Hallo Allemaal, dit is mijn verhaal...
Ik ken al een half jaar een meisje via msn,ken haar alleen van chatten foto's en sms-en, het is een collegaatje van een vriendin van mij...
We vinden elkaar leuk,maar het probleem is ik ben 34,en zei is pas 24,niet dat dat iets voor mij uit maakt maar zei had altijd al op de chat gezegd dat ik te oud voor haar was
![]()
Had haar al een paar keer mee uitgevraagd,maar ze wilde me eerst zo een keertje tegen komen in een cafe of zoiets.
Na een half jaar gechat te hebben stuurde ze 2 weken geleden een smsje en vroeg of ik naar de stad wilde komen want ze ging op stap met een vriendin van mij,en ze vroeg of ik ook wilde komen zodat we elkaar eens konden zien in real live.
Was een hele leuke avond,de dag erna zijn we dan eindelijk eens alleen opstap geweest naar de bioscoop,wederom een hele leuke avond,daarna nog een wijntje gedrinken bij mij thuis maar verder niets gebeurd ook niet gezoend...
Dus ik dacht dat het gewoon bij vriendschap zou blijven
![]()
Afgelopen week nog een beetje gesmst,en gisterenavond smste ze en vroeg ze of ik nog wakker wilde een wijntje komen drinken,hele avond liggen kletsen verder,zaten gezellig naast elkaar mijn hand af en toe op haar benen..
Dus t was heel erg gezellig allemaal, komende week komt ze weer een avond ze vroeg of ik zin had om voor haar te koken
![]()
Toen ze gisteren avond naar huis ging en ik haar min of meer probeerde te zoenen,zei ze dat doen we de volgende keer wel,en dat dat het alleen maar gecompliceerder maakte...en dat begrijp ik nu niet!!!
Ik weet dat het een heel lief zacht rustig meisje is die niet zomaar met jan en alleman omgaat als je begtijpt wat ik bedoel....
Maar ik krijg er geen hoogte van,de ene keer ben ik te oud voor haar,en daarna vraagt ze of ik een keertje voor haar wil koken en daarna samen een dvdtje met haar wil kijken,en gisteren zat ze heel dicht tegen me aan mijn hand op haar schoot enz enz
Ik ben denk ik een beetje verblind op het moment,en weet niet of zei alleen maar vriendschap wilt,of me beter wilt leren kennen en mss meer.
wat denken jullie als je dit leest.
Normaal weet ik het wel aan te pakken maar vind haar op de een of andere manier heel speciaal en wil niks forceren,maar om het haar direct te vragen vindt ik ook weer zoiets,hoe moet ik dit nu aanpakken,en wat wilt ze nu eigenlijk van mij?????