Tuurlijk, maar een groot deel van die mensen die berichtjes sturen zijn echt ook kansloze types. Maar ja, ik weet van een meisje die een RP account heeft, en er leuk uitziet, en die heeft echt iets van 45 berichtjes gekregen de eerste 2 dagen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:39 schreef IceHeat het volgende:
Daarnaast worden alle "leuke" meiden natuurlijk overrompeld met reacties. Demotiveert wel om te reageren, want dan kan je daar moeite en tijd in gaan steken om een origineel en leuk berichtje te sturen , maar je krijgt toch niks terug.
Wat een suffe doos dan. No way dat ik op een eerste date naar de film ga. Ik wil weten of 't klikt, en dat doe je door gezellig wat te gaan eten/drinken samen. Ik heb een tijdje terug een 'date' gehad met een meisje waar ik mee gezoend had in een kroeg. Tijdens die 'date' (zijn wat gaan eten) kwam ik er toch wel achter dat het niks ging worden. Moest moeite doen 't gesprek op gang te houden, en dat vind ik enorm onaantrekkelijk in iemand.quote:Op zondag 5 november 2006 13:05 schreef ConQuestador het volgende:
Het was dan ook een vrij oppervlakkige date, beetje gepraat, filmpje gekeken (ze wilde niet uit eten of wat drinken, uit angst voor doodse stiltes) en that's it.
True.... maar je vergeet dat sommige vrouwen ook gewoon verlegen zijn. Zodra dat over is kan het ineens wel de leukste persoon op de wereld zijn (ter info: Het uurtje dat we wel gepraat hebben ging gewoon goed hoor.)quote:Op zondag 5 november 2006 13:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat een suffe doos dan. No way dat ik op een eerste date naar de film ga. Ik wil weten of 't klikt, en dat doe je door gezellig wat te gaan eten/drinken samen. Ik heb een tijdje terug een 'date' gehad met een meisje waar ik mee gezoend had in een kroeg. Tijdens die 'date' (zijn wat gaan eten) kwam ik er toch wel achter dat het niks ging worden. Moest moeite doen 't gesprek op gang te houden, en dat vind ik enorm onaantrekkelijk in iemand.
Lijkt me wat tegenstrijdig, letten op wat je doet en losser overkomen. Je kan je ook te bewust zijn van jezelf en daardoor onzeker worden en niet goed opletten wat de ander zegt. Ontspannen en los zijn en zal inderdaad belangrijk zijn, maar zal ook een kwestie van ervaring zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 12:14 schreef Knipoogje het volgende:
Kan ik wel beamen. Ik heb zelf een stuk of 7x gedate en hoe losser je overkomt des te prettiger verloopt de avond. Inderdaad altijd een beetje letten op wat je zegt en doet. Vergeet niet dat hij/zij alles wat je zegt en doet meeweegt in haar indrukken. Als je dus van nature een raszeiker bent, hou je dan in.
Goede tip. Geen vonk is dan ook geen ramp en gewone vriendschap is ook waardevol.quote:Veel mensen daten omdat hun kringetje te klein is om veel nieuwe mensen te ontmoeten. Als er dus geen vonk overspringt, maar het wel gezellig was probeer dan contact te houden. Zij heeft ook vriendinnen immers!
alsjeblieftquote:Op zondag 5 november 2006 13:50 schreef cyber_rebel het volgende:
PS iemand nog een paiq invite voor ionas12@hotmail.com? Wil het weleens proberen namelijk.
Volgens mij zijn er idd meerdere dates nodig als je echt iets langdurigs zoekt. Een vriendin van mij die nu al jaren samen is met haar vriend heeft m ook via een datingsite. Ook heel veel contact met elkaar gehad via mail etc. en zij vonden de eerste date toch ook nog wel ongemakkelijk. Ik denk dat het daadwerkelijke contact toch meteen heel anders is dan via de chat. Heb ik zelf ook wel ns gehad. Dacht je dat je helemaal op dezelfde golflengte zit, is het toch echt niet zo. Zelf heb ik jaren terug ook ns een blind date gehad en toen vloog de vonk wel direct over, maar ja, dat was meer een soort van dierlijke aantrekkingskrachtquote:Op zondag 5 november 2006 13:05 schreef ConQuestador het volgende:
Hoe dan ook: wat vinden jullie: zijn er altijd meerdere dates nodig om uberhaupt iets voor de ander te gaan voelen, of is de 1e date meteen doorslaggevend ?
Mja, ik val niet op verlegen types. Tijdje terug nog een meisje uit 't hockeyteam dat ik train geschaakt (fout, ik weet het, maargoed) bij het uitgaan. Erg gezellig, terwijl ik haar daarvoor eigenlijk niet zag staan omdat ze nogal introvert is. 's Avonds daarentegen was ze erg gezellig. Ik dacht dat ze zo verlegen was omdat ze nieuw in het team was. Nouja, gezoend, met d'r mee naar huis, en zelfs met d'r naar bed geweest. Maarja, toen ik haar weer zag was ze net zo introvert als daarvoor. Dus dat is niks geworden. Ik geloof niet dat mensen die erg verlegen/introvert zijn, daar erg in gaan veranderen. Naar jou toe misschien, maar ik heb weinig zin in een vriendin die zelf niet met anderen durft te gaan praten.quote:Op zondag 5 november 2006 13:47 schreef ConQuestador het volgende:
True.... maar je vergeet dat sommige vrouwen ook gewoon verlegen zijn. Zodra dat over is kan het ineens wel de leukste persoon op de wereld zijn (ter info: Het uurtje dat we wel gepraat hebben ging gewoon goed hoor.)
Een date is niks anders dan een verkooppraatje. Je wil jezelf verkopen, niet een of ander product. Natuurlijk moet je niet gaan liegen (als ze het niet meteen doorheeft komt ze d'r toch wel achter), maar een beetje opletten wat je zegt doet het altijd goed. Ga nooit mensen afzeiken, da's heel belangrijk. Al is het terecht, mensen afzeiken geeft negatieve associaties. Onderwerpen als reizen, huisdieren (kattenanecdotes doen het altijd goedquote:Op zondag 5 november 2006 13:50 schreef cyber_rebel het volgende:
Lijkt me wat tegenstrijdig, letten op wat je doet en losser overkomen. Je kan je ook te bewust zijn van jezelf en daardoor onzeker worden en niet goed opletten wat de ander zegt. Ontspannen en los zijn en zal inderdaad belangrijk zijn, maar zal ook een kwestie van ervaring zijn.
o ja, mijn mail: mark.prinsen AT hccnet.nlquote:Op zondag 5 november 2006 13:41 schreef mark_dabomb het volgende:
Iemand nog zo'n invite over?
Ook jij : Alsjeblieftquote:Op zondag 5 november 2006 14:39 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
o ja, mijn mail: mark.prinsen AT hccnet.nl
Ja: Gebruik het nietquote:Op donderdag 9 november 2006 17:43 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Bedankt!
Nog tips specifiek voor PaiQ?
Uhhh jah, maar dat laatste had ik opgegeven omdat dat me niet leek te lukken. Ga eigenlijk best vaak uit, maar ik heb de hoop daarop een beetje opgegeven. Die vrouwen zijn totaal gestoord en echt serieuze interesse in me hebben ze meestal niet. Of zou niet weten hoe ik het anders moest kweken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je overigens niet internet daten en zoeken in de kroeg?
Hoe vaak heb je via het internet gedate?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:22 schreef BttD het volgende:
[..]
Uhhh jah, maar dat laatste had ik opgegeven omdat dat me niet leek te lukken. Ga eigenlijk best vaak uit, maar ik heb de hoop daarop een beetje opgegeven. Die vrouwen zijn totaal gestoord en echt serieuze interesse in me hebben ze meestal niet. Of zou niet weten hoe ik het anders moest kweken.
Dus daarom ben ik maar overgestapt op Internet dating, ik had geen zin meer om geld te verspillen in een kroeg alleen maar om een keer een leuk meisje tegen te komen (waar ik ontzettend op hoop op deze leeftijd).
Maar beide kan, jah. Alleen Internet dating lijkt nu ook niet extreem succesvol. Ik snap niet waar die succesverhalen vandaan komen. Ik kan niet eens een reactie uitlokken op mijn berichtjes. Ik stuur toch echt geen standaard 'hoi, ik zag je profiel en ik was in je geinteresseerd' berichtjes. Ik probeer een beetje origineel te zijn, maar niemand lijkt geinteresseerd.
Nog NIET gedate. Zover kom ik bij lange na niet. Ik doe gewoon iets gruwelijk fout ofzoquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je via het internet gedate?
Krijg je ooit een reactie van een meisje?
Misschien is dat het juist, ik stuur meestal wel "hoi, leuk profiel, check mijn profiel als het je wat lijkt kan je me mailen / msnen op ......"quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:22 schreef BttD het volgende:
Ik stuur toch echt geen standaard 'hoi, ik zag je profiel en ik was in je geinteresseerd' berichtjes. Ik probeer een beetje origineel te zijn, maar niemand lijkt geinteresseerd.
Geen idee er is gewoon iets dat afstoot ofzoquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon blijven proberen, dan komt het vanzelf een keer
Hebben de meeste dames die je aanschrijft een gebrek aan aandacht denk je?
a) nee, heb wel een leuke foto online staan. Ik zie er best behoorlijk uit, al zeg ik het zelf, hoor het ook vaak genoeg van mensen in m'n omgeving daar niet vanquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:11 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Misschien is dat het juist, ik stuur meestal wel "hoi, leuk profiel, check mijn profiel als het je wat lijkt kan je me mailen / msnen op ......"
Daarmee voegt 1 op 5 vrouwen me ook echt toe. Alleen zit er tot nu toe niks tussen
De reden dat niemand dus op jouw reageerd:
a. Lelijke foto's
b. Geen leuk verhaal van jezelf
c. Je vergeet je email adres te sturen, vergeet niet dat 90% van de vrouwen niet betaald en dus ook niet reageren KAN via RP.
Oja, verder ben ik zelf ook nog niet overtuigt van het internetdaten. Zelfs als het tot een date komt valt het vaak gewoon tegen. Maarja, ik ben net als jou: in de kroeg een meisje versieren is gewoon niet voor me weg gelegd.
Of je legt de lat te hoog.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:23 schreef BttD het volgende:
[..]
Geen idee er is gewoon iets dat afstoot ofzo
Ja klopt, voor mij ligt het iets anders omdat ik al een hele tijd op zoek ben naar iemand en het maar niet wil lukkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of je legt de lat te hoog.
Een vrouw die er een beetje fatsoenlijk uitziet en gewoon uit haar woorden kan komen hoeft niet naar RP te grijpen, die gaat gewoon uit met een leuke jongen van het werk, de sportclub of van het uitgaan. Zij zal minder snel uitgaan met iemand die ze niet mooi/leuk genoeg vindt en bovendien nog eens van RP
ik heb laatst op de paiq site aangegeven dat ik informatie wilde en 2 dagen later kreeg ik n invite van henzelf. probeer dat s?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef Stiletto het volgende:
iemand die nog een paiq invite over heeft?
je moet gewoon zorgen dat je een leuke beschrijving neerzet ( + foto ) (zelf nog niet gedaan) en al wel 1 reactie gehad maarja.. daar ligt het ook meestal aan denk ik.
Het zijn voornamelijk de mannen. Vrouwen hebben het altijd voor het uitkiezen en zullen derhalve ook nooit single zijn. Ik ken eigenlijk al te weinig mensen die nog single zijn om eens een keer een relatie mee te beginnen. Opschieten doet het dus niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef scrub_nurse het volgende:
weet je wat eigenlijk zo grappig is? in dit topic en nog meerdere fok!topics zitten mensen die heel graag een leuke relatie willen, die eenzaam zijn, die ook graag iemand vinden om tegen aan te kruipen... en niemand van hen (waaronder ikzelf) vind wat leuks op knuz, RP, paiq, lexa of wat dan ook..we klagen er allemaal over tegen elkaar..vind niemand elkaar dan hier? is er geen date topic? moeten we n date/flirttopic openen? wat vinden jullie ervan?
Is eigenlijk de enige optie jahquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Homo worden?
doe s niet zo dom!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Homo worden?
Ik heb volgens mij nog wel een invite overquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef Stiletto het volgende:
je moet gewoon zorgen dat je een leuke beschrijving neerzet ( + foto ) (zelf nog niet gedaan) en al wel 1 reactie gehad maarja.. daar ligt het ook meestal aan denk ik.
-edit- zie hierbovenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef Stiletto het volgende:
Leuk he humor?quote:
Haha niemand die dat kan zien hoor op paiq, gebruiken ze alleen om je beter te kunnen koppelen. Bijvoorbeeld met die leuke gozer van 31 die nog geen noemenswaardige relaties heeft gehad...quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:06 schreef scrub_nurse het volgende:
er zijn heus wel vrouwen/meiden single, hoe kom je op t idee dat er geen meiden single zijn?![]()
ik ben t iig en ik ben t goed beu, maar ja hoe vind je op je 31e een leuke geschikte man die niet nog bij zn moeder woonof een of andere freak is?
ik heb ook geen noemenswaardige relaties gehad, dat was dan ook de reden dat ik mijn invite van paiq niet gebruikt heb, je moet er nl invullen hoeveel relaties je hebt gehad en hoelang de langste duurde....![]()
![]()
Lekker zeggen dat je 3 keer een relatie gehad hebt van 2 jaar, doet iedereen welquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:06 schreef scrub_nurse het volgende:
er zijn heus wel vrouwen/meiden single, hoe kom je op t idee dat er geen meiden single zijn?![]()
ik ben t iig en ik ben t goed beu, maar ja hoe vind je op je 31e een leuke geschikte man die niet nog bij zn moeder woonof een of andere freak is?
ik heb ook geen noemenswaardige relaties gehad, dat was dan ook de reden dat ik mijn invite van paiq niet gebruikt heb, je moet er nl invullen hoeveel relaties je hebt gehad en hoelang de langste duurde....![]()
![]()
Het is maar om de aandacht te trekken, daarna kan je gewoon de waarheid vertellenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:09 schreef scrub_nurse het volgende:
ik lieg niet graag...
Ik ben optie d nog vergeten:quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:25 schreef BttD het volgende:
[..]
a) nee, heb wel een leuke foto online staan. Ik zie er best behoorlijk uit, al zeg ik het zelf, hoor het ook vaak genoeg van mensen in m'n omgeving daar niet van
b) Nja, zou kunnen. Ik probeer wat over mezelf te vertellen, maar kennelijk zal het wel weer niet interessant genoeg zijn. Je moet op zijn minst een miljoen keer per dag uitgaan, mensen de hele dag alleen maar aan het lachen kunnen maken, super spontaan zijn, compleet zelfstandig. Veel van die eigenschappen bezit ik wel, maar niet voor de volle 100% (vooral humoristisch ben ik niet echt)
c) e-mail adres stuur ik altijd (mailadres dat ik altijd weer op kan zeggen mocht het nodig zijn, gaat ook spam heen)
Ik denk b). Ik ga mijn profiel maar eens aanpassen denk ik. Wat meer proberen de botte klootzak uit te hangen (die ik niet ben)
Ik ben het ook spuugzat om single te zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:06 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
Ja ik reageer ook op de wat verlegener, rustige types. In principe ben ik zelf ook wel een wat rustiger figuur. En dat maakt me juist zo onaantrekkelijk, je moet gewoon een wilde klootzak zijn die elke avond in de bar zichzelf naar de tering zuipt, dan word je pas aantrekkelijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik ben optie d nog vergeten:
Je kiest de verkeerde vrouwen uit. Ik kies vrouwen uit waar ik denk ook IRL op te vallen, in mijn geval zijn dat de iets rustigere meisjes, en dus niet de superknappe modellen die op zaterdagavond op de bar staan te dansen. Je weet gewoon dat als je zo'n foto op een datingsite ziet staan dat de vrouw in kwestie enorm veel berichtjes krijgt, en vaak reageren ze dan maar op 1 of 2.
Bij Paiq weet je (bijna) niks van elkaar. Die persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt voor het matchen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef scrub_nurse het volgende:
mja dat is waar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |