Kut, dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Remlof topic!
hij heeft het te druk met te liggen chattenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:40 schreef remlof het volgende:
ik wil je vriendelijk vragen een andere avatar te nemen.
quote:
je hebt nu continue contact gehad, behalve toen ze op vakantie was... Wat ik wel denk, dat je via de chat veel meer durft te zeggen dan in het echte leven. ook kun je je heel anders voordoen over de chat. stel je voor dat die foto's helemaal niet van haar waren? Persoonlijk heb ik het nie zo op blind daten. alhoewel ik wel moet zeggen, ik chat nu ook een aantal jaar met een meisje, klikt heel goed, maar verder niets. we kunnen alles bespreken met mekaar, maar verder niets. Hoor haar wel steeds derover om een keer af te spreken. gewoon om te kijken hoe het in het echt klikt. voor de rest niets, want zij heeft een vriend, en toen ze het erover had, had ik nog een vriendin...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:47 schreef Carentan het volgende:
Ik moet de afgelopen dagen wel vaak aan haar denken is dat normaal dan.
Ik weet ook wel dat we elkaar nog nooit hebben gezien,maar zou zoiets kunnen dat je na aanleiding van wat foto's en erge leuke gesprekken,na een ontmoeting verliefd kunt worden???
Ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:47 schreef Carentan het volgende:
Ik moet de afgelopen dagen wel vaak aan haar denken is dat normaal dan.
Ik weet ook wel dat we elkaar nog nooit hebben gezien,maar zou zoiets kunnen dat je na aanleiding van wat foto's en erge leuke gesprekken,na een ontmoeting verliefd kunt worden???
Hoe lang heb je geen meid gehad als ik vragen mag?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:09 schreef Carentan het volgende:
Misschien is het wel de spanning,maar moet zeggen dat de gesprekken heel mooi en intens waren, en dat we veel dezelfde gedachtes hebben en over bepaalde dingen denken...
het klikte gewoon super![]()
Zal nu gewoon moeten afwachten en kijken hoe het is als we elkaar voor het eerst in de ogen kijken![]()
Hij kent der via een dating site Daar zitten alleen wanhopige mensenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hoe lang heb je geen meid gehad als ik vragen mag?
Loop je niet te hard van stapel?quote:en we een hele leuke tijd tegenmoet gaan![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:27 schreef Carentan het volgende:
en we een hele leuke tijd tegenmoet gaan![]()
Ik niet en zal ook nooit gebeurenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:36 schreef Carentan het volgende:
Zo voelt het wel een beetje, terwijl ik haar nog nooit gezien heb,weet nu niet of het de spanning is of hoe komt het....
Daarom vroeg ik of nog meer mensen dit mee hadden gemaakt...
wat bedoel je daarmee,zittend chatten???quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
Ja het kan.
Maar ik zou wel eerst zittend proberen te chatten, dat scheelt wellicht.
http://forum.fok.nl/topic/914901quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:48 schreef SSJKliko het volgende:
En laatst viel je nog op iemand die veel en veel jonger was?
OMG!quote:
Dat je, in plaats van te gaan liggen. Je het eens zittend probeert.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:54 schreef Carentan het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee,zittend chatten???
Heeft/had ze een lekker kutje?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:23 schreef Oxyligen het volgende:
Zelf een half jaar gechat/gemailed met iemand zonder zelfs maar foto's te zien. Toen foto's gezien en afgesproken, nu zijn we bijna 5 jaar getrouwd..
Niet eens.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben een keer echt verliefd geworden op iemand die ik alleen maar via msn en email kende. Echt vreselijk verliefd, zo erg dat ik er niet van kon slapen. Dat heeft wekenlang geduurd, stuurden elkaar wel 50 smsjes op een dag en dan ook nog eens 50 emailsHet klikte zo waanzinnig goed, het leek wel alsof ik mijn cosmic twin had gevonden. Na een paar weken stond hij ineens voor mijn neus, zo bizar was dat. We hebben 1 dag en 1 nacht samen doorgebracht en daarna heb ik hem nooit meer gezien of gesproken. Mijn ervaring is dat real life en internet echt enorm van elkaar verschillen en dat een "online klik" geen garantie is voor een RL klik.
In het leven heb je geen garantiesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zeg alleen maar dat het geen garantie is, niet dat het onmogelijk is.
Mijn huidige vriend heb ik nota bene hier op Fok! leren kennen en mijn vorige vriend ook via internet, dus het kan wel degelijk, het is alleen geen garantie.
goh hadden we hier toch gelijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:01 schreef Carentan het volgende:
En had echt het gevoel tijdens het chatten en voor onze date,dat dit het wel eens zou kunnen zijn...Verkeerd gedacht dus![]()
![]()
![]()
Inderdaad, ik was/ben ook niet z'n uitgaander, irriteer me overal snel aan met drukte enzo. Ik in gesprek met een meisje op internet in een chatbox waar ik voor het eerst kwam. Ze is nu al 4 jaar m'n vriendinnetjequote:Op maandag 9 oktober 2006 18:45 schreef Godshand het volgende:
man natuurlijk kan het...
er zijn zoveel mensen die een relatie hebben via Internet..
het is ideaal voor mensen die niet graag uitgaan of weinig andere ontmoetingsplekken hebben..
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:01 schreef Carentan het volgende:
Jip, de ontmoeting heeft plaats gevonden moest eerst even goed om me heen kijken of ik haar zag op de afgesproken plek![]()
Heb daar uiteindelijk 5 minuten staan wachten komt er in de verte, ik dacht eerst dat het een pony
Nee geintje natuurlijk:
Ik moet zeggen het was een hele geslaagde date,erg gezellig geweest,ergens relaxt iets gaan drinken,en daarna nog even wezen stappen,uiteindelijk toen we afscheid namen hebben we nog wel even heerlijk gezoend![]()
De volgende dag nog bij haar op bezoek geweest,moet zeggen vind haar wel leuk qua persoon,maar dat gevoel wat ik had tijdens het chatten,en de nieuwsgierigheid,dat heb ik nu niet meer...Tja dus waarschijnlijk wel een klik,maar geen chemie,of andere gevoelens![]()
En had echt het gevoel tijdens het chatten en voor onze date,dat dit het wel eens zou kunnen zijn...Verkeerd gedacht dus![]()
![]()
![]()
Ach ja weer een ervaring rijker
Groeten,
Carentan![]()
ja precies.. ik had het ook ... een leuke vrienden groep.. maar we kwamen maar in 1 kroeg.. en om nou in m'n eentje ergens naar toe te gaan....quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:45 schreef Godshand het volgende:
man natuurlijk kan het...
er zijn zoveel mensen die een relatie hebben via Internet..
het is ideaal voor mensen die niet graag uitgaan of weinig andere ontmoetingsplekken hebben..
... En je maakt dat soort verkeerde inschattingen niet als je iemand in levende lijve tegenkomt? Ok, je ziet iemand, dus je kunt bepaalde dingen inderdaad wél beter inschatten, maar andere dingen kun je via chat/internet weer beter inschatten. Op internet word je ten minste niet direct afgeleid door fysieke kwaliteiten van de persoon in kwestiequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjah das het nadeel van het daten via het internet Dat soort dingen zie je dan niet En waarom heb je met die manke pony met een oog ge
![]()
![]()
Op internet kun je juist iemand niet (goed) inschatten. Ok, je kunt op een forum als Fok! wel redelijk inschatten of iemand mentaal gestoord is of niet, maar that's it.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:58 schreef Liewec het volgende:
[..]
... En je maakt dat soort verkeerde inschattingen niet als je iemand in levende lijve tegenkomt? Ok, je ziet iemand, dus je kunt bepaalde dingen inderdaad wél beter inschatten, maar andere dingen kun je via chat/internet weer beter inschatten. Op internet word je ten minste niet direct afgeleid door fysieke kwaliteiten van de persoon in kwestie
wat lul je nu dom, je vraagt toch om een foto?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Op internet kun je juist iemand niet (goed) inschatten. Ok, je kunt op een forum als Fok! wel redelijk inschatten of iemand mentaal gestoord is of niet, maar that's it.Je ziet hem/haar niet, geen lichaamstaal, intonatie, etc.
Een klik op internet zegt niet zoveel, een klik in het dagelijks leven des te meer.
Neemt niet weg dat een tijdje wat vaker met iemand over internet contact hebben, ook spannend en/of leuk kan zijn, en dan helemaal als je elkaar na een tijdje ontmoet. Vind ik dan.
haha dus eigenlijk kan je chatten vergelijken met een date na een dronken avond ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
wat lul je nu dom, je vraagt toch om een foto?
en anders zet je de cam aan....
dan kan het alsnog tegenvallen, klopt maar dan heb je al een beetje idee...
tsja dat heb je in de kroeg ook, ik ben ook wel eens bij daglicht geschrokken van een date
niet helemaal, hangt eraf of je tijdens het chatten aan het tanken bentquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:39 schreef Mickje het volgende:
[..]
haha dus eigenlijk kan je chatten vergelijken met een date na een dronken avond ?
Als je uberhaupt iets wil afspreken via internet, zou ik dat meisje zoiezo eerst per webcam een aantal keer zien. Foto's kun je overal verkrijgen. Tja en webcam kan je dan je zusje voor laten zitten ofzoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
niet helemaal, hangt eraf of je tijdens het chatten aan het tanken bent
we gaan offtopic dus ik heb maar een nieuw topic erover geopendquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:01 schreef Mickje het volgende:
[..]
Als je uberhaupt iets wil afspreken via internet, zou ik dat meisje zoiezo eerst per webcam een aantal keer zien. Foto's kun je overal verkrijgen. Tja en webcam kan je dan je zusje voor laten zitten ofzoMaar tja ik heb iets tegen internetrelaties. wat betreft voor mezelf dan. Tegenwoordig is het een hype aan het worden. Veel stelletjes waaraan je vraagt waar kennen jullie elkaar van. ja van internet krijg je dan als antwoord.
Alleen om dat al te zeggen voor mezelf zou ik al raar vinden. zou het raar vinden om te zeggen. zou me ervoor schamen, net of je dan geen sociaal leven hebt waar je mensen in real life tegen komt...
Ben je ook nog tegen sex voor het huwelijk?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:01 schreef Mickje het volgende:
[..]
Alleen om dat al te zeggen voor mezelf zou ik al raar vinden. zou het raar vinden om te zeggen. zou me ervoor schamen, net of je dan geen sociaal leven hebt waar je mensen in real life tegen komt...
dan had ik al getrouwd moeten zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:04 schreef Liewec het volgende:
[..]
Ben je ook nog tegen sex voor het huwelijk?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
wat lul je nu dom, je vraagt toch om een foto?
en anders zet je de cam aan....
dan kan het alsnog tegenvallen, klopt maar dan heb je al een beetje idee...
tsja dat heb je in de kroeg ook, ik ben ook wel eens bij daglicht geschrokken van een date
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |