Het kwam er redelijk in 1 keer uit... en leidt er veelal wel toe dat er mensen reageren die enigszins in mijn straatje liggen, wat toch uiteindelijk wel de bedoeling is.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:08 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind hem wel leuk. Heeft het eigenlijk veel tijd gekost om dit profiel te ontwikkelen? Of is dit direct zo neergezet?
Dat is ook mijn ervaring.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:36 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Iig komt het er op neer, wanneer iemand je aanspreekt, ff gezellig kletsen en dan daten dan weet je het snelst of iemand je aanspreekt.
Een profiel is zo globaal, algemeen.
nmquote:Op woensdag 15 november 2006 12:08 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind hem wel leuk. Heeft het eigenlijk veel tijd gekost om dit profiel te ontwikkelen? Of is dit direct zo neergezet?
Wat wilde je zeggen?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:22 schreef Krusty_the_clone het volgende:
nm
Dat het neerkomt op eerlijk zijn in wat je wil, waarom niet? Het is internet. Je kan op het lompe af eerlijk zijn, en dat werkt nog ook.quote:
ja idd dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 15 november 2006 10:48 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Haha, tja..
vraag ik me inderdaad af waarom je niet zelf een profiel zoekt dat aan je eisen voldoet en daarop reageert. Lijkt me toch een stuk effectiever dan afwachten tot die ene leuke man op jou reageert (en ondertussen 100+ zouteloze reacties te moeten doorlezen).
Vrouwen met eigen initiatief:![]()
Volgens mij wacht je gewoon veel te lang. Als je naar een kroeg gaat, ga je toch ook niet eerst wekenlang elke week in de kroeg naar elkaar staan kijken voor je op elkaar afstapt? De gouden regel is en blijft nog altijd: wacht niet te lang.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:00 schreef vencodark het volgende:
<verhaal>
Angst om zelf een virtueel blauwtje te lopen misschien?quote:Op donderdag 16 november 2006 09:02 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ja idd dat vraag ik me ook af![]()
als je meer wilt weten kan je mij PMen hoor... maar lees de veelgestelde vragen ook daar eens (in de blauwe balk links, is de link er naar toe)quote:Op woensdag 15 november 2006 11:14 schreef cyber_rebel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe PaiQ werkt? Ik zie dat je berichten naar die matches kan sturen, wat ik wat lastig vind omdat je geen profiel hebt en dus niks over ze weet. Is er ook een mogelijkheid om direct te chatten als je allebei online bent?
www.knuz.nl is gratis en staan ongeveer dezelfde mensen op..quote:Op woensdag 15 november 2006 21:21 schreef paparia het volgende:
Tja, internetdating...
Bestaan er uberhaupt sites die gratis zijn en goed werken.
Het hoeft natuurlijk maar 1 keer goed te lukken!
Eergister me aangemeld op lexa, en nu binnen 2 dagen genoeg leuke meiden die reageren om me erg gevleid te voelen. Alleen 20euro per maand betalen om gewoon een berichtje terug te sturen vind ik wat veel.
Natuurlijk valt het mee als je voor dat bedrag een leuke meid "ontmoet" maar in het kader van eerst zien dan pas geloven ben ik daar niet zo'n voorstander van.
Wat zijn jullie ervaringen met de bovenstaande site? Is het misschien toch wel geld waard?
K heb nog wel invites: mail me ff op renegade@breakdancers.nlquote:Op donderdag 16 november 2006 18:21 schreef paparia het volgende:
Aangemeld voor knuz, even kijken of dat beter werkt.
Of heeft iemand zo'n paiq invite over?
Schijnt ook wel leuk te zijn en als de wiki dood is lukt dat niet zo goed.
PaiQ is wel een coole site, maar heb er tot nu toe nog geen resultaat mee geboektquote:Op donderdag 16 november 2006 19:05 schreef Shakermaker het volgende:
Dat Paiq is leuk. Heb me gisteren aangemeld. Eerst al die vragen afgewerkt (alle 135), beetje foto's klikken en toen gaan speeddaten. Leuke dame aan de haak geslagen en daar een hele tijd mee zitten chatten. In één avond al veel meer lol gehad dan de afgelopen drie maanden op RP.
En, nee, ik ga geen invites aan de concurrentie geven. Ben niet gek.![]()
heb me net ingeschreven, leuke dames staan er op, maar ik kan niet reageren, geen berichtje sturen....quote:Op donderdag 16 november 2006 18:10 schreef Coolcat het volgende:
[..]
www.knuz.nl is gratis en staan ongeveer dezelfde mensen op..
waar vind ik die knop / functie dan ongeveer, als ik bijv. op een profiel van iemand kijk...quote:Op donderdag 16 november 2006 19:47 schreef Coolcat het volgende:
Ik kan gewoon berichten sturen, betaal niks...
Dank je!quote:Op donderdag 16 november 2006 19:04 schreef BttD het volgende:
[..]
K heb nog wel invites: mail me ff op renegade@breakdancers.nl
@SSJKliko: ik heb je een mail gestuurd
Je hebt helemaal gelijk. Toen ik met die eerste gast contact kreeg, durfde ik amper met een jongen te praten. Was echt heel verlegen en onzeker over mijn uiterlijk. Was erg bang dat ik met een ontmoeting al dat leuke zou moeten missen dus wilde dat uitstellen zolang ik kon.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:20 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Volgens mij wacht je gewoon veel te lang. Als je naar een kroeg gaat, ga je toch ook niet eerst wekenlang elke week in de kroeg naar elkaar staan kijken voor je op elkaar afstapt? De gouden regel is en blijft nog altijd: wacht niet te lang.
Je chat een paar keer, belt een keertje en spreekt dan af. Als je eerst 2 maanden chat, dan is de kans groot dat het op niets uitloopt want dat betekent ergens dat het niet genoeg klikt. Als ik het met iemand erg goed op de chat kan vinden, dan *wil* ik die persoon in het echt zien. Als die wil er niet is, dan kan de klik nooit echt goed zijn.
Zeker als je wat meer in het datingwereldje zit of al een paar keer eerder een date hebt gedaan, dan ga je echt niet meer wekenlang lopen chatten. Chatvriend(inn)en heb ik al genoeg.
Maar goed, jij was verlegen, dus dat kan wel een obstakel vormen als de ander ook niet durft.
Ik heb zojuist een behaaglijke dame een invite gegevenquote:Op donderdag 16 november 2006 19:05 schreef Shakermaker het volgende:
En, nee, ik ga geen invites aan de concurrentie geven. Ben niet gek.![]()
Als ik zo vrij mag zijn even de amateur psycholoog annex betweterige irritante wijsneus uit te hangen;quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:44 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
alle reacties die alleen bestaan uit n standaardberichtje worden gewist (ik check eerst profiel, over t algemeen is dat dus ook niks..), ik heb n hekel aan berichten van mannen die meteen vragen om te chatten of af te spreken.
profielen die wat humor bevatten en een beetje nonchalant geschreven zijn, vooral in verhaalvorm vind ik leuker, Vooral niet; tja wat zal ik hier eens zetten...mijn vrienden zeggen dat ik....blablabla...
laat zien dat je jezelf kent, dat je stevig in je schoenen staat, heb humor, een mooie foto van jezelf, en ook de overige interesses ofzo invullen, dus niet maar n half profiel invullen.
Dat bedoel ik dus. Kijk eens opzij ipv omhoog.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef scrub_nurse het volgende:
weet je wat eigenlijk zo grappig is? in dit topic en nog meerdere fok!topics zitten mensen die heel graag een leuke relatie willen, die eenzaam zijn, die ook graag iemand vinden om tegen aan te kruipen... en niemand van hen (waaronder ikzelf) vind wat leuks op knuz, RP, paiq, lexa of wat dan ook..we klagen er allemaal over tegen elkaar..vind niemand elkaar dan hier? is er geen date topic? moeten we n date/flirttopic openen? wat vinden jullie ervan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need eyes to see, you need vision.
Goede reactie! Hier ben ik het volledig mee eens. Mensen zijn alleen maar op zoek naar de perfecte partner. En die is er niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:41 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Onderaan ieder profiel staat een rij icoontjes, oa een envelop...quote:Op donderdag 16 november 2006 19:59 schreef Patch het volgende:
[..]
waar vind ik die knop / functie dan ongeveer, als ik bijv. op een profiel van iemand kijk...
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:41 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik dus. Kijk eens opzij ipv omhoog.
als je dat al n eisen pakket vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind het niet eiserig om te stellen dat ik iemand wil die zichzelf kent, ik zoek niet een 18jarig knulletje die nog volwassen moet worden, is het zo erg om te willen dat iemand sterk in zn schoenen staat ipv bij ieder tegenargument iemand anders gelijk te geven oid? humor is belangrijk voor 90% van de mensen, ik zeg niet dat je mooi moet zijn, maar n mooie foto moet hebben, en dat je t volledige profiel invult..
eisen noem ik: hij moet lang zijn, en donker haar hebben en bruine ogen want daar kan ik dan in verdrinken...een wasbord op zn buik en keiharde billen. Oja en hij moet natuurlijk wel minimaal een iq van 140 hebben en niet roken, af en toe drinken, lief zijn voor honden, katten, kinderen zn moeder en mij.
ik wil dat ie geen exen heeft waar ie nog contact mee heeft, hij mag zelf niet jaloers aangelegd zijn, ik wil dat ie veeeeel geld heeft (dat ik dan kan gaan uitgeven) enzenzenz...
Wie vind dat "immens triest", jij of je omgeving?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:15 schreef BttD het volgende:
Ik heb me nu maar eens ingeschreven op relatieplanet. Het is wel immens triest dat het moet, maar op de 'gewone' manier lijkt niet echt te werken. Ik krijg helaas weinig reacties van mensen op die site. Ik heb 20 meiden een leuk berichtje gestuurd, maar eentje reageerde met 'sorry, geen interesse', van de rest nooit meer wat gehoord.
En je bent zelf niet wanhopig? De frustratie druipt ervanaf.....quote:PaiQ heb ik ook nog rondgelopen, maar ik heb gewoon het idee dat daar mensen TOTAAL niet op zoek zijn, maar gewoon maar wat aanklooien. Ik hoor wel eens mensen zeggen dat ze hun relatie daar vandaan hebben maar ik zou niet weten hoe dat kan. Ik ben nog nooit ook maar EEN serieuze tegengekomen... 'Jah, ik heb me gewoon ingeschreven voor de lol haha', 'ik ben helemaal niet serieus op zoek' etc.
PaiQ is gewoon echt kut, op relatieplanet lopen volgens mij alleen maar kindmaakmachines rond die wanhopig op zoek zijn naar een sperma donor ofzo. Jammer dat er geen enkeling op zoek is naar gewoon een leuke vriend om samen dingen te doen ofzo
Niet om vervelend te doen ofzo hoor, maar na het lezen van een aantal van je reacties in R&P heb ik in jouw geval het idee dat je simpelweg nog niet klaar bent voor een relatie.quote:OF ik doe gewoon echt iets grondig fout OF ik ben gewoon een ontzettende kneus voor wie het ECHT niet weggelegd blijkt te zijn. Zit erover te denken deze episode ook maar eens af te sluiten en weer eens een keer te proberen om in de kroeg meiden aan te gaan spreken. Het moet toch ERGENS een keer OOIT lukken...
Deze reacties heb ik getypt in een bui waarin het minder goed met me gingquote:Op donderdag 16 november 2006 22:01 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Een 18jarig knulletje lijkt mij ook niet echt een gelijkwaardig iemand voor jouquote:Op donderdag 16 november 2006 21:50 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
als je dat al n eisen pakket vindt![]()
ik vind het niet eiserig om te stellen dat ik iemand wil die zichzelf kent, ik zoek niet een 18jarig knulletje die nog volwassen moet worden, is het zo erg om te willen dat iemand sterk in zn schoenen staat ipv bij ieder tegenargument iemand anders gelijk te geven oid? humor is belangrijk voor 90% van de mensen, ik zeg niet dat je mooi moet zijn, maar n mooie foto moet hebben, en dat je t volledige profiel invult..
Kijk zulke lijstjes mag ik graag zien. Volgens mij krijg je dan de perfecte gemaakte partner. Om er vervolgens na 2 weken/maanden achter te komen dat het toch niet is wat je wilt.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:50 schreef scrub_nurse het volgende:
eisen noem ik: hij moet lang zijn, en donker haar hebben en bruine ogen want daar kan ik dan in verdrinken...een wasbord op zn buik en keiharde billen. Oja en hij moet natuurlijk wel minimaal een iq van 140 hebben en niet roken, af en toe drinken, lief zijn voor honden, katten, kinderen zn moeder en mij.
ik wil dat ie geen exen heeft waar ie nog contact mee heeft, hij mag zelf niet jaloers aangelegd zijn, ik wil dat ie veeeeel geld heeft (dat ik dan kan gaan uitgeven) enzenzenz...
IQ van 140 en al die andere eisen er ook nog bijquote:Op donderdag 16 november 2006 22:17 schreef paparia het volgende:
[..]
Kijk zulke lijstjes mag ik graag zien. Volgens mij krijg je dan de perfecte gemaakte partner. Om er vervolgens na 2 weken/maanden achter te komen dat het toch niet is wat je wilt.
Dat je iets mist, en dan stel je een nieuw lijstje op met ideaalbeelden waarschijnlijk van iemand die geen interesse in jou heeft omdat je "normaal" bent.
Doe mij maar een "normale meid" gelukkig zijn ze toch allemaal uniek.
En als diegene toevallig een paar ideale eigenschappen heeftben ik tevree
Juh en ik dacht nog wel dat ik in die pijling aaardig ver kwam. Mis alleen de bruine ogenquote:Op donderdag 16 november 2006 22:22 schreef BttD het volgende:
IQ van 140 en al die andere eisen er ook nog bij
Dat is EEN manier om nooit aan een partner te komen... My god... hoeveel lopen er daarvan rond op de wereld? 5 ofzo?
Joe Average heeft een IQ van 100 en daar zijn er VEEL van... ook mensen die daar nog ONDER zitten. Denk dat zo'n 90% van de bevolking <140 heeft hoor
[/hap]
Nee, ik wil best invites weggeven maar dan alleen aan dames.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:41 schreef BttD het volgende:
Ik heb zojuist een behaaglijke dame een invite gegeven. Krijg weer 20 credits en de poel met vissen wordt weer groter
Zo slecht nog niet dus
Lexa mag mijn 20 euro houden, maar mijn vriendin krijgen ze niet meer terug, die is voor mij pricelessquote:Op woensdag 15 november 2006 21:21 schreef paparia het volgende:
Tja, internetdating...
Bestaan er uberhaupt sites die gratis zijn en goed werken.
Het hoeft natuurlijk maar 1 keer goed te lukken!
Eergister me aangemeld op lexa, en nu binnen 2 dagen genoeg leuke meiden die reageren om me erg gevleid te voelen. Alleen 20euro per maand betalen om gewoon een berichtje terug te sturen vind ik wat veel.
Natuurlijk valt het mee als je voor dat bedrag een leuke meid "ontmoet" maar in het kader van eerst zien dan pas geloven ben ik daar niet zo'n voorstander van.
Wat zijn jullie ervaringen met de bovenstaande site? Is het misschien toch wel geld waard?
Wat een complete and utter crap hoor je toch altijd rond dat fenomeen 'relatie via datingsite'... Ik kan me niet serieus voorstellen dat mensen écht een diepzinnige relatie zoeken op deze manier. Alle theorieen hieromtrent kunnen wat mij betreft dus ook gewoon de prullenbak in.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:01 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
blablabla.. .hou van jezelf... blablabla... criteria etc....
Damn, Knipoogje, damn. Wat een zeikstreek! Next!quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:44 schreef Knipoogje het volgende:
Haha, dat trio date verhaal bleek dus toch nep te zijn. Juffen zijn gewoon evil
foto nep, telnr nep. Had haar website gevonden waar o.a. haar CV opstond. Dus ik via paiq daar een complimentje overgeven (over leuke reisverslagen). Dag later *poef* haar CV snel van de site afgehaald.
Wat ik nog het meest vervelend vind is dat ik dus met die ene meid al een paar weken contact had en leuke chatsessies had. Meestal denk je dan toch dat het goed zit. Nu blijkt dat je dus zelfs na weken nog achterdochtig moet zijn. Het schaadt toch een beetje het vertrouwen in de medemens.
Eeuwig jammer, want ik vond het een leuke meid waar ik zoiets niet achter had gezocht
Maar goed, ik heb haar persoonlijke gegevens. Wellicht dat ik me nog eens tot haar nivo verlaag en een 'grap' terug uit haal
Dat je niet veel te chatten had met die eerste speeddate kan altijd gebeuren. Betekend gewoon jullie niet veel dingen die jullie allebei interesseerden. Of nog geen dingen hadden verteld die jullie allebei aanspraken. Gewoon hup naar de volgende dus.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:44 schreef cyber_rebel het volgende:
Zojuist eerste speeddate op PaiQ achter de rug. Na wat aftasten werd deze eerst verlengd naar tien minuten. Alleen begon het daarna stroef te lopen, zij reageerde minder en ik wist niet echt goed in te haken op wat ze vertelde. Vervolgens brak zij de chat af.
Weet niet waar het aanligt, maar goed we gaan gewoon vrolijk verder en kijken of het met iemand anders beter klikt.
Over het hebben van humor als wens/eis (eisen zouden in de meeste gevallen beter als wens gezien moeten worden, de enige eis die ik ongeveer heb is dat ze niet rookt verder zijn het bijna allemaal wensen): Vraag me altijd af wat mensen precies bedoelen met zij/hij moet gevoel voor humor hebben. Bedoelen ze dan dat hij/zij jou aan het lachen moet kunnen brengen? Of moeten ze kunnen lachen omdezelfde dingen als jij? Of bedoelen ze eigenlijk dat ze hetzelfde gevoel voor humor delen.
Ik zou het trouwens niet erg vinden als ze wat serieus is. Zelf ben ik dat ook wel, al kan ik soms droog uit de hoek komen en smakelijk lachen als er iets grappigs gebeurt. Dat hele humor gedoe geeft me het idee dat je vooral zo grappig mogelijk moet zijn in een gesprek, want ander heb je geen 'humor'.
Haha, ja dat is te cynisch.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Vrouwen die humor hoog op het lijstje hebben staan hebben dat zelf meestal niet. En dus willen ze graag vermaakt worden door manlief, zodat niemand doorheeft dat ze zelf best wel saai zijn.
Of is dat nou weer te cynisch?
Jij mag het wel complete utter crap vinden, maar die groep is veel groter dan je denkt. Als je alleen dit topic al terugleest blijkt dus al dat een groot deel van de posters (zowel mannen als vrouwen) wèl op zoek is naar een serieuze relatie en dit proberen via internet. Ze hebben nog nooit een relatie gehad, zitten alleen thuis op de bank 's avonds, zijn het alleen zijn zat, de 'gewone' manier werkt niet, zoeken intimiteit etc. Maar zichzelf daadwerkelijk openstellen voor andere mensen kunnen ze (nog) niet en dus is ook het internetdaten niet succesvol..quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:12 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Wat een complete and utter crap hoor je toch altijd rond dat fenomeen 'relatie via datingsite'... Ik kan me niet serieus voorstellen dat mensen écht een diepzinnige relatie zoeken op deze manier. Alle theorieen hieromtrent kunnen wat mij betreft dus ook gewoon de prullenbak in.
Ik ben het met je eens dat veel mensen gewoon te moeilijk doen. Iemand wordt al afgewezen omdat zijn/haar profiel of eerste berichtje niet origineel of grappig genoeg is, ipv gewoon eens relaxed een praatje te maken via de chat of over msn (en als dat leuk is evt. te daten) om te checken hoe die persoon nu werkelijk is. Ga dus gewoon eens op dat simpele chatverzoek in ipv te klagen dat er niemand is!quote:Voor veel van de vrouwen zul je allicht gelijk hebben (prins op witte paard), maar ik denk dat 95% van de mensen veel te moeilijk doen en gewoon een beetje leuke contacten en flirts zoeken. Men wil horen dat hij/zij leuk is en eventueel nog een leuke date scoren, als het even kan met een beetje leuke sex.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |