abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42397302
Hallo Fokkers.

Ik wilde eigenlijk vragen of er hier mensen zijn die gevoelens voor iemand hebben gekregen,of zelfs verliefd zijn geworden via het internet..

Ik was me een 2 weken geleden aan het vervelen op en saaie zondag middag,en dacht ga eens ff rondsurfen op een datingsite,had er zoveel over gehoord.
Ik had toen gereageerd op een meisje en kreeg vrijwel gelijk een reactie terug,we hebben daarna onze email adressen uitgewisseld,en hebben toen twee dagen liggen chatten, het klikte eigenlijk al gelijk, alleen zou ze die week op vakantie gaan voor een weekje en wilde ze daarna eens gaan daten samen, we hebben beide nog nooit gedate op zo'n manier overigens.

Maar goed ze is de hele vorige week dus op vakantie geweest,en deze week trof ik haar weer online,we hebben toen geloof ik van savonds 6 uur tot diep in de nacht liggen chatten,was gewoon waanzinnig het klikte gelijk,en voelde heel erg goed aan, we dachten over heel veel dingen hetzelfde,en zaten aardig op een lijn
Ze vroeg me waarom zo'n leuke jongen als ik op die site stond, kon ik ook van haar zeggen het was een mooie meid om te zien.
Op de een of andere manier voelde dat heel speciaal en bijzonder aan,klikte super,en hebben toen ook afgesproken dat we elkaar dit weekend gaan zien.

Heb dit nog nooit meegemaakt,kan je bepaalde gevoelens krijgen voor iemand, of zelfs na zo'n soort date verliefd worden op iemand, ze zei zelf tijdens het chatten,kan me niet voorstellen dat het in het echt niet zou klikken, want het klikt nu zo goed tijdens het chatten dan.

Maar het is volgens mij een heel ander verhaal als je elkaar uiteindelijk in het echt ziet, ik bedoel een paar foto's zeggen ook niet zo veel toch.....Alhoewel ze erg leuk waren

kortom het voelde gewoon heel erg goed aan,hebben nog een beetje gesmst,en kijk nu al uit naar komend weekend.
zijn er nog meer mensen die zoiets hebben meegemaakt, en hoe was het jullie bevallen,verliefd geworden,of toch niet...ik heb nog nooit een blind date gehad vandaar.....Tips zijn ook welkom

GRoeten carentan
pi_42397395
Remlof topic!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 18:40:32 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_42397423
ik wil je vriendelijk vragen een andere avatar te nemen.
Yankee go home!
  Admin donderdag 5 oktober 2006 @ 18:41:39 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42397460
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 18:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Remlof topic!
Kut, dat dacht ik ook.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 18:42:34 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_42397483
en ontopic: nee ik kan dat niet, moet iemand toch eerst in levende lijve hebben meegemaakt om haar meer dan aardig te gaan vinden.
Yankee go home!
pi_42397503
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 18:40 schreef remlof het volgende:
ik wil je vriendelijk vragen een andere avatar te nemen.
hij heeft het te druk met te liggen chatten
pi_42397607
Ik moet de afgelopen dagen wel vaak aan haar denken is dat normaal dan.
Ik weet ook wel dat we elkaar nog nooit hebben gezien,maar zou zoiets kunnen dat je na aanleiding van wat foto's en erge leuke gesprekken,na een ontmoeting verliefd kunt worden???
  donderdag 5 oktober 2006 @ 18:47:45 #8
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42397628
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 18:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kut, dat dacht ik ook.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_42397896
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 18:47 schreef Carentan het volgende:
Ik weet ook wel dat we elkaar nog nooit hebben gezien,maar zou zoiets kunnen dat je na aanleiding van wat foto's en erge leuke gesprekken,na een ontmoeting verliefd kunt worden???
je hebt nu continue contact gehad, behalve toen ze op vakantie was... Wat ik wel denk, dat je via de chat veel meer durft te zeggen dan in het echte leven. ook kun je je heel anders voordoen over de chat. stel je voor dat die foto's helemaal niet van haar waren? Persoonlijk heb ik het nie zo op blind daten. alhoewel ik wel moet zeggen, ik chat nu ook een aantal jaar met een meisje, klikt heel goed, maar verder niets. we kunnen alles bespreken met mekaar, maar verder niets. Hoor haar wel steeds derover om een keer af te spreken. gewoon om te kijken hoe het in het echt klikt. voor de rest niets, want zij heeft een vriend, en toen ze het erover had, had ik nog een vriendin...
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:50:45 #10
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_42399641
Ik weet niet hoeveel het zegt, het chatten duurde wel erg lang zo te lezen. Heb zelf ook weleens zo'n "klik" gehad (met wat minder chatten, niet tot 6 uur ofzo) online maar in het echt viel het toch tegen, dan weet je ineens wat minder te zeggen en zij zei ook niet bijster veel interessants.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:56:23 #11
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42399854
Even een kort antwoord ja dat kan, maar pas wel op en probeer toch met haar te ontmoeten als er dan een klik is weet je genoeg.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_42401311
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 18:47 schreef Carentan het volgende:
Ja.

Maar als ze lacht als een loops varken is het snel voorbij.
Maar serieus, het is heel makkelijk om verliefd te worden op lettertjes.
En vaak is die liefde vals.
Maar soms is die liefde echt.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_42402347
ben benieuwd hoe dit afloopt
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:01:28 #14
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_42402438
Heb ik nooit gehad Ik internet nu al jaren Maar verlieft worden op een naam @ een schermpje Nee nooit
pi_42402742
Misschien is het wel de spanning,maar moet zeggen dat de gesprekken heel mooi en intens waren, en dat we veel dezelfde gedachtes hebben en over bepaalde dingen denken...
het klikte gewoon super
Zal nu gewoon moeten afwachten en kijken hoe het is als we elkaar voor het eerst in de ogen kijken
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:19:39 #16
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_42403188
Mischien word het wat carentan Mijn ervaring is dat mensen in irl heel anders zijn dan op het internet En mischien is ze niet diegene @ de fotow maar een man die zich verveeld En jou voor het lapje houdt Of heb je der al opgebeld geskyped ??
pi_42403202
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:09 schreef Carentan het volgende:
Misschien is het wel de spanning,maar moet zeggen dat de gesprekken heel mooi en intens waren, en dat we veel dezelfde gedachtes hebben en over bepaalde dingen denken...
het klikte gewoon super
Zal nu gewoon moeten afwachten en kijken hoe het is als we elkaar voor het eerst in de ogen kijken
Hoe lang heb je geen meid gehad als ik vragen mag?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_42403348
tis geen kerel hoor,heb haar al eens gebeld
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:24:01 #19
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_42403392
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:19 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Hoe lang heb je geen meid gehad als ik vragen mag?
Hij kent der via een dating site Daar zitten alleen wanhopige mensen Nou ja bijna allemaal
pi_42403526
ben echt niet wanhopig dat dacht ik dus ook in eerste instantie.
totdat ik er ff ging spieken en een hele leuke meid tegenkwam en uren mee heb liggen chatten,klikte echt op elk vlak,kon het ook niet geloven,vandaar dat ik het een beetje vreemd vond.
Ik zie het zo het kan klikken of niet,maar nooit geschoten is altijd mis, kan ook zo zijn dat het zaterdag enorm klikt en we een hele leuke tijd tegenmoet gaan
pi_42403529
Nu maar hopen dat ze "echt" is en geen "faker"
Anders doet ze alleen maar leuk en zodra je voor d'r valt vraagt ze geld voor een ziekfamilielid of een verblijfsvergunning of dergelijke.
Soms zitten er echte tussen, maar vaak ook georganiseerde misdaad.

edit: ze heeft je al klaar liggen op een presenteerblaadje nu alleen nog even afmaken.
quote:
en we een hele leuke tijd tegenmoet gaan
Loop je niet te hard van stapel?
pi_42403583
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:27 schreef Carentan het volgende:
en we een hele leuke tijd tegenmoet gaan
pi_42403611
Haha,nee hoor heb haar al aan de foon gehad,en uren liggen chatten tis gewoon een nederlandse meid,leuk om te zien en om mee te kletsen...
Kan toch dat de vonk overslaat en we elkaar leuk vinden...en wie weet hoe een balletje dan verder kan rollen...
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:31:20 #24
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_42403704
Aaaaaaah wat lief ts is verlieft
pi_42403916
Zo voelt het wel een beetje, terwijl ik haar nog nooit gezien heb,weet nu niet of het de spanning is of hoe komt het....
Daarom vroeg ik of nog meer mensen dit mee hadden gemaakt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')