abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43571093
quote:
Op woensdag 15 november 2006 08:22 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]
geen probleem met chatten/msnen maar dan idd wel ff met n leuke uitnodiging..maar zoals ik al zei, ik verwacht dat wel van de jongens, maar waarom doe ik dat zelf niet? tja, kweet niet luiheid, geen zin om dat allemaal door te lezen..en ik zie om me heen precies hetzelfde gedrag bij vriendinnen, maar ondertussen wel zeiken dat er niemand is...
Haha, tja..
vraag ik me inderdaad af waarom je niet zelf een profiel zoekt dat aan je eisen voldoet en daarop reageert. Lijkt me toch een stuk effectiever dan afwachten tot die ene leuke man op jou reageert (en ondertussen 100+ zouteloze reacties te moeten doorlezen).

Vrouwen met eigen initiatief:
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_43571241
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Wat moet je dan sturen? Ik stuur altijd een berichtje waarin ik vertel dat ik haar profiel wel leuk vind, of dat wederzijds is en of ze in dat geval zin heeft om eens te chatten. En natuurlijk een grapje of bruggetje leggen met iets in haar profiel zodat het een persoonlijke touch krijgt.
Niet 'een grapje of bruggetje' maken, maar daadwerkelijk iets inhoudelijks uit haar profiel pakken om vragen over te stellen... Het alleen even noemen is ook gauw flauw, zeker als het een in het oog springend detail is waar waarschijnlijk wel meer mannen op reageren.

De truuk is volgens mij je te onderscheiden van alle gasten die maar wat standaards klikken.

Dus als er iets in het profiel staat dat duidelijk is neergezet om reactie te ontlokken, zou ik mailen 'Dat staat er zeker om een reactie uit te lokken '.

Als ze een standaard profiel heeft, zou ik daar wat over zeggen, bijvoorbeeld iets als 'Je profiel is wel heel erg hetzelfde als vele anderen hier, is je persoonlijkheid ook hetzelfde? '. Beetje pesten, beetje uitdagen... Als je er zoiets inzet ontlok je sneller een reactie

Een vriend van mij had er ooit opgezet 'Als je dom, onopgeleid, onsuccesvol, onsportief bent, of lelijk, dik bent, of geen gevoel voor humor hebt hoef je niet te reageren.' Waarop een meisje reageerde dat ze dat kwetsend vond, want ze was zelf niet zo knap en dik, waarop die vriend weer reageerde 'Je vergeet 'geen humor''
Daar moest ze dan wel weer om lachen
  woensdag 15 november 2006 @ 11:11:33 #243
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43571651
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:48 schreef het-is-mij het volgende:
Wat Godshand zegt vind ik zelf wel voldoende.
Als mannen een verhaal gaan typen moet je zien wat voor verhalen/gedichten je soms krijgt , nou dan denk ik alleen maar: naar hoeveel dames heb je dit gestuurd?
En het is me veel te slijmerig ofzo af.
Gewoon normaal berichtje dat je het leuk lijkt om elkaar beter te leren kennen o.i.d met iets erbij is voor mij voldoende.
En zijn er voor jou nog bepaalde zaken die een profiel meer of minder interessant maken?
  woensdag 15 november 2006 @ 11:14:03 #244
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43571707
Kan iemand mij uitleggen hoe PaiQ werkt? Ik zie dat je berichten naar die matches kan sturen, wat ik wat lastig vind omdat je geen profiel hebt en dus niks over ze weet. Is er ook een mogelijkheid om direct te chatten als je allebei online bent?
pi_43572222
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:14 schreef cyber_rebel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe PaiQ werkt? Ik zie dat je berichten naar die matches kan sturen, wat ik wat lastig vind omdat je geen profiel hebt en dus niks over ze weet. Is er ook een mogelijkheid om direct te chatten als je allebei online bent?
Daar gaat het juist om, zolang je chat wanneer je alletwee online bent dan kom je dus meer over elkaar te weten en hoe meer je chat hoe meer de foto tevoorschijn komt.
Wat ik een beetje merk is dat je al snel bij wat standaard dingen/vragen terecht komt en het er dan voor de meesten op aan komt om zo snel mogelijk die foto tevoorschijn te laten komen.
pi_43572320
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:11 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

En zijn er voor jou nog bepaalde zaken die een profiel meer of minder interessant maken?
Ja genoeg, een leuk stukje persoonlijke tekst, dingen wat iemand leuk vind om te doen, soort van omschrijving.
Er zitten hele geniale en originele teksten tussen moet ik zeggen maar je komt iets meer van een ander te weten zodra je er meer mee in gesprek komt.
Mailen komt dan al iets meer in de buurt, worden mensen toch vaak wat persoonlijker dan in een algemeen profiel en via bijv. msn heb je natuurlijk meer een vraag en antwoord gedoetje en kan je makkelijker op elkaar reageren.
MAar dan is en blijft het nog een stukje tekst waarnaar je aan het kijken/lezen bent en heb gemerkt dat dat in werkelijkheid heel anders kan zijn.
Iemand kan heel anders schrijven dan irl overkomen, of heel verlegen juist o.i.d en dat merk je via een mail ofzo natuurlijk niet zo.

Beetje lastig uit te leggen.

Iig komt het er op neer, wanneer iemand je aanspreekt, ff gezellig kletsen en dan daten dan weet je het snelst of iemand je aanspreekt.
Een profiel is zo globaal, algemeen.
  woensdag 15 november 2006 @ 11:49:08 #247
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43572621
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:36 schreef het-is-mij het volgende:
Iig komt het er op neer, wanneer iemand je aanspreekt, ff gezellig kletsen en dan daten dan weet je het snelst of iemand je aanspreekt.
Dat ben ik wel met je eens. Alleen komt het er toch op neer dat als je als man geen goed profiel maakt je niet verder zal komen tot verder contact zoals chatten.

Ik vind het erg lastig om op een leuke manier mezelf te omschrijven en waar ik naar op zoek ben. Vandaar ook dat ik vraag wat wel/niet aantrekt in profielen, ook al verschilt dat per persoon. Nou ben ik ook niet prettig gestoord, heb geen hele massa's aan vrienden en duik niet elke dag de kroeg/disco in wat je af en toe lijkt alsof je dat hoort te zeggen.

Hmm, denk dat ik die laatste zin maar ongeveer als openingszin ga gebruiken voor eventuele toekomstige profielen
pi_43572895
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:49 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens. Alleen komt het er toch op neer dat als je als man geen goed profiel maakt je niet verder zal komen tot verder contact zoals chatten.

Ik vind het erg lastig om op een leuke manier mezelf te omschrijven en waar ik naar op zoek ben. Vandaar ook dat ik vraag wat wel/niet aantrekt in profielen, ook al verschilt dat per persoon. Nou ben ik ook niet prettig gestoord, heb geen hele massa's aan vrienden en duik niet elke dag de kroeg/disco in wat je af en toe lijkt alsof je dat hoort te zeggen.

Hmm, denk dat ik die laatste zin maar ongeveer als openingszin ga gebruiken voor eventuele toekomstige profielen
Daar heb je het dus..................er zijn er genoeg die dat dus wel doen, zo maak je een, wat men denkt, zo aantrekkelijk mogelijk profiel aan en terwijl je er later achter komt dat iemand heel anders is.
Mensen maken dus soms een ideaal profiel die in werkelijkheid niet blijkt te kloppen (ervaring ) dus ehm...........doe maar normaal dan doe je al gek genoeg?
Met een beetje humor is altijd wel leuk maar vind ik zelf ook lastig hehe.
T werkt meestal zo dat je een profiel ziet en denkt, goh, leuke foto, leuke interesses, weet ik veel en van daaruit borduur je er weer op voort.
pi_43572937
Tips:

- Wacht niet te lang met afspreken, als je bijvoorbeeld over msn een leuk gesprek hebt en denkt dat het irl ook wel zal klikken, waarom niet gewoon vragen? Nee heb je ja kan je krijgen.

- Geef in je profiel duidelijk aan wat jij op prijs stelt aan iemand, daarmee voorkom je veel nutteloze interesse en onzin contacten.

Op mijn profiel staat bijvoorbeeld:

Hoi!

Disclaimer:

Maak je spelfouten die me het idee geven dat je dom bent? Heb je een naamketting om je hals hangen om je naam te onthouden? Zie je het als een hobby om je wenkbrauwen af te scheren en vervolgens daar een leuk potloodlijntje neer te kwakken?

Dan raad ik je aan om snel door te gaan...
===========================================

Jip zoekt Janneke, Clyde zoekt Bonnie, Knabbel zoekt Babbel...

Ik zoek een tof mens om mee te lachen en plezier te maken.

Bonuspunten: Meisjes/ vrouwen die sportschoenen dragen en dat ook bij mij kunnen waarderen.

Steekwoorden: Cynisme/ zelfspot - Sportief - veel lachen - uitgaan - goed gesprek - casual - reizen - muziek - uni rechten - lekker eten

Ow ja, op dit moment is mijn haar redelijk tot zeer kort aangezien ik er met grote regelmaat een tondeuse overheen trek.

Heb je vragen/ suggesties... feel free to let me know!

Dit schrikt wel veel mensen af, maar de personen die het kunnen waarderen heb ik dan ook een veel leuker contact mee...

Succes!
  woensdag 15 november 2006 @ 12:08:11 #250
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43573066
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:02 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Heb je een naamketting om je hals hangen om je naam te onthouden?

Ik vind hem wel leuk. Heeft het eigenlijk veel tijd gekost om dit profiel te ontwikkelen? Of is dit direct zo neergezet?
pi_43573180
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:08 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Ik vind hem wel leuk. Heeft het eigenlijk veel tijd gekost om dit profiel te ontwikkelen? Of is dit direct zo neergezet?
Het kwam er redelijk in 1 keer uit... en leidt er veelal wel toe dat er mensen reageren die enigszins in mijn straatje liggen, wat toch uiteindelijk wel de bedoeling is.

Denk dat het belangrijk is dat je het hele dating gebeuren niet als superbelangrijk ziet... dat houdt het luchtig en daarmee toegankelijk! Het is toch helemaal niet erg om niet de klik met iemand te hebben maar verder wel een gezellige avond!
pi_43574256
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:36 schreef het-is-mij het volgende:

[..]
Dat is ook mijn ervaring.

Mijn persoonlijk leukste ervaringen waren trouwens met meiden die helemaal niet de moeite hadden genomen hun profiel in te vullen (enkel geslacht en leeftijd) en gewoon recht op hun doel afgingen. Foto's werden uitgewisseld via msn en na een paar leuke gesprekken kwam de date. Stuk voor stuk mooie en interessante meiden die geen zin hadden eerst hele bergen reacties te moeten doorlezen en beantwoorden.

Een profiel zegt lang niet alles en schetst vaak alleen maar een verkeerd beeld.
pi_43574800
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:08 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

nm
  woensdag 15 november 2006 @ 14:27:24 #254
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43576814
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:22 schreef Krusty_the_clone het volgende:
nm
Wat wilde je zeggen?
pi_43578026
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:27 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Wat wilde je zeggen?
Dat het neerkomt op eerlijk zijn in wat je wil, waarom niet? Het is internet. Je kan op het lompe af eerlijk zijn, en dat werkt nog ook.
  woensdag 15 november 2006 @ 21:21:22 #256
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_43589640
Tja, internetdating...
Bestaan er uberhaupt sites die gratis zijn en goed werken.
Het hoeft natuurlijk maar 1 keer goed te lukken!

Eergister me aangemeld op lexa, en nu binnen 2 dagen genoeg leuke meiden die reageren om me erg gevleid te voelen. Alleen 20euro per maand betalen om gewoon een berichtje terug te sturen vind ik wat veel.
Natuurlijk valt het mee als je voor dat bedrag een leuke meid "ontmoet" maar in het kader van eerst zien dan pas geloven ben ik daar niet zo'n voorstander van.
Wat zijn jullie ervaringen met de bovenstaande site? Is het misschien toch wel geld waard?
pi_43591492
Ok dan, mijn ervaring zal ik proberen kort samen te vatten. Ik 2001 leerde ik via een chatsite een gast van 22 kennen. Na aantal maanden gingen we enkele keren in de week bellen en de gevoelens werden wat meer. Omdat ik nog maar 16 was, en geen enkele ervaring met jongens what so ever, vond ik het allemaal wat eng. Was heel verlegen en nog. Maar hij vond me erg leuk. Het klikte gewoon. Hebben van half oktober 2001 tot begin feb. 2002 zeer regelmatig gebeld. Begin februari elkaar ontmoet maar is niets geworden. Ik was in die tijd heel onzeker over mijn uiterlijk en durfde amper een foto te sturen. Dus mekaar ontmoet, ik verliefd maar bij hem was toen die klik er niet. Erg vervelend allemaal maaaaar, ik had geen spijt van het gebeuren. Je leerd ervan.

Vorig jaar weer een gozer leren kennen en in 5 weken echt heeeeel veeeeel gebeld. Bijna dagelijks zaten we uren aan de telefoon. Hij zei echt gevoelens voor me te hebben en ik voelde ook wel wat, maar was niet verliefd. Was nu wat ouder (20) en dus iets wijzer en niet meer zo naief. Na 5 weken was ook zijn gevoel "ineens" over. Daar baalde ik wel veel van want de aandacht is best leuk, ondanks dat je elkaar niet ziet.

Conclusie: via internet mensen leren kennen kan een leuke contacten opleveren maar ik maak het meer mee dat ik contact met types heb waar ik verder geen interesse in heb en meer irritant zijn dan leuk. Ik sta nu aangemeld op Knuz, dat is geheel gratis profielen zijn en je kan gewoon berichtjes sturen. Ik heb nog niks leuks echt ontdekt en trouwens, ik heb amper tijd te reageren op de best veel reacties. Jammer.
pi_43595376
Het blijft opzich lastig om je profiel origineel te maken. Ik heb normaal gesproken totaal geen moeite om iets op een creatieve manier te zeggen of om een grappige opmerking te maken.

Maar het wordt wat anders als ik iets neerzet (bij mijn profiel, maar ook in het algemeen) wat op dat moment in me opkomt (en ik ook in het echt bijvoorbeeld zou zeggen) en leuk lijkt, later als ik het terug lees ontzettend flauw of stom is.

Zo heb ik eens geschreven: ik zelf in een notendop (niet letterlijk, want dat zou wel een beetje een raar gezicht zijn) en daarna dan wat over mezelf. Iets in die trand iig. Toen ik het later teruglas dacht ik echt goh wat flauw is dat zeg .
Net zoals wel meer dingen, waar ik nu even niet op kan komen.

Het is niet zo dat ik persé iets grappigs wil zeggen, maar dat op dat moment iets gewoon in me opkomt.
Wat dat betrefd is de realiteit toch weer heel wat makkelijker , want daar is de juiste timing en het juiste (stalen) gezicht erbij het belangrijkste.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  donderdag 16 november 2006 @ 09:02:30 #259
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_43599031
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:48 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Haha, tja..
vraag ik me inderdaad af waarom je niet zelf een profiel zoekt dat aan je eisen voldoet en daarop reageert. Lijkt me toch een stuk effectiever dan afwachten tot die ene leuke man op jou reageert (en ondertussen 100+ zouteloze reacties te moeten doorlezen).

Vrouwen met eigen initiatief:
ja idd dat vraag ik me ook af
pi_43599329
quote:
Op woensdag 15 november 2006 22:00 schreef vencodark het volgende:
<verhaal>
Volgens mij wacht je gewoon veel te lang. Als je naar een kroeg gaat, ga je toch ook niet eerst wekenlang elke week in de kroeg naar elkaar staan kijken voor je op elkaar afstapt? De gouden regel is en blijft nog altijd: wacht niet te lang.

Je chat een paar keer, belt een keertje en spreekt dan af. Als je eerst 2 maanden chat, dan is de kans groot dat het op niets uitloopt want dat betekent ergens dat het niet genoeg klikt. Als ik het met iemand erg goed op de chat kan vinden, dan *wil* ik die persoon in het echt zien. Als die wil er niet is, dan kan de klik nooit echt goed zijn.

Zeker als je wat meer in het datingwereldje zit of al een paar keer eerder een date hebt gedaan, dan ga je echt niet meer wekenlang lopen chatten. Chatvriend(inn)en heb ik al genoeg.

Maar goed, jij was verlegen, dus dat kan wel een obstakel vormen als de ander ook niet durft.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_43606199
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:02 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

ja idd dat vraag ik me ook af
Angst om zelf een virtueel blauwtje te lopen misschien?
Lekker reacties afwachten en zelf mannen kunnen afwijzen is natuurlijk veel veiliger.

Hup, op mannenjacht jij!
pi_43610791
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:14 schreef cyber_rebel het volgende:
als je meer wilt weten kan je mij PMen hoor... maar lees de veelgestelde vragen ook daar eens (in de blauwe balk links, is de link er naar toe)

bijna deel 2
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_43615653
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:21 schreef paparia het volgende:
Tja, internetdating...
Bestaan er uberhaupt sites die gratis zijn en goed werken.
Het hoeft natuurlijk maar 1 keer goed te lukken!

Eergister me aangemeld op lexa, en nu binnen 2 dagen genoeg leuke meiden die reageren om me erg gevleid te voelen. Alleen 20euro per maand betalen om gewoon een berichtje terug te sturen vind ik wat veel.
Natuurlijk valt het mee als je voor dat bedrag een leuke meid "ontmoet" maar in het kader van eerst zien dan pas geloven ben ik daar niet zo'n voorstander van.
Wat zijn jullie ervaringen met de bovenstaande site? Is het misschien toch wel geld waard?
www.knuz.nl is gratis en staan ongeveer dezelfde mensen op..
  donderdag 16 november 2006 @ 18:21:34 #264
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_43615993
Aangemeld voor knuz, even kijken of dat beter werkt.
Of heeft iemand zo'n paiq invite over?
Schijnt ook wel leuk te zijn en als de wiki dood is lukt dat niet zo goed.
pi_43616596
Heeft iemand nog een invite over? Mail ajb naar hemaworsten4life@hotmail.com
  donderdag 16 november 2006 @ 19:04:33 #266
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43617387
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:21 schreef paparia het volgende:
Aangemeld voor knuz, even kijken of dat beter werkt.
Of heeft iemand zo'n paiq invite over?
Schijnt ook wel leuk te zijn en als de wiki dood is lukt dat niet zo goed.
K heb nog wel invites: mail me ff op renegade@breakdancers.nl

@SSJKliko: ik heb je een mail gestuurd
Internetjosti!
pi_43617425
Dat Paiq is leuk. Heb me gisteren aangemeld. Eerst al die vragen afgewerkt (alle 135), beetje foto's klikken en toen gaan speeddaten. Leuke dame aan de haak geslagen en daar een hele tijd mee zitten chatten. In één avond al veel meer lol gehad dan de afgelopen drie maanden op RP.

En, nee, ik ga geen invites aan de concurrentie geven. Ben niet gek.
  donderdag 16 november 2006 @ 19:11:58 #268
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43617613
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:05 schreef Shakermaker het volgende:
Dat Paiq is leuk. Heb me gisteren aangemeld. Eerst al die vragen afgewerkt (alle 135), beetje foto's klikken en toen gaan speeddaten. Leuke dame aan de haak geslagen en daar een hele tijd mee zitten chatten. In één avond al veel meer lol gehad dan de afgelopen drie maanden op RP.

En, nee, ik ga geen invites aan de concurrentie geven. Ben niet gek.
PaiQ is wel een coole site, maar heb er tot nu toe nog geen resultaat mee geboekt

Kan ook aan mij liggen Ik rouleer ze nu wat sneller door die matches, ben je een paar dagen niet online? Opflikkeren (niet geinteresseerd dus, voor de lol ingeschreven). Ben je jonger dan 20 of ouder dan 25? Opbokken

Ik wou dat ik eens iemand tegenkwam die serieus geinteresseerd was
Internetjosti!
  donderdag 16 november 2006 @ 19:28:21 #269
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_43618230
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:10 schreef Coolcat het volgende:

[..]

www.knuz.nl is gratis en staan ongeveer dezelfde mensen op..
heb me net ingeschreven, leuke dames staan er op, maar ik kan niet reageren, geen berichtje sturen....

En zo had ik ook ineens een pagina van knuz dat ik moest betalen voor iets, maar die klikte ik per ongeluk weg.... weet daar dus het mijne niet van...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_43618912
Ik kan gewoon berichten sturen, betaal niks...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')