Laatste topic?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:23 schreef Djaser het volgende:
...met een grote groene vlek.
Jammer dat ze ingrijpen, maar prima argument eigenlijk. Wie boeit ook het fok logo. Wie boeide die Koreaanse vlag?quote:Ik kreeg de volgende mail: http://www.drawball.nl/forum/viewtopic.php?t=10
fuck hem, je mag toch tekenen wat je wilt. Klinkt eerder als een jaloerse nerd...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:27 schreef soylent het volgende:
[..]
Jammer dat ze ingrijpen, maar prima argument eigenlijk. Wie boeit ook het fok logo. Wie boeide die Koreaanse vlag?
Is het misschien een idee om iets moois te maken in plaats van een suffe vlag of fok logo?
Bijvoorbeeld een mooi groot plaatje van een chick, of een mooie geometrische figuur.
Misschien wordt ie dan zelfs wel beschermd en dat zou toch een mooiere prestatie zijn dan tijdelijk een fok logo dumpen. Er kunnen mss best wat logo's in de kantlijn en zo.
Dit is de laatste keer dat ik erover begin, wordt 't niks dan ga ik toch maar kijken of ik meer IPs kan krijgen
We tieven gewoon de hele site vol met rood wit blauw en oranjequote:Op maandag 9 oktober 2006 14:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
fuck hem, je mag toch tekenen wat je wilt. Klinkt eerder als een jaloerse nerd...
Mag, maar ja, die maat van hem mag het ook, dus het wordt dan allemaal zo groen hequote:Op maandag 9 oktober 2006 14:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
fuck hem, je mag toch tekenen wat je wilt. Klinkt eerder als een jaloerse nerd...
ja machtsmisbruik noem ik dat.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:39 schreef soylent het volgende:
[..]
Mag, maar ja, die maat van hem mag het ook, dus het wordt dan allemaal zo groen he
Hoe je het wil noemen, dat ze zo te werk gaan is een feit!quote:
Blijkbaar wil de maker dat niet. En dat kan ik me heel goed voorstellen. Kan me voorstellen dat de site is bedoeld voor mooie tekeningen, kunst. En niet voor immens grote logo's, vlaggen of ander gedoe. Dus kap daar nu gewoon eens mee en ga wat moois maken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Misschien wil Toeps wel poseren?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:36 schreef The_S het volgende:
een mooie tekening is eigenlijk veel gaver idd
edit: een chick met een fok! t-shirt aan ofzo
Ik had ook nog effe wat wit erin gegooidquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:59 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik heb expres om te klieren 50% wit gebruikt voor de vlag te maken..
Ik zal die David wat te doen geven..![]()
[afbeelding]
Maar is het dan niet handiger om de vlag gewoon klein te houden? De grootte van het FOK! logo is gewoon te groot om hem goed bij te houden aangezien die David het binnen een half uurtje weer mosgroen maakt..quote:
Dan nemen we de plek van TZquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:11 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Maar is het dan niet handiger om de vlag gewoon klein te houden? De grootte van het FOK! logo is gewoon te groot om hem goed bij te houden aangezien die David het binnen een half uurtje weer mosgroen maakt..![]()
Leek me ook wel vet om te doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:49 schreef Bartaz het volgende:
Laat ons de hele drawball oranje maken met de rest van de fora, hoeft niks georganiseerd te worden, gewoon alles oranje kliederen![]()
Een tekening maken misschien?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:09 schreef -jos- het volgende:
Ik pleur ook maar wat op die vlag, zou niet weten waar ik mijn inkt anders voor moet gebruiken...
Maar wij minder artistiek bedeelden willen ook graag kleurenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:13 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Een tekening maken misschien?
Pleur dan helemaal op van Drawball aub.
Klinkt allemaal erg leuk, maar ik heb geen idee hoe ik iets moois kan maken, volgens mij moet je daar een programma voor kunnen schrijven. Ik vind het helemaal niet gek dat er logo's worden bijgehouden, das namelijk veel eenvoudiger.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:13 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Pleur dan helemaal op van Drawball aub. Die vlag is trouwens een zo mogelijk nog kanslozer idee, groot gelijk dat ze hebben ingegrepen met die enorme FOK!, en ik acht de vlag ook geen lang leven beschoren.
Gebruik je inkt eens wat creatievers en teken nou echt es iets moois ipv zo'n suffe vlag of zo'n ongeinspireerd 'logo' (logo kon ik dat gedrocht in het oranje rood wit en blauw niet eens noemen).
Een programma kunnen schrijven? Hoe moeilijk is het, kleurtje kiezen, lijndikte, en een gezonde dosis inspiratie. Net zo makkelijk als een vel papier en een doos kleurpotloden. That's all.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:05 schreef ioko het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg leuk, maar ik heb geen idee hoe ik iets moois kan maken, volgens mij moet je daar een programma voor kunnen schrijven. Ik vind het helemaal niet gek dat er logo's worden bijgehouden, das namelijk veel eenvoudiger.
Net zo makkelijk als paint.... en probeer daar maar eens een fatsoenlijke tekening mee te maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:14 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Een programma kunnen schrijven? Hoe moeilijk is het, kleurtje kiezen, lijndikte, en een gezonde dosis inspiratie. Net zo makkelijk als een vel papier en een doos kleurpotloden. That's all.
Laat me raden... deze?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:20 schreef hoM3r het volgende:
Nu vind ik de vlag wel ongeveer het lelijkste wat er op de bal te zien is, het is wel een prima achtergrond voor mijn persoonlijk projectje gelukkig![]()
Sjah die vlag is natuurlijk wel een goede basis om gewoon weer een logo overheen te plempen!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:10 schreef commentator het volgende:
idd gaan we nog iets doen of laten we het bij de vlag. Blijven we bij de vlag dan stop ik er mee want dat is gewoon te saai voor woorden.
Fout!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:07 schreef MarBu het volgende:
[..]
Laat me raden... deze?
http://www.drawball.com/u5qjfo
Ik heb op het forum het idee geopperd om er een leeuw (zo'n KNVB-leeuwenhoofd) in te zetten. En daar is ook wel animo voor, dus het zou goed kunnen dat er een oranje leeuw in komt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:10 schreef commentator het volgende:
idd gaan we nog iets doen of laten we het bij de vlag. Blijven we bij de vlag dan stop ik er mee want dat is gewoon te saai voor woorden.
Vind een leeuw ook leuker.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef droks het volgende:
Ik stem ook voor.Vlag is best wel saai enz dus ik begrijp die gast z'n reactie wel.
als drawball wil dat er mooie tekeningen gemaakt worden, moeten ze eerst eens iets aan de interface doen. zoals het nu is moet je haast wel een tablet hebben om iets moois te kunnen maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:13 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Pleur dan helemaal op van Drawball aub. Die vlag is trouwens een zo mogelijk nog kanslozer idee, groot gelijk dat ze hebben ingegrepen met die enorme FOK!, en ik acht de vlag ook geen lang leven beschoren.
Gebruik je inkt eens wat creatievers en teken nou echt es iets moois ipv zo'n suffe vlag of zo'n ongeinspireerd 'logo' (logo kon ik dat gedrocht in het oranje rood wit en blauw niet eens noemen).
Gister avond stond het grootste gedeelte eral. Dus niet zo snel roepen dat het niet gaat lukken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:36 schreef -jos- het volgende:
mensen op dat forum, die leeuw kun je beter vergeten want dat gaat toch nooit lukken...
Waarom niet? Als alleen Fok het al vol kon houden om het grootste logo op Drawball te hebben (mensen met onbeperke inkt daargelaten) moet zo'n leeuw met gebundelde krachten van alle Nederlandse fora toch zeker kunnen lukken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:36 schreef -jos- het volgende:
mensen op dat forum, die leeuw kun je beter vergeten want dat gaat toch nooit lukken...
Dan is je IP veranderd denk ik, bij mij is niks aan de hand.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:28 schreef Symer het volgende:
Net de hele week m'n inkt opgespaard, gisteravond had ik eindelijk 100% wat ik vandaag wou gaan gebruiken voor die leeuw, maar nu is het ineens weer weg.![]()
Ik heb weer 15%![]()
Zo is er geen lol meer aan, ik stop er dus mee.
Nee, die is nog steeds hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:24 schreef PV het volgende:
[..]
Dan is je IP veranderd denk ik, bij mij is niks aan de hand.
Dat zou kunnen, afgelopen zondag heb ik het laatst iets gedaan op drawball.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:37 schreef soylent het volgende:
Misschien expired/te lang niet gebruikt?
hehe lol, iemand heeft er een roze gezicht met blauwe ogen en rode lippen ingetekendquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:06 schreef Ame_thyst het volgende:
hier http://www.drawball.com/mjkuoj bezig met een klein project van mijzelf
*hadquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:33 schreef The_S het volgende:
[..]
hehe lol, iemand heeft er een roze gezicht met blauwe ogen en rode lippen ingetekend![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:36 schreef hoM3r het volgende:
http://www.drawball.com/8jba6g linkje naar mijn bijna voltooide project, de ode aan The Buggles.
Dank je dank je, ik hoop op een beschermde status maar dat zal er wel niet inzittenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:46 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
vet als je dat echt zelf hebt gemaakt
![]()
Echt jammer dat ie is verklootquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:58 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Dank je dank je, ik hoop op een beschermde status maar dat zal er wel niet inzitten
Lijkt er wel opquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:31 schreef soylent het volgende:
Er is een attack op de vlag bezig of zo!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:06 schreef Ame_thyst het volgende:
hier http://www.drawball.com/mjkuoj bezig met een klein project van mijzelf
Het lijkt erop dat het dezelfde persoon is die jullie tekeningen vernield heeft. Eerst het werk van iemand anders kapot maken en vervolgens een boodschap achterlaten om te laten zien dat hij jullie persoonlijk aanvalt, ipv alleen de tekening. Tenslotte schrijft hij dat Fok het gedaan heeft omdat hij zelf geen verantwoordelijkheid durft te nemen.quote:
Hoeft niet kleiner gemaakt te worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:55 schreef biertank het volgende:
Ik stel voor dat we hem kleiner maken...
Tijdje niks gedaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:56 schreef soylent het volgende:
Hoe komen jullie aan 100%? Ik krijg elke dag maar 30% of zo :\
Is ook prima.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:00 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Hoeft niet kleiner gemaakt te worden.
Maar hou het gewoon vanuit het midden bij.
Waar de leeuw komt.
Ben je ook al op het forum?
Mischien het doorkrassen van de inkt, het doorkrassen van tekeningen zoals die van mij en anderen gebeurt door iemand die op FOK kijkt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:28 schreef MarBu het volgende:
Yup, ons projectje met de leeuw is uiteindelijk toch nog geslaagd. De vraag is natuurlijk hoe lang hij blijft staan![]()
En dat doorkrassen doet een vriend van de maker. Hij heeft unlimited inkt gekregen en heeft een behoorlijke hekel aan vlaggen en denkt dat de makers van de vlaggen/logo's ook art overtekenen. Vandaar die acties steeds.
Nederland is trots op je, loser.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:01 schreef RSH11 het volgende:
pwned... deze tekening had ik dus gemaakt.
http://www.drawball.com/xyrn54
Sterf.quote:
Nee ik bedoelde inderdaad dat ik de tekening eronder heb gemaakt en dat iemand anders die vlag erover heeft gemaakt.quote:
Excuses, excuses dan, dan ben je gewoon een medeslachtofferquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde inderdaad dat ik de tekening eronder heb gemaakt en dat iemand anders die vlag erover heeft gemaakt.Maar ik begrijp je verwarring, my bad. Hier is het orgineel:
[afbeelding]
ik ben ook met een eigen projektje bezig, maar no way dat ik de URL ergens post. het is echt heerlijk rustig zo, ik heb pas een keer een paar krassen weg hoeven halen, verder nog helemaal niks. wel wennen dat je werk gewoon blijft staan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:41 schreef soylent het volgende:
Een fokker volgens mij. Ik had ook een leuk projectje dat een week lang stabiel was, maar ik postte eergisteren de url op sport.fok.nl, en binnen een kwartier was ie verpest...
ff tsjekkequote:Op dinsdag 14 november 2006 19:53 schreef PV het volgende:
Er is nu een lange Nederlandse vlag over heel drawball. Daar kun je aan mee doen
Ik was dat hele drawball vergeten maar de vlag is idd duidelijk zichtbaar.quote:
die amerikaanse vlag aan het eindequote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:01 schreef RSH11 het volgende:
Op Drawball Playback zie je hoe relatief kort het Fok! logo heeft gestaan.
pr0nquote:
Dat is idd een joekel ja!quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:57 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat is idd een joekel ja!![]()
Vind trouwens dat FOK! er nog best lang op stond hoor...
Ik vind het nog best een prestatie! Als je kijkt naar de grootte van het logo, de systematische vernielacties van andere partijen, en de toegenomen populairiteit van drawball...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:01 schreef RSH11 het volgende:
Op Drawball Playback zie je hoe relatief kort het Fok! logo heeft gestaan.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:45 schreef Dimitri_ het volgende:
Wahaha dit topic weer.Was idd wel mooi, allemaal tijden afspreken om tegelijkertijd te gaan tekenen enzo.
Ik denk eerder dat die finnen geen leven hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Doet iemand hier nog wel eens wat aan? Er is een tweede drawball: http://two.drawball.com/ waar de finnen de hele bal bezit, heel veel proberen hem te verkutten maar het lijkt wel of dat de finnen te sterk zijn oid.
Oh ik dacht dat dat ook bij de Finnen hoorde.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:16 schreef Byte_Me het volgende:
ze zijn nu anders verslagen, maar door wie?
de finse vlag is namelijk verdwenen en heeft plaats gemaakt voor een zwart wit portret van een oude man met bril.
ja als iemand het wil organiseren zijn er vast wel genoeg mensen die mee willen doenquote:
arigatohotseflotseswaffelvlanihaoquote:
Neem aan dat je http://two.drawball.com/p3dsjh bedoelt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:50 schreef Brrandon het volgende:
Van die tools gaat je inkt alleen 10x zo snel op. Je kan het beste AutoHotkey gebruiken en puntjes zetten![]()
Trouwens als dat Fok! logo in het midden van die neus een Nederlandse vlag wordt ga ik meehelpen, gewoon om die Finnen te kutten
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 | ^W:: MouseGetPos, StartX, StartY, OffsetY := 0 OffsetX := 0 Loop, 50 { If (Halt = "True") { Break } Loop, 55 { If (Halt = "True") { Break } MouseClick, Left, (StartX - OffsetX), (StartY - OffsetY), OffsetY -= 7 } OffsetX -= 7 OffsetY := 0 } Halt :="False" Return ^E:: Halt :="True" Return ^Q:: ExitApp ^s:: PISTE_VALI := 9 KORKEUS := 50 LEVEYS := 60 stop:=0 MouseGetPos, startx, starty dy := starty Loop %KORKEUS% { dx := startx Loop %LEVEYS% { Click dx += PISTE_VALI MouseMove dx, dy if stop = 1 Goto, dot_end } dy += PISTE_VALI MouseMove startx, dy } dot_end: return ^a::ExitApp ^d::stop:=1 |
lolquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:55 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Neem aan dat je http://two.drawball.com/p3dsjh bedoelt?
Hoogstwss de Finnen, alles wat ook maar in het wit komt van die Kekkonen wordt zsm wit gemaakt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:00 schreef Powerkiwi het volgende:
WIE HEEFT FOK WIT GEMAAKT D= D= D=
Ik, geef maar tijdstippen en ik zet ze in de OP van ons topicquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:07 schreef Powerkiwi het volgende:
wát een nazis.
Er moet gewoon een lijst worden gemaakt met mensen die op een bepaald tijdstip een Nederlandse vlag gaan maken, anders gaat dat écht niet werken.
Misschien ook op het animewolkendinges posten, mensen die daar lid zijn?
het is zomervakantie, ik moet iets te doen hebben he
Morgen 8 uur savonds?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:08 schreef Brrandon het volgende:
[..]
Ik, geef maar tijdstippen en ik zet ze in de OP van ons topic
Sure, zal t in t topic zettenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:11 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Morgen 8 uur savonds?
Lijkt me de tijd dat de meeste FOK!ers wel op de pc zitten
I'm in
Nah dat hebben ze makkelijker gefixt :p Op zn neus is lekker in het midden en kunnen ze moeilijker fixen. Heb onze beginpost geupdate en NeonPanda maakt als het goed is een hyves aan. Stuur die allemaal door naar je vrienden enzoquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:14 schreef Powerkiwi het volgende:
Of anders in z'n bril, het linker glas?
En misschien een "vriendelijk" tekstje in het fins
EDIT:
äitisi on ruma is je moeder is lelijk in het fins
damn, dit wordt HUGEquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:16 schreef Brrandon het volgende:
Nah dat hebben ze makkelijker gefixt :p Op zn neus is lekker in het midden en kunnen ze moeilijker fixen. Heb onze beginpost geupdate en NeonPanda maakt als het goed is een hyves aan. Stuur die allemaal door naar je vrienden enzo
Dan doe je uitnodigen, en dan klik je op de bovenste vriend en hou je het pijltje naar beneden ingedrukt tot je langs iedere naam bent geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:36 schreef Brrandon het volgende:
Hoe voeg je je hele vriendenlijst toe? Dan doe ik dat ook
Wie scrollt er eventjes 5 berichten omhoog, faalhaasquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef justmattie het volgende:
Wie pleurt hier even die Hyves link neer dan?
Haha supervet, al mn vrienden uitgenodigdquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Dan doe je uitnodigen, en dan klik je op de bovenste vriend en hou je het pijltje naar beneden ingedrukt tot je langs iedere naam bent geweest.
NeonPanda pleurde de hyves link neer :pquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:24 schreef NeonPanda het volgende:
[ afbeelding ]
http://drawballnl.hyves.nl/
Stuur het door naar iedereen.![]()
![]()
Ge-edit was dat bericht eppoquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:42 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Wie scrollt er eventjes 5 berichten omhoog, faalhaas
www.drawballnl.hyves.nl
Nee, tuurlijk nietquote:
Door heel Finland op te roepen in een bewakende basis met 320.000 pc's en met ze alle te nolifen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe krijgen ze trouwens voor elkaar om zon gigantisch plaatje te tekenen?
links onder op elke pagina staat link:quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:32 schreef justmattie het volgende:
Hoe kun je dat linkje krijgen om een stukje te laten zien?
Het zijn die kleine dingen waar je over heen kijkt hequote:Op donderdag 9 juli 2009 00:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
links onder op elke pagina staat link:
Hehhe denk dat wij samen bezig warenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:07 schreef TC_Artemis het volgende:
En we zijn inmiddels met een grotere fok! begonnenweer in het groen.
ja ik denk het ook, ik zette die pijl naaro nderquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:09 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hehhe denk dat wij samen bezig waren![]()
http://two.drawball.com/6728h4d
De aanhouder wi(n)tquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:42 schreef justmattie het volgende:
Die droeftoeters krassen alles wel weer snel wit zeg
Zoiets hoorde ik ook, kras anders nu ff mee http://two.drawball.com/6728h4dquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:50 schreef UncleSam het volgende:
Oooh nostalgie, ik heb destijds ook heel erg meegedaan
Ik doe vanavond ook weer mee!
Die tool die automatisch allemaal rechte lijnen gaat trekken is niet meer beschikbaar lees ik?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 | ^W:: MouseGetPos, StartX, StartY, OffsetY := 0 OffsetX := 0 Loop, 50 { If (Halt = "True") { Break } Loop, 55 { If (Halt = "True") { Break } MouseClick, Left, (StartX - OffsetX), (StartY - OffsetY), OffsetY -= 7 } OffsetX -= 7 OffsetY := 0 } Halt :="False" Return ^E:: Halt :="True" Return ^Q:: ExitApp ^s:: PISTE_VALI := 9 KORKEUS := 50 LEVEYS := 60 stop:=0 MouseGetPos, startx, starty dy := starty Loop %KORKEUS% { dx := startx Loop %LEVEYS% { Click dx += PISTE_VALI MouseMove dx, dy if stop = 1 Goto, dot_end } dy += PISTE_VALI MouseMove startx, dy } dot_end: return ^a::ExitApp ^d::stop:=1 |
Dat roze komt van een Nederlander. Geen dankquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:32 schreef justmattie het volgende:
ik had die F net helemaal groen weer inderdaad. Tering finse paupers
Om 20:00 kan ik niet maar ik ben over 1 a 2 uurtjes terug dus dan repareer ik hem wel, komen er veel mensenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:10 schreef Brrandon het volgende:
Je inkt is in 2u weer 100%, dus als iedereen vanaf 6u ff stopt met Fok!-logo en gaat sparen voor de nederlandse vlag
Hier zijn er nu 6 of zo die willen helpen samen met een of andere forum of zo, moet je maar even lezen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:47 schreef R-dry het volgende:
[..]
Om 20:00 kan ik niet maar ik ben over 1 a 2 uurtjes terug dus dan repareer ik hem wel, komen er veel mensen?
quote:Protip: Klik op de bal, klik dan met je rechtermuisknop, klik dan nog een x ergens anders met je linkermuisknop en TADA een rechte lijn
quote:links ingedrukt houden, dan rechts en naar d e2de plaatsgaan, links klikken en daar is je lijn
Die klopt niet of zo, kuttool is dat, je moet gewoon die stippen shit gaan doen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:19 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb met die vierkant tool een paar rechte strepen getrokken, inkt is nu op.
welke pagina?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef Powerkiwi het volgende:
stippen tool staat op pagina 7 ofzo.
Damn, het loopt nog niet echt storm D=
Misschien lijkt me dat een beter idee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:55 schreef Powerkiwi het volgende:
Het kan wel, maar dan moet het op een ander tijdstip gebeuren.
Ik heb even gegoogled, de finnen moeten 12 augustus massaal weer naar school/werk. Als we dus eind augustus rond 11 uur sochtends een grote nederlandse vlag maken, dan hebben wij allemaal nog vakantie en zij zitten op het werk.![]()
We kunnen nu ook proberen om een grote vlag te maken buiten die president, dat zal wss wel beter gaan.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:40 schreef The_Verve het volgende:
Als we die bril en dat kapsel iets aanpassen kunnen we de tekening misschien veranderen in:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:03 schreef Cyclonist het volgende:
We kunnen beter zorgen dat we het wit van de finnen gebruiken voor het wit van onze vlag, dat gaan ze niet verdedigen. In de glazen (of in ééntje) lijkt me dus ook wel geschiktDie grootte is misschien ook nog wel te verdedigen door ons, wat bijna net zo belangrijk is als het plaatsen..
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:03 schreef Cyclonist het volgende:
We kunnen beter zorgen dat we het wit van de finnen gebruiken voor het wit van onze vlag, dat gaan ze niet verdedigen. In de glazen (of in ééntje) lijkt me dus ook wel geschiktDie grootte is misschien ook nog wel te verdedigen door ons, wat bijna net zo belangrijk is als het plaatsen..
Pedobear is meer 4chanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:37 schreef Northside het volgende:
Waarom tekenen jullie pedobear niet? Als er iets Fok! is...
Die Finnen krassen er weer overheen...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:07 schreef jeroendh het volgende:
http://two.drawball.com/kv4gaa
NL vlag + FOK!
Ik maar 30%quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:15 schreef Powerkiwi het volgende:
Dat drawball gaat veel te langzaam bij mij, ik zit steeds op 100% van m'n cpu!?
'k heb ook ff een lijntje getrokkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:13 schreef Cyclonist het volgende:
ik probeer een tand te tekenen bij z'n mond, verf nu op![]()
http://two.drawball.com/63x9hey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |