abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41897865
Hallo Allemaal, dit is mijn verhaal...

Ik ken al een half jaar een meisje via msn,ken haar alleen van chatten foto's en sms-en, het is een collegaatje van een vriendin van mij...
We vinden elkaar leuk,maar het probleem is ik ben 34,en zei is pas 24,niet dat dat iets voor mij uit maakt maar zei had altijd al op de chat gezegd dat ik te oud voor haar was
Had haar al een paar keer mee uitgevraagd,maar ze wilde me eerst zo een keertje tegen komen in een cafe of zoiets.
Na een half jaar gechat te hebben stuurde ze 2 weken geleden een smsje en vroeg of ik naar de stad wilde komen want ze ging op stap met een vriendin van mij,en ze vroeg of ik ook wilde komen zodat we elkaar eens konden zien in real live.
Was een hele leuke avond,de dag erna zijn we dan eindelijk eens alleen opstap geweest naar de bioscoop,wederom een hele leuke avond,daarna nog een wijntje gedrinken bij mij thuis maar verder niets gebeurd ook niet gezoend...
Dus ik dacht dat het gewoon bij vriendschap zou blijven
Afgelopen week nog een beetje gesmst,en gisterenavond smste ze en vroeg ze of ik nog wakker wilde een wijntje komen drinken,hele avond liggen kletsen verder,zaten gezellig naast elkaar mijn hand af en toe op haar benen..
Dus t was heel erg gezellig allemaal, komende week komt ze weer een avond ze vroeg of ik zin had om voor haar te koken
Toen ze gisteren avond naar huis ging en ik haar min of meer probeerde te zoenen,zei ze dat doen we de volgende keer wel,en dat dat het alleen maar gecompliceerder maakte...en dat begrijp ik nu niet!!!
Ik weet dat het een heel lief zacht rustig meisje is die niet zomaar met jan en alleman omgaat als je begtijpt wat ik bedoel....
Maar ik krijg er geen hoogte van,de ene keer ben ik te oud voor haar,en daarna vraagt ze of ik een keertje voor haar wil koken en daarna samen een dvdtje met haar wil kijken,en gisteren zat ze heel dicht tegen me aan mijn hand op haar schoot enz enz
Ik ben denk ik een beetje verblind op het moment,en weet niet of zei alleen maar vriendschap wilt,of me beter wilt leren kennen en mss meer.
wat denken jullie als je dit leest.
Normaal weet ik het wel aan te pakken maar vind haar op de een of andere manier heel speciaal en wil niks forceren,maar om het haar direct te vragen vindt ik ook weer zoiets,hoe moet ik dit nu aanpakken,en wat wilt ze nu eigenlijk van mij?????
  zondag 17 september 2006 @ 19:35:05 #2
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_41897903
Ik zou het gewoon vragen. Aan haar, en niet aan ons!
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
pi_41898247
Vraag het haar, daar heb je meer aan dan het ons te vragen.
pi_41898428
Vraag het haar, daar heb je meer aan dan het ons te vragen.
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
  zondag 17 september 2006 @ 19:51:47 #5
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_41898436
Je bent 10 jaar te oud denk ik.
pi_41898951
Rustig afwachten en niet jezelf opvreten. Vooral bij haar gaan peilen wat zij wil en niet bij ons, zoals degene voor mij al zeiden. Good luck .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_41910864
FUCK man NIET gaan vragen!!! dat is de doodsteek.... zoals de eerste 3 als advies geven.

Gewoon laten komen en genieten van het moment, ze vind je echt wel een leuke vent, ze wil je alleen (veel) beter leren kennen, nog een paar leuke dates en je palmt haar helemaal in. Maar ow ow ga geen bevestiging vragen. Dus GEEN hoogte kunnen krijgen van haar, dan gaat het lukken!
  maandag 18 september 2006 @ 03:25:28 #8
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_41910875
quote:
Op maandag 18 september 2006 03:23 schreef colossus01 het volgende:
FUCK man NIET gaan vragen!!! dat is de doodsteek.... zoals de eerste 3 als advies geven.

Gewoon laten komen en genieten van het moment, ze vind je echt wel een leuke vent, ze wil je alleen (veel) beter leren kennen, nog een paar leuke dates en je palmt haar helemaal in. Maar ow ow ga geen bevestiging vragen. Dus GEEN hoogte kunnen krijgen van haar, dan gaat het lukken!
kom op zeg. hij moet maar als een mak schaap wachten totdat mevrouw met een verklaring komt.
gewoon duidelijk vragen dat er bij jou wat onduidelijkheid is, en wat ze nu wil.
From feudal serf to spender.
pi_41910885
34/2+7=24 dus het kan precies

snap niet dat ze er zo'n probleem van maakt
pi_41910896
Vriend, die vrouw wil dat jij een man bent en dat JIJ de zaken bepaalt. Zeg dr, luister schatje, dit is geen probleem, en pak dr vol op dr lippen. Ze zal als was in je armen smelten.
Allah u akbar
  maandag 18 september 2006 @ 11:02:25 #11
146230 Liewec
70's movies rule
pi_41914472
Je vraagt je precies het verkeerde af. Je moet niet per sé willen weten wat zij wil, want dat kom je toch nooit echt te weten (je kan niet gedachtenlezen) en bovendien moet je van jezelf uitgaan, en niet van wat iemand misschien van je verwacht.

En inderdaad NIET vragen, dat werkt averechts. Een vrouw vindt het doorgaans inderdaad aantrekkelijk als de man bepaalt (of probeert te bepalen ) wat er gebeurt.

Volgens mij zijn er, uitgaande van jezelf maar een paar opties..

1) Jij weet wat je wilt: Een relatie met haar. Regel dat door je zo te gedragen
2) Jij wil een relatie, maar zij niet. Kan jij een gewone vriendschap met haar hebben? Mooi. Kan je dat niet (en wees hier eerlijk in naar jezelf)? Doe dan wat jou goed lijkt, normaal gesproken betekent dat: Contact verbreken.

Punt blijft: Neem het heft in handen in je eigen leven, en wacht niet op input van haar.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_41916377
Idd ik zal er niet naar vragen, zoiets moet vanzelf gaan...
Alleen toen ik haar zaterdag avond probeerde te zoenen zei ze dat doen we de volgende keer wel, anders wordt het te gecompliceerd en ik begrijp niet wat ze daarmee bedoelt...
Ze zei altijd dat ze me te oud vond maar zat wel dicht tegen me aan zaterdag bij mij thuis, mijn arm op haar benen, ze belt me op en vraagt of ze nog een wijntje mag komen drinken, en ze vroeg of ik deze week eens voor haar wilde koken....
Dus van de ene kant zegt ze eigenlijk nee ze vindt me te oud, en van de andere kant zoekt ze wel steeds toenadering,ik bedoel midden in de nacht een wijntje komen drinken,of vragen of ik eens voor haar wil koken lijkt in mijn ogen dan dat ze mss toch iets meer wilt, maar dat ze het zelf nog niet weet
pi_41916405
Wat ze wil:

- Geld
- Cabriolet
- Parfum
- Eten
- Keeshondje
JOHNNY HEITINGA
pi_41916427
Afwachten?
Gewoon weer volgende afspraakje afspreken en weer lekker jezelf zijn . Dus zoals de rest zegt: niets vragen en gewoon lekker doorgaan zoals je bezig was.
pi_41917660
Jip. er zit niks anders op dan gewoon leuke dingen doen en afwachten...
is er nog iemand met goeie tips???
pi_41918198
Ik ken jullie situatie niet precies, maar vergelijk het een beetje met de situatie waarin ik heb gezeten, misschien helpt dat .
Mijn en ik vriend schelen 9 jaar. Ik kende hem ook van internet en vond hem heel erg leuk. Ik wist wel dat hij een stuk ouder was en dat hield mij in begin tegen.

Juist omdat we steeds meer praatten en leuke dingen deden samen begon dat gevoel om te slaan. Ik maakte mij vooral zorgen over de meest onzinnige dingen. Misschien wil hij al kinderen, hoe zullen mijn ouders reageren etc..

Nu blijkt juist dat het gevoel totale onzin is geweest. maar push haar alsjeblieft niet!! Heeft hij ook niet gedaan en daarom voelde ik mij zo fijn bij hem.Ga leuke dingen doen samen, gevoel groeit vanzelf.. en zo niet..ben ik ook heel simpel in, dan heeft het niet zo moeten zijn, maar absoluut niet pushen!!

Wij wonen inmiddels samen en hebben het fantastisch samen
succes!!!
We willen wel veranderen, maar niet veranderd worden...
pi_41918424
De TT is dus fout. Die zou moeten zijn: "Wist ik maar wat ik wilde". Dat is de bron. Liewec legt het goed uit.
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
  maandag 18 september 2006 @ 16:03:26 #18
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_41922779
quote:
Op maandag 18 september 2006 03:27 schreef kamikaze het volgende:

Hahaha dat wilde ik ook net posten
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_41922862
Wat liewec zegt dus.
pi_41925650
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:40 schreef jantco het volgende:
De TT is dus fout. Die zou moeten zijn: "Wist ik maar wat ik wilde". Dat is de bron. Liewec legt het goed uit.
Ja zo is het dus ja. Het gaat er niet om wat zij wil. Het gaat erom wat jij wil, altijd uitgaan wat voor jouzelf goed is.
pi_41927055
Misschien wil ze wel eens proberen hoe het is met een oudere vent, maar geen relatie?

of wat Moosiedoos zegt natuurlijk zou ik voor gaan
And the druids turn to stone...
pi_41928340
UPDATE:

We hadden vanmorgen nog liggen chatten toen ze op het werk was, en we hadden het over masseren enzo, maar wel op een nette manier dat wilde ze wel eens ervaren zei ze...
En eind van de week komt ze bij me eten...
Zal ik het allemaal van haar kant uit laten komen, en het gewoon rustig aan doen, of wederom proberen haar te zoenen en de kans lopen dat ik het daardoor verknal
Moeilijke situatie dit omdat ze telkens de verkeerde signalen afgeeft, de ene keer ben ik te oud, en de andere keer zit ze heel dicht op me,wil ze dat ik haar nek masseer, en als ik dan probeer te zoenen dan zegt ze mss de volgende keer wordt anders te gecompliceerd...
denk dat ze gewoon tijd nodig heeft en we gewoon leuke dingen moeten gaan doen samen, en dan zie ik de rest vanzelf...
maar dan heb ik weer zoiets dat ze mss gaat denken dat ik niet geintreseerd ben omdat ik geen actie onderneem.....tis me wat he

groeten
pi_41939341
ehh, niet proberen te zoenen, als moment daar is komt dat wel goed. Gewoon geduld hebben, misschien is ze net zo onzeker als jij en probeerd ze voor zichzelf uit te zoeken wat ze wil, terwijl ze wel graag in je gezelschap is.
pi_41939424
Ik zal het je eens haarfijn uit gaan leggen!

Ze is niet dolverliefd op je da's duidelijk. Was ze dat wel dan hadden jullie gezoend en waarschijnlijk eerder afgesproken, ook de leeftijd speelt in ECHTE liefde cq verliefdheid geen rol.
pi_41940045
[quote]Op maandag 18 september 2006 19:38 schreef Carentan het volgende:
UPDATE:

We hadden vanmorgen nog liggen chatten toen ze op het werk was, en we hadden het over masseren enzo, maar wel op een nette manier dat wilde ze wel eens ervaren zei ze...
Zal ik het allemaal van haar kant uit laten komen, en het gewoon rustig aan doen, of wederom proberen haar te zoenen en de kans lopen dat ik het daardoor verknal
Moeilijke situatie dit omdat ze telkens de verkeerde signalen afgeeft, de ene keer ben ik te oud, en de andere keer zit ze heel dicht op me,wil ze dat ik haar nek masseer, en als ik dan probeer te zoenen dan zegt ze mss de volgende keer wordt anders te gecompliceerd...
denk dat ze gewoon tijd nodig heeft en we gewoon leuke dingen moeten gaan doen samen, en dan zie ik de rest vanzelf...
maar dan heb ik weer zoiets dat ze mss gaat denken dat ik niet geintreseerd ben omdat ik geen actie onderneem.....tis me wat he

groeten
----------------------

Helemaal top als je dat doet, ik weet zeker dat je binnen 1 of 2 dates met haar zoent en misschien wel verder en het mooie is het komt allemaal van haar af.
Zij wil de regie (dat heeft ze al aangegeven vorige keer toen ze je niet wilde zoenen). Gaat helemaal goed komen....dus geen BEVESTIGINGS fouten gaan maken = namelijk killing voor haar (geen vragen zoals ben je verliefd op me dus).
pi_41943371
Misschien is ze wel heel erg verlegen althans zo komt ze wel over en moet ik haar gewoon overbluffen de volgende keer en haar gewoon vastpakken en zoenen, maar ja dat is ook weer zoiets
Moeilijk allemaal, ik denk dat ik het gewoon aan haar overlaat
pi_41945718
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:12 schreef Carentan het volgende:
Misschien is ze wel heel erg verlegen althans zo komt ze wel over en moet ik haar gewoon overbluffen de volgende keer en haar gewoon vastpakken en zoenen, maar ja dat is ook weer zoiets
Moeilijk allemaal, ik denk dat ik het gewoon aan haar overlaat
Ach, na de 2e keer weet je vast wel hoe het ervoor staat. Wordt het wel wat, of niet.
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:07:56 #28
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_41952248
Ik denk dat ze je wel leuk en miss spannend vind omdat je ouder bent, meer levenservaring blah blah blah, maar haar verstand vind je te oud... Denk dat ze zelf ook aan t uitzoeken is wat ze nou wil.

Je kunt kiezen of je haar echt leuk vind, en afwachten, of gewoon proberen met alle gevolgen van dien

Gewoon zoenen dus
pi_41952741
Dat verhaal over dat je te oud zou zijn is grote onzin.
Moet je ook niet serieus nemen.
Het punt is: Ze weet zelf niet eens wat ze wil. Laat staan dat ze jou kan vertellen wat ze wil!
Als je het haar zo direct vraagt dwing je haar een standpunt in te nemen; en op dat moment zal ze waarschijnlijk voor zekerheid kiezen en dus niet voor jou.
Beter kun je haar rustig in je net laten komen. Leuke dingen doen dus, en OPHOUDEN te praten over relaties.
Beter kun je over 6 maanden terugkijken en concluderen dat jullie wel degelijk 'iets' hebben.

Het leeftijdsverschil is zeker niet te groot, maar duidelijk iets waar zij aan moet wennen. Vandaar dat ze het ook uitspreekt: het zit in haar gedachten. Maar het is overduidelijk niet bezwaarlijk genoeg om alles af te kappen.

Rustig doorgaan dus en niets dwingen of bespreken; het komt vanzelf.

He Liewec, jij hier?
pi_41956632
Zoals meerderen hier al zeggen: doet het rustig aan.
Wat ik opmaak van wat je schrijft is dat ze je zeker meer dan leuk vindt maar dat er ook een aantal twijfels bij haar aanwezig zijn. Ze is in ieder geval waarschijnlijk niet dolverliefd op je, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.

Zij heeft denk ik gewoon even de tijd nodig om uit te vinden wat ze wil en wat er mogelijk is. Dan werkt het waarschijnlijk averechts als jij steeds laat weten en merken wat je voor haar voelt aangezien die twijfel bij haar dus gewoon aanwezig is.
Veel meer dan normaal contact houden en wat leuke dingen met en voor haar doen kan je momenteel niet doen. Zij zal voor zichzelf gewoon de knoop moeten doorhakken of ze verder wilt of niet.

Doe het dus rustig aan, forceer niks (totdat ze min of meer zelf een beslissing heeft genomen) en uiteindelijk zal het hopelijk allemaal wel goed aflopen
  woensdag 20 september 2006 @ 08:25:25 #31
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_41974139
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:33 schreef Carentan het volgende:
Hallo Allemaal, dit is mijn verhaal...

Verhaal ............
Gezien je schrijfstijl geloof ik echt niet dat jij 34 bent.
Smell the flowers while you can....
  woensdag 20 september 2006 @ 09:29:28 #32
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_41975095
TS, heb je hiervoor al meerdere relaties gehad?

Net als Miss_Mac vindi k dat je niet als 34-jarige overkomt, of maakt het meisje je nu ineens zo twijfelend en zonder zelfvertrouwen?

Ik zou het echt rustig aan doen, laat haar lekker komen, gewoon jezelf zijn en als het na zeg 5 dates nog niet vooruit is gegaan, dan kun je wellicht eens tactisch (!) vragen wat zij nou met jullie wil....
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
pi_41977025
Tja, jullie hebben warschijnlijk gelijk.
Ik laat het gewoon allemaal op me af komen, maar krijg er op het moment geen hoogte van haar.
Ik trof haar toevallig gisteren op msn, en had gevraagd of ze savond's nog wilde langskomen kreeg eerst het idee dat dat er wel inzat.
Uiteindelijk zei ze dat ze daar nog over zou sms-en, maar helaas heb niks meer gehoord.
Zag haar wel nog online gisteren avond, dus tja wat moet je dan denken, de ene keer denk ik ja ze wilt, en de andere keer is het weer allemaal iets minder...
Tis me allemaal wat
  woensdag 20 september 2006 @ 11:06:18 #34
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_41977233
Laat het initiatief vanuit haar kant komen..... zij zal vooral moeten wennen aan het idee denk ik.....

Maar heb je al meerdere relaties gehad?
pi_41977442
Ja tuurlijk heb ik meerdere relatie's gehad de laatste duurde 4,5 jaar.
Heb normaal qua aandacht ook niet te klagen met stappen enzo, maar zei maakt me op de een of andere manier aan het twijfelen, vooral omdat ik niet weet wat ze wilt.
Ze zegt wel altijd je bent te oud voor me
  woensdag 20 september 2006 @ 11:14:50 #36
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_41977516
Oké, dus door haar bem je gewoon ff compleet aan het twijfelen geslagen...
Tsja, hoe vaker zij zegt dat je te oud bent, hoe meer jij twijfelt over haar bedoelingen...je kunt haar dus vragen dat gewoon niet meer te zeggen!
Maarre, is ze zo speciaal dan dat je zo van slag bent?
pi_41977626
Ja hoor vind haar wel erg leuk, maar weet gewoon niet waar dit heengaat.
De ene keer hoor ik iets en komt ze langs en de andere keer weer niet
Kon haar al een hele tijd van de chat, en toen we elkaar 2,5 week geleden voor het eerst zagen in brabandt had ik wel zoiets van WAAW.
daarna hebben we elkaar nog een paar keer gezien maar is er verder niks gebeurd, zelfs niet gezoend..
terwijl we het er wel af en toe over hebben op de chat ...
  woensdag 20 september 2006 @ 11:30:54 #38
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_41978021
Het er op de chat over hebben en het nog echt doen ook, daar zit wel verschil in hoor!
Maar snap wel dat je wat meer duidelijkheid wil.... Weet je, ga gewoon nergens van uit en geef haar de tijd om je duidelijkheid te geven.....
pi_41978141
Tja inderdaad er zit niks anders op, ik denk nu zelf dat het haar mss om de spanning te doen is!!!
En dat ze gewoon een beetje verlegen is, en mss als we elkaar beter kennen dat het allemaal vanzelf gaat, en dan kom ik er wel achter waar het haar nu om gaat
  woensdag 20 september 2006 @ 12:09:28 #40
146230 Liewec
70's movies rule
pi_41979103
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:12 schreef Carentan het volgende:
Ja tuurlijk heb ik meerdere relatie's gehad de laatste duurde 4,5 jaar.
Heb normaal qua aandacht ook niet te klagen met stappen enzo, maar zei maakt me op de een of andere manier aan het twijfelen, vooral omdat ik niet weet wat ze wilt.
Ze zegt wel altijd je bent te oud voor me
Ok maar dude, toon eens wat pit!
Ik ben het wel eens met diegene die zei dat je gewoon leuke dingen moet gaan doen en het niet meer over relaties moet hebben, maar wat je volgens mij wél moet doen is op een brutale manier flirten.

Als ze zegt dat je te oud bent voor haar, zeg dan maar eens dat zij te jong is voor JOU, en dat het algemeen bekend is dat vrouwen op sexueel gebied pas na hun 30ste echt interessant worden. Nooit SERIEUS zeggen, maar het gaat om het prikken met een knipoog: Laat haar maar het idee krijgen dat ze iets te bewijzen heeft, want (1) dat heeft ze ook en (2) Dit zal ervoor zorgen dat jij een stuk leuker voor d'r wordt... Ze gaat zich afvragen waar dat soort opmerkingen vandaan komen. Probeer ervoor te zorgen dat je ook voor een deel denkt dat je beter af zou zijn met een vrouw van 32, maar zolang die niet langs komt is een beetje spielerij met die 24-jarige een leuke afleiding ;-)

Je zegt: Zij maakt JOU aan het twijfelen omdat JIJ niet weet wat ZIJ wil.
Zoals ik al eerder zei, KAP nou eens met twijfelen omdat jij niet weet wat ZIJ wil. Je KUNT ook niet weten wat zij wil, je kan alleen weten wat JIJ wil, en dat als uitdaging zien (maar niet als levensdoel). Je moet het denk ik zien als die 3 miljoen die je op je bankrekening wil: Je wil het echt heel erg graag, je zou dolblij zijn als het gebeurt, je wil er hard voor werken, maar als je die 3 miljoen nou nooit verdient, heb je dan een kutleven? Het goede antwoord is 'nee natuurlijk niet, ik heb twintig andere dingen in mijn leven om van te genieten'. Als je antwoord 'ja' is, dan zit je op de weg naar pijn, wanhoop en misère.

Als ze vraagt of je d'r wil masseren, vraag d'r maar wat je er voor terugkrijgt, en laat haar maar met iets origineels komen (niet aansturen op iets dat lijkt op iets sexueels... ) Daag haar maar uit. Als zij heeft gezegd dat ze nog contact met je zou opnemen en ze heeft dat niet gedaan, zeg er wat van (zonder echt beschuldigend te zijn) in de trant van: "Hoe ga je dit goedmaken? Laat maar horen als je wat verzonnen hebt." wederom met een knipoog, beetje uitdagen, maar wel ook met de ondertoon dat je het niet leuk vond dat ze dat deed. Dat VOND je toch ook niet leuk neem ik aan?

Probeer bij alles wat zij doet eens voor te stellen hoe jij zou denken/reageren als het je eigenwijze zusje was, of die lamzakkerig vriend die vaak niet op komt dagen. Hoe zou je reageren als hij zou zeggen "ik bel je vanavond" en hij zou dat niet doen? Dan zou je toch de volgende dag tegen hem zeggen "Hee jij zou toch bellen lamzak?"

Hee MGerben
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_41979532
bedankt voor je wijze woorden Liewec.
ik weet normaal wel hoe het spelletje gespeeld wordt, alleen als jezelf in zo;n situatie zit kan je op de een of andere manier niet meer helder nadenken denk ik...
maar goed weet nu wel hoe ik het ga aanpakken

THNX
pi_41979596
Wat Liewec hierboven zegt, spijker op de kop enzo!

Enneh, geniet gewoon dat het gaat zoals het gaat, laat merken dat je het NU leuk vind, en toon geen onzinnige twijfels omdat je niet weet wat de toekomst gaat brengen. Vrouwen zijn net mensen, laat merken dat je het hier en nu leuk vindt om bij haar te zijn, en als je die sfeer en verstandhouding te pakken hebt kun je bijna alles suggereren, zelfs ubersexuele gedachten, zolang het hier en nu maar vrolijk en ongedwongen is.
En trek conclusies uit het feit dat ze 's nacht bij je langskomt voor een wijntje, en door je gemasseerd wil worden. Lijkt mij dat de chemie wel goed is, dus dan mag je je best een beetje arrogant opstellen, haar plagen of teasen, het is prima als je zelfverzekerd overkomt, duidelijk bent in wat je wil, maar ook zo arrogant dat zij het initiatief maar moet nemen voor het laatste stapje.

Als het maar gezellig is, jij duidelijk bent dat je haar echt ziet zitten - maar zij heeft de bal, dan komt er vanzelf een moment dat ze het niet meer kan laten om er eens fijn tegenaan te schoppen.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_41979948
Afgelopen week hadden we het over masseren enzo op de chat, maar dan wel op een nette manier, heb haar volgens mij wel nieuwsgierig gemaakt..
alleen wat me ff tegen zat was gisteren toen ik haar vroeg om langs te komen en ze zei dat ze nog zou sms-en, en ik niks meer gehoord heb
Verder hadden we nog op de planning staan dat we eens een keertje uitgebreid gingen eten bij mij thuis, maar nog niks concreet afgesproken.
Ik bedoel ik heb haar gisteren gevraagd, en ze heeft er niks mee gedaan
Moet ik het nu van haar laten afhangen om weer iets concreet af te spreken, ik bedoel ik blijf niet aan het vragen he.
Gisteren gevraagd en geen reactie, en nu moet zei dus maar over de brug komen of niet !!!
  woensdag 20 september 2006 @ 13:03:36 #44
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_41980543
Zal vast wel weer een normale reden zijn dat ze je even geen sms heeft gestuurd.... wellicht heb je teveel gevraagd en de druk er op gegooid ofzo.....
Nu is het haar tijd voor actie, maar jouw tijd om haar (op een leuke manier!) te herinneren aan jouw vragen.
Inderdaad: daag haar maar eens uit, laat haar maar eens open kaart gaan spelen!
  woensdag 20 september 2006 @ 13:56:34 #45
146230 Liewec
70's movies rule
pi_41981997
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:41 schreef Carentan het volgende:
Afgelopen week hadden we het over masseren enzo op de chat, maar dan wel op een nette manier, heb haar volgens mij wel nieuwsgierig gemaakt..
alleen wat me ff tegen zat was gisteren toen ik haar vroeg om langs te komen en ze zei dat ze nog zou sms-en, en ik niks meer gehoord heb
Verder hadden we nog op de planning staan dat we eens een keertje uitgebreid gingen eten bij mij thuis, maar nog niks concreet afgesproken.
Moet ik het nu van haar laten afhangen om weer iets concreet af te spreken, ik bedoel ik blijf niet aan het vragen he.
Gisteren gevraagd en geen reactie, en nu moet zei dus maar over de brug komen of niet !!!
Doe wat je gevoel je ingeeft (of dat nu afwachten of zelf weer contact opnemen is) maar zorg ervoor dat jij op een lichtvoetige manier haar aanspreekt op dergelijk gedrag. Pas hierbij wel op; Als je direct begint met 'hoe ga je goedmaken dat je je gisteren niet aan je afspraak hebt gehouden' ga je waarschijnlijk de mist in. De 'truuk' is wat mij betreft om eerst een beetje te vissen, zodat zij een voorzetje geeft om een dergelijke houding uit te spreken. Hou het luchtig, maar laat wel merken dat je dat soort gedrag een beetje jammer vindt.

Wat je in elk geval moet vermijden is te zeggen "Nee joh maakt helemaaaaaaal niet uit, ik had er zelf ook bijna niet meer aan gedacht" omdat dat ten eerste niet waar is en ten tweede communiceert dat ze kan doen wat ze wil, jij vindt het toch wel best en ten derde dat het jou allemaal niet boeit of ze je aandacht geeft of niet.. En ze wil natuurlijk wél dat het jou boeit wat zij doet, wat is het anders waard?

Dus spreek gewoon uit (zonder sorry's of gejammer) als je iets niet aanstaat. "Yo, dat je nu al 3x neit belt terwijl je zegt dat wel te doen vind ik kut van je. Ga je de volgende keer wél bellen als je dat zegt of hoe zit het?"
  woensdag 20 september 2006 @ 14:00:41 #46
146230 Liewec
70's movies rule
pi_41982110
quote:
Ja nog even hierover: Het klinkt alsof je blij bent dat het netjes is gebleven, maar dat is natuurlijk niet waar. En hoe heb je haar nieuwsgierig gemaakt, door te zeggen dat je er goed in bent? Dat je nooit klachten hebt gekregen? Dat kan voor haar dan alleen maar tegenvallen.
pi_41982491
IK vind het gewoon niet leuk dat er zo weinig van haar uitkomt..
Heb haar vanmorgen nog gesproken op msn zei was op dr werk en ik thuis.
Had gezegd dat ik de stad in ging, en haar eerste vraag was met wie ga je, dus ze is duidelijk een beetje nieuwsgierig, maar verder zit er geen schot in de zaak.
Ik ga haar nu ff nergens meer op aanspreken doe gewoon normaal tegen haar op msn op een leuke manier, en mocht ze nog eens willen afspreken dan hoor ik dat wel uit haar mond, maar niet meer uit de mijne
Kan haar altijd op msn nog een beetje prikkelen door te zeggen dat sommige vrouwen rond hun 30ste sexueel intressanter zijn
Kijken hoe ze daar dan op reageert
pi_41982533
of is dat TE om te zeggen dat vrouwen op die leeftijd intressanter zijn, op een speelse manier ?!
  woensdag 20 september 2006 @ 14:33:52 #49
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_41983000
je praat als een verliefde twijfelende puber, heb je dat zelf ook door? ;-)

man, ben gewoon lekker jezelf, focus niet teveel op leeftijdsverschil en op feit dat zij twijfelt, geniet van elk moment en dan merk je zelf wel of het beter wordt of zo (=vriendschappelijk) blijft!
  woensdag 20 september 2006 @ 15:58:45 #50
146230 Liewec
70's movies rule
pi_41985708
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:17 schreef Carentan het volgende:
of is dat TE om te zeggen dat vrouwen op die leeftijd intressanter zijn, op een speelse manier ?!
Als je het zomaar ineens zegt, dan is het té, ja. Als je het zegt wanneer zij weer zeurt dat je een oude lul bent, dan kan je zo'n geintje-maar-stiekem-niet-helemaal prima maken, denk ik.. Het gaat bij dit soort 'bijdehandheid' wel ook om de timing en de manier waarop...
pi_41988233
had vanmiddag tijdens het chatten gezegd dat ik ging terassen.
kreeg ik net een smsje met de vraag of het gezellig was in de stad afgesloten met een kusje dus tja de intresse is er dan toch denk ik
  woensdag 20 september 2006 @ 22:41:16 #52
104871 remlof
Europees federalist
  woensdag 20 september 2006 @ 23:06:35 #53
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42001206
oftewel: laat zien dat jij je leven weer beetje oppakt, dan ben je veel gewenster ;-)

maar besteed ook soms aandacht aan haar, goede mix!
pi_42004301
Soms zijn vrouwen echt onnavolgbaar (met alle respect hoor dames ).
Gewoon laten gaan die hap. Geduld is een schone zaak
pi_42004324
ik zit in zo'n zelfde situatie als TS minus het leeftijdsverschil
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_42012786
Ik denk dat ik de volgende keer haar gewoon overbluf en haar heel intens zoen, en haar daarna helemaal platneuk, tot ze niet meer weet wat haar overkomen is
pi_42012885
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:10 schreef Carentan het volgende:
Ik denk dat ik de volgende keer haar gewoon overbluf en haar heel intens zoen, en haar daarna helemaal platneuk, tot ze niet meer weet wat haar overkomen is
het gaat jouw alleen om de sex
dan duurt het inderdaad allemaal wel lang

pi_42013064
hoe bedoel je?
pi_42021637
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:10 schreef Carentan het volgende:
Sorry hoor, maar waar slaat dit nou weer op?
Eerder postte ik nog een serieuze reactie omdat ik dacht dat je zelf ook serieus was en wat voor haar voelde. Maar blijkbaar wil je haar dus alleen het bed in krijgen?

Enigste pluspuntje hieraan is dat ondanks de 10 jaar verschil die er tussen jullie is, het geestelijke verschil heel wat kleiner is en zij waarschijnlijk diegene is die het meest volwassen is...
pi_42021884
Hmm ik heb dit ook nu met iemand.. hij vindt mij leuk en het plan is om binnenkort wat te gaan drinken. Ik sms en msn wel redelijk vaak met 'm maar ik ben toch ergens bang dat er tijdens het drinken dan ongemakkelijke stiltes gaan vallen en dat we elkaar weinig te zeggen hebben..
pi_42024136
quote:
Hmm. Hopeloos dit. De zaak is heel simpel als je het mij vraagt. Jij bent verliefd op haar en zij niet op jouw. Ze toont duidelijk geen intresse en gaan niet in op je avances, als ze ook maar enigzins intresse in je heeft of je leuk vind dan zal ze je niet zo behandelen . Laat haar gaan , dit is een hopeloze zaak....
  donderdag 21 september 2006 @ 19:51:19 #62
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_42024424
quote:
Op maandag 18 september 2006 03:27 schreef kamikaze het volgende:

34/17+3=5 dus dit kan ook

“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  vrijdag 22 september 2006 @ 09:30:24 #63
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42039618
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:22 schreef Carentan het volgende:
hoe bedoel je?
Zijn er al nieuwe ontwikkelingen?
Kun je al wat volwassener over de situatie denken?
pi_42043160
UPDATE:

gisteren avond is ze nog bij mij thuis geweest en hebben een beetje tv gekeken..
Tussen neus en lippen door hebben we het er nog een beetje over gehad, en het kwam er op neer dat ik helemaal haar type was enz enz, maar alleen het leeftijdsverschil he tja...
Hebben wel lekker tegen elkaar aangezeten mijn hand onder haar truitje en heb haar heel lief haar rug gekriebeld
Ze zei zelf ook als ze me niet leuk had gevonden had ze dat ook niet toegelaten.
Alleen dat zoenen wil maar niet lukken, ik denk dat ze het wel wilt, maar het te gecompliceerd is omdat het dan wat echter lijkt allemaal (soort relatie) en dat dat haar tegen houdt.
Tja ik weet het dus ook niet meer we hebben afgesproken dat we gewoon vriendjes blijven, maar vind het toch wel jammer.
Lig haar altijd op msn beetje te plagen met zoenen enz enz, en dan zegt zei dat doen vriendjes toch niet....Ik vroeg zou je het wel willen dan....En daar wist ze geen duidelijk antwoord op te geven...
tja dat was het weer zo'n beetje... Ben er dus eigenlijk nog niks mee opgeschoten
pi_42043358
Wat hadden we nou gezegd?
Je moet het er niet ' over hebben'.
En afgesproken om vriendjes te blijven?
Ai!!! Dan heb je twee keuzes:
1. Je duwt gelijk je ballen in de fruitpers
2. Je zegt haar dat je geen 'vriendjes' met haar gaat blijven (beetje teasen - maar wel eerlijk!)

Vriendjes blijven = langs de zijlijn blijven staan terwijl zij een andere kama-sutra partner zoekt.
Fout Dus!
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:16:49 #66
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42045304
kortom: ze hikt tegen het leeftijdsverschil aan........
je bent trouwens wel erg gefocussed op dat zoenen hoor, ga gewoon eens wat leuke ontspannen dingen doen samen, volgens mij druipt de spanning er bij je af als je naast haar zit en moet zij dat ook wel merken....je wil denk te graag...
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:32:03 #67
146230 Liewec
70's movies rule
pi_42047448
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:00 schreef Carentan het volgende:
Tussen neus en lippen door hebben we het er nog een beetje over gehad, en het kwam er op neer dat ik helemaal haar type was enz enz
NIET OVER HEBBEN
quote:
Hebben wel lekker tegen elkaar aangezeten mijn hand onder haar truitje en heb haar heel lief haar rug gekriebeld
Ze zei zelf ook als ze me niet leuk had gevonden had ze dat ook niet toegelaten.
omg heb je het nagevraagd? Dat had ze helemaal niet hoeven zeggen, dat had jij moeten verzinnen! Ga er maar vanuit dat ze best ingrijpt als jij dingen doet die ze niet leuk vindt.
quote:
Alleen dat zoenen wil maar niet lukken, ik denk dat ze het wel wilt, maar het te gecompliceerd is omdat het dan wat echter lijkt allemaal (soort relatie) en dat dat haar tegen houdt.
It's like, real simple: Jouw lipjes op haar lipjes. Beetje flauw misschien, maar al het andere is een beetje gelul. Volgende keer bij het afscheid, kus haar maar snel, maar zachtjes op de mond (alsof het een kusje op de wang is, dus niet vol op de bek pakken) en loop weg met een brutale lach op je gezicht. Kijken of zij terug lacht.
quote:
Tja ik weet het dus ook niet meer we hebben afgesproken dat we gewoon vriendjes blijven, maar vind het toch wel jammer.
Tja.. weetjewel.
quote:
Lig haar altijd op msn beetje te plagen met zoenen enz enz, en dan zegt zei dat doen vriendjes toch niet....Ik vroeg zou je het wel willen dan....En daar wist ze geen duidelijk antwoord op te geven...
tja dat was het weer zo'n beetje... Ben er dus eigenlijk nog niks mee opgeschoten
Ik vraag me af hoe je haar plaagt op MSN met zoenen? Ik denk eerder dat je haar irriteert met insinuaties naar zoenen Je kan haar beter plagen met inconsistenties, zoals je vrienden plaagt.. Beetje kritische vragen stellen. Ehhh daar moet natuurlijk een voorbeeld bij... Mijn vriendin zei in het begin dat ze vooral niet saai wilde doen, maar doen ik haar meenam naar een theater bekende ze dat dat pas haar tweede keer ooit in een theater (ze is 26). Ik zei, 'je wil een afwisselend leven, maar je bent nu pas voor de tweede keer in een theater?? Dat doe je goed dan.' (Waarop zei trouwens terugpestte, 'ja maar het is ook wel een dertigers-uitje hier'... Ik ben 31).. Je moet het denk ik meer in dat soort dingen zoeken. Maar ik roep ook maar wat natuurlijk
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:35:01 #68
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42047523
Goede post Liewec, heb jij ook soms ID dat TS nog veel moet leren in dit vak wat leven heet?
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:36:07 #69
104871 remlof
Europees federalist
pi_42047543
Dat mensen nog serieus op zo'n overduidelijk onzin topic ingaan ook...
ow jah, het is R&P
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:39:19 #70
61485 Raydh
Niet te snel he.
pi_42047610
quote:
Op maandag 18 september 2006 19:38 schreef Carentan het volgende:
UPDATE:

groeten
1 woord

AFWACHTEN

voordat je hetzelf verpruts
De liefde voor een vrouw gaat door de maag van de man
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:53:02 #71
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42047918
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:36 schreef remlof het volgende:
Dat mensen nog serieus op zo'n overduidelijk onzin topic ingaan ook...
ow jah, het is R&P
Je bent tog niet serieus mag ik hopen?
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:53:32 #72
146230 Liewec
70's movies rule
pi_42047928
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:35 schreef CleeJee het volgende:
Goede post Liewec, heb jij ook soms ID dat TS nog veel moet leren in dit vak wat leven heet?
Eh nee, dat kan ik niet baseren op dit ene itempje Ik geloof ook niet dat ik het bij het enige-echte-rechte eind heb, ik probeer wat ideeën te geven die mij wel geholpen hebben op het date-vlak... Hopelijk heeft TS er wat aan, ik herken namelijk wel hoe hij ermee omgaat
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:56:24 #73
104871 remlof
Europees federalist
pi_42047967
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:53 schreef CleeJee het volgende:

[..]

Je bent tog niet serieus mag ik hopen?
serieuzer dan TS vrees ik
pi_42048339
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
serieuzer dan TS vrees ik
TS zit een partij te miepen en te mutsen, daar lusten de honden geen brood van.
Elk kusje, elke aanraking gaan ze zitten bespreken.

Nou ja, misschien dat hij bij zijn VOLGENDE vriendin doorkrijgt dat hij gewoon cool moet doen en niet moet laten merken dat hij er vol van is ... of misschien bij de daaropvolgende... of degene daarna.
En daarna mag hij gaan solliciteren voor een darwin-award, want hij helpt zijn eigen kansen om zich voort te planten zo vakkundig om zeep dat de Nederlandse genepool wel verschoond zal blijven van zijn erfelijk materiaal...

ps. kan iemand de topictitel veranderen in 'wist ik zelf maar wat ik wilde' ?

[ Bericht 5% gewijzigd door mgerben op 22-09-2006 15:20:33 ]
pi_42049572
Hello again....

volgens mij heb ik het toen straks een beetje te snel en verkeerd egformuleerd
het was gisteren gewoon een leuke gezellige avond, en we hebben eigenlijk nergens serieus over gesproken, het is op het moment elkaar gewon een beetje aftasten, en op een speelse manier erachter komen wat nu de intentie is van de ander, heeft wel iets spannends en speciaals moet ik zeggen.
We hebben gisteren niet uitgebreid over gevoelens enz enz gesproken,alleen het leeftijdsverschil kwam weer ff ter spraken, maar daar had ik al een leuk antwoord op
Verder een hele gezellige ontspannen avond filmpje gekeken
ik moet er wel bij vertellen dat het een heel lief zacht en verlegen meisje is een echt schatje.

vanmorgen belde ze en vroeg ze of ik ook nog iets moest hebben uit de stad,zijn toen gezellig ff gaan shoppen en daarna heerlijk iets gedronken op het terras....het gaat op het moment gewoon heel leuk en relaxt,met af en toe een steek onder water.

ik doe wat vele mensen hier al schreven,gewoon leuke relaxte dingen samen, en wie weet hoe een balletje verder kan rollen, mss wordt ze wel helemaal verliefd als ze me beter leert kennen....
Ze zei dat ik haar op een bepaalde manier verlegen maak,telkens als we afscheid nemen en ik haar een kusje op de wang geef...

ik laat het verder gewoon allemaal zo verder gaan, en we genieten gewoon van de tijd die we samen doorbrengen, en mocht het uiteindelijk niets worden, heb ik er altijd een leuke vriendin aan overgehouden
pi_42049619
ps: sorry voor de spelfouten had een beetje haast
  vrijdag 22 september 2006 @ 16:12:41 #77
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42049978
wat was je antwoord op het leeftijdsverschil dan?
pi_42050176
had voor de grap een opmerking gemaakt dat het leeftijdsverschil mss ook wel eens te groot kon zijn, maar op een lachende speelse manier, en had erbij verteld dat vrouwen rond hun 30ste sexueel gezien het intressantste zijn....daar moest ze geloof ik even over nadenken
Waarop zei mij natuurlijk weer uit de tent ptobeerde te lokken, om te kijken of ik dat echt meende.
Ze weet wel dat dat voor de grap bedoeld was, net als ik weet dat zei telkens voor de grap met een lachend gezicht zeg dat ik mss te oud ben
pi_42066975
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:20 schreef Carentan het volgende:
had voor de grap een opmerking gemaakt dat het leeftijdsverschil mss ook wel eens te groot kon zijn, maar op een lachende speelse manier, en had erbij verteld dat vrouwen rond hun 30ste sexueel gezien het intressantste zijn....daar moest ze geloof ik even over nadenken
Waarop zei mij natuurlijk weer uit de tent ptobeerde te lokken, om te kijken of ik dat echt meende.
Ze weet wel dat dat voor de grap bedoeld was, net als ik weet dat zei telkens voor de grap met een lachend gezicht zeg dat ik mss te oud ben
Jonge heb je t nou nog niet door die hints van dr?????????
Die wil keihard gepaald worden sukkel. WAKKER WORDEN.
Allah u akbar
pi_42068954
Hallo

Neem een ding van me aan het is echt geen meisje die uit is op alleen maar sex, ik ken haar nu al een tijdje.
Het is echt het type meisje wat je misschien maar een keer in je leven tegen komt ze heeft een heel lief zacht aardig en eerlijk karakter...tis gewoon een schatje
Als het haar alleen om de sex te doen was dan had ik dat heus wel door, maar zei is gewoon anders daarin en dat merk ik gewoon.
het is nog een meisje van de oude stempel zeg maar.
Ik denk gewoon dat ze verliefd aan het worden is, maar ze wilt er voor haar zelf eerst denk ik een beetje aan wennen aan het leeftijdsverschil.
Ze zei zelf laatst dat ik haar type was lang donker bla bla bla, maar ja alleen dat leeftijdsverschil he
Ik denk zelf dat als ik nog een paar dates met haar heb gehad dat ze smoorverliefd wordt, we doen nu gewoon hele leuke dingen samen, heel relaxt, en er zit geen druk achter en dat is ook prettig.
Wil haar op geen enkele manier puschen ik denk zelf dat dat ook de beste aanpak is, en niet gelijk met de deur in huis vallen en naar de bekende weg vragen want daar bereik je alleen maar het tegenover gestelde mee en das nou net niet de bedoeling.
En zo als het er nu voor staat ziet het er goed uit, ze is vanavond met een stel vrienden opstap gegaan, en ik had een verjaardag.
En had er niet op gerekend en kreeg nog een heel leuk smsje terwijl ze opstap was dus de intresse van haar kant is zeker aanwezig.
Het is nu gewoon een beetje aftasten leuke dingen doen, en dan zien we de rest wel verder

Normaal als ik iemand probeerde te versieren met stappen enzo ging me dat een stuk makkelijker af als nu moet ik zeggen.
komt waarschijnlijk door haar tegenstrijdige signalen en dat ik haar heel erg bijzonder vind en dan ben je misschien iets banger om fouten te maken of zoiets, ze vindt me ERG leuk maar het verschil dus dan is zo iemand moeilijk te peilen, en wil ook niet te veel bloot geven bang dat ik op m'n bek ga.

Nog mensen met tips of iedeen over hoe dit aan te pakken
  zaterdag 23 september 2006 @ 03:43:26 #81
104871 remlof
Europees federalist
pi_42068967
neem eens een ander usericon Carentan als je door wil gaan met deze kloon
pi_42068979
welke kloon?
pi_42068983
we hebben wel veel gemeen zo te zien he
  zaterdag 23 september 2006 @ 03:49:07 #84
104871 remlof
Europees federalist
pi_42069001
-lief doen-

[ Bericht 79% gewijzigd door Mordreth op 25-09-2006 01:15:30 ]
pi_42070934
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:23 schreef Sannelie het volgende:
Hmm ik heb dit ook nu met iemand.. hij vindt mij leuk en het plan is om binnenkort wat te gaan drinken. Ik sms en msn wel redelijk vaak met 'm maar ik ben toch ergens bang dat er tijdens het drinken dan ongemakkelijke stiltes gaan vallen en dat we elkaar weinig te zeggen hebben..
Niet aan denken die stiltes! dan gaan ze juist vallen. Als je met een ieder ander zit vallen er ook nooit van die stiltes.
Je kunt beter constructief denken als: Mocht het gesprek niet zo 'lopen' dan kan ik (onderwerpen die je nu verzint) mooi oppakken om over te praten...
pi_42071047
Zolang je gevoel heb dat je vooruitgang boekt gaat 't goed, zodra 't begint te stagneren moet je duidelijk zijn in wat je wilt.
Beter weggejaagd terwijl jij duidelijk was en liet weten wat je wilt, is altijd beter dan dat ze opeens iemand tegenkomt en jij denkt; had ik maar...
pi_42071115
ach ik heb ook wel eens zo'n meisje meegemaakt. ze wist het niet, was pas een keer met iemand naar bed geweest, gaf constant signalen maar maakte die niet waar. dus ik het maar afkappen

een paar maanden later hoorde ik dat ze die week een trio had gedaan met twee gasten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_42075737

[ Bericht 100% gewijzigd door Carentan op 23-09-2006 15:08:34 ]
pi_42077180
Hetvolgende:

vanmorgen zijn we naar de stad geweest zijn toen te voet terug gelopen, op een gegeven moment op het einde van de straat moest ik links afslaan en zei naar rechts,stonden daar nog even te kletsen en hebben toen afscheid genomen, ik stond achter haar deed haar haar een beetje aan de kant en gaf haar een hele zachte zoen in haar nek.
Paar minuten later kreeg ik een sms waarin stond dat ze verlegen werd van mij, en dat ze zich geen houding wist te geven als ik haar op die manier zoende.
Wat bedoelt ze daarmee te zeggen dat ze verlegen van me wordt, en dat ze zich geen houding weet te geven als ik haar op die manier zoen ?????
pi_42077305
Ze voelt zich duidelijk niet zo prettig. Wat een gemiep met die SMSen trouwens.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_42077450
Zou je denken dat ze zich nietprettig voelt erbij, ik weet het echt niet wat ze er mee probeert te zeggen..
we hebben het al vaker over zoenen gehad en merkte daaraan dat ze het wel zou willen leek me zo..
Ze zei ik wordt verlegen van je, en weet me geen houding te geven als ik haar zo zoende in haar nek, dacht zelf dat ze bedoelde dat ze het wel fijn vond, weet het echt niet meer....haha
pi_42083165
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:38 schreef Carentan het volgende:
Zou je denken dat ze zich nietprettig voelt erbij, ik weet het echt niet wat ze er mee probeert te zeggen..
we hebben het al vaker over zoenen gehad en merkte daaraan dat ze het wel zou willen leek me zo..
Ze zei ik wordt verlegen van je, en weet me geen houding te geven als ik haar zo zoende in haar nek, dacht zelf dat ze bedoelde dat ze het wel fijn vond, weet het echt niet meer....haha
Als ze het werkelijk fijn had gevonden had ze wel verder aanstalten gemaakt, lijkt mij. Ik zou het wel een beetje sneu en vermoeiend vinden als alles achteraf via SMS gecommuniceerd zou worden, verlegen of niet.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_42083520
Mja, je kan natuurlijk een keer vragen 'vind je het goed als ik je een afscheidszoen geef?'. Het is niet bepaald het ideale scenario en een beetje knullig, maar knulliger dan het in smsjes bespreken wordt het niet ben ik bang. Want jullie blijven er maar omheen draaien. Dat smsje kan je inderdaad op 2 manieren lezen, ze vond het niet prettig en zegt dat te subtiel of ze vond het wel prettig maar is te verlegen om er iets aan te doen. Duidelijkheid zou tof zijn, in dit geval.
pi_42091701
Toen ik haar vroeg of ze het lekker vond zei ze....ja hoor.
Tja dan kun je weer gaan denken zegt ze dat omdat ze geen nee durvde te zeggen of meende ze het...
Op die manier kun je blijven denken, zal er waarschijnlijk toch niet achter komen, vreselijk als een vrouw dubbele signalen afgeeft...
Den ene keer denk je ja, en de andere keer weer nee, krijg er geen hoogte meer van...
Ik denk dat ik ermee ga stoppen en geen vriendjes meer met haar wil zijn
pi_42101001
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:28 schreef Carentan het volgende:
Toen ik haar vroeg of ze het lekker vond zei ze....ja hoor.
Tja dan kun je weer gaan denken zegt ze dat omdat ze geen nee durvde te zeggen of meende ze het...
Op die manier kun je blijven denken, zal er waarschijnlijk toch niet achter komen, vreselijk als een vrouw dubbele signalen afgeeft...
Den ene keer denk je ja, en de andere keer weer nee, krijg er geen hoogte meer van...
Ik denk dat ik ermee ga stoppen en geen vriendjes meer met haar wil zijn
Moet je dat wel eerlijk zeggen natuurlijk. Dat je niet weet wat ze wil, dat je haar niet op de kast wil jagen maar dat dat op eieren lopen ook te lastig wordt.
pi_42101648
TVPtje

Maarre, vraag haar gewoon een keer of je haar een afscheidszoen mag geven. Als ze ja zegt gewoon vragen 'op de mond of op de wang?'.
pi_42102854
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:52 schreef Xplo het volgende:
Soms zijn vrouwen echt onnavolgbaar (met alle respect hoor dames ).
Gewoon laten gaan die hap. Geduld is een schone zaak
Mannen zijn gelukkig zoveel anders

T'is gewoon mens-eigen Liefde, spelletjes, niet weten wat je wilt, iemand aan het lijntje houden, etc etc.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42103653
Is dat zo?>?>
pi_42108164
Maar wat denken jullie dan dat haar bedoeling is als je dit zo allemaal leest ????
Wel of niet geintreseerd ????
  maandag 25 september 2006 @ 11:13:36 #100
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_42108375
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:57 schreef Carentan het volgende:
Maar wat denken jullie dan dat haar bedoeling is als je dit zo allemaal leest ????

Denk dat ze wel geinteresseerd is, maar het is een meisje die je de tijd moet gunnen.
Je kan niet nu al roepen van ik denk dat ik geen vriendjes meer wil blijven, omdat ze jou nog niet gezoent heeft.
Als je haar echt leuk vindt gun je haar die tijd ook, geloof mij als ze jou ook leuk vindt dat die leeftijd niet heel veel meer uitmaakt hoor.
Liefde maakt blind zeggen ze weleens.
En mocht het uiteindelijk niks worden, net wat je zei als vrienden klikt het erg goed, heb je een leuk stapmaatje erbij!
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_42108813
Dat klopt, maar ik begrijp niet waarom ik het ene moment het gevoel heb dat het iets gaat worden, en het andere moment niet.
Ze geeft een beetje tweezijdige signalen af
Heb ook het hele weekend verder niet veel van haar gehoord terwijl ik haar zaterdag nog had gevraagd om iets leuks te gaan doen ... snik
Ach ja deze week zouden we een avondje gaan eten samen, niet dat ik denk dat er dan iets gaat gebeuren maar tis gewoon leuk en gezellig, tja en verder kan ik er ook niet veel aan doen he
pi_42115181
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:38 schreef Carentan het volgende:
Als ik het zo hoor, met dat het te gecompliceert is om met je te zoenen, dan wil ze je gewoon niet. Misschien durft ze het gewoon niet te zeggen, maar het feit dat ze het niet wil en zich niet prettig voelt als jij haar in haar nek kust zegt toch wel dat ze je ergens niet wil, anders had ze je wel gezoend.

En over:
"we hebben het al vaker over zoenen gehad en merkte daaraan dat ze het wel zou willen leek me zo"
Dat idee heb jij, misschien is het wel niet zo. Mensen zien graag dingen die ze denken, al is het anders dan dat het in werkelijkheid is. Zo kan je bijvoorbeeld de reactie van iemand een boos antwoord vinden, puur uit de gedachte dat jij denkt dat diegene boos is, al is het niet zo.
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:42:29 #103
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42135618
TS, ze is gewoon mega verlegen....!

De kus in haar nek vond ze wel lekker, maar het maakte haar ongemakkelijk: enorm verlegen dus!

Ik heb nog altijd idee dat ze wel wil, maar niet durft....

Nog nieuwe ontwikkelingen?
pi_42136386
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:39 schreef Kanogor het volgende:
Maarre, vraag haar gewoon een keer of je haar een afscheidszoen mag geven. Als ze ja zegt gewoon vragen 'op de mond of op de wang?'.
Nog zo'n slecht plan.
Die meid weet zelf niet wat ze wil.
Het allerlaatste wat je moet doen is het aan haar vragen.
Als ze iets echt niet prettig vindt moet je dat niet doen. Zo kan het zijn dat ze zich op straat een beetje opgelaten voelt.
Maar als je 's avonds samen thuis zit kun je, na een halve fles wijn, best eens vragen of ze niet 'zo' gezoend wil worden (met voorbeeld). Nee, en zo dan? En zo? Of zo? En die eerste, zo dus, was dat beter of slechter dan 'zo'?

Ts is een groot watje, voel die onzekerheid van die vrouw toch aan, man! Ze kijkt naar jou voor een beetje doortastenheid! En wat doe jij? Jij gaat met haar praten over wat ze wil!
FoutfoutfoutfoutFOUT.
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:32:44 #105
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42136694
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:17 schreef mgerben het volgende:

[..]

Nog zo'n slecht plan.
Die meid weet zelf niet wat ze wil.
Het allerlaatste wat je moet doen is het aan haar vragen.
Als ze iets echt niet prettig vindt moet je dat niet doen. Zo kan het zijn dat ze zich op straat een beetje opgelaten voelt.
Maar als je 's avonds samen thuis zit kun je, na een halve fles wijn, best eens vragen of ze niet 'zo' gezoend wil worden (met voorbeeld). Nee, en zo dan? En zo? Of zo? En die eerste, zo dus, was dat beter of slechter dan 'zo'?

Ts is een groot watje, voel die onzekerheid van die vrouw toch aan, man! Ze kijkt naar jou voor een beetje doortastenheid! En wat doe jij? Jij gaat met haar praten over wat ze wil!
FoutfoutfoutfoutFOUT.
TS weet ook niet wat hij moet doen....dat is denk ook het probleem.....

áls er überhaupt al gezoend gaat worden, dan niet in het openbaar, ben ik eens met mgerben!

niet teveel over praten en Ts, ook niet teveel over denken, je zegt wel dat je geduld hebt en gewoon als vriendin met haar om wil gaan en wel kijken waar het schip strandt, maar dat blijkt niet uit je mails/gedachten/acties!
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:55:16 #106
146230 Liewec
70's movies rule
pi_42137144
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:57 schreef Carentan het volgende:
WEL geïnteresseerd; Als ze smst dat ze verlegen wordt en zich geen houding weet te geven is dat helemaal niet per sé negatief. Iemand die verliefd is heeft dat precies zo. Wat wel een beetje vreemd is dat ze dat smst... Je kan daar iets zelfverzekerds over terugsms-en, als 'Joh, probeer gewoon een houding, zo moeilijk is het niet '

Wel goed dat je haar zo gezoend hebt.

Ze is lijkt gewoon superverlegen (alhoewel ze blijkbaar wel dingen durft uit te spreken). Misschien is ze nog maagd, en heeft ze problemen met lustgevoelens of aanverwante dingen. TS, je zegt dat het niet het type meisje is dat alleen maar op sex uit is: Volgens mij insinueerde ook niemand dat, maar het is niet gek om te denken dat het meisje wel sex wil. Ze is namelijk menselijk. Als ze je zoen lekker vond, geeft dat toch ook weer dat ze er niet vies van is, maar misschien schaamt ze zich wel voor dergelijke verlangens.

Misschien is haar sms-je wel haar manier enige manier om te kunnen communiceren dat ze gevoelens heeft, waarvan ze niet precies weet wat ze ermee moet of wil, maar dat ze het niet onprettig vindt. Jouw taak hierin is denk ik haar op haar gemak stellen door net te doen alsof jij weet wat het beste is.
De volgende keer zou je inderdaad iets kunnen zeggen als:
"Je smste dat je je wist je geen houding te geven toen ik dit deed" - zoen haar weer, kijk haar dan even aan, ook hoe ze staat, en zeg dan "Niks mis met je houding hoor.. Je bloost alleen een beetje, maar dat vind ik wel leuk " en zoen haar nog eens, misschien ergens anders
Met dergelijke dingen hou je het speels, ongedwongen, maar ook eerlijk, en je 'maakt vorderingen' om het maar zo te omschrijven. Let goed op hoe ze reageert, en wat ze toestaat. Als ze niet wil dat ze je zoent, kan ze altijd een stap opzij doen (tenzij je haar ingesloten hebt ), en respecteer dat dan.
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:57:23 #107
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_42137195
Als ze niet wilde zou ze je niet steeds opzoeken denk ik.
Trotse mamma :)
pi_42150483
Ga es stappen, beetje alcohol erin, per ongeluk beetje aanraken enzo. Wordt ze vanzelf in de mood, werkt altijd.
Allah u akbar
pi_42159189
Nu na een paar dagen verder denk ik toch dat het alleen maar vriendschap is, tenminste dat merk ik aan de signalen.
Ben er nu ook achter gekomen wat ze waarschijnlijk met dat gecompliceerde bedoelde, d'r is nog iemand in het spel, iemand waar ze al een heeeeele tijd een lat relatie mee heeft zeg maar.
Het is geen liefde maar dat zijn min of meer goeie vrienden, en heeeel af en toe is er wel eens iets gebeurt zei ze...
Nu hebben die twee laatst een beetje mot gekregen, schijnt dat hij zijn afspraken na haar niet nakomt,dat vond ze natuurlijk niet zo leuk, maar zat haar wel dwars zo te horen.
Tja nu is het allemaal ietsje duidelijker geworden.
Ze hadden geen liefdes relatie ofzo, puur vriendschappelijk en heel af en toe sex, ze vertrouwt hem niet op relationeel gebied, en hij schijnt om de haverklap een ander te hebben.
Dus aan haar praten te horen tijdens msn ben ik een stukje wijzer geworden.
Ach ja een leuke vriendin met wie ik af en toe leuke dingen kan doen is ook niet mis...
En wie weet gebeuren er in de toekomst toch nog wel hele spannende dingen, maar dan zal het dan waarschijnlijk bij blijven..

Ik denk ook dat ik verder niet veel contact meer zoek naar haar toe, als zei wilt melt ze zich maar.
Een leuke avond is natuurlijk altijd welkom.
En verder neem ik gewoon een afwachtende houding in, kijken wat er verder nog allemaal gaat gebeuren
pi_42159868
Precies. Niet teveel meer bellen en msnen. En als je dr dan weer spreekt, directe actie ondernemen die avond. Wees een man.
Allah u akbar
  woensdag 27 september 2006 @ 08:58:24 #111
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42161359
Hmmm, wist je al eerder van "die ander"?
pi_42162286
Ze had me er wel eens over verteld op msn lang geleden, maar zoals ik het bedrepen had, was ze ermee gestopt.
Tot ze afgelopen week vertelde dat ze hadden afgesproken, en hij af had gebeld of zoiets ..
Ik weet ook niet waarom ze af en toe toenadering zoekt, zal waarschijnlijk toch vriendschappelijk zijn bedoeld van haar kant uit
pi_42243719
Update...

Een relatie zal er wel niet inzitten waarschijnlijk alleen een leuke vriendschap, en wie weet af en toe een leuke spannende avond.
ik zei gisteren tegen haar op msn toen ze het weer had over zoenen,dat de eerstvolgende keer als ze hier was, ik haar gewoon vol op de mond zou pakken.
En toen zei ze tot mijn verbazing,we zullen zien
ik was haar voorheen al een beetje aan het plagen op dat gebied, dus ze wil wel, anders zegt ze niet, we zullen zien.
kwam omdat ik haar een beetje aan het plagen was, ik zei je hebt zoenen,en je hebt zoenen.
Ze zegt zal met jou wel hetzelvde aanvoelen als met andere, dus was haar een beetje op die manier aan het plagen.
Ik zei laat me dat daarna maar weten of het met mij hetzelvde was,als met een andere.
Toen zei ze er zal wel niet zoveel verschil zijn, t klinkt wel zo alsof ze toch wilt zoenen...
Klinkt heel raar maar als je niet lukt wat je wilt wordt het soms des te intresanter,misschien komt het daar wel door.

Dus tja we zullen wel zien de volgende keer als ze hier is,ze is gewoon verlegen en op msn is het toch altijd ietsje anders.

ik heb al een keer geprobeerd om haar te zoenen,maar toen zei ze dat wordt te gecompliceerd bla bla bla...
maar nu is het een stuk relaxter denk ik, maar ben wel bang voor weer een afwijzing, ook al zei ze op msn,we zullen wel zien toen ik zei de volgende keer pak ik je gewoon op je mond...ach ja wat heb ik te verliezen
pi_42252865
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:53 schreef Carentan het volgende:
Update...

Een relatie zal er wel niet inzitten waarschijnlijk alleen een leuke vriendschap, en wie weet af en toe een leuke spannende avond.
ik zei gisteren tegen haar op msn toen ze het weer had over zoenen,dat de eerstvolgende keer als ze hier was, ik haar gewoon vol op de mond zou pakken.
En toen zei ze tot mijn verbazing,we zullen zien
ik was haar voorheen al een beetje aan het plagen op dat gebied, dus ze wil wel, anders zegt ze niet, we zullen zien.
kwam omdat ik haar een beetje aan het plagen was, ik zei je hebt zoenen,en je hebt zoenen.
Ze zegt zal met jou wel hetzelvde aanvoelen als met andere, dus was haar een beetje op die manier aan het plagen.
Ik zei laat me dat daarna maar weten of het met mij hetzelvde was,als met een andere.
Toen zei ze er zal wel niet zoveel verschil zijn, t klinkt wel zo alsof ze toch wilt zoenen...
Klinkt heel raar maar als je niet lukt wat je wilt wordt het soms des te intresanter,misschien komt het daar wel door.

Dus tja we zullen wel zien de volgende keer als ze hier is,ze is gewoon verlegen en op msn is het toch altijd ietsje anders.

ik heb al een keer geprobeerd om haar te zoenen,maar toen zei ze dat wordt te gecompliceerd bla bla bla...
maar nu is het een stuk relaxter denk ik, maar ben wel bang voor weer een afwijzing, ook al zei ze op msn,we zullen wel zien toen ik zei de volgende keer pak ik je gewoon op je mond...ach ja wat heb ik te verliezen
Ik zou zweren dat jij ook een kut had.
Allah u akbar
  maandag 2 oktober 2006 @ 20:58:35 #115
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_42318636
man o man, wat maak je het allemaal gecompliceerd zeg hee..... heb je haar nou al plat op de mond gepakt?
pi_42470618
liever anaal ....'maar dan met het licht aan'
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:33:15 #117
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_56685952
en is er nog iets gebeurd?
pi_56686117
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:33 schreef henkzijlstra het volgende:
en is er nog iets gebeurd?
Waar heb je dit topic in vredesnaam onder vandaan getrokken?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_56695060
slotje?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 13 februari 2008 @ 09:25:51 #120
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_56697995
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 00:07 schreef Godshand het volgende:
slotje?
get a life wannabee mod
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:37:09 #121
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_56702657
OMG ?! 2006 !
quote:
[quote] Hebben wel lekker tegen elkaar aangezeten mijn hand onder haar truitje en heb haar heel lief haar rug gekriebeld
Hier krijg je toch een slappe lul van..
There is no rehab for stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')