abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42108813
Dat klopt, maar ik begrijp niet waarom ik het ene moment het gevoel heb dat het iets gaat worden, en het andere moment niet.
Ze geeft een beetje tweezijdige signalen af
Heb ook het hele weekend verder niet veel van haar gehoord terwijl ik haar zaterdag nog had gevraagd om iets leuks te gaan doen ... snik
Ach ja deze week zouden we een avondje gaan eten samen, niet dat ik denk dat er dan iets gaat gebeuren maar tis gewoon leuk en gezellig, tja en verder kan ik er ook niet veel aan doen he
pi_42115181
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:38 schreef Carentan het volgende:
Zou je denken dat ze zich nietprettig voelt erbij, ik weet het echt niet wat ze er mee probeert te zeggen..
we hebben het al vaker over zoenen gehad en merkte daaraan dat ze het wel zou willen leek me zo..
Ze zei ik wordt verlegen van je, en weet me geen houding te geven als ik haar zo zoende in haar nek, dacht zelf dat ze bedoelde dat ze het wel fijn vond, weet het echt niet meer....haha
Als ik het zo hoor, met dat het te gecompliceert is om met je te zoenen, dan wil ze je gewoon niet. Misschien durft ze het gewoon niet te zeggen, maar het feit dat ze het niet wil en zich niet prettig voelt als jij haar in haar nek kust zegt toch wel dat ze je ergens niet wil, anders had ze je wel gezoend.

En over:
"we hebben het al vaker over zoenen gehad en merkte daaraan dat ze het wel zou willen leek me zo"
Dat idee heb jij, misschien is het wel niet zo. Mensen zien graag dingen die ze denken, al is het anders dan dat het in werkelijkheid is. Zo kan je bijvoorbeeld de reactie van iemand een boos antwoord vinden, puur uit de gedachte dat jij denkt dat diegene boos is, al is het niet zo.
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:42:29 #103
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42135618
TS, ze is gewoon mega verlegen....!

De kus in haar nek vond ze wel lekker, maar het maakte haar ongemakkelijk: enorm verlegen dus!

Ik heb nog altijd idee dat ze wel wil, maar niet durft....

Nog nieuwe ontwikkelingen?
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
pi_42136386
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:39 schreef Kanogor het volgende:
Maarre, vraag haar gewoon een keer of je haar een afscheidszoen mag geven. Als ze ja zegt gewoon vragen 'op de mond of op de wang?'.
Nog zo'n slecht plan.
Die meid weet zelf niet wat ze wil.
Het allerlaatste wat je moet doen is het aan haar vragen.
Als ze iets echt niet prettig vindt moet je dat niet doen. Zo kan het zijn dat ze zich op straat een beetje opgelaten voelt.
Maar als je 's avonds samen thuis zit kun je, na een halve fles wijn, best eens vragen of ze niet 'zo' gezoend wil worden (met voorbeeld). Nee, en zo dan? En zo? Of zo? En die eerste, zo dus, was dat beter of slechter dan 'zo'?

Ts is een groot watje, voel die onzekerheid van die vrouw toch aan, man! Ze kijkt naar jou voor een beetje doortastenheid! En wat doe jij? Jij gaat met haar praten over wat ze wil!
FoutfoutfoutfoutFOUT.
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:32:44 #105
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42136694
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:17 schreef mgerben het volgende:

[..]

Nog zo'n slecht plan.
Die meid weet zelf niet wat ze wil.
Het allerlaatste wat je moet doen is het aan haar vragen.
Als ze iets echt niet prettig vindt moet je dat niet doen. Zo kan het zijn dat ze zich op straat een beetje opgelaten voelt.
Maar als je 's avonds samen thuis zit kun je, na een halve fles wijn, best eens vragen of ze niet 'zo' gezoend wil worden (met voorbeeld). Nee, en zo dan? En zo? Of zo? En die eerste, zo dus, was dat beter of slechter dan 'zo'?

Ts is een groot watje, voel die onzekerheid van die vrouw toch aan, man! Ze kijkt naar jou voor een beetje doortastenheid! En wat doe jij? Jij gaat met haar praten over wat ze wil!
FoutfoutfoutfoutFOUT.
TS weet ook niet wat hij moet doen....dat is denk ook het probleem.....

áls er überhaupt al gezoend gaat worden, dan niet in het openbaar, ben ik eens met mgerben!

niet teveel over praten en Ts, ook niet teveel over denken, je zegt wel dat je geduld hebt en gewoon als vriendin met haar om wil gaan en wel kijken waar het schip strandt, maar dat blijkt niet uit je mails/gedachten/acties!
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:55:16 #106
146230 Liewec
70's movies rule
pi_42137144
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:57 schreef Carentan het volgende:
Maar wat denken jullie dan dat haar bedoeling is als je dit zo allemaal leest ????
Wel of niet geintreseerd ????
WEL geïnteresseerd; Als ze smst dat ze verlegen wordt en zich geen houding weet te geven is dat helemaal niet per sé negatief. Iemand die verliefd is heeft dat precies zo. Wat wel een beetje vreemd is dat ze dat smst... Je kan daar iets zelfverzekerds over terugsms-en, als 'Joh, probeer gewoon een houding, zo moeilijk is het niet '

Wel goed dat je haar zo gezoend hebt.

Ze is lijkt gewoon superverlegen (alhoewel ze blijkbaar wel dingen durft uit te spreken). Misschien is ze nog maagd, en heeft ze problemen met lustgevoelens of aanverwante dingen. TS, je zegt dat het niet het type meisje is dat alleen maar op sex uit is: Volgens mij insinueerde ook niemand dat, maar het is niet gek om te denken dat het meisje wel sex wil. Ze is namelijk menselijk. Als ze je zoen lekker vond, geeft dat toch ook weer dat ze er niet vies van is, maar misschien schaamt ze zich wel voor dergelijke verlangens.

Misschien is haar sms-je wel haar manier enige manier om te kunnen communiceren dat ze gevoelens heeft, waarvan ze niet precies weet wat ze ermee moet of wil, maar dat ze het niet onprettig vindt. Jouw taak hierin is denk ik haar op haar gemak stellen door net te doen alsof jij weet wat het beste is.
De volgende keer zou je inderdaad iets kunnen zeggen als:
"Je smste dat je je wist je geen houding te geven toen ik dit deed" - zoen haar weer, kijk haar dan even aan, ook hoe ze staat, en zeg dan "Niks mis met je houding hoor.. Je bloost alleen een beetje, maar dat vind ik wel leuk " en zoen haar nog eens, misschien ergens anders
Met dergelijke dingen hou je het speels, ongedwongen, maar ook eerlijk, en je 'maakt vorderingen' om het maar zo te omschrijven. Let goed op hoe ze reageert, en wat ze toestaat. Als ze niet wil dat ze je zoent, kan ze altijd een stap opzij doen (tenzij je haar ingesloten hebt ), en respecteer dat dan.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:57:23 #107
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_42137195
Als ze niet wilde zou ze je niet steeds opzoeken denk ik.
Trotse mamma :)
pi_42150483
Ga es stappen, beetje alcohol erin, per ongeluk beetje aanraken enzo. Wordt ze vanzelf in de mood, werkt altijd.
Allah u akbar
pi_42159189
Nu na een paar dagen verder denk ik toch dat het alleen maar vriendschap is, tenminste dat merk ik aan de signalen.
Ben er nu ook achter gekomen wat ze waarschijnlijk met dat gecompliceerde bedoelde, d'r is nog iemand in het spel, iemand waar ze al een heeeeele tijd een lat relatie mee heeft zeg maar.
Het is geen liefde maar dat zijn min of meer goeie vrienden, en heeeel af en toe is er wel eens iets gebeurt zei ze...
Nu hebben die twee laatst een beetje mot gekregen, schijnt dat hij zijn afspraken na haar niet nakomt,dat vond ze natuurlijk niet zo leuk, maar zat haar wel dwars zo te horen.
Tja nu is het allemaal ietsje duidelijker geworden.
Ze hadden geen liefdes relatie ofzo, puur vriendschappelijk en heel af en toe sex, ze vertrouwt hem niet op relationeel gebied, en hij schijnt om de haverklap een ander te hebben.
Dus aan haar praten te horen tijdens msn ben ik een stukje wijzer geworden.
Ach ja een leuke vriendin met wie ik af en toe leuke dingen kan doen is ook niet mis...
En wie weet gebeuren er in de toekomst toch nog wel hele spannende dingen, maar dan zal het dan waarschijnlijk bij blijven..

Ik denk ook dat ik verder niet veel contact meer zoek naar haar toe, als zei wilt melt ze zich maar.
Een leuke avond is natuurlijk altijd welkom.
En verder neem ik gewoon een afwachtende houding in, kijken wat er verder nog allemaal gaat gebeuren
pi_42159868
Precies. Niet teveel meer bellen en msnen. En als je dr dan weer spreekt, directe actie ondernemen die avond. Wees een man.
Allah u akbar
  woensdag 27 september 2006 @ 08:58:24 #111
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42161359
Hmmm, wist je al eerder van "die ander"?
pi_42162286
Ze had me er wel eens over verteld op msn lang geleden, maar zoals ik het bedrepen had, was ze ermee gestopt.
Tot ze afgelopen week vertelde dat ze hadden afgesproken, en hij af had gebeld of zoiets ..
Ik weet ook niet waarom ze af en toe toenadering zoekt, zal waarschijnlijk toch vriendschappelijk zijn bedoeld van haar kant uit
pi_42243719
Update...

Een relatie zal er wel niet inzitten waarschijnlijk alleen een leuke vriendschap, en wie weet af en toe een leuke spannende avond.
ik zei gisteren tegen haar op msn toen ze het weer had over zoenen,dat de eerstvolgende keer als ze hier was, ik haar gewoon vol op de mond zou pakken.
En toen zei ze tot mijn verbazing,we zullen zien
ik was haar voorheen al een beetje aan het plagen op dat gebied, dus ze wil wel, anders zegt ze niet, we zullen zien.
kwam omdat ik haar een beetje aan het plagen was, ik zei je hebt zoenen,en je hebt zoenen.
Ze zegt zal met jou wel hetzelvde aanvoelen als met andere, dus was haar een beetje op die manier aan het plagen.
Ik zei laat me dat daarna maar weten of het met mij hetzelvde was,als met een andere.
Toen zei ze er zal wel niet zoveel verschil zijn, t klinkt wel zo alsof ze toch wilt zoenen...
Klinkt heel raar maar als je niet lukt wat je wilt wordt het soms des te intresanter,misschien komt het daar wel door.

Dus tja we zullen wel zien de volgende keer als ze hier is,ze is gewoon verlegen en op msn is het toch altijd ietsje anders.

ik heb al een keer geprobeerd om haar te zoenen,maar toen zei ze dat wordt te gecompliceerd bla bla bla...
maar nu is het een stuk relaxter denk ik, maar ben wel bang voor weer een afwijzing, ook al zei ze op msn,we zullen wel zien toen ik zei de volgende keer pak ik je gewoon op je mond...ach ja wat heb ik te verliezen
pi_42252865
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:53 schreef Carentan het volgende:
Update...

Een relatie zal er wel niet inzitten waarschijnlijk alleen een leuke vriendschap, en wie weet af en toe een leuke spannende avond.
ik zei gisteren tegen haar op msn toen ze het weer had over zoenen,dat de eerstvolgende keer als ze hier was, ik haar gewoon vol op de mond zou pakken.
En toen zei ze tot mijn verbazing,we zullen zien
ik was haar voorheen al een beetje aan het plagen op dat gebied, dus ze wil wel, anders zegt ze niet, we zullen zien.
kwam omdat ik haar een beetje aan het plagen was, ik zei je hebt zoenen,en je hebt zoenen.
Ze zegt zal met jou wel hetzelvde aanvoelen als met andere, dus was haar een beetje op die manier aan het plagen.
Ik zei laat me dat daarna maar weten of het met mij hetzelvde was,als met een andere.
Toen zei ze er zal wel niet zoveel verschil zijn, t klinkt wel zo alsof ze toch wilt zoenen...
Klinkt heel raar maar als je niet lukt wat je wilt wordt het soms des te intresanter,misschien komt het daar wel door.

Dus tja we zullen wel zien de volgende keer als ze hier is,ze is gewoon verlegen en op msn is het toch altijd ietsje anders.

ik heb al een keer geprobeerd om haar te zoenen,maar toen zei ze dat wordt te gecompliceerd bla bla bla...
maar nu is het een stuk relaxter denk ik, maar ben wel bang voor weer een afwijzing, ook al zei ze op msn,we zullen wel zien toen ik zei de volgende keer pak ik je gewoon op je mond...ach ja wat heb ik te verliezen
Ik zou zweren dat jij ook een kut had.
Allah u akbar
  maandag 2 oktober 2006 @ 20:58:35 #115
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42318636
man o man, wat maak je het allemaal gecompliceerd zeg hee..... heb je haar nou al plat op de mond gepakt?
pi_42470618
liever anaal ....'maar dan met het licht aan'
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:33:15 #117
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_56685952
en is er nog iets gebeurd?
pi_56686117
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:33 schreef henkzijlstra het volgende:
en is er nog iets gebeurd?
Waar heb je dit topic in vredesnaam onder vandaan getrokken?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_56695060
slotje?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 13 februari 2008 @ 09:25:51 #120
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_56697995
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 00:07 schreef Godshand het volgende:
slotje?
get a life wannabee mod
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:37:09 #121
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_56702657
OMG ?! 2006 !
quote:
[quote] Hebben wel lekker tegen elkaar aangezeten mijn hand onder haar truitje en heb haar heel lief haar rug gekriebeld
Hier krijg je toch een slappe lul van..
There is no rehab for stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')