a) nee, heb wel een leuke foto online staan. Ik zie er best behoorlijk uit, al zeg ik het zelf, hoor het ook vaak genoeg van mensen in m'n omgeving daar niet vanquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:11 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Misschien is dat het juist, ik stuur meestal wel "hoi, leuk profiel, check mijn profiel als het je wat lijkt kan je me mailen / msnen op ......"
Daarmee voegt 1 op 5 vrouwen me ook echt toe. Alleen zit er tot nu toe niks tussen
De reden dat niemand dus op jouw reageerd:
a. Lelijke foto's
b. Geen leuk verhaal van jezelf
c. Je vergeet je email adres te sturen, vergeet niet dat 90% van de vrouwen niet betaald en dus ook niet reageren KAN via RP.
Oja, verder ben ik zelf ook nog niet overtuigt van het internetdaten. Zelfs als het tot een date komt valt het vaak gewoon tegen. Maarja, ik ben net als jou: in de kroeg een meisje versieren is gewoon niet voor me weg gelegd.
Of je legt de lat te hoog.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:23 schreef BttD het volgende:
[..]
Geen idee er is gewoon iets dat afstoot ofzo
Ja klopt, voor mij ligt het iets anders omdat ik al een hele tijd op zoek ben naar iemand en het maar niet wil lukkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of je legt de lat te hoog.
Een vrouw die er een beetje fatsoenlijk uitziet en gewoon uit haar woorden kan komen hoeft niet naar RP te grijpen, die gaat gewoon uit met een leuke jongen van het werk, de sportclub of van het uitgaan. Zij zal minder snel uitgaan met iemand die ze niet mooi/leuk genoeg vindt en bovendien nog eens van RP
ik heb laatst op de paiq site aangegeven dat ik informatie wilde en 2 dagen later kreeg ik n invite van henzelf. probeer dat s?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef Stiletto het volgende:
iemand die nog een paiq invite over heeft?
je moet gewoon zorgen dat je een leuke beschrijving neerzet ( + foto ) (zelf nog niet gedaan) en al wel 1 reactie gehad maarja.. daar ligt het ook meestal aan denk ik.
Het zijn voornamelijk de mannen. Vrouwen hebben het altijd voor het uitkiezen en zullen derhalve ook nooit single zijn. Ik ken eigenlijk al te weinig mensen die nog single zijn om eens een keer een relatie mee te beginnen. Opschieten doet het dus niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef scrub_nurse het volgende:
weet je wat eigenlijk zo grappig is? in dit topic en nog meerdere fok!topics zitten mensen die heel graag een leuke relatie willen, die eenzaam zijn, die ook graag iemand vinden om tegen aan te kruipen... en niemand van hen (waaronder ikzelf) vind wat leuks op knuz, RP, paiq, lexa of wat dan ook..we klagen er allemaal over tegen elkaar..vind niemand elkaar dan hier? is er geen date topic? moeten we n date/flirttopic openen? wat vinden jullie ervan?
Is eigenlijk de enige optie jahquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Homo worden?
doe s niet zo dom!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Homo worden?
Ik heb volgens mij nog wel een invite overquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef Stiletto het volgende:
je moet gewoon zorgen dat je een leuke beschrijving neerzet ( + foto ) (zelf nog niet gedaan) en al wel 1 reactie gehad maarja.. daar ligt het ook meestal aan denk ik.
-edit- zie hierbovenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef Stiletto het volgende:
Leuk he humor?quote:
Haha niemand die dat kan zien hoor op paiq, gebruiken ze alleen om je beter te kunnen koppelen. Bijvoorbeeld met die leuke gozer van 31 die nog geen noemenswaardige relaties heeft gehad...quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:06 schreef scrub_nurse het volgende:
er zijn heus wel vrouwen/meiden single, hoe kom je op t idee dat er geen meiden single zijn?![]()
ik ben t iig en ik ben t goed beu, maar ja hoe vind je op je 31e een leuke geschikte man die niet nog bij zn moeder woonof een of andere freak is?
ik heb ook geen noemenswaardige relaties gehad, dat was dan ook de reden dat ik mijn invite van paiq niet gebruikt heb, je moet er nl invullen hoeveel relaties je hebt gehad en hoelang de langste duurde....![]()
![]()
Lekker zeggen dat je 3 keer een relatie gehad hebt van 2 jaar, doet iedereen welquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:06 schreef scrub_nurse het volgende:
er zijn heus wel vrouwen/meiden single, hoe kom je op t idee dat er geen meiden single zijn?![]()
ik ben t iig en ik ben t goed beu, maar ja hoe vind je op je 31e een leuke geschikte man die niet nog bij zn moeder woonof een of andere freak is?
ik heb ook geen noemenswaardige relaties gehad, dat was dan ook de reden dat ik mijn invite van paiq niet gebruikt heb, je moet er nl invullen hoeveel relaties je hebt gehad en hoelang de langste duurde....![]()
![]()
Het is maar om de aandacht te trekken, daarna kan je gewoon de waarheid vertellenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:09 schreef scrub_nurse het volgende:
ik lieg niet graag...
Ik ben optie d nog vergeten:quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:25 schreef BttD het volgende:
[..]
a) nee, heb wel een leuke foto online staan. Ik zie er best behoorlijk uit, al zeg ik het zelf, hoor het ook vaak genoeg van mensen in m'n omgeving daar niet van
b) Nja, zou kunnen. Ik probeer wat over mezelf te vertellen, maar kennelijk zal het wel weer niet interessant genoeg zijn. Je moet op zijn minst een miljoen keer per dag uitgaan, mensen de hele dag alleen maar aan het lachen kunnen maken, super spontaan zijn, compleet zelfstandig. Veel van die eigenschappen bezit ik wel, maar niet voor de volle 100% (vooral humoristisch ben ik niet echt)
c) e-mail adres stuur ik altijd (mailadres dat ik altijd weer op kan zeggen mocht het nodig zijn, gaat ook spam heen)
Ik denk b). Ik ga mijn profiel maar eens aanpassen denk ik. Wat meer proberen de botte klootzak uit te hangen (die ik niet ben)
Ik ben het ook spuugzat om single te zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:06 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
Ja ik reageer ook op de wat verlegener, rustige types. In principe ben ik zelf ook wel een wat rustiger figuur. En dat maakt me juist zo onaantrekkelijk, je moet gewoon een wilde klootzak zijn die elke avond in de bar zichzelf naar de tering zuipt, dan word je pas aantrekkelijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik ben optie d nog vergeten:
Je kiest de verkeerde vrouwen uit. Ik kies vrouwen uit waar ik denk ook IRL op te vallen, in mijn geval zijn dat de iets rustigere meisjes, en dus niet de superknappe modellen die op zaterdagavond op de bar staan te dansen. Je weet gewoon dat als je zo'n foto op een datingsite ziet staan dat de vrouw in kwestie enorm veel berichtjes krijgt, en vaak reageren ze dan maar op 1 of 2.
Bij Paiq weet je (bijna) niks van elkaar. Die persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt voor het matchen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef scrub_nurse het volgende:
mja dat is waar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |