Hallo Fokkers.
Ik wilde eigenlijk vragen of er hier mensen zijn die gevoelens voor iemand hebben gekregen,of zelfs verliefd zijn geworden via het internet..
Ik was me een 2 weken geleden aan het vervelen op en saaie zondag middag,en dacht ga eens ff rondsurfen op een datingsite,had er zoveel over gehoord.
Ik had toen gereageerd op een meisje en kreeg vrijwel gelijk een reactie terug,we hebben daarna onze email adressen uitgewisseld,en hebben toen twee dagen liggen chatten, het klikte eigenlijk al gelijk, alleen zou ze die week op vakantie gaan voor een weekje en wilde ze daarna eens gaan daten samen, we hebben beide nog nooit gedate op zo'n manier overigens.
Maar goed ze is de hele vorige week dus op vakantie geweest,en deze week trof ik haar weer online,we hebben toen geloof ik van savonds 6 uur tot diep in de nacht liggen chatten,was gewoon waanzinnig het klikte gelijk,en voelde heel erg goed aan, we dachten over heel veel dingen hetzelfde,en zaten aardig op een lijn
Ze vroeg me waarom zo'n leuke jongen als ik op die site stond, kon ik ook van haar zeggen het was een mooie meid om te zien.
Op de een of andere manier voelde dat heel speciaal en bijzonder aan,klikte super,en hebben toen ook afgesproken dat we elkaar dit weekend gaan zien.
Heb dit nog nooit meegemaakt,kan je bepaalde gevoelens krijgen voor iemand, of zelfs na zo'n soort date verliefd worden op iemand, ze zei zelf tijdens het chatten,kan me niet voorstellen dat het in het echt niet zou klikken, want het klikt nu zo goed tijdens het chatten dan.
Maar het is volgens mij een heel ander verhaal als je elkaar uiteindelijk in het echt ziet, ik bedoel een paar foto's zeggen ook niet zo veel toch.....Alhoewel ze erg leuk waren
kortom het voelde gewoon heel erg goed aan,hebben nog een beetje gesmst,en kijk nu al uit naar komend weekend.
zijn er nog meer mensen die zoiets hebben meegemaakt, en hoe was het jullie bevallen,verliefd geworden,of toch niet...ik heb nog nooit een blind date gehad vandaar.....Tips zijn ook welkom
GRoeten carentan