abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41988233
had vanmiddag tijdens het chatten gezegd dat ik ging terassen.
kreeg ik net een smsje met de vraag of het gezellig was in de stad afgesloten met een kusje dus tja de intresse is er dan toch denk ik
  woensdag 20 september 2006 @ 22:41:16 #52
104871 remlof
Europees federalist
  woensdag 20 september 2006 @ 23:06:35 #53
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42001206
oftewel: laat zien dat jij je leven weer beetje oppakt, dan ben je veel gewenster ;-)

maar besteed ook soms aandacht aan haar, goede mix!
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
pi_42004301
Soms zijn vrouwen echt onnavolgbaar (met alle respect hoor dames ).
Gewoon laten gaan die hap. Geduld is een schone zaak
pi_42004324
ik zit in zo'n zelfde situatie als TS minus het leeftijdsverschil
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_42012786
Ik denk dat ik de volgende keer haar gewoon overbluf en haar heel intens zoen, en haar daarna helemaal platneuk, tot ze niet meer weet wat haar overkomen is
pi_42012885
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:10 schreef Carentan het volgende:
Ik denk dat ik de volgende keer haar gewoon overbluf en haar heel intens zoen, en haar daarna helemaal platneuk, tot ze niet meer weet wat haar overkomen is
het gaat jouw alleen om de sex
dan duurt het inderdaad allemaal wel lang

pi_42013064
hoe bedoel je?
pi_42021637
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:10 schreef Carentan het volgende:
Sorry hoor, maar waar slaat dit nou weer op?
Eerder postte ik nog een serieuze reactie omdat ik dacht dat je zelf ook serieus was en wat voor haar voelde. Maar blijkbaar wil je haar dus alleen het bed in krijgen?

Enigste pluspuntje hieraan is dat ondanks de 10 jaar verschil die er tussen jullie is, het geestelijke verschil heel wat kleiner is en zij waarschijnlijk diegene is die het meest volwassen is...
pi_42021884
Hmm ik heb dit ook nu met iemand.. hij vindt mij leuk en het plan is om binnenkort wat te gaan drinken. Ik sms en msn wel redelijk vaak met 'm maar ik ben toch ergens bang dat er tijdens het drinken dan ongemakkelijke stiltes gaan vallen en dat we elkaar weinig te zeggen hebben..
pi_42024136
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:41 schreef Carentan het volgende:
Afgelopen week hadden we het over masseren enzo op de chat, maar dan wel op een nette manier, heb haar volgens mij wel nieuwsgierig gemaakt..
alleen wat me ff tegen zat was gisteren toen ik haar vroeg om langs te komen en ze zei dat ze nog zou sms-en, en ik niks meer gehoord heb
Verder hadden we nog op de planning staan dat we eens een keertje uitgebreid gingen eten bij mij thuis, maar nog niks concreet afgesproken.
Ik bedoel ik heb haar gisteren gevraagd, en ze heeft er niks mee gedaan
Moet ik het nu van haar laten afhangen om weer iets concreet af te spreken, ik bedoel ik blijf niet aan het vragen he.
Gisteren gevraagd en geen reactie, en nu moet zei dus maar over de brug komen of niet !!!
Hmm. Hopeloos dit. De zaak is heel simpel als je het mij vraagt. Jij bent verliefd op haar en zij niet op jouw. Ze toont duidelijk geen intresse en gaan niet in op je avances, als ze ook maar enigzins intresse in je heeft of je leuk vind dan zal ze je niet zo behandelen . Laat haar gaan , dit is een hopeloze zaak....
  donderdag 21 september 2006 @ 19:51:19 #62
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_42024424
quote:
Op maandag 18 september 2006 03:27 schreef kamikaze het volgende:
34/2+7=24 dus het kan precies

snap niet dat ze er zo'n probleem van maakt
34/17+3=5 dus dit kan ook

“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  vrijdag 22 september 2006 @ 09:30:24 #63
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42039618
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:22 schreef Carentan het volgende:
hoe bedoel je?
Zijn er al nieuwe ontwikkelingen?
Kun je al wat volwassener over de situatie denken?
pi_42043160
UPDATE:

gisteren avond is ze nog bij mij thuis geweest en hebben een beetje tv gekeken..
Tussen neus en lippen door hebben we het er nog een beetje over gehad, en het kwam er op neer dat ik helemaal haar type was enz enz, maar alleen het leeftijdsverschil he tja...
Hebben wel lekker tegen elkaar aangezeten mijn hand onder haar truitje en heb haar heel lief haar rug gekriebeld
Ze zei zelf ook als ze me niet leuk had gevonden had ze dat ook niet toegelaten.
Alleen dat zoenen wil maar niet lukken, ik denk dat ze het wel wilt, maar het te gecompliceerd is omdat het dan wat echter lijkt allemaal (soort relatie) en dat dat haar tegen houdt.
Tja ik weet het dus ook niet meer we hebben afgesproken dat we gewoon vriendjes blijven, maar vind het toch wel jammer.
Lig haar altijd op msn beetje te plagen met zoenen enz enz, en dan zegt zei dat doen vriendjes toch niet....Ik vroeg zou je het wel willen dan....En daar wist ze geen duidelijk antwoord op te geven...
tja dat was het weer zo'n beetje... Ben er dus eigenlijk nog niks mee opgeschoten
pi_42043358
Wat hadden we nou gezegd?
Je moet het er niet ' over hebben'.
En afgesproken om vriendjes te blijven?
Ai!!! Dan heb je twee keuzes:
1. Je duwt gelijk je ballen in de fruitpers
2. Je zegt haar dat je geen 'vriendjes' met haar gaat blijven (beetje teasen - maar wel eerlijk!)

Vriendjes blijven = langs de zijlijn blijven staan terwijl zij een andere kama-sutra partner zoekt.
Fout Dus!
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:16:49 #66
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42045304
kortom: ze hikt tegen het leeftijdsverschil aan........
je bent trouwens wel erg gefocussed op dat zoenen hoor, ga gewoon eens wat leuke ontspannen dingen doen samen, volgens mij druipt de spanning er bij je af als je naast haar zit en moet zij dat ook wel merken....je wil denk te graag...
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:32:03 #67
146230 Liewec
70's movies rule
pi_42047448
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:00 schreef Carentan het volgende:
Tussen neus en lippen door hebben we het er nog een beetje over gehad, en het kwam er op neer dat ik helemaal haar type was enz enz
NIET OVER HEBBEN
quote:
Hebben wel lekker tegen elkaar aangezeten mijn hand onder haar truitje en heb haar heel lief haar rug gekriebeld
Ze zei zelf ook als ze me niet leuk had gevonden had ze dat ook niet toegelaten.
omg heb je het nagevraagd? Dat had ze helemaal niet hoeven zeggen, dat had jij moeten verzinnen! Ga er maar vanuit dat ze best ingrijpt als jij dingen doet die ze niet leuk vindt.
quote:
Alleen dat zoenen wil maar niet lukken, ik denk dat ze het wel wilt, maar het te gecompliceerd is omdat het dan wat echter lijkt allemaal (soort relatie) en dat dat haar tegen houdt.
It's like, real simple: Jouw lipjes op haar lipjes. Beetje flauw misschien, maar al het andere is een beetje gelul. Volgende keer bij het afscheid, kus haar maar snel, maar zachtjes op de mond (alsof het een kusje op de wang is, dus niet vol op de bek pakken) en loop weg met een brutale lach op je gezicht. Kijken of zij terug lacht.
quote:
Tja ik weet het dus ook niet meer we hebben afgesproken dat we gewoon vriendjes blijven, maar vind het toch wel jammer.
Tja.. weetjewel.
quote:
Lig haar altijd op msn beetje te plagen met zoenen enz enz, en dan zegt zei dat doen vriendjes toch niet....Ik vroeg zou je het wel willen dan....En daar wist ze geen duidelijk antwoord op te geven...
tja dat was het weer zo'n beetje... Ben er dus eigenlijk nog niks mee opgeschoten
Ik vraag me af hoe je haar plaagt op MSN met zoenen? Ik denk eerder dat je haar irriteert met insinuaties naar zoenen Je kan haar beter plagen met inconsistenties, zoals je vrienden plaagt.. Beetje kritische vragen stellen. Ehhh daar moet natuurlijk een voorbeeld bij... Mijn vriendin zei in het begin dat ze vooral niet saai wilde doen, maar doen ik haar meenam naar een theater bekende ze dat dat pas haar tweede keer ooit in een theater (ze is 26). Ik zei, 'je wil een afwisselend leven, maar je bent nu pas voor de tweede keer in een theater?? Dat doe je goed dan.' (Waarop zei trouwens terugpestte, 'ja maar het is ook wel een dertigers-uitje hier'... Ik ben 31).. Je moet het denk ik meer in dat soort dingen zoeken. Maar ik roep ook maar wat natuurlijk
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:35:01 #68
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42047523
Goede post Liewec, heb jij ook soms ID dat TS nog veel moet leren in dit vak wat leven heet?
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:36:07 #69
104871 remlof
Europees federalist
pi_42047543
Dat mensen nog serieus op zo'n overduidelijk onzin topic ingaan ook...
ow jah, het is R&P
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:39:19 #70
61485 Raydh
Niet te snel he.
pi_42047610
quote:
Op maandag 18 september 2006 19:38 schreef Carentan het volgende:
UPDATE:

We hadden vanmorgen nog liggen chatten toen ze op het werk was, en we hadden het over masseren enzo, maar wel op een nette manier dat wilde ze wel eens ervaren zei ze...
En eind van de week komt ze bij me eten...
Zal ik het allemaal van haar kant uit laten komen, en het gewoon rustig aan doen, of wederom proberen haar te zoenen en de kans lopen dat ik het daardoor verknal
Moeilijke situatie dit omdat ze telkens de verkeerde signalen afgeeft, de ene keer ben ik te oud, en de andere keer zit ze heel dicht op me,wil ze dat ik haar nek masseer, en als ik dan probeer te zoenen dan zegt ze mss de volgende keer wordt anders te gecompliceerd...
denk dat ze gewoon tijd nodig heeft en we gewoon leuke dingen moeten gaan doen samen, en dan zie ik de rest vanzelf...
maar dan heb ik weer zoiets dat ze mss gaat denken dat ik niet geintreseerd ben omdat ik geen actie onderneem.....tis me wat he

groeten
1 woord

AFWACHTEN

voordat je hetzelf verpruts
De liefde voor een vrouw gaat door de maag van de man
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:53:02 #71
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42047918
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:36 schreef remlof het volgende:
Dat mensen nog serieus op zo'n overduidelijk onzin topic ingaan ook...
ow jah, het is R&P
Je bent tog niet serieus mag ik hopen?
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:53:32 #72
146230 Liewec
70's movies rule
pi_42047928
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:35 schreef CleeJee het volgende:
Goede post Liewec, heb jij ook soms ID dat TS nog veel moet leren in dit vak wat leven heet?
Eh nee, dat kan ik niet baseren op dit ene itempje Ik geloof ook niet dat ik het bij het enige-echte-rechte eind heb, ik probeer wat ideeën te geven die mij wel geholpen hebben op het date-vlak... Hopelijk heeft TS er wat aan, ik herken namelijk wel hoe hij ermee omgaat
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:56:24 #73
104871 remlof
Europees federalist
pi_42047967
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:53 schreef CleeJee het volgende:

[..]

Je bent tog niet serieus mag ik hopen?
serieuzer dan TS vrees ik
pi_42048339
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
serieuzer dan TS vrees ik
TS zit een partij te miepen en te mutsen, daar lusten de honden geen brood van.
Elk kusje, elke aanraking gaan ze zitten bespreken.

Nou ja, misschien dat hij bij zijn VOLGENDE vriendin doorkrijgt dat hij gewoon cool moet doen en niet moet laten merken dat hij er vol van is ... of misschien bij de daaropvolgende... of degene daarna.
En daarna mag hij gaan solliciteren voor een darwin-award, want hij helpt zijn eigen kansen om zich voort te planten zo vakkundig om zeep dat de Nederlandse genepool wel verschoond zal blijven van zijn erfelijk materiaal...

ps. kan iemand de topictitel veranderen in 'wist ik zelf maar wat ik wilde' ?

[ Bericht 5% gewijzigd door mgerben op 22-09-2006 15:20:33 ]
pi_42049572
Hello again....

volgens mij heb ik het toen straks een beetje te snel en verkeerd egformuleerd
het was gisteren gewoon een leuke gezellige avond, en we hebben eigenlijk nergens serieus over gesproken, het is op het moment elkaar gewon een beetje aftasten, en op een speelse manier erachter komen wat nu de intentie is van de ander, heeft wel iets spannends en speciaals moet ik zeggen.
We hebben gisteren niet uitgebreid over gevoelens enz enz gesproken,alleen het leeftijdsverschil kwam weer ff ter spraken, maar daar had ik al een leuk antwoord op
Verder een hele gezellige ontspannen avond filmpje gekeken
ik moet er wel bij vertellen dat het een heel lief zacht en verlegen meisje is een echt schatje.

vanmorgen belde ze en vroeg ze of ik ook nog iets moest hebben uit de stad,zijn toen gezellig ff gaan shoppen en daarna heerlijk iets gedronken op het terras....het gaat op het moment gewoon heel leuk en relaxt,met af en toe een steek onder water.

ik doe wat vele mensen hier al schreven,gewoon leuke relaxte dingen samen, en wie weet hoe een balletje verder kan rollen, mss wordt ze wel helemaal verliefd als ze me beter leert kennen....
Ze zei dat ik haar op een bepaalde manier verlegen maak,telkens als we afscheid nemen en ik haar een kusje op de wang geef...

ik laat het verder gewoon allemaal zo verder gaan, en we genieten gewoon van de tijd die we samen doorbrengen, en mocht het uiteindelijk niets worden, heb ik er altijd een leuke vriendin aan overgehouden
pi_42049619
ps: sorry voor de spelfouten had een beetje haast
  vrijdag 22 september 2006 @ 16:12:41 #77
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42049978
wat was je antwoord op het leeftijdsverschil dan?
pi_42050176
had voor de grap een opmerking gemaakt dat het leeftijdsverschil mss ook wel eens te groot kon zijn, maar op een lachende speelse manier, en had erbij verteld dat vrouwen rond hun 30ste sexueel gezien het intressantste zijn....daar moest ze geloof ik even over nadenken
Waarop zei mij natuurlijk weer uit de tent ptobeerde te lokken, om te kijken of ik dat echt meende.
Ze weet wel dat dat voor de grap bedoeld was, net als ik weet dat zei telkens voor de grap met een lachend gezicht zeg dat ik mss te oud ben
pi_42066975
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:20 schreef Carentan het volgende:
had voor de grap een opmerking gemaakt dat het leeftijdsverschil mss ook wel eens te groot kon zijn, maar op een lachende speelse manier, en had erbij verteld dat vrouwen rond hun 30ste sexueel gezien het intressantste zijn....daar moest ze geloof ik even over nadenken
Waarop zei mij natuurlijk weer uit de tent ptobeerde te lokken, om te kijken of ik dat echt meende.
Ze weet wel dat dat voor de grap bedoeld was, net als ik weet dat zei telkens voor de grap met een lachend gezicht zeg dat ik mss te oud ben
Jonge heb je t nou nog niet door die hints van dr?????????
Die wil keihard gepaald worden sukkel. WAKKER WORDEN.
Allah u akbar
pi_42068954
Hallo

Neem een ding van me aan het is echt geen meisje die uit is op alleen maar sex, ik ken haar nu al een tijdje.
Het is echt het type meisje wat je misschien maar een keer in je leven tegen komt ze heeft een heel lief zacht aardig en eerlijk karakter...tis gewoon een schatje
Als het haar alleen om de sex te doen was dan had ik dat heus wel door, maar zei is gewoon anders daarin en dat merk ik gewoon.
het is nog een meisje van de oude stempel zeg maar.
Ik denk gewoon dat ze verliefd aan het worden is, maar ze wilt er voor haar zelf eerst denk ik een beetje aan wennen aan het leeftijdsverschil.
Ze zei zelf laatst dat ik haar type was lang donker bla bla bla, maar ja alleen dat leeftijdsverschil he
Ik denk zelf dat als ik nog een paar dates met haar heb gehad dat ze smoorverliefd wordt, we doen nu gewoon hele leuke dingen samen, heel relaxt, en er zit geen druk achter en dat is ook prettig.
Wil haar op geen enkele manier puschen ik denk zelf dat dat ook de beste aanpak is, en niet gelijk met de deur in huis vallen en naar de bekende weg vragen want daar bereik je alleen maar het tegenover gestelde mee en das nou net niet de bedoeling.
En zo als het er nu voor staat ziet het er goed uit, ze is vanavond met een stel vrienden opstap gegaan, en ik had een verjaardag.
En had er niet op gerekend en kreeg nog een heel leuk smsje terwijl ze opstap was dus de intresse van haar kant is zeker aanwezig.
Het is nu gewoon een beetje aftasten leuke dingen doen, en dan zien we de rest wel verder

Normaal als ik iemand probeerde te versieren met stappen enzo ging me dat een stuk makkelijker af als nu moet ik zeggen.
komt waarschijnlijk door haar tegenstrijdige signalen en dat ik haar heel erg bijzonder vind en dan ben je misschien iets banger om fouten te maken of zoiets, ze vindt me ERG leuk maar het verschil dus dan is zo iemand moeilijk te peilen, en wil ook niet te veel bloot geven bang dat ik op m'n bek ga.

Nog mensen met tips of iedeen over hoe dit aan te pakken
  zaterdag 23 september 2006 @ 03:43:26 #81
104871 remlof
Europees federalist
pi_42068967
neem eens een ander usericon Carentan als je door wil gaan met deze kloon
pi_42068979
welke kloon?
pi_42068983
we hebben wel veel gemeen zo te zien he
  zaterdag 23 september 2006 @ 03:49:07 #84
104871 remlof
Europees federalist
pi_42069001
-lief doen-

[ Bericht 79% gewijzigd door Mordreth op 25-09-2006 01:15:30 ]
pi_42070934
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:23 schreef Sannelie het volgende:
Hmm ik heb dit ook nu met iemand.. hij vindt mij leuk en het plan is om binnenkort wat te gaan drinken. Ik sms en msn wel redelijk vaak met 'm maar ik ben toch ergens bang dat er tijdens het drinken dan ongemakkelijke stiltes gaan vallen en dat we elkaar weinig te zeggen hebben..
Niet aan denken die stiltes! dan gaan ze juist vallen. Als je met een ieder ander zit vallen er ook nooit van die stiltes.
Je kunt beter constructief denken als: Mocht het gesprek niet zo 'lopen' dan kan ik (onderwerpen die je nu verzint) mooi oppakken om over te praten...
pi_42071047
Zolang je gevoel heb dat je vooruitgang boekt gaat 't goed, zodra 't begint te stagneren moet je duidelijk zijn in wat je wilt.
Beter weggejaagd terwijl jij duidelijk was en liet weten wat je wilt, is altijd beter dan dat ze opeens iemand tegenkomt en jij denkt; had ik maar...
pi_42071115
ach ik heb ook wel eens zo'n meisje meegemaakt. ze wist het niet, was pas een keer met iemand naar bed geweest, gaf constant signalen maar maakte die niet waar. dus ik het maar afkappen

een paar maanden later hoorde ik dat ze die week een trio had gedaan met twee gasten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_42075737

[ Bericht 100% gewijzigd door Carentan op 23-09-2006 15:08:34 ]
pi_42077180
Hetvolgende:

vanmorgen zijn we naar de stad geweest zijn toen te voet terug gelopen, op een gegeven moment op het einde van de straat moest ik links afslaan en zei naar rechts,stonden daar nog even te kletsen en hebben toen afscheid genomen, ik stond achter haar deed haar haar een beetje aan de kant en gaf haar een hele zachte zoen in haar nek.
Paar minuten later kreeg ik een sms waarin stond dat ze verlegen werd van mij, en dat ze zich geen houding wist te geven als ik haar op die manier zoende.
Wat bedoelt ze daarmee te zeggen dat ze verlegen van me wordt, en dat ze zich geen houding weet te geven als ik haar op die manier zoen ?????
pi_42077305
Ze voelt zich duidelijk niet zo prettig. Wat een gemiep met die SMSen trouwens.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_42077450
Zou je denken dat ze zich nietprettig voelt erbij, ik weet het echt niet wat ze er mee probeert te zeggen..
we hebben het al vaker over zoenen gehad en merkte daaraan dat ze het wel zou willen leek me zo..
Ze zei ik wordt verlegen van je, en weet me geen houding te geven als ik haar zo zoende in haar nek, dacht zelf dat ze bedoelde dat ze het wel fijn vond, weet het echt niet meer....haha
pi_42083165
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:38 schreef Carentan het volgende:
Zou je denken dat ze zich nietprettig voelt erbij, ik weet het echt niet wat ze er mee probeert te zeggen..
we hebben het al vaker over zoenen gehad en merkte daaraan dat ze het wel zou willen leek me zo..
Ze zei ik wordt verlegen van je, en weet me geen houding te geven als ik haar zo zoende in haar nek, dacht zelf dat ze bedoelde dat ze het wel fijn vond, weet het echt niet meer....haha
Als ze het werkelijk fijn had gevonden had ze wel verder aanstalten gemaakt, lijkt mij. Ik zou het wel een beetje sneu en vermoeiend vinden als alles achteraf via SMS gecommuniceerd zou worden, verlegen of niet.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_42083520
Mja, je kan natuurlijk een keer vragen 'vind je het goed als ik je een afscheidszoen geef?'. Het is niet bepaald het ideale scenario en een beetje knullig, maar knulliger dan het in smsjes bespreken wordt het niet ben ik bang. Want jullie blijven er maar omheen draaien. Dat smsje kan je inderdaad op 2 manieren lezen, ze vond het niet prettig en zegt dat te subtiel of ze vond het wel prettig maar is te verlegen om er iets aan te doen. Duidelijkheid zou tof zijn, in dit geval.
pi_42091701
Toen ik haar vroeg of ze het lekker vond zei ze....ja hoor.
Tja dan kun je weer gaan denken zegt ze dat omdat ze geen nee durvde te zeggen of meende ze het...
Op die manier kun je blijven denken, zal er waarschijnlijk toch niet achter komen, vreselijk als een vrouw dubbele signalen afgeeft...
Den ene keer denk je ja, en de andere keer weer nee, krijg er geen hoogte meer van...
Ik denk dat ik ermee ga stoppen en geen vriendjes meer met haar wil zijn
pi_42101001
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:28 schreef Carentan het volgende:
Toen ik haar vroeg of ze het lekker vond zei ze....ja hoor.
Tja dan kun je weer gaan denken zegt ze dat omdat ze geen nee durvde te zeggen of meende ze het...
Op die manier kun je blijven denken, zal er waarschijnlijk toch niet achter komen, vreselijk als een vrouw dubbele signalen afgeeft...
Den ene keer denk je ja, en de andere keer weer nee, krijg er geen hoogte meer van...
Ik denk dat ik ermee ga stoppen en geen vriendjes meer met haar wil zijn
Moet je dat wel eerlijk zeggen natuurlijk. Dat je niet weet wat ze wil, dat je haar niet op de kast wil jagen maar dat dat op eieren lopen ook te lastig wordt.
pi_42101648
TVPtje

Maarre, vraag haar gewoon een keer of je haar een afscheidszoen mag geven. Als ze ja zegt gewoon vragen 'op de mond of op de wang?'.
pi_42102854
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:52 schreef Xplo het volgende:
Soms zijn vrouwen echt onnavolgbaar (met alle respect hoor dames ).
Gewoon laten gaan die hap. Geduld is een schone zaak
Mannen zijn gelukkig zoveel anders

T'is gewoon mens-eigen Liefde, spelletjes, niet weten wat je wilt, iemand aan het lijntje houden, etc etc.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42103653
Is dat zo?>?>
pi_42108164
Maar wat denken jullie dan dat haar bedoeling is als je dit zo allemaal leest ????
Wel of niet geintreseerd ????
  maandag 25 september 2006 @ 11:13:36 #100
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_42108375
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:57 schreef Carentan het volgende:
Maar wat denken jullie dan dat haar bedoeling is als je dit zo allemaal leest ????
Wel of niet geintreseerd ????

Denk dat ze wel geinteresseerd is, maar het is een meisje die je de tijd moet gunnen.
Je kan niet nu al roepen van ik denk dat ik geen vriendjes meer wil blijven, omdat ze jou nog niet gezoent heeft.
Als je haar echt leuk vindt gun je haar die tijd ook, geloof mij als ze jou ook leuk vindt dat die leeftijd niet heel veel meer uitmaakt hoor.
Liefde maakt blind zeggen ze weleens.
En mocht het uiteindelijk niks worden, net wat je zei als vrienden klikt het erg goed, heb je een leuk stapmaatje erbij!
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')