Kut, dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Remlof topic!
hij heeft het te druk met te liggen chattenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:40 schreef remlof het volgende:
ik wil je vriendelijk vragen een andere avatar te nemen.
quote:
je hebt nu continue contact gehad, behalve toen ze op vakantie was... Wat ik wel denk, dat je via de chat veel meer durft te zeggen dan in het echte leven. ook kun je je heel anders voordoen over de chat. stel je voor dat die foto's helemaal niet van haar waren? Persoonlijk heb ik het nie zo op blind daten. alhoewel ik wel moet zeggen, ik chat nu ook een aantal jaar met een meisje, klikt heel goed, maar verder niets. we kunnen alles bespreken met mekaar, maar verder niets. Hoor haar wel steeds derover om een keer af te spreken. gewoon om te kijken hoe het in het echt klikt. voor de rest niets, want zij heeft een vriend, en toen ze het erover had, had ik nog een vriendin...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:47 schreef Carentan het volgende:
Ik moet de afgelopen dagen wel vaak aan haar denken is dat normaal dan.
Ik weet ook wel dat we elkaar nog nooit hebben gezien,maar zou zoiets kunnen dat je na aanleiding van wat foto's en erge leuke gesprekken,na een ontmoeting verliefd kunt worden???
Ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:47 schreef Carentan het volgende:
Ik moet de afgelopen dagen wel vaak aan haar denken is dat normaal dan.
Ik weet ook wel dat we elkaar nog nooit hebben gezien,maar zou zoiets kunnen dat je na aanleiding van wat foto's en erge leuke gesprekken,na een ontmoeting verliefd kunt worden???
Hoe lang heb je geen meid gehad als ik vragen mag?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:09 schreef Carentan het volgende:
Misschien is het wel de spanning,maar moet zeggen dat de gesprekken heel mooi en intens waren, en dat we veel dezelfde gedachtes hebben en over bepaalde dingen denken...
het klikte gewoon super![]()
Zal nu gewoon moeten afwachten en kijken hoe het is als we elkaar voor het eerst in de ogen kijken![]()
Hij kent der via een dating site Daar zitten alleen wanhopige mensenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hoe lang heb je geen meid gehad als ik vragen mag?
Loop je niet te hard van stapel?quote:en we een hele leuke tijd tegenmoet gaan![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:27 schreef Carentan het volgende:
en we een hele leuke tijd tegenmoet gaan![]()
Ik niet en zal ook nooit gebeurenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:36 schreef Carentan het volgende:
Zo voelt het wel een beetje, terwijl ik haar nog nooit gezien heb,weet nu niet of het de spanning is of hoe komt het....
Daarom vroeg ik of nog meer mensen dit mee hadden gemaakt...
wat bedoel je daarmee,zittend chatten???quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
Ja het kan.
Maar ik zou wel eerst zittend proberen te chatten, dat scheelt wellicht.
http://forum.fok.nl/topic/914901quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:48 schreef SSJKliko het volgende:
En laatst viel je nog op iemand die veel en veel jonger was?
OMG!quote:
Dat je, in plaats van te gaan liggen. Je het eens zittend probeert.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:54 schreef Carentan het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee,zittend chatten???
Heeft/had ze een lekker kutje?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:23 schreef Oxyligen het volgende:
Zelf een half jaar gechat/gemailed met iemand zonder zelfs maar foto's te zien. Toen foto's gezien en afgesproken, nu zijn we bijna 5 jaar getrouwd..
Niet eens.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben een keer echt verliefd geworden op iemand die ik alleen maar via msn en email kende. Echt vreselijk verliefd, zo erg dat ik er niet van kon slapen. Dat heeft wekenlang geduurd, stuurden elkaar wel 50 smsjes op een dag en dan ook nog eens 50 emailsHet klikte zo waanzinnig goed, het leek wel alsof ik mijn cosmic twin had gevonden. Na een paar weken stond hij ineens voor mijn neus, zo bizar was dat. We hebben 1 dag en 1 nacht samen doorgebracht en daarna heb ik hem nooit meer gezien of gesproken. Mijn ervaring is dat real life en internet echt enorm van elkaar verschillen en dat een "online klik" geen garantie is voor een RL klik.
In het leven heb je geen garantiesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zeg alleen maar dat het geen garantie is, niet dat het onmogelijk is.
Mijn huidige vriend heb ik nota bene hier op Fok! leren kennen en mijn vorige vriend ook via internet, dus het kan wel degelijk, het is alleen geen garantie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |