abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41897865
Hallo Allemaal, dit is mijn verhaal...

Ik ken al een half jaar een meisje via msn,ken haar alleen van chatten foto's en sms-en, het is een collegaatje van een vriendin van mij...
We vinden elkaar leuk,maar het probleem is ik ben 34,en zei is pas 24,niet dat dat iets voor mij uit maakt maar zei had altijd al op de chat gezegd dat ik te oud voor haar was
Had haar al een paar keer mee uitgevraagd,maar ze wilde me eerst zo een keertje tegen komen in een cafe of zoiets.
Na een half jaar gechat te hebben stuurde ze 2 weken geleden een smsje en vroeg of ik naar de stad wilde komen want ze ging op stap met een vriendin van mij,en ze vroeg of ik ook wilde komen zodat we elkaar eens konden zien in real live.
Was een hele leuke avond,de dag erna zijn we dan eindelijk eens alleen opstap geweest naar de bioscoop,wederom een hele leuke avond,daarna nog een wijntje gedrinken bij mij thuis maar verder niets gebeurd ook niet gezoend...
Dus ik dacht dat het gewoon bij vriendschap zou blijven
Afgelopen week nog een beetje gesmst,en gisterenavond smste ze en vroeg ze of ik nog wakker wilde een wijntje komen drinken,hele avond liggen kletsen verder,zaten gezellig naast elkaar mijn hand af en toe op haar benen..
Dus t was heel erg gezellig allemaal, komende week komt ze weer een avond ze vroeg of ik zin had om voor haar te koken
Toen ze gisteren avond naar huis ging en ik haar min of meer probeerde te zoenen,zei ze dat doen we de volgende keer wel,en dat dat het alleen maar gecompliceerder maakte...en dat begrijp ik nu niet!!!
Ik weet dat het een heel lief zacht rustig meisje is die niet zomaar met jan en alleman omgaat als je begtijpt wat ik bedoel....
Maar ik krijg er geen hoogte van,de ene keer ben ik te oud voor haar,en daarna vraagt ze of ik een keertje voor haar wil koken en daarna samen een dvdtje met haar wil kijken,en gisteren zat ze heel dicht tegen me aan mijn hand op haar schoot enz enz
Ik ben denk ik een beetje verblind op het moment,en weet niet of zei alleen maar vriendschap wilt,of me beter wilt leren kennen en mss meer.
wat denken jullie als je dit leest.
Normaal weet ik het wel aan te pakken maar vind haar op de een of andere manier heel speciaal en wil niks forceren,maar om het haar direct te vragen vindt ik ook weer zoiets,hoe moet ik dit nu aanpakken,en wat wilt ze nu eigenlijk van mij?????
  zondag 17 september 2006 @ 19:35:05 #2
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_41897903
Ik zou het gewoon vragen. Aan haar, en niet aan ons!
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
pi_41898247
Vraag het haar, daar heb je meer aan dan het ons te vragen.
pi_41898428
Vraag het haar, daar heb je meer aan dan het ons te vragen.
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
  zondag 17 september 2006 @ 19:51:47 #5
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_41898436
Je bent 10 jaar te oud denk ik.
pi_41898951
Rustig afwachten en niet jezelf opvreten. Vooral bij haar gaan peilen wat zij wil en niet bij ons, zoals degene voor mij al zeiden. Good luck .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_41910864
FUCK man NIET gaan vragen!!! dat is de doodsteek.... zoals de eerste 3 als advies geven.

Gewoon laten komen en genieten van het moment, ze vind je echt wel een leuke vent, ze wil je alleen (veel) beter leren kennen, nog een paar leuke dates en je palmt haar helemaal in. Maar ow ow ga geen bevestiging vragen. Dus GEEN hoogte kunnen krijgen van haar, dan gaat het lukken!
  maandag 18 september 2006 @ 03:25:28 #8
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_41910875
quote:
Op maandag 18 september 2006 03:23 schreef colossus01 het volgende:
FUCK man NIET gaan vragen!!! dat is de doodsteek.... zoals de eerste 3 als advies geven.

Gewoon laten komen en genieten van het moment, ze vind je echt wel een leuke vent, ze wil je alleen (veel) beter leren kennen, nog een paar leuke dates en je palmt haar helemaal in. Maar ow ow ga geen bevestiging vragen. Dus GEEN hoogte kunnen krijgen van haar, dan gaat het lukken!
kom op zeg. hij moet maar als een mak schaap wachten totdat mevrouw met een verklaring komt.
gewoon duidelijk vragen dat er bij jou wat onduidelijkheid is, en wat ze nu wil.
From feudal serf to spender.
pi_41910885
34/2+7=24 dus het kan precies

snap niet dat ze er zo'n probleem van maakt
pi_41910896
Vriend, die vrouw wil dat jij een man bent en dat JIJ de zaken bepaalt. Zeg dr, luister schatje, dit is geen probleem, en pak dr vol op dr lippen. Ze zal als was in je armen smelten.
Allah u akbar
  maandag 18 september 2006 @ 11:02:25 #11
146230 Liewec
70's movies rule
pi_41914472
Je vraagt je precies het verkeerde af. Je moet niet per sé willen weten wat zij wil, want dat kom je toch nooit echt te weten (je kan niet gedachtenlezen) en bovendien moet je van jezelf uitgaan, en niet van wat iemand misschien van je verwacht.

En inderdaad NIET vragen, dat werkt averechts. Een vrouw vindt het doorgaans inderdaad aantrekkelijk als de man bepaalt (of probeert te bepalen ) wat er gebeurt.

Volgens mij zijn er, uitgaande van jezelf maar een paar opties..

1) Jij weet wat je wilt: Een relatie met haar. Regel dat door je zo te gedragen
2) Jij wil een relatie, maar zij niet. Kan jij een gewone vriendschap met haar hebben? Mooi. Kan je dat niet (en wees hier eerlijk in naar jezelf)? Doe dan wat jou goed lijkt, normaal gesproken betekent dat: Contact verbreken.

Punt blijft: Neem het heft in handen in je eigen leven, en wacht niet op input van haar.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_41916377
Idd ik zal er niet naar vragen, zoiets moet vanzelf gaan...
Alleen toen ik haar zaterdag avond probeerde te zoenen zei ze dat doen we de volgende keer wel, anders wordt het te gecompliceerd en ik begrijp niet wat ze daarmee bedoelt...
Ze zei altijd dat ze me te oud vond maar zat wel dicht tegen me aan zaterdag bij mij thuis, mijn arm op haar benen, ze belt me op en vraagt of ze nog een wijntje mag komen drinken, en ze vroeg of ik deze week eens voor haar wilde koken....
Dus van de ene kant zegt ze eigenlijk nee ze vindt me te oud, en van de andere kant zoekt ze wel steeds toenadering,ik bedoel midden in de nacht een wijntje komen drinken,of vragen of ik eens voor haar wil koken lijkt in mijn ogen dan dat ze mss toch iets meer wilt, maar dat ze het zelf nog niet weet
pi_41916405
Wat ze wil:

- Geld
- Cabriolet
- Parfum
- Eten
- Keeshondje
JOHNNY HEITINGA
pi_41916427
Afwachten?
Gewoon weer volgende afspraakje afspreken en weer lekker jezelf zijn . Dus zoals de rest zegt: niets vragen en gewoon lekker doorgaan zoals je bezig was.
pi_41917660
Jip. er zit niks anders op dan gewoon leuke dingen doen en afwachten...
is er nog iemand met goeie tips???
pi_41918198
Ik ken jullie situatie niet precies, maar vergelijk het een beetje met de situatie waarin ik heb gezeten, misschien helpt dat .
Mijn en ik vriend schelen 9 jaar. Ik kende hem ook van internet en vond hem heel erg leuk. Ik wist wel dat hij een stuk ouder was en dat hield mij in begin tegen.

Juist omdat we steeds meer praatten en leuke dingen deden samen begon dat gevoel om te slaan. Ik maakte mij vooral zorgen over de meest onzinnige dingen. Misschien wil hij al kinderen, hoe zullen mijn ouders reageren etc..

Nu blijkt juist dat het gevoel totale onzin is geweest. maar push haar alsjeblieft niet!! Heeft hij ook niet gedaan en daarom voelde ik mij zo fijn bij hem.Ga leuke dingen doen samen, gevoel groeit vanzelf.. en zo niet..ben ik ook heel simpel in, dan heeft het niet zo moeten zijn, maar absoluut niet pushen!!

Wij wonen inmiddels samen en hebben het fantastisch samen
succes!!!
We willen wel veranderen, maar niet veranderd worden...
pi_41918424
De TT is dus fout. Die zou moeten zijn: "Wist ik maar wat ik wilde". Dat is de bron. Liewec legt het goed uit.
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
  maandag 18 september 2006 @ 16:03:26 #18
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_41922779
quote:
Op maandag 18 september 2006 03:27 schreef kamikaze het volgende:
34/2+7=24 dus het kan precies

snap niet dat ze er zo'n probleem van maakt
Hahaha dat wilde ik ook net posten
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_41922862
Wat liewec zegt dus.
pi_41925650
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:40 schreef jantco het volgende:
De TT is dus fout. Die zou moeten zijn: "Wist ik maar wat ik wilde". Dat is de bron. Liewec legt het goed uit.
Ja zo is het dus ja. Het gaat er niet om wat zij wil. Het gaat erom wat jij wil, altijd uitgaan wat voor jouzelf goed is.
pi_41927055
Misschien wil ze wel eens proberen hoe het is met een oudere vent, maar geen relatie?

of wat Moosiedoos zegt natuurlijk zou ik voor gaan
And the druids turn to stone...
pi_41928340
UPDATE:

We hadden vanmorgen nog liggen chatten toen ze op het werk was, en we hadden het over masseren enzo, maar wel op een nette manier dat wilde ze wel eens ervaren zei ze...
En eind van de week komt ze bij me eten...
Zal ik het allemaal van haar kant uit laten komen, en het gewoon rustig aan doen, of wederom proberen haar te zoenen en de kans lopen dat ik het daardoor verknal
Moeilijke situatie dit omdat ze telkens de verkeerde signalen afgeeft, de ene keer ben ik te oud, en de andere keer zit ze heel dicht op me,wil ze dat ik haar nek masseer, en als ik dan probeer te zoenen dan zegt ze mss de volgende keer wordt anders te gecompliceerd...
denk dat ze gewoon tijd nodig heeft en we gewoon leuke dingen moeten gaan doen samen, en dan zie ik de rest vanzelf...
maar dan heb ik weer zoiets dat ze mss gaat denken dat ik niet geintreseerd ben omdat ik geen actie onderneem.....tis me wat he

groeten
pi_41939341
ehh, niet proberen te zoenen, als moment daar is komt dat wel goed. Gewoon geduld hebben, misschien is ze net zo onzeker als jij en probeerd ze voor zichzelf uit te zoeken wat ze wil, terwijl ze wel graag in je gezelschap is.
pi_41939424
Ik zal het je eens haarfijn uit gaan leggen!

Ze is niet dolverliefd op je da's duidelijk. Was ze dat wel dan hadden jullie gezoend en waarschijnlijk eerder afgesproken, ook de leeftijd speelt in ECHTE liefde cq verliefdheid geen rol.
pi_41940045
[quote]Op maandag 18 september 2006 19:38 schreef Carentan het volgende:
UPDATE:

We hadden vanmorgen nog liggen chatten toen ze op het werk was, en we hadden het over masseren enzo, maar wel op een nette manier dat wilde ze wel eens ervaren zei ze...
En eind van de week komt ze bij me eten...
Zal ik het allemaal van haar kant uit laten komen, en het gewoon rustig aan doen, of wederom proberen haar te zoenen en de kans lopen dat ik het daardoor verknal
Moeilijke situatie dit omdat ze telkens de verkeerde signalen afgeeft, de ene keer ben ik te oud, en de andere keer zit ze heel dicht op me,wil ze dat ik haar nek masseer, en als ik dan probeer te zoenen dan zegt ze mss de volgende keer wordt anders te gecompliceerd...
denk dat ze gewoon tijd nodig heeft en we gewoon leuke dingen moeten gaan doen samen, en dan zie ik de rest vanzelf...
maar dan heb ik weer zoiets dat ze mss gaat denken dat ik niet geintreseerd ben omdat ik geen actie onderneem.....tis me wat he

groeten
----------------------

Helemaal top als je dat doet, ik weet zeker dat je binnen 1 of 2 dates met haar zoent en misschien wel verder en het mooie is het komt allemaal van haar af.
Zij wil de regie (dat heeft ze al aangegeven vorige keer toen ze je niet wilde zoenen). Gaat helemaal goed komen....dus geen BEVESTIGINGS fouten gaan maken = namelijk killing voor haar (geen vragen zoals ben je verliefd op me dus).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')