zelf ben ik ook een rustig type niet echt een prater maarja, flink zuipenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:17 schreef BttD het volgende:
[..]
Ja ik reageer ook op de wat verlegener, rustige types. In principe ben ik zelf ook wel een wat rustiger figuur. En dat maakt me juist zo onaantrekkelijk, je moet gewoon een wilde klootzak zijn die elke avond in de bar zichzelf naar de tering zuipt, dan word je pas aantrekkelijk
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:16 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik ben het ook spuugzat om single te zijnMaar wat ik bedoel met dat er geen vrouwen meer single zijn is dat ze bijna allemaal wel een vriendje hebben waarmee ze al samenwonen of weet ik veel wat
. Lekker boeiend allemaal. En als ze al niet bezet zijn dan hebben ze wel weer tig MOEILIJKE relaties achter de rug... heb je daar weer gezeik mee...
't is niet makkelijk allemaal
Ik kan wel een vrouwke charterenquote:
Ik heb je een invite gestuurd! Wees alleen niet te snel teleurgesteld want er lopen veel te veel wijven rond die totaal niet op zoek zijn. Gewoon redelijk to the point komen snel ofzoquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:21 schreef Stiletto het volgende:
[..]
zelf ben ik ook een rustig type niet echt een prater maarja, flink zuipen
al eens geprobeerd.. je krijgt ineens wel veel aandacht.. maar niet dat je er echt iets aan hebt :p
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik kan wel een vrouwke charteren
Dacht het evenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bedoel geen hoer
Kom maar op danquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die je koppelt of een site die je wil koppelen.
What's the difference?
Teveel mannen en te wenig vrouwen voor volgens mij. Ook schijnt zoiets al een keer geprobeerd zijn zonder success. Maar niks weerhoud je er natuurlijk van om contact te leggen met iemand die je leuk vind en ook zoekend isquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef scrub_nurse het volgende:
weet je wat eigenlijk zo grappig is? in dit topic en nog meerdere fok!topics zitten mensen die heel graag een leuke relatie willen, die eenzaam zijn, die ook graag iemand vinden om tegen aan te kruipen... en niemand van hen (waaronder ikzelf) vind wat leuks op knuz, RP, paiq, lexa of wat dan ook..we klagen er allemaal over tegen elkaar..vind niemand elkaar dan hier? is er geen date topic? moeten we n date/flirttopic openen? wat vinden jullie ervan?
Is mijn werk al maar dan in een andere settingquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is mijn werk al maar dan in een andere setting
Hee ik heb je wel een email gestuurd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:43 schreef Stiletto het volgende:
kben ook nog maagd op mn 20e das nie zon ramp dusnog geen invite binne
Dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is niet normaal
Nja, eigenlijk is het wel een rampquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:11 schreef Stiletto het volgende:
16/17 is tegenwoordig normaal ja.. maarja als je op je 20e of 24e nog niet ontmaagd dat is het nog geen super ramp dat bedoelde ik, zou het liever ook anders zien maarja en heb de invite nu binnen thanks![]()
Bwoh OK, maar 99,9% voor z'n 24e verjaardag lijkt mijquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat iedereen op zijn 16e/17e ontmaagd is niet normaal. Ik schat dat hooguit 60% van alle mensen ontmaagd is voor zijn 18e verjaardag
En nu stoppen met zeiken, kneusquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:28 schreef BttD het volgende:
[..]
Bwoh OK, maar 99,9% voor z'n 24e verjaardag lijkt mij
note: rest van het topic nog niet gelezenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:35 schreef Liewec het volgende:
Tip: Chat niet te lang, spreek snel af... Zeker als je echt wil "daten". Veel mensen blijven chatten en chatten en nog meer chatten, want het is zo leuk, en het kan dan 'in het echt' alleen maar tegen gaan vallen. Wees dit moment voor.
ah kom op?quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:31 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
join tha club...en dan denk ik dat ik win qua leeftijd...![]()
Je bent 30, vrouw en niet lelijk zie ik op je fotoalbum... zit er een verhaal aan vast of ben je gewoon superkritisch naar mannen toe?quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:31 schreef scrub_nurse het volgende:
join tha club...en dan denk ik dat ik win qua leeftijd...![]()
Vrouwelijke maagden..quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Je bent 30, vrouw en niet lelijk zie ik op je fotoalbum... zit er een verhaal aan vast of ben je gewoon superkritisch naar mannen toe?
Daar heb ik Paiq voorquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:03 schreef Samson het volgende:
En knipoogje doet een verkapte toenaderingspoging![]()
haha, tja, maar ze zijn vast niet allemaal saai hoor...quote:Op zondag 12 november 2006 17:22 schreef scrub_nurse het volgende:
je hebt wel gelijk wat betreft dat vrouwen vooral de reacties afwachten van de mannen ja..ik doe dat idd ook...ik heb ook eigenlijk helemaaaal geen zin om al die saaie profielen te lezen![]()
ik ook nietquote:Op zondag 12 november 2006 17:22 schreef scrub_nurse het volgende:
je hebt wel gelijk wat betreft dat vrouwen vooral de reacties afwachten van de mannen ja..ik doe dat idd ook...ik heb ook eigenlijk helemaaaal geen zin om al die saaie profielen te lezen![]()
Mijn ervaring met PaiQ is dat veel te veel lui (of ik kom steeds de verkeerde tegen) zich alleen maar inschrijven voor de lol. Is me nu al een aantal keer gebeurd "tja, ik heb me eigenlijk alleen maar ingeschreven voor de fun, ik ben niet echt op zoek". Nou ga dan maar fietsen hoor...quote:Op maandag 13 november 2006 02:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik ook niet
daarom paiq ik...
eerst lekker lullen dan komt de foto tevoorschijn..
als ik dan nog geen hartverlamming ben geschrokken gaan we verder lullen
en in dat chatten ga je ze aardig leren kennnen...
als wij dan nieuwsgierig genoeg zijn doet een date de rest...
Edit: eigenlijk nogmaals gezegd wat ik ook in mijn OP deed
Als dat inderdaad de reden is dan komt dat op mij juist negatief over. Dan toont het de onzekerheid van die persoon. Die blijkbaar niet oprecht durft toe te geven op zoek te zijn. En ook niet sterk genoeg in haar schoenen staat om dat als normaal te zien en schijt te hebben aan wat anderen daar van denken..quote:Op maandag 13 november 2006 08:47 schreef Keltie het volgende:
Dat is bij iedere profielensite.
"Jah, ik ben niet opzoek ofzo.. Maar wil kijken wat eruit komt", als je niet opzoek ben schrijf je jezelf toch niet in?
Is volgens mij meer om niet "wanhopig" over te komen...
Ehm, moet je dan niet vervolgens tig saaie reacties doorlezen?quote:Op zondag 12 november 2006 17:22 schreef scrub_nurse het volgende:
Daten moet wat mij betreft toch niet al te serieus beginnen, eerlijk gezegd. Ik heb even geinternetdate, en toen wilde ik vooral met mensen omgaan die er voor de lol op zitten, en dat zou ik nu nog steeds willen. Die figuren die direct serieus pijlen of het relatiemateriaal is...quote:Op maandag 13 november 2006 03:56 schreef BttD het volgende:
[..]
Mijn ervaring met PaiQ is dat veel te veel lui (of ik kom steeds de verkeerde tegen) zich alleen maar inschrijven voor de lol. Is me nu al een aantal keer gebeurd "tja, ik heb me eigenlijk alleen maar ingeschreven voor de fun, ik ben niet echt op zoek". Nou ga dan maar fietsen hoor...
Ik zoek gewoon iemand om serieus eens wat mee te proberen qua dating ofzo. Is het nou zo verrekte fucking moeilijk of ligt het aan mij
Er is ook nog een verschil tussen echt voor de lol (goh zie mij goed in de markt liggen en een bak reacties krijgen, en ondertussen gewoon een relatie hebben) of niet wanhopig op zoek maar wel openstaand voor nieuwe contacten met een relatie als eventueel uitzicht. Om dat nou 'voor de lol' te noemen vind ik ook wat ver gaan eigenlijkquote:Op maandag 13 november 2006 10:33 schreef Krusty_the_clone het volgende:
[..]
Daten moet wat mij betreft toch niet al te serieus beginnen, eerlijk gezegd. Ik heb even geinternetdate, en toen wilde ik vooral met mensen omgaan die er voor de lol op zitten, en dat zou ik nu nog steeds willen. Die figuren die direct serieus pijlen of het relatiemateriaal is...Ik krijg dan zo'n sollicitatiegesprek-gevoel.
Als het relatiemateriaal is, dan gebeurt dat vanzelf. Je kunt toch eerst een paar keer gewoon leuk daten?![]()
En inderdaad, verder zet iedereen dat erbij om niet wanhopig over te komen. IEDEREEN wil de liefde van zijn/haar leven tegen komen, maakt niet uit hoe. Alleen, om nou een tactiek of planning te gaan maken om dat te bereiken... Probeer gewoon lol te hebben tot je die ene tegenkomt.
Het probleem is: hoe KOM je zover? Ik kom gewoon niet verder dan een paar half geinteresseerd gesprekjes en daarna zijn die meiden nooit meer online. Sowieso zijn ze bijna nooit online.quote:Op maandag 13 november 2006 10:33 schreef Krusty_the_clone het volgende:
[..]
Daten moet wat mij betreft toch niet al te serieus beginnen, eerlijk gezegd. Ik heb even geinternetdate, en toen wilde ik vooral met mensen omgaan die er voor de lol op zitten, en dat zou ik nu nog steeds willen. Die figuren die direct serieus pijlen of het relatiemateriaal is...Ik krijg dan zo'n sollicitatiegesprek-gevoel.
Als het relatiemateriaal is, dan gebeurt dat vanzelf. Je kunt toch eerst een paar keer gewoon leuk daten?![]()
En inderdaad, verder zet iedereen dat erbij om niet wanhopig over te komen. IEDEREEN wil de liefde van zijn/haar leven tegen komen, maakt niet uit hoe. Alleen, om nou een tactiek of planning te gaan maken om dat te bereiken... Probeer gewoon lol te hebben tot je die ene tegenkomt.
het probleem is: vind je ze dan wel echt leuk? het moet wel klikken eh? als je denkt: die moet ik gewoon daten ook al heeft ze de humor van Balkenende... dan kan je ze beter verwijderen...quote:Op maandag 13 november 2006 13:51 schreef BttD het volgende:
[..]
Het probleem is: hoe KOM je zover? Ik kom gewoon niet verder dan een paar half geinteresseerd gesprekjes en daarna zijn die meiden nooit meer online. Sowieso zijn ze bijna nooit online.
dat moet je niet al te serieus nemen hoor..quote:Op maandag 13 november 2006 03:56 schreef BttD het volgende:
[..]
Mijn ervaring met PaiQ is dat veel te veel lui (of ik kom steeds de verkeerde tegen) zich alleen maar inschrijven voor de lol. Is me nu al een aantal keer gebeurd "tja, ik heb me eigenlijk alleen maar ingeschreven voor de fun, ik ben niet echt op zoek". Nou ga dan maar fietsen hoor...
Bijt je niet teveel vast in 1 persoon, de kans dat je een reactie krijgt is al erg klein, de kans dat het daarna ook klikt is nog veel kleiner. En ik zou ook niet eeuwen gaan chatten ofzo, gewoon in een cafe afspreken. Merk je vanzelf wel of 't leuk wordtquote:Op maandag 13 november 2006 13:51 schreef BttD het volgende:
Het probleem is: hoe KOM je zover? Ik kom gewoon niet verder dan een paar half geinteresseerd gesprekjes en daarna zijn die meiden nooit meer online. Sowieso zijn ze bijna nooit online.
Mwoa. Niet mee eens eigenlijk. Persoonlijk zou ik liever sneller afspreken. Net zoals wanneer je in een kroeg een nummer regelt (en het niet op zoenen uitloopt). Paar dagen later ff bellen vragen of ze zin heeft wat te gaan drinken. Zoja: mooi. Zoniet: next.quote:Op maandag 13 november 2006 15:11 schreef Godshand het volgende:
het moet eig gewoon spontaan gaan, dat je merkt dat ze online voor jou komt en dat als jullie eenmaal beginnen te lullen voor je het weet je 3 uur verder bent.. dan is het tijd om eens aan daten teb denken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |