abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42697224
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 00:46 schreef CecilBDemented het volgende:
ik heb in het verleden zoveel gedate op internet dat je er eng van wordt.
tegenwoordig raad ik het iedereen af.
internet is nu echt voor iedereen beschikbaar.
en het stikt er dan ook van de lover boys verkrachters enz.
er zitten ook wel goede tussen alleen zie ik bij bekende van mij dat het tegen woordig vaker slecht afloopt dan goed.
dus internet daten ben ik heel voorzichtig mee geworden.
Ik heb alleen maar leuke dates gehad, dus ik kan je verhaal niet ondersteunen. Enige leuke date die veranderde in een minder leuke date was het feit dat ze een week na de one-night-stand-daarna-elke-dag-bellen plots toch eigenlijk 'geen tijd' voor een relatie had. Dan voel je je wel even kut
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 15 oktober 2006 @ 18:51:38 #52
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_42702485
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:20 schreef IceHeat het volgende:
Ik krijg dat internet date gedoe niet echt van de grond...

Misschien leg ik de lat te hoog ofzo.
same here..ik vind niet veel mensen interessant, en ik verlies al snel mijn aandacht..
1x gedate na 3 weken gemsnd te hbben, viel wel tegen, hij was wel aardig enzo, maar de klik was er zeker niet.
pi_42702931
Ik heb wel vaker afgesproken met mensen die ik op internet heb leren kennen, al was het niet als echte DATE bedoeld. Meer als, hey wie ben jij nou irl? Ik ben niet meteen uit op een relatie ofzo, maar vind het gewoon leuk om mensen te leren kennen.

Het is alleen wel vervelend als de andere partij het wel als date ziet en totaal andere verwachtingen heeft Die gast vroeg me daadwerkelijk na een uur om 'verkering'. Omg
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  zondag 15 oktober 2006 @ 19:10:49 #54
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_42702960
  zondag 15 oktober 2006 @ 19:13:44 #55
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_42703023
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 19:09 schreef meami het volgende:
Ik heb wel vaker afgesproken met mensen die ik op internet heb leren kennen, al was het niet als echte DATE bedoeld. Meer als, hey wie ben jij nou irl? Ik ben niet meteen uit op een relatie ofzo, maar vind het gewoon leuk om mensen te leren kennen.

Het is alleen wel vervelend als de andere partij het wel als date ziet en totaal andere verwachtingen heeft Die gast vroeg me daadwerkelijk na een uur om 'verkering'. Omg
Ik had na 5 minuten chatten al een telefoon nummer van een meisje.

Alleen werd ik minder blij toen ze haar webcam aandeed.
pi_42703595
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 19:13 schreef IceHeat het volgende:

[..]

Ik had na 5 minuten chatten al een telefoon nummer van een meisje.

Alleen werd ik minder blij toen ze haar webcam aandeed.
Je weet toch, alleen lelijke kansloze mokkels doen zoiets.
^_
  maandag 16 oktober 2006 @ 02:42:42 #57
38509 Phate
But Seriously
pi_42713410
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:44 schreef MadMarco het volgende:
iemand nog een paiq invite? Ik ben stiekem wel benieuw of ik mijn "match" vind
Iemand er voor mij ook nog eentje over?
Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
pi_42714348
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:42 schreef Phate het volgende:

[..]

verstuurd naar mail in je profiel
  maandag 16 oktober 2006 @ 10:21:08 #59
38509 Phate
But Seriously
pi_42716328
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 07:38 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

verstuurd naar mail in je profiel
thnx!!
Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
pi_42720655
quote:

[..]

zeg doe dat ergens anders..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 16 oktober 2006 @ 17:29:00 #61
146230 Liewec
70's movies rule
pi_42721769
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:51 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

same here..ik vind niet veel mensen interessant, en ik verlies al snel mijn aandacht..
1x gedate na 3 weken gemsnd te hbben, viel wel tegen, hij was wel aardig enzo, maar de klik was er zeker niet.
Ja... Je moet ook geen 3 weken MSN-en natuurlijk. Da's net zoiets als in een kroeg met je ogen dicht iemand aanspreken en aan het eind van de avond je ogen pas open doen.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_42722101
Ik heb ff paiq geprobeerd, best wel tof dat concept van blind dating en dan langzaam die foto zien en dan beslissen...

best uniek concept
^_
  maandag 16 oktober 2006 @ 19:18:10 #63
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_42722613
quote:
En als er nog een is zou ik er ook graag eentje willen ontvangen:

Adres is ionas12@hotmail.com
  maandag 16 oktober 2006 @ 19:22:43 #64
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42722663
Ik ben zelf iemand die valt op oudere vrouwen ( 25+ tot 30) / volwassenere vrouwen ( die hoeven niet perse mijn leeftijdsgrens te halen,want tenslotte kan iedereen volwassen zijn ) omdat ik zelf mentaal ook stuk ouder ben. Alleen heb ik het uiterlijk van iemand van 20.( ben zelf 23)
Ik zit ook op relatieplanet en msn dating als betalend lid en ja daar krijg ik ook meiden die me aanspreken maar het zijn meestal jongere. Ik voel me niet thuis tussen de jongere mensen. Ik doe ernaast jeugdwerk met voornamelijk een leiding van 27+ en daar voel ik me dan wel weer thuis.

Soms heb je gewoon dingen waar je niks aan kan doen helaas.
Blind date dating lijkt me weer niets ik vind dat mensen je van de voren moeten kunnen zien.
Ik kijk daarentegen zelf wel niet naar uiterlijk.

Maar je mentaal ouder voelen dan je bent is gewoon zwaar vooral ook op zo een chats en sites omdat mensen meestal eerst naar de foto kijken en daar lijk ik gewoon erg kinderlijk op.
Daarnaast is mijn muziek keuze ook niet echt een favoriet van oudere meiden/vrouwen ( ik luister namelijk voornamelijk naar hardcore/jump/hardstyle) toch maar eens mijn levensstijl aanpassen denk ik.

Veel sites hebben tegenwoordig ook verificatie ( dit heb ik ook gedaan ) dit helpt enorm om de gewone mensen eruit te filteren, daarnaast op msn of andere chat zorg, dat als iemand een webcam heeft dat je die mag zien en doe dit zelf ook. Dit helpt met gezichtsuitdrukkingen maar zo zie je ook of iemand maar doet alsof ( fakers doen meestal alsof ze er geen hebben) bij msn kan je ook het profiel bekijken mits beschikbaar dit is meestal ook hoe de andere echt is.

[ Bericht 15% gewijzigd door depax op 16-10-2006 19:32:17 ]
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  maandag 16 oktober 2006 @ 21:39:32 #65
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_42724896
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 19:22 schreef depax het volgende:
Ik ben zelf iemand die valt op oudere vrouwen ( 25+ tot 30) / volwassenere vrouwen ( die hoeven niet perse mijn leeftijdsgrens te halen,want tenslotte kan iedereen volwassen zijn ) omdat ik zelf mentaal ook stuk ouder ben. Alleen heb ik het uiterlijk van iemand van 20.( ben zelf 23)
Ik zit ook op relatieplanet en msn dating als betalend lid en ja daar krijg ik ook meiden die me aanspreken maar het zijn meestal jongere. Ik voel me niet thuis tussen de jongere mensen. Ik doe ernaast jeugdwerk met voornamelijk een leiding van 27+ en daar voel ik me dan wel weer thuis.

Soms heb je gewoon dingen waar je niks aan kan doen helaas.
Blind date dating lijkt me weer niets ik vind dat mensen je van de voren moeten kunnen zien.
Ik kijk daarentegen zelf wel niet naar uiterlijk.

Maar je mentaal ouder voelen dan je bent is gewoon zwaar vooral ook op zo een chats en sites omdat mensen meestal eerst naar de foto kijken en daar lijk ik gewoon erg kinderlijk op.
Daarnaast is mijn muziek keuze ook niet echt een favoriet van oudere meiden/vrouwen ( ik luister namelijk voornamelijk naar hardcore/jump/hardstyle) toch maar eens mijn levensstijl aanpassen denk ik.

Veel sites hebben tegenwoordig ook verificatie ( dit heb ik ook gedaan ) dit helpt enorm om de gewone mensen eruit te filteren, daarnaast op msn of andere chat zorg, dat als iemand een webcam heeft dat je die mag zien en doe dit zelf ook. Dit helpt met gezichtsuitdrukkingen maar zo zie je ook of iemand maar doet alsof ( fakers doen meestal alsof ze er geen hebben) bij msn kan je ook het profiel bekijken mits beschikbaar dit is meestal ook hoe de andere echt is.
Daarnaast worden alle "leuke" meiden natuurlijk overrompeld met reacties. Demotiveert wel om te reageren, want dan kan je daar moeite en tijd in gaan steken om een origineel en leuk berichtje te sturen , maar je krijgt toch niks terug.

offtopic:
ITIL
pi_42730708
Jij en een andere gast gaan 5 minuten praten en dan beslist mevrouw wie ze dus verder wil spreken. Ligt het nou aan mij of is het altijd van je "hoe oud ben je", "waar woon je" en "welke hobbies heb je" dan komen er nog wat verbale confrontaties tussen jou en die andere kerel, en diegene met de meest gevatte opmerking die wint de battle meestal.
^_
pi_42736169
Aangezien ik het nergens anders kan vragen

Heeft er iemand nog een Paiq Invite voor mij over (man)

email: acechilla1@hotmail.com
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
pi_42737321
Paiq is voor kneuzen.
pi_42738242
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:32 schreef Duiveltja het volgende:
Paiq is voor kneuzen.
Het boeit me werkelijk geen reet wat jij denkt.

Geef me nou maar een invite
pi_42738960
Ben je zo wanhopig voor Paiq?
pi_42739226
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:32 schreef Duiveltja het volgende:
Ben je zo wanhopig voor Paiq?
Ja

Ik heb mijn vorige account weggegooid toen ik een jaar geleden mijn vriendin leerde kennen. Nu wil ik Paiq weer eens uitchecken en kun je nergens een invite krijgen
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:39:36 #72
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_42740907
Een AI dat bepaalt wat je match is. Welkom in de 21ste eeuw.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:46:18 #73
153230 mars7427
Live Life to the Max
pi_42741171
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:49 schreef Blazkowich het volgende:
Aangezien ik het nergens anders kan vragen

Heeft er iemand nog een Paiq Invite voor mij over (man)

email: acechilla1@hotmail.com
On its way....
pi_42741502
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:46 schreef mars7427 het volgende:

[..]

On its way....
Dankje

I got it
pi_42752983
Mensen, dit moet geen paiq-invite smeek topique worden, want dan gaat dit topique dicht..

PM me maar of (ja ook paiqer )

probeer vrienden te regelen die het ook kennen...
pi_42753233
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:39 schreef IceHeat het volgende:
Een AI dat bepaalt wat je match is. Welkom in de 21ste eeuw.
Die AI klopt voor geen meter. Het doel is gewoon zo'n neutraal mogelijk profiel op te geven en vervolgens gewoon kleppen met je matches en *echt* zien of het klikt of niet.

Je krijgt best veel matches en daar zitten soms hele leuke meiden tussen. Meiden met zulke profielen en foto's krijgen op reguliere sites tig reakties, probeer dan maar eens op te vallen. Bij Paiq krijg je in ieder geval 15 minutens zendtijd
pi_42753371
Paiqen of niet...

Zoek de datingsite die bij je past...

Sommige mensen willen weten wie ze voor zich hebben met profieltjes met foto's enzo, anderen willen eerst weten hoe de ander is via chatten, en dan de foto tevoorschijn laten komen...

Paiq is dus geen holy grail, het werkt niet voor iedereen...
pi_42769225
niet te lang chatten met elkaar, anders ga je een ideaalbeeld van iemand vormen en valt t altijd tegen in het echt
pi_42769275
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:36 schreef xericax het volgende:
niet te lang chatten met elkaar, anders ga je een ideaalbeeld van iemand vormen en valt t altijd tegen in het echt
Goed verwoord
Ben ik al eens mee de mist ingegaan en das niet grappig hehe.
pi_42793859
De beste tip blijft natuurlijk: ga bij je pc vandaan, krijg een leven en zorg dat je in het echt mensen tegenkomt.
pi_42807039
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:47 schreef Leopold_Stotch het volgende:
De beste tip blijft natuurlijk: ga bij je pc vandaan, krijg een leven en zorg dat je in het echt mensen tegenkomt.
dat doe je bij een Internetdate ook hoor..

Voor die date ga je achter de PC vandaan en ga je een echt mens ontmoeten (in ieder geval, dat is de bedoeling )
pi_42807659
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:37 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Goed verwoord
Ben ik al eens mee de mist ingegaan en das niet grappig hehe.
ik ga t morgen uitproberen.. chat nu een week met m.. dat is niet lang
pi_42807686
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:47 schreef Leopold_Stotch het volgende:
bestaan er mensen in het echte leven??
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:26:17 #84
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_42812175
Echte mensen
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:07:53 #85
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_42836544
blablabla en toch vrijgezel, dus: tips voor internetdating?

[ Bericht 29% gewijzigd door Patch op 20-10-2006 16:53:18 ]
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_42839537
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:07 schreef Patch het volgende:
Ben 2 x uitgeroepen tot Hunk van FTR en toch vrijgezel, dus: tips voor internetdating?
niet zo opscheppen
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:52:49 #87
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_42839835
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:43 schreef xericax het volgende:

[..]

niet zo opscheppen
sorry, ik zal het editten, maar mijn avatar niet
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_42850776
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:07 schreef Patch het volgende:
blablabla en toch vrijgezel, dus: tips voor internetdating?
Schopje naar V&A?
pi_42853013
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit negatieve ervaringen gehad. Maar één keer had ik met iemand afgesproken in het plantsoen in Groningen tot hij tijdens het chatten ineens vanuit het niets zei: "Ik voel je". Dat vond ik zo vreemd dat ik de date meteen heb afgezegd.
Bedoelde hij het niet gewoon op z'n Engels, dus als in, "ik begrijp je"?
...
  zondag 29 oktober 2006 @ 14:08:51 #90
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43035047
Als er iemand nog een Paiq invite heeft ontvang ik er graag een op ionas12@hotmail.com.

+ kleine topickick
  zondag 29 oktober 2006 @ 14:10:18 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_43035100
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:23 schreef The_Lizard_Queen het volgende:

[..]

Bedoelde hij het niet gewoon op z'n Engels, dus als in, "ik begrijp je"?
possible.
Maar ik was toen nog jong en onervaren enzo. Dus ik schrok daar natuurlijk van .
Niet meer actief op Fok!
pi_43038945
Ik ben er dus net mee begonnen. Op zich positief nog steeds. Krijg verschillende leuke reacties en er zitten zeker leuke meiden tussen. Het internetdaten is ook wel een relaxte manier om mensen te leren kennen vind ik. Je krijgt toch al een beetje een beeld van hoe iemand is. Alleen ben ik er wel bang voor (heb dus nog geen mensen ontmoet) dat foto's er vaak leuker uit zien dan de werkelijkheid. Zelf heb ik niet een bijzonder mooie foto erop gezet. Dan kan het in werkelijkheid enkel maar meevallen. Ik heb zat leukere foto's maar dat moet niet de eerste reden zijn dat iemand me aanspreekt.

Een vriendin van mij heeft op deze manier ook haar vriend ontmoet en die zijn alweer bijna een jaar bij elkaar. Bij hun was het juist wel een kwestie van eerst veel mailen en dan pas later ns afspreken. De eerste afspraak was trouwens wel ongemakkelijk. Op een of andere manier is alles dan toch anders dan als je lekker achter je pctje zit. Maar omdat je via je mail weet wat je beide interesseert etc. moet het gewoon een beetje groeien. En bij hun is dat dus goed gelukt. Nu ik nog
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_43057057
Heb ook veel dates gehad, in het begin alle beginnersfouten gemaakt maar na een date of 5 begonnen ze achter mij aan te lopen. Date 9 is een super lekker chick waar ik nu 2 maanden iets mee heb, nog niet echt heel lang maar we zijn wel stapelverliefd.
pi_43249832
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 03:18 schreef hetisleuk het volgende:
Heb ook veel dates gehad, in het begin alle beginnersfouten gemaakt maar na een date of 5 begonnen ze achter mij aan te lopen. Date 9 is een super lekker chick waar ik nu 2 maanden iets mee heb, nog niet echt heel lang maar we zijn wel stapelverliefd.
Ik ben wel benieuwd wat die beginnersfouten van jou waren en wat je nu doet waardoor ze achter je aanlopen.
pi_43249924
Zelfvertrouwen hebben waarschijnlijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Duiveltja op 05-11-2006 01:13:14 ]
pi_43251551
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

dat doe je bij een Internetdate ook hoor..

Voor die date ga je achter de PC vandaan en ga je een echt mens ontmoeten (in ieder geval, dat is de bedoeling )
Uiteraard moet je de echte wereld in, want daar is het contact directer, en gaat alles sneller. Maar internet is helemaal geen slechte manier om mensen tegen te komen, integendeel. Je kan veel mensen tegenkomen met dezelfde interesses. En dat zorgt voor herkenning, in grote en kleine dingen.

Ik heb nou een paar weken "paiq" gedaan. En als je naar die site kijkt en ziet hoe ingenieus het is opgezet dan verwacht je wel dat alle dames die bij je passen eruit worden gefilterd en op een presenteerblaadje worden uitgereikt, maar dat is gewoon niet zo. Sites waarbij je een stukje kan schrijven zeggen veel meer.

Ook het hele concept van "eerst het gesprek, dan de foto" vind ik slecht. Je praat met iemand, en die bevalt je, je stopt er tijd in om die foto te kunnen zien, en dan na 10 minuten krijg je een foto te zien van een of andere hork die ik in de discotheek na 2 seconden had "weggekeken".

Mensen zijn nou eenmaal visueel ingesteld. We willen paren met diegene die goed genoeg DNA heeft, en dit uit zich niet alleen in zaken als dominantie en andere sociale vaardigheden ter bevordering van de soort, maar vooral in het uiterlijk en de lichamelijke gesteldheid. En daar hoort afkeuren bij. Ook al zitten we op een chatsite en is alles louter te doen om een date waarbij men nog niet hoort te denken aan een vervolg, het menselijke aspect van sommige chatsites is ver te zoeken.
^_
pi_43251644
quote:
Op zondag 5 november 2006 00:59 schreef McNasty het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd wat die beginnersfouten van jou waren en wat je nu doet waardoor ze achter je aanlopen.
Het zijn altijd kleine dingen die het doen. Zelfvertrouwen en geen angst hebben om te worden afgewezen is heel belangrijk, dit zorgt er gewoon voor dat je los bent, en dat komt relaxed over, dat staat weer gelijk aan meer dominantie, want als je niet zenuwachtig bent kan je als man zijnde gewoon meer aan. Klink vaag, maar denk er maar eens over na.

En de kleine dingen zijn simpel. Wees charmant, houdt deuren open. Let op je lichaamstaal, praat langzamer dan normaal, heb het niet over bepaalde dingen, en weet wat er toe doet om een gesprek te laten verlopen zoals jij wilt, en er ook diepgang aan te geven = toenadering tot lichamelijk contact, en dat willen we toch?

Er is een waslijst waar je op kan letten, maar bovenstaande is wel het meest belangrijke
^_
pi_43255477
quote:
Op zondag 5 november 2006 02:51 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Het zijn altijd kleine dingen die het doen. Zelfvertrouwen en geen angst hebben om te worden afgewezen is heel belangrijk, dit zorgt er gewoon voor dat je los bent, en dat komt relaxed over, dat staat weer gelijk aan meer dominantie, want als je niet zenuwachtig bent kan je als man zijnde gewoon meer aan. Klink vaag, maar denk er maar eens over na.

En de kleine dingen zijn simpel. Wees charmant, houdt deuren open. Let op je lichaamstaal, praat langzamer dan normaal, heb het niet over bepaalde dingen, en weet wat er toe doet om een gesprek te laten verlopen zoals jij wilt, en er ook diepgang aan te geven = toenadering tot lichamelijk contact, en dat willen we toch?

Er is een waslijst waar je op kan letten, maar bovenstaande is wel het meest belangrijke
Kan ik wel beamen. Ik heb zelf een stuk of 7x gedate en hoe losser je overkomt des te prettiger verloopt de avond. Inderdaad altijd een beetje letten op wat je zegt en doet. Vergeet niet dat hij/zij alles wat je zegt en doet meeweegt in haar indrukken. Als je dus van nature een raszeiker bent, hou je dan in.

Veel mensen daten omdat hun kringetje te klein is om veel nieuwe mensen te ontmoeten. Als er dus geen vonk overspringt, maar het wel gezellig was probeer dan contact te houden. Zij heeft ook vriendinnen immers!
pi_43256488
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:03 schreef xericax het volgende:

[..]

ik ga t morgen uitproberen.. chat nu een week met m.. dat is niet lang
Hoe is dat eigenlijk afgelopen?
  zondag 5 november 2006 @ 13:05:44 #100
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43256654
2 jaar terug 2x internetdate gehad, beide keren niks geworden. Ik besloot toen dat internetdaten niks voor me was, maar aangezien ik na 2 jaar nogsteeds vrijgezel was besloten toch maar weer actie te gaan ondernemen.

Gisteravond had ik dus weer een date, opzich vrij gezellig, maar je merkt gewoon dat je op stap bent met een vreemde. Ook al ken je elkaar via MSN oid, in IRL heb je die band die je online had absoluut niet meer. Het was dan ook een vrij oppervlakkige date, beetje gepraat, filmpje gekeken (ze wilde niet uit eten of wat drinken, uit angst voor doodse stiltes) en that's it.

Ik vraag me nu dus echt af of dit internetdaten wel is wat ik wil. En wat ik nu moet met mijn date van gister, opzich ging het leuk, maar toen ik haar toevallig vanochtend nog ff op MSN sprak merkte ik dat het volgens mij redelijk afgekoeld was. Ze smsde gister nog dat ze het leuk vond, maar niet iets had van waaauuww (wat volgens mij vrij normaal is... toch??).

Hoe dan ook: wat vinden jullie: zijn er altijd meerdere dates nodig om uberhaupt iets voor de ander te gaan voelen, of is de 1e date meteen doorslaggevend ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')