abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43573180
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:08 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Ik vind hem wel leuk. Heeft het eigenlijk veel tijd gekost om dit profiel te ontwikkelen? Of is dit direct zo neergezet?
Het kwam er redelijk in 1 keer uit... en leidt er veelal wel toe dat er mensen reageren die enigszins in mijn straatje liggen, wat toch uiteindelijk wel de bedoeling is.

Denk dat het belangrijk is dat je het hele dating gebeuren niet als superbelangrijk ziet... dat houdt het luchtig en daarmee toegankelijk! Het is toch helemaal niet erg om niet de klik met iemand te hebben maar verder wel een gezellige avond!
pi_43574256
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:36 schreef het-is-mij het volgende:

[..]
Iig komt het er op neer, wanneer iemand je aanspreekt, ff gezellig kletsen en dan daten dan weet je het snelst of iemand je aanspreekt.
Een profiel is zo globaal, algemeen.
Dat is ook mijn ervaring.

Mijn persoonlijk leukste ervaringen waren trouwens met meiden die helemaal niet de moeite hadden genomen hun profiel in te vullen (enkel geslacht en leeftijd) en gewoon recht op hun doel afgingen. Foto's werden uitgewisseld via msn en na een paar leuke gesprekken kwam de date. Stuk voor stuk mooie en interessante meiden die geen zin hadden eerst hele bergen reacties te moeten doorlezen en beantwoorden.

Een profiel zegt lang niet alles en schetst vaak alleen maar een verkeerd beeld.
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_43574800
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:08 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Ik vind hem wel leuk. Heeft het eigenlijk veel tijd gekost om dit profiel te ontwikkelen? Of is dit direct zo neergezet?
nm
  woensdag 15 november 2006 @ 14:27:24 #254
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43576814
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:22 schreef Krusty_the_clone het volgende:
nm
Wat wilde je zeggen?
pi_43578026
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:27 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Wat wilde je zeggen?
Dat het neerkomt op eerlijk zijn in wat je wil, waarom niet? Het is internet. Je kan op het lompe af eerlijk zijn, en dat werkt nog ook.
  woensdag 15 november 2006 @ 21:21:22 #256
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_43589640
Tja, internetdating...
Bestaan er uberhaupt sites die gratis zijn en goed werken.
Het hoeft natuurlijk maar 1 keer goed te lukken!

Eergister me aangemeld op lexa, en nu binnen 2 dagen genoeg leuke meiden die reageren om me erg gevleid te voelen. Alleen 20euro per maand betalen om gewoon een berichtje terug te sturen vind ik wat veel.
Natuurlijk valt het mee als je voor dat bedrag een leuke meid "ontmoet" maar in het kader van eerst zien dan pas geloven ben ik daar niet zo'n voorstander van.
Wat zijn jullie ervaringen met de bovenstaande site? Is het misschien toch wel geld waard?
pi_43591492
Ok dan, mijn ervaring zal ik proberen kort samen te vatten. Ik 2001 leerde ik via een chatsite een gast van 22 kennen. Na aantal maanden gingen we enkele keren in de week bellen en de gevoelens werden wat meer. Omdat ik nog maar 16 was, en geen enkele ervaring met jongens what so ever, vond ik het allemaal wat eng. Was heel verlegen en nog. Maar hij vond me erg leuk. Het klikte gewoon. Hebben van half oktober 2001 tot begin feb. 2002 zeer regelmatig gebeld. Begin februari elkaar ontmoet maar is niets geworden. Ik was in die tijd heel onzeker over mijn uiterlijk en durfde amper een foto te sturen. Dus mekaar ontmoet, ik verliefd maar bij hem was toen die klik er niet. Erg vervelend allemaal maaaaar, ik had geen spijt van het gebeuren. Je leerd ervan.

Vorig jaar weer een gozer leren kennen en in 5 weken echt heeeeel veeeeel gebeld. Bijna dagelijks zaten we uren aan de telefoon. Hij zei echt gevoelens voor me te hebben en ik voelde ook wel wat, maar was niet verliefd. Was nu wat ouder (20) en dus iets wijzer en niet meer zo naief. Na 5 weken was ook zijn gevoel "ineens" over. Daar baalde ik wel veel van want de aandacht is best leuk, ondanks dat je elkaar niet ziet.

Conclusie: via internet mensen leren kennen kan een leuke contacten opleveren maar ik maak het meer mee dat ik contact met types heb waar ik verder geen interesse in heb en meer irritant zijn dan leuk. Ik sta nu aangemeld op Knuz, dat is geheel gratis profielen zijn en je kan gewoon berichtjes sturen. Ik heb nog niks leuks echt ontdekt en trouwens, ik heb amper tijd te reageren op de best veel reacties. Jammer.
pi_43595376
Het blijft opzich lastig om je profiel origineel te maken. Ik heb normaal gesproken totaal geen moeite om iets op een creatieve manier te zeggen of om een grappige opmerking te maken.

Maar het wordt wat anders als ik iets neerzet (bij mijn profiel, maar ook in het algemeen) wat op dat moment in me opkomt (en ik ook in het echt bijvoorbeeld zou zeggen) en leuk lijkt, later als ik het terug lees ontzettend flauw of stom is.

Zo heb ik eens geschreven: ik zelf in een notendop (niet letterlijk, want dat zou wel een beetje een raar gezicht zijn) en daarna dan wat over mezelf. Iets in die trand iig. Toen ik het later teruglas dacht ik echt goh wat flauw is dat zeg .
Net zoals wel meer dingen, waar ik nu even niet op kan komen.

Het is niet zo dat ik persé iets grappigs wil zeggen, maar dat op dat moment iets gewoon in me opkomt.
Wat dat betrefd is de realiteit toch weer heel wat makkelijker , want daar is de juiste timing en het juiste (stalen) gezicht erbij het belangrijkste.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  donderdag 16 november 2006 @ 09:02:30 #259
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_43599031
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:48 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Haha, tja..
vraag ik me inderdaad af waarom je niet zelf een profiel zoekt dat aan je eisen voldoet en daarop reageert. Lijkt me toch een stuk effectiever dan afwachten tot die ene leuke man op jou reageert (en ondertussen 100+ zouteloze reacties te moeten doorlezen).

Vrouwen met eigen initiatief:
ja idd dat vraag ik me ook af
pi_43599329
quote:
Op woensdag 15 november 2006 22:00 schreef vencodark het volgende:
<verhaal>
Volgens mij wacht je gewoon veel te lang. Als je naar een kroeg gaat, ga je toch ook niet eerst wekenlang elke week in de kroeg naar elkaar staan kijken voor je op elkaar afstapt? De gouden regel is en blijft nog altijd: wacht niet te lang.

Je chat een paar keer, belt een keertje en spreekt dan af. Als je eerst 2 maanden chat, dan is de kans groot dat het op niets uitloopt want dat betekent ergens dat het niet genoeg klikt. Als ik het met iemand erg goed op de chat kan vinden, dan *wil* ik die persoon in het echt zien. Als die wil er niet is, dan kan de klik nooit echt goed zijn.

Zeker als je wat meer in het datingwereldje zit of al een paar keer eerder een date hebt gedaan, dan ga je echt niet meer wekenlang lopen chatten. Chatvriend(inn)en heb ik al genoeg.

Maar goed, jij was verlegen, dus dat kan wel een obstakel vormen als de ander ook niet durft.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_43606199
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:02 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

ja idd dat vraag ik me ook af
Angst om zelf een virtueel blauwtje te lopen misschien?
Lekker reacties afwachten en zelf mannen kunnen afwijzen is natuurlijk veel veiliger.

Hup, op mannenjacht jij!
pi_43610791
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:14 schreef cyber_rebel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe PaiQ werkt? Ik zie dat je berichten naar die matches kan sturen, wat ik wat lastig vind omdat je geen profiel hebt en dus niks over ze weet. Is er ook een mogelijkheid om direct te chatten als je allebei online bent?
als je meer wilt weten kan je mij PMen hoor... maar lees de veelgestelde vragen ook daar eens (in de blauwe balk links, is de link er naar toe)

bijna deel 2
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_43615653
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:21 schreef paparia het volgende:
Tja, internetdating...

Eergister me aangemeld op lexa, en nu binnen 2 dagen genoeg leuke meiden die reageren om me erg gevleid te voelen. Alleen 20euro per maand betalen om gewoon een berichtje terug te sturen vind ik wat veel.
Natuurlijk valt het mee als je voor dat bedrag een leuke meid "ontmoet" maar in het kader van eerst zien dan pas geloven ben ik daar niet zo'n voorstander van.
Wat zijn jullie ervaringen met de bovenstaande site? Is het misschien toch wel geld waard?
www.knuz.nl is gratis en staan ongeveer dezelfde mensen op..
  donderdag 16 november 2006 @ 18:21:34 #264
26118 paparia
pi_43615993
Aangemeld voor knuz, even kijken of dat beter werkt.
Of heeft iemand zo'n paiq invite over?
Schijnt ook wel leuk te zijn en als de wiki dood is lukt dat niet zo goed.
pi_43616596
Heeft iemand nog een invite over? Mail ajb naar hemaworsten4life@hotmail.com
  donderdag 16 november 2006 @ 19:04:33 #266
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43617387
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:21 schreef paparia het volgende:
Aangemeld voor knuz, even kijken of dat beter werkt.
Of heeft iemand zo'n paiq invite over?
Schijnt ook wel leuk te zijn en als de wiki dood is lukt dat niet zo goed.
K heb nog wel invites: mail me ff op renegade@breakdancers.nl

@SSJKliko: ik heb je een mail gestuurd
Internetjosti!
pi_43617425
Dat Paiq is leuk. Heb me gisteren aangemeld. Eerst al die vragen afgewerkt (alle 135), beetje foto's klikken en toen gaan speeddaten. Leuke dame aan de haak geslagen en daar een hele tijd mee zitten chatten. In één avond al veel meer lol gehad dan de afgelopen drie maanden op RP.

En, nee, ik ga geen invites aan de concurrentie geven. Ben niet gek.
  donderdag 16 november 2006 @ 19:11:58 #268
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43617613
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:05 schreef Shakermaker het volgende:
Dat Paiq is leuk. Heb me gisteren aangemeld. Eerst al die vragen afgewerkt (alle 135), beetje foto's klikken en toen gaan speeddaten. Leuke dame aan de haak geslagen en daar een hele tijd mee zitten chatten. In één avond al veel meer lol gehad dan de afgelopen drie maanden op RP.

PaiQ is wel een coole site, maar heb er tot nu toe nog geen resultaat mee geboekt

Kan ook aan mij liggen Ik rouleer ze nu wat sneller door die matches, ben je een paar dagen niet online? Opflikkeren (niet geinteresseerd dus, voor de lol ingeschreven). Ben je jonger dan 20 of ouder dan 25? Opbokken

Ik wou dat ik eens iemand tegenkwam die serieus geinteresseerd was
Internetjosti!
  donderdag 16 november 2006 @ 19:28:21 #269
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_43618230
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:10 schreef Coolcat het volgende:

[..]

www.knuz.nl is gratis en staan ongeveer dezelfde mensen op..
heb me net ingeschreven, leuke dames staan er op, maar ik kan niet reageren, geen berichtje sturen....

En zo had ik ook ineens een pagina van knuz dat ik moest betalen voor iets, maar die klikte ik per ongeluk weg.... weet daar dus het mijne niet van...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_43618912
Ik kan gewoon berichten sturen, betaal niks...
  donderdag 16 november 2006 @ 19:59:44 #271
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_43619349
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:47 schreef Coolcat het volgende:
Ik kan gewoon berichten sturen, betaal niks...
waar vind ik die knop / functie dan ongeveer, als ik bijv. op een profiel van iemand kijk...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_43619455
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:04 schreef BttD het volgende:

[..]

K heb nog wel invites: mail me ff op renegade@breakdancers.nl

@SSJKliko: ik heb je een mail gestuurd
Dank je!
pi_43619920
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:20 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Volgens mij wacht je gewoon veel te lang. Als je naar een kroeg gaat, ga je toch ook niet eerst wekenlang elke week in de kroeg naar elkaar staan kijken voor je op elkaar afstapt? De gouden regel is en blijft nog altijd: wacht niet te lang.

Je chat een paar keer, belt een keertje en spreekt dan af. Als je eerst 2 maanden chat, dan is de kans groot dat het op niets uitloopt want dat betekent ergens dat het niet genoeg klikt. Als ik het met iemand erg goed op de chat kan vinden, dan *wil* ik die persoon in het echt zien. Als die wil er niet is, dan kan de klik nooit echt goed zijn.

Zeker als je wat meer in het datingwereldje zit of al een paar keer eerder een date hebt gedaan, dan ga je echt niet meer wekenlang lopen chatten. Chatvriend(inn)en heb ik al genoeg.

Maar goed, jij was verlegen, dus dat kan wel een obstakel vormen als de ander ook niet durft.
Je hebt helemaal gelijk. Toen ik met die eerste gast contact kreeg, durfde ik amper met een jongen te praten. Was echt heel verlegen en onzeker over mijn uiterlijk. Was erg bang dat ik met een ontmoeting al dat leuke zou moeten missen dus wilde dat uitstellen zolang ik kon.
Met die 2e gast lag het nog iets anders. Verlegenheid was wel stuk minder maar ik voelde me er niet klaar voor hem te ontmoeten, weet niet waarom. We hadden ook niets gemeen behalve onze humor. Onze levensstijlen verschilde veel en hij kwam uit Amsterdam, ik uit Zeeland. Was allemaal nadelig etc.

Vorig jaar leerde ik via een vriendin een gast kennen, ze had hem mijn mailadres gegeven. We hadden 3 weken regelmatig gechat en toen mekaar ontmoet. Dus dat ging al een stuk sneller. Voordeel was daarmee dat hij 5 km van me vandaan woonde. Ik spreek minder snel af met iemand die ver weg woont. Zit toch geen toekomst in denk ik. Minder snel iig.

Oh en btw, ik ga nooit naar een kroeg, voel ik me niet prettig bij. Weer dat stukje verlegenheid.
  donderdag 16 november 2006 @ 20:41:01 #274
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43620311
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:05 schreef Shakermaker het volgende:
Ik heb zojuist een behaaglijke dame een invite gegeven . Krijg weer 20 credits en de poel met vissen wordt weer groter

Zo slecht nog niet dus
Internetjosti!
pi_43620318
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:44 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

alle reacties die alleen bestaan uit n standaardberichtje worden gewist (ik check eerst profiel, over t algemeen is dat dus ook niks..), ik heb n hekel aan berichten van mannen die meteen vragen om te chatten of af te spreken.

profielen die wat humor bevatten en een beetje nonchalant geschreven zijn, vooral in verhaalvorm vind ik leuker, Vooral niet; tja wat zal ik hier eens zetten...mijn vrienden zeggen dat ik....blablabla...

laat zien dat je jezelf kent, dat je stevig in je schoenen staat, heb humor, een mooie foto van jezelf, en ook de overige interesses ofzo invullen, dus niet maar n half profiel invullen.
Als ik zo vrij mag zijn even de amateur psycholoog annex betweterige irritante wijsneus uit te hangen;

Ik heb dus niets met dit soort 'eisenpakketten'....

Wat ik me dan afvraag is; Ken jij jezelf wel zo goed en sta je zelf wel zo stevig in je schoenen?
Correct me if I'm wrong, maar ik denk dus van niet.

Wat je daadwerkelijk zoekt, is iemand die op hetzelfde niveau zit qua persoonlijke ontwikkeling (nee, niet opleidingsniveau, nog zo'n loos criterium). Wat dus neerkomt op juist niet die zelfverzekerde, extraverte, knappe vent (want die is waarschijnlijk al veel verder). Daar wordt je zelf waarschijnlijk alleen maar onzeker van in een relatie (mocht het ooit zover komen).

Het overgrote deel van de mensen op datingsites is onzeker over zichzelf, maar ze zoeken slechts zelden elkaar op. Altijd maar weer die hopeloze zoektocht naar mensen die zo hoog mogelijk staan op de maatschappelijke ladder, die aan de meest belachelijke eisen moeten voldoen (voorgekauwd door de maatschappij). Je maakt het jezelf verschrikkelijk moeilijk en wordt je daar nu echt gelukkiger van?

Mijn tip: Gooi die vervloekte Viva eens bij het oud papier en vorm nu zelf eens een goed en eerlijk beeld van wie je nu werkelijk bent en wat voor persoon goed bij je past! Dat zoekt toch een stuk makkelijker.
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef scrub_nurse het volgende:

weet je wat eigenlijk zo grappig is? in dit topic en nog meerdere fok!topics zitten mensen die heel graag een leuke relatie willen, die eenzaam zijn, die ook graag iemand vinden om tegen aan te kruipen... en niemand van hen (waaronder ikzelf) vind wat leuks op knuz, RP, paiq, lexa of wat dan ook..we klagen er allemaal over tegen elkaar..vind niemand elkaar dan hier? is er geen date topic? moeten we n date/flirttopic openen? wat vinden jullie ervan?
Dat bedoel ik dus. Kijk eens opzij ipv omhoog.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 november 2006 @ 20:47:10 #276
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43620411
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:41 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Goede reactie! Hier ben ik het volledig mee eens. Mensen zijn alleen maar op zoek naar de perfecte partner. En die is er niet.

Maar goed, ik ga weer enigszins terug naar het zoeken op straat/in de kroeg, want ik denk dat dat toch een stuk sneller gaat. Gisteren een leuke meid ontmoet in een lounge bar. Wie weet wordt het wat. Ze was erg onder de indruk...
Internetjosti!
pi_43620684
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:59 schreef Patch het volgende:

[..]

waar vind ik die knop / functie dan ongeveer, als ik bijv. op een profiel van iemand kijk...
Onderaan ieder profiel staat een rij icoontjes, oa een envelop...
  donderdag 16 november 2006 @ 21:50:44 #278
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_43621848
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:41 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

[..]

Dat bedoel ik dus. Kijk eens opzij ipv omhoog.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je dat al n eisen pakket vindt
ik vind het niet eiserig om te stellen dat ik iemand wil die zichzelf kent, ik zoek niet een 18jarig knulletje die nog volwassen moet worden, is het zo erg om te willen dat iemand sterk in zn schoenen staat ipv bij ieder tegenargument iemand anders gelijk te geven oid? humor is belangrijk voor 90% van de mensen, ik zeg niet dat je mooi moet zijn, maar n mooie foto moet hebben, en dat je t volledige profiel invult..

eisen noem ik: hij moet lang zijn, en donker haar hebben en bruine ogen want daar kan ik dan in verdrinken...een wasbord op zn buik en keiharde billen. Oja en hij moet natuurlijk wel minimaal een iq van 140 hebben en niet roken, af en toe drinken, lief zijn voor honden, katten, kinderen zn moeder en mij .
ik wil dat ie geen exen heeft waar ie nog contact mee heeft, hij mag zelf niet jaloers aangelegd zijn, ik wil dat ie veeeeel geld heeft (dat ik dan kan gaan uitgeven ) enzenzenz...
pi_43622149
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:15 schreef BttD het volgende:
Ik heb me nu maar eens ingeschreven op relatieplanet. Het is wel immens triest dat het moet, maar op de 'gewone' manier lijkt niet echt te werken. Ik krijg helaas weinig reacties van mensen op die site. Ik heb 20 meiden een leuk berichtje gestuurd, maar eentje reageerde met 'sorry, geen interesse', van de rest nooit meer wat gehoord.
Wie vind dat "immens triest", jij of je omgeving?
Dan zijn de dames waarop je hebt gereageerd dus ook "immens triest" volgens jou (of toch volgens je omgeving)? En wie heeft bepaald wat de 'gewone' manier is en wat niet (.....)?
quote:
PaiQ heb ik ook nog rondgelopen, maar ik heb gewoon het idee dat daar mensen TOTAAL niet op zoek zijn, maar gewoon maar wat aanklooien. Ik hoor wel eens mensen zeggen dat ze hun relatie daar vandaan hebben maar ik zou niet weten hoe dat kan. Ik ben nog nooit ook maar EEN serieuze tegengekomen... 'Jah, ik heb me gewoon ingeschreven voor de lol haha', 'ik ben helemaal niet serieus op zoek' etc.
PaiQ is gewoon echt kut, op relatieplanet lopen volgens mij alleen maar kindmaakmachines rond die wanhopig op zoek zijn naar een sperma donor ofzo. Jammer dat er geen enkeling op zoek is naar gewoon een leuke vriend om samen dingen te doen ofzo
En je bent zelf niet wanhopig? De frustratie druipt ervanaf.....
Ook jij zet te hoog in jongen.
quote:
OF ik doe gewoon echt iets grondig fout OF ik ben gewoon een ontzettende kneus voor wie het ECHT niet weggelegd blijkt te zijn . Zit erover te denken deze episode ook maar eens af te sluiten en weer eens een keer te proberen om in de kroeg meiden aan te gaan spreken. Het moet toch ERGENS een keer OOIT lukken...
Niet om vervelend te doen ofzo hoor, maar na het lezen van een aantal van je reacties in R&P heb ik in jouw geval het idee dat je simpelweg nog niet klaar bent voor een relatie.

Je spiegelt je aan anderen en bent niet gelukkig met jezelf, hoe kun je dan in godsnaam gelukkig worden met iemand anders zonder jezelf tekort te doen? Als je nu een relatie zou krijgen zou je jezelf waarschijnlijk compleet wegcijferen om die relatie maar te behouden. Verre van gelijkwaardig dus...

Stop met alles en iedereen de schuld te geven van je situatie. Wordt zelfbewust (en stop met het lezen van de Viva! ), leer je sterke en zwakke punten kennen. Accepteer deze en ga er vervolgens aan werken. Alleen op die manier kun je je situatie veranderen.

Maar boven alles, hou van jezelf!
Voor wie loop je hier nu rond op deze aardkloot? Voor jezelf of om anderen een plezier te doen?
Dit moet je helemaal zelf leren, maar als je dat eenmaal kunt dan komt die relatie vanzelf wel.

Zo, tijd voor een biertje...

...

En nu weer ontopic.
pi_43622442
Jeetje SP, wat een verhaal!! Had het allemaal niet beter kunnen omschrijven...
  donderdag 16 november 2006 @ 22:12:16 #281
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43622548
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:01 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Deze reacties heb ik getypt in een bui waarin het minder goed met me ging

Ik sta nogal bol van de fluctuaties, vraag maar na in R&P SC... Te lang om hier uit de doeken te doen.
Lees ook: http://forum.fok.nl/fok/post_reply/940602

Als ik die reacties NU teruglees denk ik: heb ik dat daar neergezet

Ik ben gewoon een verkapte schizofreen
Ik ben het verder volledig eens met je reactie...

Mja, nu heb ik weer een date te pakken en was ik eigenlijk uberrelaxed...
Internetjosti!
pi_43622651
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:50 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

als je dat al n eisen pakket vindt
ik vind het niet eiserig om te stellen dat ik iemand wil die zichzelf kent, ik zoek niet een 18jarig knulletje die nog volwassen moet worden, is het zo erg om te willen dat iemand sterk in zn schoenen staat ipv bij ieder tegenargument iemand anders gelijk te geven oid? humor is belangrijk voor 90% van de mensen, ik zeg niet dat je mooi moet zijn, maar n mooie foto moet hebben, en dat je t volledige profiel invult..
Een 18jarig knulletje lijkt mij ook niet echt een gelijkwaardig iemand voor jou

Feit blijft dat je zelf op het gebied van relaties nog niet echt volwassen bent (nog geen ervaring toch?) en je dus beter kunt zoeken naar iemand die dat ook nog niet is.

En of iemand humor heeft is belangrijk ja.
Alleen heeft iedereen weer een ander gevoel voor humor en dat kun je simpelweg niet opmaken uit een profiel.

EDIT: Wat ik dus probeer te zeggen is dat ik het allemaal oppervlakkige criteria vind, die je pas kunt toetsen als je iemand beter leert kennen.
Die ervaring op IN een relatie ipv van tevoren al eisen te stellen. Pas dan ontdek je of iemand bij je past of niet.

Daar komt nog bij dat een op het eerste oog onzeker persoon volledig kan opbloeien in een relatie...

*kijkt naar zichzelf*

[ Bericht 7% gewijzigd door Starfighter_Pilot op 16-11-2006 22:34:59 ]
  donderdag 16 november 2006 @ 22:17:01 #283
26118 paparia
pi_43622711
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:50 schreef scrub_nurse het volgende:
eisen noem ik: hij moet lang zijn, en donker haar hebben en bruine ogen want daar kan ik dan in verdrinken...een wasbord op zn buik en keiharde billen. Oja en hij moet natuurlijk wel minimaal een iq van 140 hebben en niet roken, af en toe drinken, lief zijn voor honden, katten, kinderen zn moeder en mij .
ik wil dat ie geen exen heeft waar ie nog contact mee heeft, hij mag zelf niet jaloers aangelegd zijn, ik wil dat ie veeeeel geld heeft (dat ik dan kan gaan uitgeven ) enzenzenz...
Kijk zulke lijstjes mag ik graag zien. Volgens mij krijg je dan de perfecte gemaakte partner. Om er vervolgens na 2 weken/maanden achter te komen dat het toch niet is wat je wilt.
Dat je iets mist, en dan stel je een nieuw lijstje op met ideaalbeelden waarschijnlijk van iemand die geen interesse in jou heeft omdat je "normaal" bent.
Doe mij maar een "normale meid" gelukkig zijn ze toch allemaal uniek.
En als diegene toevallig een paar ideale eigenschappen heeft ben ik tevree
  donderdag 16 november 2006 @ 22:22:33 #284
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43622856
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:17 schreef paparia het volgende:

[..]

Kijk zulke lijstjes mag ik graag zien. Volgens mij krijg je dan de perfecte gemaakte partner. Om er vervolgens na 2 weken/maanden achter te komen dat het toch niet is wat je wilt.
Dat je iets mist, en dan stel je een nieuw lijstje op met ideaalbeelden waarschijnlijk van iemand die geen interesse in jou heeft omdat je "normaal" bent.
Doe mij maar een "normale meid" gelukkig zijn ze toch allemaal uniek.
En als diegene toevallig een paar ideale eigenschappen heeft ben ik tevree
IQ van 140 en al die andere eisen er ook nog bij

Dat is EEN manier om nooit aan een partner te komen... My god... hoeveel lopen er daarvan rond op de wereld? 5 ofzo?

Joe Average heeft een IQ van 100 en daar zijn er VEEL van... ook mensen die daar nog ONDER zitten. Denk dat zo'n 90% van de bevolking <140 heeft hoor

[/hap]
Internetjosti!
  donderdag 16 november 2006 @ 22:28:19 #285
26118 paparia
pi_43623075
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:22 schreef BttD het volgende:
IQ van 140 en al die andere eisen er ook nog bij

Dat is EEN manier om nooit aan een partner te komen... My god... hoeveel lopen er daarvan rond op de wereld? 5 ofzo?

Joe Average heeft een IQ van 100 en daar zijn er VEEL van... ook mensen die daar nog ONDER zitten. Denk dat zo'n 90% van de bevolking <140 heeft hoor
[/hap]
Juh en ik dacht nog wel dat ik in die pijling aaardig ver kwam. Mis alleen de bruine ogen
pi_43623456
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:41 schreef BttD het volgende:
Ik heb zojuist een behaaglijke dame een invite gegeven . Krijg weer 20 credits en de poel met vissen wordt weer groter

Zo slecht nog niet dus
Nee, ik wil best invites weggeven maar dan alleen aan dames.

Bedankt voor het verse bloed.
pi_43624557
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:21 schreef paparia het volgende:
Tja, internetdating...

Lexa mag mijn 20 euro houden, maar mijn vriendin krijgen ze niet meer terug, die is voor mij priceless

Vond het een fijne site. Had 3 verschillende erg leuke dates in 1 maand tijd en bij de laatste ben ik dus blijven plakken.

Gratis sites vond ik toch minder goed werken.
pi_43630183
Ik krijg op Knuz een beetje het idee dat de mannen die je een bericht sturen dat bij veel meer mensen doen, of in ieder geval iedere nieuweling die in hun straatje past. Dus ik denk niet dat Knuz iets voor mij word, maar ik ga PaiQ nog proberen.

En als iemand hier nog single is, die rond de 18 is en in de buurt van Arnhem woont mag diegene mij PMen
pi_43630989
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:01 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

blablabla.. .hou van jezelf... blablabla... criteria etc....
Wat een complete and utter crap hoor je toch altijd rond dat fenomeen 'relatie via datingsite'... Ik kan me niet serieus voorstellen dat mensen écht een diepzinnige relatie zoeken op deze manier. Alle theorieen hieromtrent kunnen wat mij betreft dus ook gewoon de prullenbak in.

Voor veel van de vrouwen zul je allicht gelijk hebben (prins op witte paard), maar ik denk dat 95% van de mensen veel te moeilijk doen en gewoon een beetje leuke contacten en flirts zoeken. Men wil horen dat hij/zij leuk is en eventueel nog een leuke date scoren, als het even kan met een beetje leuke sex.
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_43631897
Haha, dat trio date verhaal bleek dus toch nep te zijn. Juffen zijn gewoon evil
foto nep, telnr nep. Had haar website gevonden waar o.a. haar CV opstond. Dus ik via paiq daar een complimentje overgeven (over leuke reisverslagen). Dag later *poef* haar CV snel van de site afgehaald.

Wat ik nog het meest vervelend vind is dat ik dus met die ene meid al een paar weken contact had en leuke chatsessies had. Meestal denk je dan toch dat het goed zit. Nu blijkt dat je dus zelfs na weken nog achterdochtig moet zijn. Het schaadt toch een beetje het vertrouwen in de medemens.

Eeuwig jammer, want ik vond het een leuke meid waar ik zoiets niet achter had gezocht

Maar goed, ik heb haar persoonlijke gegevens. Wellicht dat ik me nog eens tot haar nivo verlaag en een 'grap' terug uit haal
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:44:31 #291
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43631900
Zojuist eerste speeddate op PaiQ achter de rug. Na wat aftasten werd deze eerst verlengd naar tien minuten. Alleen begon het daarna stroef te lopen, zij reageerde minder en ik wist niet echt goed in te haken op wat ze vertelde. Vervolgens brak zij de chat af.
Weet niet waar het aanligt, maar goed we gaan gewoon vrolijk verder en kijken of het met iemand anders beter klikt.

Over het hebben van humor als wens/eis (eisen zouden in de meeste gevallen beter als wens gezien moeten worden, de enige eis die ik ongeveer heb is dat ze niet rookt verder zijn het bijna allemaal wensen): Vraag me altijd af wat mensen precies bedoelen met zij/hij moet gevoel voor humor hebben. Bedoelen ze dan dat hij/zij jou aan het lachen moet kunnen brengen? Of moeten ze kunnen lachen omdezelfde dingen als jij? Of bedoelen ze eigenlijk dat ze hetzelfde gevoel voor humor delen.
Ik zou het trouwens niet erg vinden als ze wat serieus is. Zelf ben ik dat ook wel, al kan ik soms droog uit de hoek komen en smakelijk lachen als er iets grappigs gebeurt. Dat hele humor gedoe geeft me het idee dat je vooral zo grappig mogelijk moet zijn in een gesprek, want ander heb je geen 'humor'.
pi_43632116
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:44 schreef Knipoogje het volgende:
Haha, dat trio date verhaal bleek dus toch nep te zijn. Juffen zijn gewoon evil
foto nep, telnr nep. Had haar website gevonden waar o.a. haar CV opstond. Dus ik via paiq daar een complimentje overgeven (over leuke reisverslagen). Dag later *poef* haar CV snel van de site afgehaald.

Wat ik nog het meest vervelend vind is dat ik dus met die ene meid al een paar weken contact had en leuke chatsessies had. Meestal denk je dan toch dat het goed zit. Nu blijkt dat je dus zelfs na weken nog achterdochtig moet zijn. Het schaadt toch een beetje het vertrouwen in de medemens.

Eeuwig jammer, want ik vond het een leuke meid waar ik zoiets niet achter had gezocht

Maar goed, ik heb haar persoonlijke gegevens. Wellicht dat ik me nog eens tot haar nivo verlaag en een 'grap' terug uit haal
Damn, Knipoogje, damn. Wat een zeikstreek! Next!
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:01:03 #293
140245 base3ball
State Of Mind
pi_43635893
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:44 schreef cyber_rebel het volgende:
Zojuist eerste speeddate op PaiQ achter de rug. Na wat aftasten werd deze eerst verlengd naar tien minuten. Alleen begon het daarna stroef te lopen, zij reageerde minder en ik wist niet echt goed in te haken op wat ze vertelde. Vervolgens brak zij de chat af.
Weet niet waar het aanligt, maar goed we gaan gewoon vrolijk verder en kijken of het met iemand anders beter klikt.

Over het hebben van humor als wens/eis (eisen zouden in de meeste gevallen beter als wens gezien moeten worden, de enige eis die ik ongeveer heb is dat ze niet rookt verder zijn het bijna allemaal wensen): Vraag me altijd af wat mensen precies bedoelen met zij/hij moet gevoel voor humor hebben. Bedoelen ze dan dat hij/zij jou aan het lachen moet kunnen brengen? Of moeten ze kunnen lachen omdezelfde dingen als jij? Of bedoelen ze eigenlijk dat ze hetzelfde gevoel voor humor delen.
Ik zou het trouwens niet erg vinden als ze wat serieus is. Zelf ben ik dat ook wel, al kan ik soms droog uit de hoek komen en smakelijk lachen als er iets grappigs gebeurt. Dat hele humor gedoe geeft me het idee dat je vooral zo grappig mogelijk moet zijn in een gesprek, want ander heb je geen 'humor'.
Dat je niet veel te chatten had met die eerste speeddate kan altijd gebeuren. Betekend gewoon jullie niet veel dingen die jullie allebei interesseerden. Of nog geen dingen hadden verteld die jullie allebei aanspraken. Gewoon hup naar de volgende dus.

En wat betrefd humor. Mensen zijn verschillend dus hun opvatting over humor kan ook verschillen. Maar ik denk dat gemmideld genomen met humor bedoeld wordt dat je niet zo zit te kijken als iemand een grap verteld die gemiddeld genomen leuk wordt gevonden. En dat jezelf ook gevat uit de hoek kunt komen. Ook kun je het zien als ergens de humor van inzien. In die trand.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:04:05 #294
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_43635986
Vrouwen die humor hoog op het lijstje hebben staan hebben dat zelf meestal niet. En dus willen ze graag vermaakt worden door manlief, zodat niemand doorheeft dat ze zelf best wel saai zijn.

Of is dat nou weer te cynisch?
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:06:03 #295
133629 Mauro