kom op zeg.quote:Op maandag 18 september 2006 03:23 schreef colossus01 het volgende:
FUCK man NIET gaan vragen!!! dat is de doodsteek.... zoals de eerste 3 als advies geven.
Gewoon laten komen en genieten van het moment, ze vind je echt wel een leuke vent, ze wil je alleen (veel) beter leren kennen, nog een paar leuke dates en je palmt haar helemaal in. Maar ow ow ga geen bevestiging vragen. Dus GEEN hoogte kunnen krijgen van haar, dan gaat het lukken!
Hahaha dat wilde ik ook net postenquote:Op maandag 18 september 2006 03:27 schreef kamikaze het volgende:
34/2+7=24 dus het kan precies
snap niet dat ze er zo'n probleem van maakt
Ja zo is het dus ja. Het gaat er niet om wat zij wil. Het gaat erom wat jij wil, altijd uitgaan wat voor jouzelf goed is.quote:Op maandag 18 september 2006 13:40 schreef jantco het volgende:
De TT is dus fout. Die zou moeten zijn: "Wist ik maar wat ik wilde". Dat is de bron. Liewec legt het goed uit.
Ach, na de 2e keer weet je vast wel hoe het ervoor staat. Wordt het wel wat, of niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:12 schreef Carentan het volgende:
Misschien is ze wel heel erg verlegen althans zo komt ze wel over en moet ik haar gewoon overbluffen de volgende keer en haar gewoon vastpakken en zoenen, maar ja dat is ook weer zoiets
Moeilijk allemaal, ik denk dat ik het gewoon aan haar overlaat
Gezien je schrijfstijl geloof ik echt niet dat jij 34 bent.quote:Op zondag 17 september 2006 19:33 schreef Carentan het volgende:
Hallo Allemaal, dit is mijn verhaal...
Verhaal ............
Ok maar dude, toon eens wat pit!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:12 schreef Carentan het volgende:
Ja tuurlijk heb ik meerdere relatie's gehad de laatste duurde 4,5 jaar.
Heb normaal qua aandacht ook niet te klagen met stappen enzo, maar zei maakt me op de een of andere manier aan het twijfelen, vooral omdat ik niet weet wat ze wilt.
Ze zegt wel altijd je bent te oud voor me![]()
Doe wat je gevoel je ingeeft (of dat nu afwachten of zelf weer contact opnemen is) maar zorg ervoor dat jij op een lichtvoetige manier haar aanspreekt op dergelijk gedrag. Pas hierbij wel op; Als je direct begint met 'hoe ga je goedmaken dat je je gisteren niet aan je afspraak hebt gehouden' ga je waarschijnlijk de mist in. De 'truuk' is wat mij betreft om eerst een beetje te vissen, zodat zij een voorzetje geeft om een dergelijke houding uit te spreken. Hou het luchtig, maar laat wel merken dat je dat soort gedrag een beetje jammer vindt.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:41 schreef Carentan het volgende:
Afgelopen week hadden we het over masseren enzo op de chat, maar dan wel op een nette manier, heb haar volgens mij wel nieuwsgierig gemaakt..
alleen wat me ff tegen zat was gisteren toen ik haar vroeg om langs te komen en ze zei dat ze nog zou sms-en, en ik niks meer gehoord heb
Verder hadden we nog op de planning staan dat we eens een keertje uitgebreid gingen eten bij mij thuis, maar nog niks concreet afgesproken.
Ik bedoel ik heb haar gisteren gevraagd, en ze heeft er niks mee gedaan
Moet ik het nu van haar laten afhangen om weer iets concreet af te spreken, ik bedoel ik blijf niet aan het vragen he.
Gisteren gevraagd en geen reactie, en nu moet zei dus maar over de brug komen of niet !!!
Ja nog even hierover: Het klinkt alsof je blij bent dat het netjes is gebleven, maar dat is natuurlijk niet waar.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:41 schreef Carentan het volgende:
Afgelopen week hadden we het over masseren enzo op de chat, maar dan wel op een nette manier, heb haar volgens mij wel nieuwsgierig gemaakt..
Als je het zomaar ineens zegt, dan is het té, ja. Als je het zegt wanneer zij weer zeurt dat je een oude lul bent, dan kan je zo'n geintje-maar-stiekem-niet-helemaal prima maken, denk ik.. Het gaat bij dit soort 'bijdehandheid' wel ook om de timing en de manier waarop...quote:Op woensdag 20 september 2006 14:17 schreef Carentan het volgende:
of is dat TE om te zeggen dat vrouwen op die leeftijd intressanter zijn, op een speelse manier ?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |