Haha, tja..quote:Op woensdag 15 november 2006 08:22 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
geen probleem met chatten/msnen maar dan idd wel ff met n leuke uitnodiging..maar zoals ik al zei, ik verwacht dat wel van de jongens, maar waarom doe ik dat zelf niet? tja, kweet niet luiheid, geen zin om dat allemaal door te lezen..en ik zie om me heen precies hetzelfde gedrag bij vriendinnen, maar ondertussen wel zeiken dat er niemand is...![]()
Niet 'een grapje of bruggetje' maken, maar daadwerkelijk iets inhoudelijks uit haar profiel pakken om vragen over te stellen... Het alleen even noemen is ook gauw flauw, zeker als het een in het oog springend detail is waar waarschijnlijk wel meer mannen op reageren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wat moet je dan sturen? Ik stuur altijd een berichtje waarin ik vertel dat ik haar profiel wel leuk vind, of dat wederzijds is en of ze in dat geval zin heeft om eens te chatten. En natuurlijk een grapje of bruggetje leggen met iets in haar profiel zodat het een persoonlijke touch krijgt.
En zijn er voor jou nog bepaalde zaken die een profiel meer of minder interessant maken?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:48 schreef het-is-mij het volgende:
Wat Godshand zegt vind ik zelf wel voldoende.
Als mannen een verhaal gaan typen moet je zien wat voor verhalen/gedichten je soms krijgt, nou dan denk ik alleen maar: naar hoeveel dames heb je dit gestuurd?
En het is me veel te slijmerig ofzo af.
Gewoon normaal berichtje dat je het leuk lijkt om elkaar beter te leren kennen o.i.d met iets erbij is voor mij voldoende.
Daar gaat het juist om, zolang je chat wanneer je alletwee online bent dan kom je dus meer over elkaar te weten en hoe meer je chat hoe meer de foto tevoorschijn komt.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:14 schreef cyber_rebel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe PaiQ werkt? Ik zie dat je berichten naar die matches kan sturen, wat ik wat lastig vind omdat je geen profiel hebt en dus niks over ze weet. Is er ook een mogelijkheid om direct te chatten als je allebei online bent?
Ja genoeg, een leuk stukje persoonlijke tekst, dingen wat iemand leuk vind om te doen, soort van omschrijving.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:11 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
En zijn er voor jou nog bepaalde zaken die een profiel meer of minder interessant maken?
Dat ben ik wel met je eens. Alleen komt het er toch op neer dat als je als man geen goed profiel maakt je niet verder zal komen tot verder contact zoals chatten.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:36 schreef het-is-mij het volgende:
Iig komt het er op neer, wanneer iemand je aanspreekt, ff gezellig kletsen en dan daten dan weet je het snelst of iemand je aanspreekt.
Een profiel is zo globaal, algemeen.
Daar heb je het dus..................er zijn er genoeg die dat dus wel doen, zo maak je een, wat men denkt, zo aantrekkelijk mogelijk profiel aan en terwijl je er later achter komt dat iemand heel anders is.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:49 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Alleen komt het er toch op neer dat als je als man geen goed profiel maakt je niet verder zal komen tot verder contact zoals chatten.
Ik vind het erg lastig om op een leuke manier mezelf te omschrijven en waar ik naar op zoek ben. Vandaar ook dat ik vraag wat wel/niet aantrekt in profielen, ook al verschilt dat per persoon. Nou ben ik ook niet prettig gestoord, heb geen hele massa's aan vrienden en duik niet elke dag de kroeg/disco in wat je af en toe lijkt alsof je dat hoort te zeggen.
Hmm, denk dat ik die laatste zin maar ongeveer als openingszin ga gebruiken voor eventuele toekomstige profielen![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:02 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Heb je een naamketting om je hals hangen om je naam te onthouden?
Het kwam er redelijk in 1 keer uit... en leidt er veelal wel toe dat er mensen reageren die enigszins in mijn straatje liggen, wat toch uiteindelijk wel de bedoeling is.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:08 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind hem wel leuk. Heeft het eigenlijk veel tijd gekost om dit profiel te ontwikkelen? Of is dit direct zo neergezet?
Dat is ook mijn ervaring.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:36 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Iig komt het er op neer, wanneer iemand je aanspreekt, ff gezellig kletsen en dan daten dan weet je het snelst of iemand je aanspreekt.
Een profiel is zo globaal, algemeen.
nmquote:Op woensdag 15 november 2006 12:08 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind hem wel leuk. Heeft het eigenlijk veel tijd gekost om dit profiel te ontwikkelen? Of is dit direct zo neergezet?
Wat wilde je zeggen?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:22 schreef Krusty_the_clone het volgende:
nm
Dat het neerkomt op eerlijk zijn in wat je wil, waarom niet? Het is internet. Je kan op het lompe af eerlijk zijn, en dat werkt nog ook.quote:
ja idd dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 15 november 2006 10:48 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Haha, tja..
vraag ik me inderdaad af waarom je niet zelf een profiel zoekt dat aan je eisen voldoet en daarop reageert. Lijkt me toch een stuk effectiever dan afwachten tot die ene leuke man op jou reageert (en ondertussen 100+ zouteloze reacties te moeten doorlezen).
Vrouwen met eigen initiatief:![]()
Volgens mij wacht je gewoon veel te lang. Als je naar een kroeg gaat, ga je toch ook niet eerst wekenlang elke week in de kroeg naar elkaar staan kijken voor je op elkaar afstapt? De gouden regel is en blijft nog altijd: wacht niet te lang.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:00 schreef vencodark het volgende:
<verhaal>
Angst om zelf een virtueel blauwtje te lopen misschien?quote:Op donderdag 16 november 2006 09:02 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ja idd dat vraag ik me ook af![]()
als je meer wilt weten kan je mij PMen hoor... maar lees de veelgestelde vragen ook daar eens (in de blauwe balk links, is de link er naar toe)quote:Op woensdag 15 november 2006 11:14 schreef cyber_rebel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe PaiQ werkt? Ik zie dat je berichten naar die matches kan sturen, wat ik wat lastig vind omdat je geen profiel hebt en dus niks over ze weet. Is er ook een mogelijkheid om direct te chatten als je allebei online bent?
www.knuz.nl is gratis en staan ongeveer dezelfde mensen op..quote:Op woensdag 15 november 2006 21:21 schreef paparia het volgende:
Tja, internetdating...
Bestaan er uberhaupt sites die gratis zijn en goed werken.
Het hoeft natuurlijk maar 1 keer goed te lukken!
Eergister me aangemeld op lexa, en nu binnen 2 dagen genoeg leuke meiden die reageren om me erg gevleid te voelen. Alleen 20euro per maand betalen om gewoon een berichtje terug te sturen vind ik wat veel.
Natuurlijk valt het mee als je voor dat bedrag een leuke meid "ontmoet" maar in het kader van eerst zien dan pas geloven ben ik daar niet zo'n voorstander van.
Wat zijn jullie ervaringen met de bovenstaande site? Is het misschien toch wel geld waard?
K heb nog wel invites: mail me ff op renegade@breakdancers.nlquote:Op donderdag 16 november 2006 18:21 schreef paparia het volgende:
Aangemeld voor knuz, even kijken of dat beter werkt.
Of heeft iemand zo'n paiq invite over?
Schijnt ook wel leuk te zijn en als de wiki dood is lukt dat niet zo goed.
PaiQ is wel een coole site, maar heb er tot nu toe nog geen resultaat mee geboektquote:Op donderdag 16 november 2006 19:05 schreef Shakermaker het volgende:
Dat Paiq is leuk. Heb me gisteren aangemeld. Eerst al die vragen afgewerkt (alle 135), beetje foto's klikken en toen gaan speeddaten. Leuke dame aan de haak geslagen en daar een hele tijd mee zitten chatten. In één avond al veel meer lol gehad dan de afgelopen drie maanden op RP.
En, nee, ik ga geen invites aan de concurrentie geven. Ben niet gek.![]()
heb me net ingeschreven, leuke dames staan er op, maar ik kan niet reageren, geen berichtje sturen....quote:Op donderdag 16 november 2006 18:10 schreef Coolcat het volgende:
[..]
www.knuz.nl is gratis en staan ongeveer dezelfde mensen op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |