abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2006 @ 15:23:25 #201
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_43509224
De stap van internet naar "real life" vind ik vrij groot met internetdating. Ik heb geen zin om met een onbekende freak af te gaan spreken, maar ik heb ook geen zin om maandenlang met iemand over koetjes en kalfjes te mailen, om vervolgens af te spreken en te ontdekken dat het totaal niet klikt.
Vond ik "vroeger" internetdating echt ideaal, tegenwoordig vind ik er eigenlijk niks meer aan. Ik ontmoet leuke mannen liever ergens in de kroeg, op een feest, bij een cursus of op mijn vereniging. .
  maandag 13 november 2006 @ 15:24:26 #202
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_43509267
Sorry, dat was niet echt een tip. .
pi_43509378
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:22 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mwoa. Niet mee eens eigenlijk. Persoonlijk zou ik liever sneller afspreken. Net zoals wanneer je in een kroeg een nummer regelt (en het niet op zoenen uitloopt). Paar dagen later ff bellen vragen of ze zin heeft wat te gaan drinken. Zoja: mooi. Zoniet: next.
nee ik chat altijd een maandje ofzo... en dan heb ik meestal ook met ze gebeld (of nog goedkoper: geskyped) als ze me dan nog steeds bevallen date ik en meestal loopt dat goed af...
dan weet je precies qua karakter wat je aan elkaar hebt... kan het alleen nog op uiterlijk tegen vallen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_43509405
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:24 schreef Christine het volgende:
Sorry, dat was niet echt een tip. .
jawel, als je Internetdaten zat bent, moeten we dus een cursus Spaans doen en jou tegen komen

goede tip
  maandag 13 november 2006 @ 16:01:30 #205
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43510541
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:23 schreef Christine het volgende:
De stap van internet naar "real life" vind ik vrij groot met internetdating. Ik heb geen zin om met een onbekende freak af te gaan spreken, maar ik heb ook geen zin om maandenlang met iemand over koetjes en kalfjes te mailen, om vervolgens af te spreken en te ontdekken dat het totaal niet klikt.
Vond ik "vroeger" internetdating echt ideaal, tegenwoordig vind ik er eigenlijk niks meer aan. Ik ontmoet leuke mannen liever ergens in de kroeg, op een feest, bij een cursus of op mijn vereniging. .
Tja, wat betreft die freak; als je gewoon afspreekt in een cafe is het niet zo'n probleem toch? Neem aan dat je dan wel foto's gezien hebt, en als het niet klikt zeg je dat gewoon.

Ik heb zelf niet aan internetdating gedaan, maar wel wat mensen ontmoet die ik via fora heb leren kennen. Paar mee naar bed geweest e.d., maar ik moet toch zeggen dat het geen van allen meiden waren met wie ik de rest van m'n leven zou willen delen zegmaar. Die eerste 'vonk' die je hebt als je iemand in het echt ontmoet is toch wel veel beter.
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:27 schreef Godshand het volgende:
kan het alleen nog op uiterlijk tegen vallen...
Precies. En dat is dus, voor mij in ieder geval, erg belangrijk. Ik heb weinig zin een maand tijd te verspillen en er dan achter te komen dat ze een enorme reet heeft
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_43511112
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:23 schreef BttD het volgende:

[..]

Ik ben zelfs nog maagd op m'n 24e
Ik ook hoor, en ik ben dan 18 (en vrouw, maar goed).
pi_43512067
Waar je ook voor moet uitkijken (of naar moet uitkijken afhankelijk van je stemming) zijn plotse wendingen in je 'chatrelatie'. Gisteren gebeurd. Had al een paar weken contact met een meid via paiq en MSN uitgewisseld. Koetjes en kalfjesgesprekken enzo. Klikte wel, dus ik vraag of ze interesse heeft om iets af te spreken. Dat had ze wel. Vervolgens komt haar vriendin ook in de chat en ze vraagt of die vriendin mee mag. Ik dacht dat ze het niet aan durfde om alleen te gaan en de vriendin voor de safety check meenam -dat gebeurt vaker- dus ik maakte een opmerking in die richting. Nee hoor zei ze. Als het klikt willen we een trio...

ik heb vannacht niet geslapen en dat ga ik ze zo kwalijk nemen als het een grap blijkt te zijn
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 13 november 2006 @ 16:51:03 #208
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_43512248
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:49 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Join da club
over je uiterlijk hoef je geen zorgen te maken , maar ik denk dat de oorzaak toch ligt bij je opleiding/beroep
  maandag 13 november 2006 @ 17:20:40 #209
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43513386
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:45 schreef Knipoogje het volgende:
Waar je ook voor moet uitkijken (of naar moet uitkijken afhankelijk van je stemming) zijn plotse wendingen in je 'chatrelatie'. Gisteren gebeurd. Had al een paar weken contact met een meid via paiq en MSN uitgewisseld. Koetjes en kalfjesgesprekken enzo. Klikte wel, dus ik vraag of ze interesse heeft om iets af te spreken. Dat had ze wel. Vervolgens komt haar vriendin ook in de chat en ze vraagt of die vriendin mee mag. Ik dacht dat ze het niet aan durfde om alleen te gaan en de vriendin voor de safety check meenam -dat gebeurt vaker- dus ik maakte een opmerking in die richting. Nee hoor zei ze. Als het klikt willen we een trio...

ik heb vannacht niet geslapen en dat ga ik ze zo kwalijk nemen als het een grap blijkt te zijn
ik zal voor je duimen
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  maandag 13 november 2006 @ 18:32:26 #210
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43515578
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:51 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

over je uiterlijk hoef je geen zorgen te maken , maar ik denk dat de oorzaak toch ligt bij je opleiding/beroep

(serieus: ik ben absoluut geen nerd, eerder autofreak, alleen kom je dankzij dat beroep wel bijna geen vrouwen tegen....)
  maandag 13 november 2006 @ 18:57:11 #211
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43516502
quote:

[..]

Ik heb hetzelfde probleem Vergelijkbare opleiding. Denk dat je wel gelijk hebt in mijn geval
Internetjosti!
pi_43518864
Ik ben weer wat positiever gesteld over de datingsites. Krijg toch wel wat meer respons onderhand. Ik denk dat (helaas moet ik dit toegeven) het toch wel van redelijik belang is wat voor foto je erop hebt staan. Zelf heb ik nl mn foto veranderd, ik had eerst enkel een vage slechte foto en heb toch maar ns wat beters gemaakt (goed te doen met je digitale camera). En het maakt dus een enorm verschil. Wel eerlijk blijven natuurlijk en niet hele gefotosoepte handel erop gooien. Daar schiet je als het tot een date komt toch niets mee op.
Wat ook een goeie tip is: kijk ns op zo'n site wie je "concurrenten" zijn. Op veel sites kun je ook zien wie veel hits krijgen en dan kun je beter inschatten waar de bezoeksters naar op zoek zijn. Misschien is je profiel wel megasaai of heb je (als je met anderen gaat vergelijken) er wel een heel suffe foto opstaan.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  maandag 13 november 2006 @ 20:23:18 #213
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43519725
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:00 schreef Samson het volgende:
Ik ben weer wat positiever gesteld over de datingsites. Krijg toch wel wat meer respons onderhand. Ik denk dat (helaas moet ik dit toegeven) het toch wel van redelijik belang is wat voor foto je erop hebt staan. Zelf heb ik nl mn foto veranderd, ik had eerst enkel een vage slechte foto en heb toch maar ns wat beters gemaakt (goed te doen met je digitale camera). En het maakt dus een enorm verschil. Wel eerlijk blijven natuurlijk en niet hele gefotosoepte handel erop gooien. Daar schiet je als het tot een date komt toch niets mee op.
Wat ook een goeie tip is: kijk ns op zo'n site wie je "concurrenten" zijn. Op veel sites kun je ook zien wie veel hits krijgen en dan kun je beter inschatten waar de bezoeksters naar op zoek zijn. Misschien is je profiel wel megasaai of heb je (als je met anderen gaat vergelijken) er wel een heel suffe foto opstaan.
Ow ik heb een prima foto. Ik moet alleen nog ervoor zorgen dat m'n profiel veel aantrekkelijker wordt. Ik ben altijd veel te serieus in die profielen (jammer genoeg ben ik zelf ook een veel te serieus/saai persoon... je kunt prima lol hebben met me, maar alleen als ik je een beetje ken).

Mijn profiel is gewoon veel te saai Maar eens snel wat aan veranderen weet alleen nog niet hoe.Ik maak wel een gestoord profiel aan ...
Internetjosti!
pi_43525109
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:23 schreef BttD het volgende:

[..]

Ow ik heb een prima foto. Ik moet alleen nog ervoor zorgen dat m'n profiel veel aantrekkelijker wordt. Ik ben altijd veel te serieus in die profielen (jammer genoeg ben ik zelf ook een veel te serieus/saai persoon... je kunt prima lol hebben met me, maar alleen als ik je een beetje ken).

Mijn profiel is gewoon veel te saai Maar eens snel wat aan veranderen weet alleen nog niet hoe.Ik maak wel een gestoord profiel aan ...
geef es een link dan... dan kunnen we onze mening geven
  dinsdag 14 november 2006 @ 00:12:05 #215
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43529931
quote:
Huh? Bedoel je daarmee de weinig leuke vrouwen in die opleiding/beroep?
pi_43535055
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:00 schreef Samson het volgende:
Aan de andere kant is een concurrentie check ook vaak demotiverend. Dan zoek je op dames tussen 24 en 30 en dan komen er 4 pagina's aan resultaten waarvan alleen op de eerste 2 pagina's profielen staan van vrouwen die de afgelopen maand nog hebben ingelogd.

Vervolgens check je je concurrentie uit: mannen tussen 28 en 33 bijvoorbeeld. En dan krijg je 14 pagina's terug waar zelfs de persoon op pagina 3 nog gisteren heeft ingelogd.

man-vrouw activiteit & ratio werken niet in ons voordeel
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:44:05 #217
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_43547384
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:30 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Ehm, moet je dan niet vervolgens tig saaie reacties doorlezen?

En uit nieuwsgierigheid hoe bepaal je of een reactie interessant genoeg is om positief op in te gaan? Ga je vervolgens het profiel doorlezen en wat is volgens jou een goed profiel?
alle reacties die alleen bestaan uit n standaardberichtje worden gewist (ik check eerst profiel, over t algemeen is dat dus ook niks..), ik heb n hekel aan berichten van mannen die meteen vragen om te chatten of af te spreken.

profielen die wat humor bevatten en een beetje nonchalant geschreven zijn, vooral in verhaalvorm vind ik leuker, Vooral niet; tja wat zal ik hier eens zetten...mijn vrienden zeggen dat ik....blablabla...
laat zien dat je jezelf kent, dat je stevig in je schoenen staat, heb humor, een mooie foto van jezelf, en ook de overige interesses ofzo invullen, dus niet maar n half profiel invullen.
pi_43547644
Toch begrijp ik niet helemaal als mensen klagen dat ze 'toch niet zomaar met iemand van internet afspreken'. Alsof een vreemde oppikken in de kroeg wezenlijk anders is. Een psychopaat herken je niet, hoe dan ook, waar dan ook. Bovendien kan op een relatiesite een mafkees/viezerik (wanneer ontdekt) gebanned worden, en reken maar dat dat gebeurt bij de betere sites.

Die eerste keer afspreken terwijl je elkaar alleen van MSN kent brengt juist ook weer een extra dimensie met zich mee.
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:32:57 #219
63732 Ogrefish
King of fish
pi_43550953
Heeft iemand nog een paiq invite voor me? morguemachine@planet.nl aub
Ik ga die tips maar eens gebruiken..
Live from planet Earth. The ocean. Dark water.
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:40:44 #220
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43551196
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:32 schreef Ogrefish het volgende:
Heeft iemand nog een paiq invite voor me? morguemachine@planet.nl aub
Ik ga die tips maar eens gebruiken..
Verstuurd... Succes!!
Internetjosti!
pi_43551798
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:44 schreef scrub_nurse het volgende:
alle reacties die alleen bestaan uit n standaardberichtje worden gewist (ik check eerst profiel, over t algemeen is dat dus ook niks..), ik heb n hekel aan berichten van mannen die meteen vragen om te chatten of af te spreken.
Wat moet je dan sturen? Ik stuur altijd een berichtje waarin ik vertel dat ik haar profiel wel leuk vind, of dat wederzijds is en of ze in dat geval zin heeft om eens te chatten. En natuurlijk een grapje of bruggetje leggen met iets in haar profiel zodat het een persoonlijke touch krijgt.
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:05:53 #222
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43552089
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Wat moet je dan sturen? Ik stuur altijd een berichtje waarin ik vertel dat ik haar profiel wel leuk vind, of dat wederzijds is en of ze in dat geval zin heeft om eens te chatten. En natuurlijk een grapje of bruggetje leggen met iets in haar profiel zodat het een persoonlijke touch krijgt.
Eensch, ik vind het zo moeilijk om dat eerste contact te maken al... als je eenmaal een lopend gesprek hebt valt het wel weer mee...
Internetjosti!
pi_43552648
eerste contact maken vind ik ook lastig, maarja komt vanzelf wel
wat houd het eigelijk in bij dat paiq als iemand jou bij haar lijst van matches verwijdert heeft dat ze geen contact meer wil of ?
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:29:18 #224
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43552829
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:22 schreef Stiletto het volgende:
eerste contact maken vind ik ook lastig, maarja komt vanzelf wel
wat houd het eigelijk in bij dat paiq als iemand jou bij haar lijst van matches verwijdert heeft dat ze geen contact meer wil of ?
Dat kan, of het is wegens inactiviteit, maar daar je net aangemeld bent denk ik van niet.

Je kunt iemand afwijzen door diegene te 'beoordelen' ook al heb je nog geen contact gehad. Ik heb zo al een paar meiden van 16 afgewezen die aan mij gematched werden. Dat gaat me toch iets te ver
Internetjosti!
pi_43553009
hehe naja zat eerst poosje met haar te prate kon alle fotos al zien duss, naja toen moest ze weg ging ze offline en effe online toen kreeg ik dat bericht dus dacht wat is dit dan
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:59:28 #226
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43553791
quote:

[..]

95% van de vrouwen is niet betalend lid, dus als je ooit nog iets van ze horen wil dan MOET je wel gaan vragen om te chatten. (hoewel ik nooit vraag, ik zeg altijd iets in de trend van : als mijn profiel je aanspreekt en het je leuk lijkt dan mag je me gerust toevoegen op msn of me eens mailen op .....)
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:02:34 #227
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43553893
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:34 schreef Stiletto het volgende:
hehe naja zat eerst poosje met haar te prate kon alle fotos al zien duss, naja toen moest ze weg ging ze offline en effe online toen kreeg ik dat bericht dus dacht wat is dit dan
Heb ik ook al eens gehad, gewoon doorrouleren
Internetjosti!
pi_43554262
quote:

[..]

profielen die wat humor bevatten en een beetje nonchalant geschreven zijn, vooral in verhaalvorm vind ik leuker, Vooral niet; tja wat zal ik hier eens zetten...mijn vrienden zeggen dat ik....blablabla...
laat zien dat je jezelf kent, dat je stevig in je schoenen staat, heb humor, een mooie foto van jezelf, en ook de overige interesses ofzo invullen, dus niet maar n half profiel invullen.
Dat je een hekel hebt aan mannen die direct af willen spreken kan ik inkomen, maar wat is er mis met chatten?

Lijkt me toch een stuk leukere en directere manier om iemand beter te leren kennen dan via berichtjes over en weer. Kun je ook meteen checken of die man een beetje stevig in zijn schoenen staat, spontaan is, humor heeft etc.

En zo niet, dan is het met een simpele druk op de knop:
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_43559764
Wat een onzin van scrubnurse. Vrouwen staan JUIST op datingsites omdat het blijkbaar moeilijk voor ze is in echt een leuke vent te ontmoeten.

Nou dan, dan moet je niet verzanden in oeverloos chatten of msn-en, dan moet je gewoon als vent snel doorstoten (haha) naar een telefoongesprek en een date.

Kan of wil ze dat niet aan? NEXT!
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:36:07 #230
131066 scrub_nurse
pi_43560674
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wat een onzin van scrubnurse. Vrouwen staan JUIST op datingsites omdat het blijkbaar moeilijk voor ze is in echt een leuke vent te ontmoeten.

Nou dan, dan moet je niet verzanden in oeverloos chatten of msn-en, dan moet je gewoon als vent snel doorstoten (haha) naar een telefoongesprek en een date.

Kan of wil ze dat niet aan? NEXT!
wie ben jij om te zeggen dat mijn mening onzin is?
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:37:45 #231
131066 scrub_nurse
pi_43560747
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:12 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Dat je een hekel hebt aan mannen die direct af willen spreken kan ik inkomen, maar wat is er mis met chatten?

Lijkt me toch een stuk leukere en directere manier om iemand beter te leren kennen dan via berichtjes over en weer. Kun je ook meteen checken of die man een beetje stevig in zijn schoenen staat, spontaan is, humor heeft etc.

En zo niet, dan is het met een simpele druk op de knop:
t gaat zich om de manier waarop, ik bedoel te zeggen dat je soms berichtjes krijgt waarin staat: hoi zin om te chatten?
ja dan denk ik nou nee, stuur eerst s n leuk berichtje met wat interessants of idd iets wat aansluit op mijn profiel. is dat zo gek dan?
pi_43564789
Uiteraard.

Maar als het nu wèl een leuk berichtje is met het verzoek om te chatten, dan is daar toch niets mis mee?

Ik kreeg het idee van wel, vandaar...
pi_43567081
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wat een onzin van scrubnurse. Vrouwen staan JUIST op datingsites omdat het blijkbaar ? moeilijk voor ze is in echt een leuke vent te ontmoeten.
wat een onzin van jou. Wie zegt dat het voor ze moeilijk is? Wellicht voelen ze zich beter bij Internetdating dan in de kroeg rondhangen...
pi_43567103
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:37 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

t gaat zich om de manier waarop, ik bedoel te zeggen dat je soms berichtjes krijgt waarin staat: hoi zin om te chatten?
ja dan denk ik nou nee, stuur eerst s n leuk berichtje met wat interessants of idd iets wat aansluit op mijn profiel. is dat zo gek dan?
misschien luiheid, maar in de meeste gevallen heb ik zelf al (in zo'n geval) een profiel, dus ik heb geen zin om nog naar jou toe ook een heel sprookjesverhaal te typen..

hoogstens maak ik 1 opmerking over jouw profiel en dan met het verzoek daarover verder te chatten..

ik begrijp niet wat daar mis mee is...
pi_43567191
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:50 schreef Krusty_the_clone het volgende:
Toch begrijp ik niet helemaal als mensen klagen dat ze 'toch niet zomaar met iemand van internet afspreken'. Alsof een vreemde oppikken in de kroeg wezenlijk anders is. Een psychopaat herken je niet, hoe dan ook, waar dan ook. Bovendien kan op een relatiesite een mafkees/viezerik (wanneer ontdekt) gebanned worden, en reken maar dat dat gebeurt bij de betere sites.

Die eerste keer afspreken terwijl je elkaar alleen van MSN kent brengt juist ook weer een extra dimensie met zich mee.
Hoe vaak wordt een vrouw vermoord of verkracht door een freak?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 15 november 2006 @ 08:22:14 #236
131066 scrub_nurse
pi_43568415
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:31 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Uiteraard.

Maar als het nu wèl een leuk berichtje is met het verzoek om te chatten, dan is daar toch niets mis mee?

Ik kreeg het idee van wel, vandaar...
geen probleem met chatten/msnen maar dan idd wel ff met n leuke uitnodiging..maar zoals ik al zei, ik verwacht dat wel van de jongens, maar waarom doe ik dat zelf niet? tja, kweet niet luiheid, geen zin om dat allemaal door te lezen..en ik zie om me heen precies hetzelfde gedrag bij vriendinnen, maar ondertussen wel zeiken dat er niemand is...
  woensdag 15 november 2006 @ 08:24:09 #237
131066 scrub_nurse
pi_43568439
quote:
Op woensdag 15 november 2006 02:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

misschien luiheid, maar in de meeste gevallen heb ik zelf al (in zo'n geval) een profiel, dus ik heb geen zin om nog naar jou toe ook een heel sprookjesverhaal te typen..

hoogstens maak ik 1 opmerking over jouw profiel en dan met het verzoek daarover verder te chatten..

ik begrijp niet wat daar mis mee is...
daar is misschien niks mis mee, maar mij doet t niks..triggert t niet..why? geen idee.
en je hoeft geen sprookjesverhaal te typen haha
pi_43568670
Zeg, op de FOK! wiki staat al tijden een pagina met daarin de 'handel' in Paiq invites. Ikzelf sta al maanden te wachten op een invite, maar volgens mij is die wiki zo dood als een pier.... En ik wil dat Paiq zo graag een keer proberen.

Dus: als er iemand nog een paiq-invite voor me heeft... héél erg graag : composer31@hotmail.com... Bedankt!!
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_43570700
gestuurd
pi_43571090
Wat Godshand zegt vind ik zelf wel voldoende.
Als mannen een verhaal gaan typen moet je zien wat voor verhalen/gedichten je soms krijgt , nou dan denk ik alleen maar: naar hoeveel dames heb je dit gestuurd?
En het is me veel te slijmerig ofzo af.
Gewoon normaal berichtje dat je het leuk lijkt om elkaar beter te leren kennen o.i.d met iets erbij is voor mij voldoende.
pi_43571093
quote:
Op woensdag 15 november 2006 08:22 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]
geen probleem met chatten/msnen maar dan idd wel ff met n leuke uitnodiging..maar zoals ik al zei, ik verwacht dat wel van de jongens, maar waarom doe ik dat zelf niet? tja, kweet niet luiheid, geen zin om dat allemaal door te lezen..en ik zie om me heen precies hetzelfde gedrag bij vriendinnen, maar ondertussen wel zeiken dat er niemand is...
Haha, tja..
vraag ik me inderdaad af waarom je niet zelf een profiel zoekt dat aan je eisen voldoet en daarop reageert. Lijkt me toch een stuk effectiever dan afwachten tot die ene leuke man op jou reageert (en ondertussen 100+ zouteloze reacties te moeten doorlezen).

Vrouwen met eigen initiatief:
pi_43571241
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Niet 'een grapje of bruggetje' maken, maar daadwerkelijk iets inhoudelijks uit haar profiel pakken om vragen over te stellen... Het alleen even noemen is ook gauw flauw, zeker als het een in het oog springend detail is waar waarschijnlijk wel meer mannen op reageren.

De truuk is volgens mij je te onderscheiden van alle gasten die maar wat standaards klikken.

Dus als er iets in het profiel staat dat duidelijk is neergezet om reactie te ontlokken, zou ik mailen 'Dat staat er zeker om een reactie uit te lokken '.

Als ze een standaard profiel heeft, zou ik daar wat over zeggen, bijvoorbeeld iets als 'Je profiel is wel heel erg hetzelfde als vele anderen hier, is je persoonlijkheid ook hetzelfde? '. Beetje pesten, beetje uitdagen... Als je er zoiets inzet ontlok je sneller een reactie

Een vriend van mij had er ooit opgezet 'Als je dom, onopgeleid, onsuccesvol, onsportief bent, of lelijk, dik bent, of geen gevoel voor humor hebt hoef je niet te reageren.' Waarop een meisje reageerde dat ze dat kwetsend vond, want ze was zelf niet zo knap en dik, waarop die vriend weer reageerde 'Je vergeet 'geen humor''
Daar moest ze dan wel weer om lachen
  woensdag 15 november 2006 @ 11:11:33 #243
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43571651
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:48 schreef het-is-mij het volgende:
Wat Godshand zegt vind ik zelf wel voldoende.
Als mannen een verhaal gaan typen moet je zien wat voor verhalen/gedichten je soms krijgt , nou dan denk ik alleen maar: naar hoeveel dames heb je dit gestuurd?
En het is me veel te slijmerig ofzo af.
Gewoon normaal berichtje dat je het leuk lijkt om elkaar beter te leren kennen o.i.d met iets erbij is voor mij voldoende.
En zijn er voor jou nog bepaalde zaken die een profiel meer of minder interessant maken?
  woensdag 15 november 2006 @ 11:14:03 #244
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43571707
Kan iemand mij uitleggen hoe PaiQ werkt? Ik zie dat je berichten naar die matches kan sturen, wat ik wat lastig vind omdat je geen profiel hebt en dus niks over ze weet. Is er ook een mogelijkheid om direct te chatten als je allebei online bent?
pi_43572222
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:14 schreef cyber_rebel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe PaiQ werkt? Ik zie dat je berichten naar die matches kan sturen, wat ik wat lastig vind omdat je geen profiel hebt en dus niks over ze weet. Is er ook een mogelijkheid om direct te chatten als je allebei online bent?
Daar gaat het juist om, zolang je chat wanneer je alletwee online bent dan kom je dus meer over elkaar te weten en hoe meer je chat hoe meer de foto tevoorschijn komt.
Wat ik een beetje merk is dat je al snel bij wat standaard dingen/vragen terecht komt en het er dan voor de meesten op aan komt om zo snel mogelijk die foto tevoorschijn te laten komen.
pi_43572320
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:11 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

En zijn er voor jou nog bepaalde zaken die een profiel meer of minder interessant maken?
Ja genoeg, een leuk stukje persoonlijke tekst, dingen wat iemand leuk vind om te doen, soort van omschrijving.
Er zitten hele geniale en originele teksten tussen moet ik zeggen maar je komt iets meer van een ander te weten zodra je er meer mee in gesprek komt.
Mailen komt dan al iets meer in de buurt, worden mensen toch vaak wat persoonlijker dan in een algemeen profiel en via bijv. msn heb je natuurlijk meer een vraag en antwoord gedoetje en kan je makkelijker op elkaar reageren.
MAar dan is en blijft het nog een stukje tekst waarnaar je aan het kijken/lezen bent en heb gemerkt dat dat in werkelijkheid heel anders kan zijn.
Iemand kan heel anders schrijven dan irl overkomen, of heel verlegen juist o.i.d en dat merk je via een mail ofzo natuurlijk niet zo.

Beetje lastig uit te leggen.

Iig komt het er op neer, wanneer iemand je aanspreekt, ff gezellig kletsen en dan daten dan weet je het snelst of iemand je aanspreekt.
Een profiel is zo globaal, algemeen.
  woensdag 15 november 2006 @ 11:49:08 #247
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43572621
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:36 schreef het-is-mij het volgende:
Iig komt het er op neer, wanneer iemand je aanspreekt, ff gezellig kletsen en dan daten dan weet je het snelst of iemand je aanspreekt.
Een profiel is zo globaal, algemeen.
Dat ben ik wel met je eens. Alleen komt het er toch op neer dat als je als man geen goed profiel maakt je niet verder zal komen tot verder contact zoals chatten.

Ik vind het erg lastig om op een leuke manier mezelf te omschrijven en waar ik naar op zoek ben. Vandaar ook dat ik vraag wat wel/niet aantrekt in profielen, ook al verschilt dat per persoon. Nou ben ik ook niet prettig gestoord, heb geen hele massa's aan vrienden en duik niet elke dag de kroeg/disco in wat je af en toe lijkt alsof je dat hoort te zeggen.

Hmm, denk dat ik die laatste zin maar ongeveer als openingszin ga gebruiken voor eventuele toekomstige profielen
pi_43572895
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:49 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens. Alleen komt het er toch op neer dat als je als man geen goed profiel maakt je niet verder zal komen tot verder contact zoals chatten.

Ik vind het erg lastig om op een leuke manier mezelf te omschrijven en waar ik naar op zoek ben. Vandaar ook dat ik vraag wat wel/niet aantrekt in profielen, ook al verschilt dat per persoon. Nou ben ik ook niet prettig gestoord, heb geen hele massa's aan vrienden en duik niet elke dag de kroeg/disco in wat je af en toe lijkt alsof je dat hoort te zeggen.

Hmm, denk dat ik die laatste zin maar ongeveer als openingszin ga gebruiken voor eventuele toekomstige profielen
Daar heb je het dus..................er zijn er genoeg die dat dus wel doen, zo maak je een, wat men denkt, zo aantrekkelijk mogelijk profiel aan en terwijl je er later achter komt dat iemand heel anders is.
Mensen maken dus soms een ideaal profiel die in werkelijkheid niet blijkt te kloppen (ervaring ) dus ehm...........doe maar normaal dan doe je al gek genoeg?
Met een beetje humor is altijd wel leuk maar vind ik zelf ook lastig hehe.
T werkt meestal zo dat je een profiel ziet en denkt, goh, leuke foto, leuke interesses, weet ik veel en van daaruit borduur je er weer op voort.
pi_43572937
Tips:

- Wacht niet te lang met afspreken, als je bijvoorbeeld over msn een leuk gesprek hebt en denkt dat het irl ook wel zal klikken, waarom niet gewoon vragen? Nee heb je ja kan je krijgen.

- Geef in je profiel duidelijk aan wat jij op prijs stelt aan iemand, daarmee voorkom je veel nutteloze interesse en onzin contacten.

Op mijn profiel staat bijvoorbeeld:

Hoi!

Disclaimer:

Maak je spelfouten die me het idee geven dat je dom bent? Heb je een naamketting om je hals hangen om je naam te onthouden? Zie je het als een hobby om je wenkbrauwen af te scheren en vervolgens daar een leuk potloodlijntje neer te kwakken?

Dan raad ik je aan om snel door te gaan...
===========================================

Jip zoekt Janneke, Clyde zoekt Bonnie, Knabbel zoekt Babbel...

Ik zoek een tof mens om mee te lachen en plezier te maken.

Bonuspunten: Meisjes/ vrouwen die sportschoenen dragen en dat ook bij mij kunnen waarderen.

Steekwoorden: Cynisme/ zelfspot - Sportief - veel lachen - uitgaan - goed gesprek - casual - reizen - muziek - uni rechten - lekker eten

Ow ja, op dit moment is mijn haar redelijk tot zeer kort aangezien ik er met grote regelmaat een tondeuse overheen trek.

Heb je vragen/ suggesties... feel free to let me know!

Dit schrikt wel veel mensen af, maar de personen die het kunnen waarderen heb ik dan ook een veel leuker contact mee...

Succes!
  woensdag 15 november 2006 @ 12:08:11 #250
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43573066
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:02 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Heb je een naamketting om je hals hangen om je naam te onthouden?

Ik vind hem wel leuk. Heeft het eigenlijk veel tijd gekost om dit profiel te ontwikkelen? Of is dit direct zo neergezet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')