kom op zeg.quote:Op maandag 18 september 2006 03:23 schreef colossus01 het volgende:
FUCK man NIET gaan vragen!!! dat is de doodsteek.... zoals de eerste 3 als advies geven.
Gewoon laten komen en genieten van het moment, ze vind je echt wel een leuke vent, ze wil je alleen (veel) beter leren kennen, nog een paar leuke dates en je palmt haar helemaal in. Maar ow ow ga geen bevestiging vragen. Dus GEEN hoogte kunnen krijgen van haar, dan gaat het lukken!
Hahaha dat wilde ik ook net postenquote:Op maandag 18 september 2006 03:27 schreef kamikaze het volgende:
34/2+7=24 dus het kan precies
snap niet dat ze er zo'n probleem van maakt
Ja zo is het dus ja. Het gaat er niet om wat zij wil. Het gaat erom wat jij wil, altijd uitgaan wat voor jouzelf goed is.quote:Op maandag 18 september 2006 13:40 schreef jantco het volgende:
De TT is dus fout. Die zou moeten zijn: "Wist ik maar wat ik wilde". Dat is de bron. Liewec legt het goed uit.
Ach, na de 2e keer weet je vast wel hoe het ervoor staat. Wordt het wel wat, of niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:12 schreef Carentan het volgende:
Misschien is ze wel heel erg verlegen althans zo komt ze wel over en moet ik haar gewoon overbluffen de volgende keer en haar gewoon vastpakken en zoenen, maar ja dat is ook weer zoiets
Moeilijk allemaal, ik denk dat ik het gewoon aan haar overlaat
Gezien je schrijfstijl geloof ik echt niet dat jij 34 bent.quote:Op zondag 17 september 2006 19:33 schreef Carentan het volgende:
Hallo Allemaal, dit is mijn verhaal...
Verhaal ............
Ok maar dude, toon eens wat pit!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:12 schreef Carentan het volgende:
Ja tuurlijk heb ik meerdere relatie's gehad de laatste duurde 4,5 jaar.
Heb normaal qua aandacht ook niet te klagen met stappen enzo, maar zei maakt me op de een of andere manier aan het twijfelen, vooral omdat ik niet weet wat ze wilt.
Ze zegt wel altijd je bent te oud voor me![]()
Doe wat je gevoel je ingeeft (of dat nu afwachten of zelf weer contact opnemen is) maar zorg ervoor dat jij op een lichtvoetige manier haar aanspreekt op dergelijk gedrag. Pas hierbij wel op; Als je direct begint met 'hoe ga je goedmaken dat je je gisteren niet aan je afspraak hebt gehouden' ga je waarschijnlijk de mist in. De 'truuk' is wat mij betreft om eerst een beetje te vissen, zodat zij een voorzetje geeft om een dergelijke houding uit te spreken. Hou het luchtig, maar laat wel merken dat je dat soort gedrag een beetje jammer vindt.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:41 schreef Carentan het volgende:
Afgelopen week hadden we het over masseren enzo op de chat, maar dan wel op een nette manier, heb haar volgens mij wel nieuwsgierig gemaakt..
alleen wat me ff tegen zat was gisteren toen ik haar vroeg om langs te komen en ze zei dat ze nog zou sms-en, en ik niks meer gehoord heb
Verder hadden we nog op de planning staan dat we eens een keertje uitgebreid gingen eten bij mij thuis, maar nog niks concreet afgesproken.
Ik bedoel ik heb haar gisteren gevraagd, en ze heeft er niks mee gedaan
Moet ik het nu van haar laten afhangen om weer iets concreet af te spreken, ik bedoel ik blijf niet aan het vragen he.
Gisteren gevraagd en geen reactie, en nu moet zei dus maar over de brug komen of niet !!!
Ja nog even hierover: Het klinkt alsof je blij bent dat het netjes is gebleven, maar dat is natuurlijk niet waar.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:41 schreef Carentan het volgende:
Afgelopen week hadden we het over masseren enzo op de chat, maar dan wel op een nette manier, heb haar volgens mij wel nieuwsgierig gemaakt..
Als je het zomaar ineens zegt, dan is het té, ja. Als je het zegt wanneer zij weer zeurt dat je een oude lul bent, dan kan je zo'n geintje-maar-stiekem-niet-helemaal prima maken, denk ik.. Het gaat bij dit soort 'bijdehandheid' wel ook om de timing en de manier waarop...quote:Op woensdag 20 september 2006 14:17 schreef Carentan het volgende:
of is dat TE om te zeggen dat vrouwen op die leeftijd intressanter zijn, op een speelse manier ?!
het gaat jouw alleen om de sexquote:Op donderdag 21 september 2006 13:10 schreef Carentan het volgende:
Ik denk dat ik de volgende keer haar gewoon overbluf en haar heel intens zoen, en haar daarna helemaal platneuk, tot ze niet meer weet wat haar overkomen is![]()
Sorry hoor, maar waar slaat dit nou weer op?quote:Op donderdag 21 september 2006 13:10 schreef Carentan het volgende:
Ik denk dat ik de volgende keer haar gewoon overbluf en haar heel intens zoen, en haar daarna helemaal platneuk, tot ze niet meer weet wat haar overkomen is![]()
Hmm. Hopeloos dit. De zaak is heel simpel als je het mij vraagt. Jij bent verliefd op haar en zij niet op jouw. Ze toont duidelijk geen intresse en gaan niet in op je avances, als ze ook maar enigzins intresse in je heeft of je leuk vind dan zal ze je niet zo behandelenquote:Op woensdag 20 september 2006 12:41 schreef Carentan het volgende:
alleen wat me ff tegen zat was gisteren toen ik haar vroeg om langs te komen en ze zei dat ze nog zou sms-en, en ik niks meer gehoord heb
Verder hadden we nog op de planning staan dat we eens een keertje uitgebreid gingen eten bij mij thuis, maar nog niks concreet afgesproken.
Ik bedoel ik heb haar gisteren gevraagd, en ze heeft er niks mee gedaan
Moet ik het nu van haar laten afhangen om weer iets concreet af te spreken, ik bedoel ik blijf niet aan het vragen he.
Gisteren gevraagd en geen reactie, en nu moet zei dus maar over de brug komen of niet !!!
34/17+3=5 dus dit kan ookquote:Op maandag 18 september 2006 03:27 schreef kamikaze het volgende:
34/2+7=24 dus het kan precies
snap niet dat ze er zo'n probleem van maakt
Zijn er al nieuwe ontwikkelingen?quote:Op donderdag 21 september 2006 13:22 schreef Carentan het volgende:
hoe bedoel je?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:00 schreef Carentan het volgende:
Tussen neus en lippen door hebben we het er nog een beetje over gehad, en het kwam er op neer dat ik helemaal haar type was enz enz
omg heb je het nagevraagd? Dat had ze helemaal niet hoeven zeggen, dat had jij moeten verzinnen! Ga er maar vanuit dat ze best ingrijpt als jij dingen doet die ze niet leuk vindt.quote:Hebben wel lekker tegen elkaar aangezeten mijn hand onder haar truitje en heb haar heel lief haar rug gekriebeld
Ze zei zelf ook als ze me niet leuk had gevonden had ze dat ook niet toegelaten.
It's like, real simple: Jouw lipjes op haar lipjes. Beetje flauw misschien, maar al het andere is een beetje gelul. Volgende keer bij het afscheid, kus haar maar snel, maar zachtjes op de mond (alsof het een kusje op de wang is, dus niet vol op de bek pakken) en loop weg met een brutale lach op je gezicht. Kijken of zij terug lacht.quote:Alleen dat zoenen wil maar niet lukken, ik denk dat ze het wel wilt, maar het te gecompliceerd is omdat het dan wat echter lijkt allemaal (soort relatie) en dat dat haar tegen houdt.
Tja.. weetjewel.quote:Tja ik weet het dus ook niet meer we hebben afgesproken dat we gewoon vriendjes blijven, maar vind het toch wel jammer.
Ik vraag me af hoe je haar plaagt op MSN met zoenen? Ik denk eerder dat je haar irriteert met insinuaties naar zoenenquote:Lig haar altijd op msn beetje te plagen met zoenen enz enz, en dan zegt zei dat doen vriendjes toch niet....Ik vroeg zou je het wel willen dan....En daar wist ze geen duidelijk antwoord op te geven...
tja dat was het weer zo'n beetje... Ben er dus eigenlijk nog niks mee opgeschoten![]()
1 woordquote:Op maandag 18 september 2006 19:38 schreef Carentan het volgende:
UPDATE:
We hadden vanmorgen nog liggen chatten toen ze op het werk was, en we hadden het over masseren enzo, maar wel op een nette manierdat wilde ze wel eens ervaren zei ze...
En eind van de week komt ze bij me eten...
Zal ik het allemaal van haar kant uit laten komen, en het gewoon rustig aan doen, of wederom proberen haar te zoenen en de kans lopen dat ik het daardoor verknal
Moeilijke situatie dit omdat ze telkens de verkeerde signalen afgeeft, de ene keer ben ik te oud, en de andere keer zit ze heel dicht op me,wil ze dat ik haar nek masseer, en als ik dan probeer te zoenen dan zegt ze mss de volgende keer wordt anders te gecompliceerd...
denk dat ze gewoon tijd nodig heeft en we gewoon leuke dingen moeten gaan doen samen, en dan zie ik de rest vanzelf...
maar dan heb ik weer zoiets dat ze mss gaat denken dat ik niet geintreseerd ben omdat ik geen actie onderneem.....tis me wat he
groeten
Je bent tog niet serieus mag ik hopen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:36 schreef remlof het volgende:
Dat mensen nog serieus op zo'n overduidelijk onzin topic ingaan ook...
ow jah, het is R&P
Eh nee, dat kan ik niet baseren op dit ene itempjequote:Op vrijdag 22 september 2006 14:35 schreef CleeJee het volgende:
Goede post Liewec, heb jij ook soms ID dat TS nog veel moet leren in dit vak wat leven heet?
serieuzer dan TS vrees ikquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:53 schreef CleeJee het volgende:
[..]
Je bent tog niet serieus mag ik hopen?![]()
TS zit een partij te miepen en te mutsen, daar lusten de honden geen brood van.quote:
Jonge heb je t nou nog niet door die hints van dr?????????quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:20 schreef Carentan het volgende:
had voor de grap een opmerking gemaakt dat het leeftijdsverschil mss ook wel eens te groot kon zijn, maar op een lachende speelse manier, en had erbij verteld dat vrouwen rond hun 30ste sexueel gezien het intressantste zijn....daar moest ze geloof ik even over nadenken
Waarop zei mij natuurlijk weer uit de tent ptobeerde te lokken, om te kijken of ik dat echt meende.
Ze weet wel dat dat voor de grap bedoeld was, net als ik weet dat zei telkens voor de grap met een lachend gezicht zeg dat ik mss te oud ben![]()
Niet aan denken die stiltes! dan gaan ze juist vallen. Als je met een ieder ander zit vallen er ook nooit van die stiltes.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:23 schreef Sannelie het volgende:
Hmm ik heb dit ook nu met iemand.. hij vindt mij leuk en het plan is om binnenkort wat te gaan drinken. Ik sms en msn wel redelijk vaak met 'm maar ik ben toch ergens bang dat er tijdens het drinken dan ongemakkelijke stiltes gaan vallen en dat we elkaar weinig te zeggen hebben..![]()
Als ze het werkelijk fijn had gevonden had ze wel verder aanstalten gemaakt, lijkt mij. Ik zou het wel een beetje sneu en vermoeiend vinden als alles achteraf via SMS gecommuniceerd zou worden, verlegen of niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:38 schreef Carentan het volgende:
Zou je denken dat ze zich nietprettig voelt erbij, ik weet het echt niet wat ze er mee probeert te zeggen..
we hebben het al vaker over zoenen gehad en merkte daaraan dat ze het wel zou willen leek me zo..
Ze zei ik wordt verlegen van je, en weet me geen houding te geven als ik haar zo zoende in haar nek, dacht zelf dat ze bedoelde dat ze het wel fijn vond, weet het echt niet meer....haha
Moet je dat wel eerlijk zeggen natuurlijk. Dat je niet weet wat ze wil, dat je haar niet op de kast wil jagen maar dat dat op eieren lopen ook te lastig wordt.quote:Op zondag 24 september 2006 14:28 schreef Carentan het volgende:
Toen ik haar vroeg of ze het lekker vond zei ze....ja hoor.
Tja dan kun je weer gaan denken zegt ze dat omdat ze geen nee durvde te zeggen of meende ze het...
Op die manier kun je blijven denken, zal er waarschijnlijk toch niet achter komen, vreselijk als een vrouw dubbele signalen afgeeft...
Den ene keer denk je ja, en de andere keer weer nee, krijg er geen hoogte meer van...
Ik denk dat ik ermee ga stoppen en geen vriendjes meer met haar wil zijn![]()
Mannen zijn gelukkig zoveel andersquote:Op donderdag 21 september 2006 00:52 schreef Xplo het volgende:
Soms zijn vrouwen echt onnavolgbaar (met alle respect hoor dames).
Gewoon laten gaan die hap. Geduld is een schone zaak![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 10:57 schreef Carentan het volgende:
Maar wat denken jullie dan dat haar bedoeling is als je dit zo allemaal leest ????
Wel of niet geintreseerd ????
Als ik het zo hoor, met dat het te gecompliceert is om met je te zoenen, dan wil ze je gewoon niet. Misschien durft ze het gewoon niet te zeggen, maar het feit dat ze het niet wil en zich niet prettig voelt als jij haar in haar nek kust zegt toch wel dat ze je ergens niet wil, anders had ze je wel gezoend.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:38 schreef Carentan het volgende:
Zou je denken dat ze zich nietprettig voelt erbij, ik weet het echt niet wat ze er mee probeert te zeggen..
we hebben het al vaker over zoenen gehad en merkte daaraan dat ze het wel zou willen leek me zo..
Ze zei ik wordt verlegen van je, en weet me geen houding te geven als ik haar zo zoende in haar nek, dacht zelf dat ze bedoelde dat ze het wel fijn vond, weet het echt niet meer....haha
Nog zo'n slecht plan.quote:Op zondag 24 september 2006 23:39 schreef Kanogor het volgende:
Maarre, vraag haar gewoon een keer of je haar een afscheidszoen mag geven. Als ze ja zegt gewoon vragen 'op de mond of op de wang?'.
TS weet ook niet wat hij moet doen....dat is denk ook het probleem.....quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:17 schreef mgerben het volgende:
[..]
Nog zo'n slecht plan.
Die meid weet zelf niet wat ze wil.
Het allerlaatste wat je moet doen is het aan haar vragen.
Als ze iets echt niet prettig vindt moet je dat niet doen. Zo kan het zijn dat ze zich op straat een beetje opgelaten voelt.
Maar als je 's avonds samen thuis zit kun je, na een halve fles wijn, best eens vragen of ze niet 'zo' gezoend wil worden (met voorbeeld). Nee, en zo dan? En zo? Of zo? En die eerste, zo dus, was dat beter of slechter dan 'zo'?
Ts is een groot watje, voel die onzekerheid van die vrouw toch aan, man! Ze kijkt naar jou voor een beetje doortastenheid! En wat doe jij? Jij gaat met haar praten over wat ze wil!
FoutfoutfoutfoutFOUT.
WEL geïnteresseerd; Als ze smst dat ze verlegen wordt en zich geen houding weet te geven is dat helemaal niet per sé negatief. Iemand die verliefd is heeft dat precies zo. Wat wel een beetje vreemd is dat ze dat smst... Je kan daar iets zelfverzekerds over terugsms-en, als 'Joh, probeer gewoon een houding, zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 25 september 2006 10:57 schreef Carentan het volgende:
Maar wat denken jullie dan dat haar bedoeling is als je dit zo allemaal leest ????
Wel of niet geintreseerd ????
Ik zou zweren dat jij ook een kut had.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:53 schreef Carentan het volgende:
Update...
Een relatie zal er wel niet inzitten waarschijnlijk alleen een leuke vriendschap, en wie weet af en toe een leuke spannende avond.
ik zei gisteren tegen haar op msn toen ze het weer had over zoenen,dat de eerstvolgende keer als ze hier was, ik haar gewoon vol op de mond zou pakken.
En toen zei ze tot mijn verbazing,we zullen zien
ik was haar voorheen al een beetje aan het plagen op dat gebied, dus ze wil wel, anders zegt ze niet, we zullen zien.
kwam omdat ik haar een beetje aan het plagen was, ik zei je hebt zoenen,en je hebt zoenen.
Ze zegt zal met jou wel hetzelvde aanvoelen als met andere, dus was haar een beetje op die manier aan het plagen.
Ik zei laat me dat daarna maar weten of het met mij hetzelvde was,als met een andere.
Toen zei ze er zal wel niet zoveel verschil zijn, t klinkt wel zo alsof ze toch wilt zoenen...
Klinkt heel raar maar als je niet lukt wat je wilt wordt het soms des te intresanter,misschien komt het daar wel door.
Dus tja we zullen wel zien de volgende keer als ze hier is,ze is gewoon verlegen en op msn is het toch altijd ietsje anders.
ik heb al een keer geprobeerd om haar te zoenen,maar toen zei ze dat wordt te gecompliceerd bla bla bla...
maar nu is het een stuk relaxter denk ik, maar ben wel bang voor weer een afwijzing, ook al zei ze op msn,we zullen wel zien toen ik zei de volgende keer pak ik je gewoon op je mond...ach ja wat heb ik te verliezen
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:33 schreef henkzijlstra het volgende:
en is er nog iets gebeurd?
get a life wannabee modquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:07 schreef Godshand het volgende:
slotje?
Hier krijg je toch een slappe lul van..quote:[quote] Hebben wel lekker tegen elkaar aangezeten mijn hand onder haar truitje en heb haar heel lief haar rug gekriebeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |