrag een leuke meid "ontmoet" maar in het kader van eerst zien dan pas geloven ben ik daar niet zo'n voorstander van.
Wat zijn jullie ervaringen met de bovenstaande site? Is het misschien toch wel geld waard?
www.knuz.nl is gratis en staan ongeveer dezelfde mensen op..
  donderdag 16 november 2006 @ 18:21:34 #264
26118 paparia
pi_43615993
Aangemeld voor knuz, even kijken of dat beter werkt.
Of heeft iemand zo'n paiq invite over?
Schijnt ook wel leuk te zijn en als de wiki dood is lukt dat niet zo goed.
pi_43616596
Heeft iemand nog een invite over? Mail ajb naar hemaworsten4life@hotmail.com
  donderdag 16 november 2006 @ 19:04:33 #266
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43617387
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:21 schreef paparia het volgende:
Aangemeld voor knuz, even kijken of dat beter werkt.
Of heeft iemand zo'n paiq invite over?
Schijnt ook wel leuk te zijn en als de wiki dood is lukt dat niet zo goed.
K heb nog wel invites: mail me ff op renegade@breakdancers.nl

@SSJKliko: ik heb je een mail gestuurd
Internetjosti!
pi_43617425
Dat Paiq is leuk. Heb me gisteren aangemeld. Eerst al die vragen afgewerkt (alle 135), beetje foto's klikken en toen gaan speeddaten. Leuke dame aan de haak geslagen en daar een hele tijd mee zitten chatten. In één avond al veel meer lol gehad dan de afgelopen drie maanden op RP.

En, nee, ik ga geen invites aan de concurrentie geven. Ben niet gek.
  donderdag 16 november 2006 @ 19:11:58 #268
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43617613
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:05 schreef Shakermaker het volgende:
Dat Paiq is leuk. Heb me gisteren aangemeld. Eerst al die vragen afgewerkt (alle 135), beetje foto's klikken en toen gaan speeddaten. Leuke dame aan de haak geslagen en daar een hele tijd mee zitten chatten. In één avond al veel meer lol gehad dan de afgelopen drie maanden op RP.

PaiQ is wel een coole site, maar heb er tot nu toe nog geen resultaat mee geboekt

Kan ook aan mij liggen Ik rouleer ze nu wat sneller door die matches, ben je een paar dagen niet online? Opflikkeren (niet geinteresseerd dus, voor de lol ingeschreven). Ben je jonger dan 20 of ouder dan 25? Opbokken

Ik wou dat ik eens iemand tegenkwam die serieus geinteresseerd was
Internetjosti!
  donderdag 16 november 2006 @ 19:28:21 #269
22457 Patch
pi_43618230
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:10 schreef Coolcat het volgende:

[..]

www.knuz.nl is gratis en staan ongeveer dezelfde mensen op..
heb me net ingeschreven, leuke dames staan er op, maar ik kan niet reageren, geen berichtje sturen....

En zo had ik ook ineens een pagina van knuz dat ik moest betalen voor iets, maar die klikte ik per ongeluk weg.... weet daar dus het mijne niet van...
pi_43618912
Ik kan gewoon berichten sturen, betaal niks...
  donderdag 16 november 2006 @ 19:59:44 #271
22457 Patch
pi_43619349
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:47 schreef Coolcat het volgende:
Ik kan gewoon berichten sturen, betaal niks...
waar vind ik die knop / functie dan ongeveer, als ik bijv. op een profiel van iemand kijk...
pi_43619455
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:04 schreef BttD het volgende:

[..]

K heb nog wel invites: mail me ff op renegade@breakdancers.nl

@SSJKliko: ik heb je een mail gestuurd
Dank je!
pi_43619920
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:20 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Volgens mij wacht je gewoon veel te lang. Als je naar een kroeg gaat, ga je toch ook niet eerst wekenlang elke week in de kroeg naar elkaar staan kijken voor je op elkaar afstapt? De gouden regel is en blijft nog altijd: wacht niet te lang.

Je chat een paar keer, belt een keertje en spreekt dan af. Als je eerst 2 maanden chat, dan is de kans groot dat het op niets uitloopt want dat betekent ergens dat het niet genoeg klikt. Als ik het met iemand erg goed op de chat kan vinden, dan *wil* ik die persoon in het echt zien. Als die wil er niet is, dan kan de klik nooit echt goed zijn.

Zeker als je wat meer in het datingwereldje zit of al een paar keer eerder een date hebt gedaan, dan ga je echt niet meer wekenlang lopen chatten. Chatvriend(inn)en heb ik al genoeg.

Maar goed, jij was verlegen, dus dat kan wel een obstakel vormen als de ander ook niet durft.
Je hebt helemaal gelijk. Toen ik met die eerste gast contact kreeg, durfde ik amper met een jongen te praten. Was echt heel verlegen en onzeker over mijn uiterlijk. Was erg bang dat ik met een ontmoeting al dat leuke zou moeten missen dus wilde dat uitstellen zolang ik kon.
Met die 2e gast lag het nog iets anders. Verlegenheid was wel stuk minder maar ik voelde me er niet klaar voor hem te ontmoeten, weet niet waarom. We hadden ook niets gemeen behalve onze humor. Onze levensstijlen verschilde veel en hij kwam uit Amsterdam, ik uit Zeeland. Was allemaal nadelig etc.

Vorig jaar leerde ik via een vriendin een gast kennen, ze had hem mijn mailadres gegeven. We hadden 3 weken regelmatig gechat en toen mekaar ontmoet. Dus dat ging al een stuk sneller. Voordeel was daarmee dat hij 5 km van me vandaan woonde. Ik spreek minder snel af met iemand die ver weg woont. Zit toch geen toekomst in denk ik. Minder snel iig.

Oh en btw, ik ga nooit naar een kroeg, voel ik me niet prettig bij. Weer dat stukje verlegenheid.
  donderdag 16 november 2006 @ 20:41:01 #274
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43620311
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:05 schreef Shakermaker het volgende:
Ik heb zojuist een behaaglijke dame een invite gegeven . Krijg weer 20 credits en de poel met vissen wordt weer groter

Zo slecht nog niet dus
Internetjosti!
pi_43620318
quote:

[..]

Als ik zo vrij mag zijn even de amateur psycholoog annex betweterige irritante wijsneus uit te hangen;

Ik heb dus niets met dit soort 'eisenpakketten'....

Wat ik me dan afvraag is; Ken jij jezelf wel zo goed en sta je zelf wel zo stevig in je schoenen?
Correct me if I'm wrong, maar ik denk dus van niet.

Wat je daadwerkelijk zoekt, is iemand die op hetzelfde niveau zit qua persoonlijke ontwikkeling (nee, niet opleidingsniveau, nog zo'n loos criterium). Wat dus neerkomt op juist niet die zelfverzekerde, extraverte, knappe vent (want die is waarschijnlijk al veel verder). Daar wordt je zelf waarschijnlijk alleen maar onzeker van in een relatie (mocht het ooit zover komen).

Het overgrote deel van de mensen op datingsites is onzeker over zichzelf, maar ze zoeken slechts zelden elkaar op. Altijd maar weer die hopeloze zoektocht naar mensen die zo hoog mogelijk staan op de maatschappelijke ladder, die aan de meest belachelijke eisen moeten voldoen (voorgekauwd door de maatschappij). Je maakt het jezelf verschrikkelijk moeilijk en wordt je daar nu echt gelukkiger van?

Mijn tip: Gooi die vervloekte Viva eens bij het oud papier en vorm nu zelf eens een goed en eerlijk beeld van wie je nu werkelijk bent en wat voor persoon goed bij je past! Dat zoekt toch een stuk makkelijker.
quote:

Dat bedoel ik dus. Kijk eens opzij ipv omhoog.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 november 2006 @ 20:47:10 #276
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43620411
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:41 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Goede reactie! Hier ben ik het volledig mee eens. Mensen zijn alleen maar op zoek naar de perfecte partner. En die is er niet.

Maar goed, ik ga weer enigszins terug naar het zoeken op straat/in de kroeg, want ik denk dat dat toch een stuk sneller gaat. Gisteren een leuke meid ontmoet in een lounge bar. Wie weet wordt het wat. Ze was erg onder de indruk...
Internetjosti!
pi_43620684
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:59 schreef Patch het volgende:

[..]

waar vind ik die knop / functie dan ongeveer, als ik bijv. op een profiel van iemand kijk...
Onderaan ieder profiel staat een rij icoontjes, oa een envelop...
  donderdag 16 november 2006 @ 21:50:44 #278
131066 scrub_nurse
pi_43621848
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:41 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

[..]

Dat bedoel ik dus. Kijk eens opzij ipv omhoog.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je dat al n eisen pakket vindt
ik vind het niet eiserig om te stellen dat ik iemand wil die zichzelf kent, ik zoek niet een 18jarig knulletje die nog volwassen moet worden, is het zo erg om te willen dat iemand sterk in zn schoenen staat ipv bij ieder tegenargument iemand anders gelijk te geven oid? humor is belangrijk voor 90% van de mensen, ik zeg niet dat je mooi moet zijn, maar n mooie foto moet hebben, en dat je t volledige profiel invult..

eisen noem ik: hij moet lang zijn, en donker haar hebben en bruine ogen want daar kan ik dan in verdrinken...een wasbord op zn buik en keiharde billen. Oja en hij moet natuurlijk wel minimaal een iq van 140 hebben en niet roken, af en toe drinken, lief zijn voor honden, katten, kinderen zn moeder en mij .
ik wil dat ie geen exen heeft waar ie nog contact mee heeft, hij mag zelf niet jaloers aangelegd zijn, ik wil dat ie veeeeel geld heeft (dat ik dan kan gaan uitgeven ) enzenzenz...
pi_43622149
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:15 schreef BttD het volgende:
Ik heb me nu maar eens ingeschreven op relatieplanet. Het is wel immens triest dat het moet, maar op de 'gewone' manier lijkt niet echt te werken. Ik krijg helaas weinig reacties van mensen op die site. Ik heb 20 meiden een leuk berichtje gestuurd, maar eentje reageerde met 'sorry, geen interesse', van de rest nooit meer wat gehoord.
Wie vind dat "immens triest", jij of je omgeving?
Dan zijn de dames waarop je hebt gereageerd dus ook "immens triest" volgens jou (of toch volgens je omgeving)? En wie heeft bepaald wat de 'gewone' manier is en wat niet (.....)?
quote:
PaiQ heb ik ook nog rondgelopen, maar ik heb gewoon het idee dat daar mensen TOTAAL niet op zoek zijn, maar gewoon maar wat aanklooien. Ik hoor wel eens mensen zeggen dat ze hun relatie daar vandaan hebben maar ik zou niet weten hoe dat kan. Ik ben nog nooit ook maar EEN serieuze tegengekomen... 'Jah, ik heb me gewoon ingeschreven voor de lol haha', 'ik ben helemaal niet serieus op zoek' etc.
PaiQ is gewoon echt kut, op relatieplanet lopen volgens mij alleen maar kindmaakmachines rond die wanhopig op zoek zijn naar een sperma donor ofzo. Jammer dat er geen enkeling op zoek is naar gewoon een leuke vriend om samen dingen te doen ofzo
En je bent zelf niet wanhopig? De frustratie druipt ervanaf.....
Ook jij zet te hoog in jongen.
quote:
OF ik doe gewoon echt iets grondig fout OF ik ben gewoon een ontzettende kneus voor wie het ECHT niet weggelegd blijkt te zijn . Zit erover te denken deze episode ook maar eens af te sluiten en weer eens een keer te proberen om in de kroeg meiden aan te gaan spreken. Het moet toch ERGENS een keer OOIT lukken...
Niet om vervelend te doen ofzo hoor, maar na het lezen van een aantal van je reacties in R&P heb ik in jouw geval het idee dat je simpelweg nog niet klaar bent voor een relatie.

Je spiegelt je aan anderen en bent niet gelukkig met jezelf, hoe kun je dan in godsnaam gelukkig worden met iemand anders zonder jezelf tekort te doen? Als je nu een relatie zou krijgen zou je jezelf waarschijnlijk compleet wegcijferen om die relatie maar te behouden. Verre van gelijkwaardig dus...

Stop met alles en iedereen de schuld te geven van je situatie. Wordt zelfbewust (en stop met het lezen van de Viva! ), leer je sterke en zwakke punten kennen. Accepteer deze en ga er vervolgens aan werken. Alleen op die manier kun je je situatie veranderen.

Maar boven alles, hou van jezelf!
Voor wie loop je hier nu rond op deze aardkloot? Voor jezelf of om anderen een plezier te doen?
Dit moet je helemaal zelf leren, maar als je dat eenmaal kunt dan komt die relatie vanzelf wel.

Zo, tijd voor een biertje...

...

En nu weer ontopic.
pi_43622442
Jeetje SP, wat een verhaal!! Had het allemaal niet beter kunnen omschrijven...
  donderdag 16 november 2006 @ 22:12:16 #281
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43622548
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:01 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Deze reacties heb ik getypt in een bui waarin het minder goed met me ging

Ik sta nogal bol van de fluctuaties, vraag maar na in R&P SC... Te lang om hier uit de doeken te doen.
Lees ook: http://forum.fok.nl/fok/post_reply/940602

Als ik die reacties NU teruglees denk ik: heb ik dat daar neergezet

Ik ben gewoon een verkapte schizofreen
Ik ben het verder volledig eens met je reactie...

Mja, nu heb ik weer een date te pakken en was ik eigenlijk uberrelaxed...
Internetjosti!
pi_43622651
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:50 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

als je dat al n eisen pakket vindt
ik vind het niet eiserig om te stellen dat ik iemand wil die zichzelf kent, ik zoek niet een 18jarig knulletje die nog volwassen moet worden, is het zo erg om te willen dat iemand sterk in zn schoenen staat ipv bij ieder tegenargument iemand anders gelijk te geven oid? humor is belangrijk voor 90% van de mensen, ik zeg niet dat je mooi moet zijn, maar n mooie foto moet hebben, en dat je t volledige profiel invult..
Een 18jarig knulletje lijkt mij ook niet echt een gelijkwaardig iemand voor jou

Feit blijft dat je zelf op het gebied van relaties nog niet echt volwassen bent (nog geen ervaring toch?) en je dus beter kunt zoeken naar iemand die dat ook nog niet is.

En of iemand humor heeft is belangrijk ja.
Alleen heeft iedereen weer een ander gevoel voor humor en dat kun je simpelweg niet opmaken uit een profiel.

EDIT: Wat ik dus probeer te zeggen is dat ik het allemaal oppervlakkige criteria vind, die je pas kunt toetsen als je iemand beter leert kennen.
Die ervaring op IN een relatie ipv van tevoren al eisen te stellen. Pas dan ontdek je of iemand bij je past of niet.

Daar komt nog bij dat een op het eerste oog onzeker persoon volledig kan opbloeien in een relatie...

*kijkt naar zichzelf*

[ Bericht 7% gewijzigd door Starfighter_Pilot op 16-11-2006 22:34:59 ]
  donderdag 16 november 2006 @ 22:17:01 #283
26118 paparia
pi_43622711
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:50 schreef scrub_nurse het volgende:
eisen noem ik: hij moet lang zijn, en donker haar hebben en bruine ogen want daar kan ik dan in verdrinken...een wasbord op zn buik en keiharde billen. Oja en hij moet natuurlijk wel minimaal een iq van 140 hebben en niet roken, af en toe drinken, lief zijn voor honden, katten, kinderen zn moeder en mij .
ik wil dat ie geen exen heeft waar ie nog contact mee heeft, hij mag zelf niet jaloers aangelegd zijn, ik wil dat ie veeeeel geld heeft (dat ik dan kan gaan uitgeven ) enzenzenz...
Kijk zulke lijstjes mag ik graag zien. Volgens mij krijg je dan de perfecte gemaakte partner. Om er vervolgens na 2 weken/maanden achter te komen dat het toch niet is wat je wilt.
Dat je iets mist, en dan stel je een nieuw lijstje op met ideaalbeelden waarschijnlijk van iemand die geen interesse in jou heeft omdat je "normaal" bent.
Doe mij maar een "normale meid" gelukkig zijn ze toch allemaal uniek.
En als diegene toevallig een paar ideale eigenschappen heeft ben ik tevree
  donderdag 16 november 2006 @ 22:22:33 #284
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43622856
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:17 schreef paparia het volgende:

[..]

Kijk zulke lijstjes mag ik graag zien. Volgens mij krijg je dan de perfecte gemaakte partner. Om er vervolgens na 2 weken/maanden achter te komen dat het toch niet is wat je wilt.
Dat je iets mist, en dan stel je een nieuw lijstje op met ideaalbeelden waarschijnlijk van iemand die geen interesse in jou heeft omdat je "normaal" bent.
Doe mij maar een "normale meid" gelukkig zijn ze toch allemaal uniek.
En als diegene toevallig een paar ideale eigenschappen heeft ben ik tevree
IQ van 140 en al die andere eisen er ook nog bij

Dat is EEN manier om nooit aan een partner te komen... My god... hoeveel lopen er daarvan rond op de wereld? 5 ofzo?

Joe Average heeft een IQ van 100 en daar zijn er VEEL van... ook mensen die daar nog ONDER zitten. Denk dat zo'n 90% van de bevolking <140 heeft hoor

[/hap]
Internetjosti!
  donderdag 16 november 2006 @ 22:28:19 #285
26118 paparia
pi_43623075
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:22 schreef BttD het volgende:
IQ van 140 en al die andere eisen er ook nog bij

Dat is EEN manier om nooit aan een partner te komen... My god... hoeveel lopen er daarvan rond op de wereld? 5 ofzo?

Joe Average heeft een IQ van 100 en daar zijn er VEEL van... ook mensen die daar nog ONDER zitten. Denk dat zo'n 90% van de bevolking <140 heeft hoor
[/hap]
Juh en ik dacht nog wel dat ik in die pijling aaardig ver kwam. Mis alleen de bruine ogen
pi_43623456
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:41 schreef BttD het volgende:
Ik heb zojuist een behaaglijke dame een invite gegeven . Krijg weer 20 credits en de poel met vissen wordt weer groter

Zo slecht nog niet dus
Nee, ik wil best invites weggeven maar dan alleen aan dames.

Bedankt voor het verse bloed.
pi_43624557
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:21 schreef paparia het volgende:
Tja, internetdating...

Lexa mag mijn 20 euro houden, maar mijn vriendin krijgen ze niet meer terug, die is voor mij priceless

Vond het een fijne site. Had 3 verschillende erg leuke dates in 1 maand tijd en bij de laatste ben ik dus blijven plakken.

Gratis sites vond ik toch minder goed werken.
pi_43630183
Ik krijg op Knuz een beetje het idee dat de mannen die je een bericht sturen dat bij veel meer mensen doen, of in ieder geval iedere nieuweling die in hun straatje past. Dus ik denk niet dat Knuz iets voor mij word, maar ik ga PaiQ nog proberen.

En als iemand hier nog single is, die rond de 18 is en in de buurt van Arnhem woont mag diegene mij PMen
pi_43630989
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:01 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

blablabla.. .hou van jezelf... blablabla... criteria etc....
Wat een complete and utter crap hoor je toch altijd rond dat fenomeen 'relatie via datingsite'... Ik kan me niet serieus voorstellen dat mensen écht een diepzinnige relatie zoeken op deze manier. Alle theorieen hieromtrent kunnen wat mij betreft dus ook gewoon de prullenbak in.

Voor veel van de vrouwen zul je allicht gelijk hebben (prins op witte paard), maar ik denk dat 95% van de mensen veel te moeilijk doen en gewoon een beetje leuke contacten en flirts zoeken. Men wil horen dat hij/zij leuk is en eventueel nog een leuke date scoren, als het even kan met een beetje leuke sex.
pi_43631897
Haha, dat trio date verhaal bleek dus toch nep te zijn. Juffen zijn gewoon evil
foto nep, telnr nep. Had haar website gevonden waar o.a. haar CV opstond. Dus ik via paiq daar een complimentje overgeven (over leuke reisverslagen). Dag later *poef* haar CV snel van de site afgehaald.

Wat ik nog het meest vervelend vind is dat ik dus met die ene meid al een paar weken contact had en leuke chatsessies had. Meestal denk je dan toch dat het goed zit. Nu blijkt dat je dus zelfs na weken nog achterdochtig moet zijn. Het schaadt toch een beetje het vertrouwen in de medemens.

Eeuwig jammer, want ik vond het een leuke meid waar ik zoiets niet achter had gezocht

Maar goed, ik heb haar persoonlijke gegevens. Wellicht dat ik me nog eens tot haar nivo verlaag en een 'grap' terug uit haal
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:44:31 #291
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43631900
Zojuist eerste speeddate op PaiQ achter de rug. Na wat aftasten werd deze eerst verlengd naar tien minuten. Alleen begon het daarna stroef te lopen, zij reageerde minder en ik wist niet echt goed in te haken op wat ze vertelde. Vervolgens brak zij de chat af.
Weet niet waar het aanligt, maar goed we gaan gewoon vrolijk verder en kijken of het met iemand anders beter klikt.

Over het hebben van humor als wens/eis (eisen zouden in de meeste gevallen beter als wens gezien moeten worden, de enige eis die ik ongeveer heb is dat ze niet rookt verder zijn het bijna allemaal wensen): Vraag me altijd af wat mensen precies bedoelen met zij/hij moet gevoel voor humor hebben. Bedoelen ze dan dat hij/zij jou aan het lachen moet kunnen brengen? Of moeten ze kunnen lachen omdezelfde dingen als jij? Of bedoelen ze eigenlijk dat ze hetzelfde gevoel voor humor delen.
Ik zou het trouwens niet erg vinden als ze wat serieus is. Zelf ben ik dat ook wel, al kan ik soms droog uit de hoek komen en smakelijk lachen als er iets grappigs gebeurt. Dat hele humor gedoe geeft me het idee dat je vooral zo grappig mogelijk moet zijn in een gesprek, want ander heb je geen 'humor'.
pi_43632116
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:44 schreef Knipoogje het volgende:
Haha, dat trio date verhaal bleek dus toch nep te zijn. Juffen zijn gewoon evil
foto nep, telnr nep. Had haar website gevonden waar o.a. haar CV opstond. Dus ik via paiq daar een complimentje overgeven (over leuke reisverslagen). Dag later *poef* haar CV snel van de site afgehaald.

Wat ik nog het meest vervelend vind is dat ik dus met die ene meid al een paar weken contact had en leuke chatsessies had. Meestal denk je dan toch dat het goed zit. Nu blijkt dat je dus zelfs na weken nog achterdochtig moet zijn. Het schaadt toch een beetje het vertrouwen in de medemens.

Eeuwig jammer, want ik vond het een leuke meid waar ik zoiets niet achter had gezocht

Maar goed, ik heb haar persoonlijke gegevens. Wellicht dat ik me nog eens tot haar nivo verlaag en een 'grap' terug uit haal
Damn, Knipoogje, damn. Wat een zeikstreek! Next!
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:01:03 #293
140245 base3ball
State Of Mind
pi_43635893
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:44 schreef cyber_rebel het volgende:
Zojuist eerste speeddate op PaiQ achter de rug. Na wat aftasten werd deze eerst verlengd naar tien minuten. Alleen begon het daarna stroef te lopen, zij reageerde minder en ik wist niet echt goed in te haken op wat ze vertelde. Vervolgens brak zij de chat af.
Weet niet waar het aanligt, maar goed we gaan gewoon vrolijk verder en kijken of het met iemand anders beter klikt.

Over het hebben van humor als wens/eis (eisen zouden in de meeste gevallen beter als wens gezien moeten worden, de enige eis die ik ongeveer heb is dat ze niet rookt verder zijn het bijna allemaal wensen): Vraag me altijd af wat mensen precies bedoelen met zij/hij moet gevoel voor humor hebben. Bedoelen ze dan dat hij/zij jou aan het lachen moet kunnen brengen? Of moeten ze kunnen lachen omdezelfde dingen als jij? Of bedoelen ze eigenlijk dat ze hetzelfde gevoel voor humor delen.
Ik zou het trouwens niet erg vinden als ze wat serieus is. Zelf ben ik dat ook wel, al kan ik soms droog uit de hoek komen en smakelijk lachen als er iets grappigs gebeurt. Dat hele humor gedoe geeft me het idee dat je vooral zo grappig mogelijk moet zijn in een gesprek, want ander heb je geen 'humor'.
Dat je niet veel te chatten had met die eerste speeddate kan altijd gebeuren. Betekend gewoon jullie niet veel dingen die jullie allebei interesseerden. Of nog geen dingen hadden verteld die jullie allebei aanspraken. Gewoon hup naar de volgende dus.

En wat betrefd humor. Mensen zijn verschillend dus hun opvatting over humor kan ook verschillen. Maar ik denk dat gemmideld genomen met humor bedoeld wordt dat je niet zo zit te kijken als iemand een grap verteld die gemiddeld genomen leuk wordt gevonden. En dat jezelf ook gevat uit de hoek kunt komen. Ook kun je het zien als ergens de humor van inzien. In die trand.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:04:05 #294
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_43635986
Vrouwen die humor hoog op het lijstje hebben staan hebben dat zelf meestal niet. En dus willen ze graag vermaakt worden door manlief, zodat niemand doorheeft dat ze zelf best wel saai zijn.

Of is dat nou weer te cynisch?
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:06:03 #295
133629 Mauro