abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42510380

Mensen, SPAAR JE INKT!! Het logo staat nu, maar nu komt 't erop aan om 'm ook te houden! Je hebt zoveel mogelijk inkt nodig, dus ga geen kleine tekeningetjes maken. Probeer zoveel mogelijk te repareren en ga niet andere logo's bekladden!

Zie ook IRC (http://irc.fok.nl, #drawball)
-

i Klik hier voor de locatie.

i Tools:
  • http://www.drawball.nl/vierkant.exe (Vierkant tool)
  • http://www.drawball.nl/kleur.exe (Kleur tool)
  • http://www.drawball.nl/fok.exe (FOK! logotje)
  • http://www.drawball.nl/drawball.rar (Alle 5 de tools)

i Vorige Delen:
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
    19 |
    Lees bovenstaande topics goed door, daar staat veel in uitgelegd.

i FAQ:

Q: Mijn inkt is op?!
    A: Je moet (vrij lang) wachten maar langzaam neemt de inkt weer toe tot, uiteindelijk, 100%.

Q: Anderen kliederen over ons heen??!!
    A: Life is a bitch. Klieder weer over hen heen.

Q: Ik deed agree maar ik werd niet toegelaten?
    A: Klik disagree en lees voortaan.

i Belangrijke info uit andere topic:
    Hoe het werkt: Je ziet als eerste een uitgezoomd veld van alles wat getekend is op dat moment. Herkenningspunten: het FOK logo, de letters VIP en enkele vlaggen.
    Je kunt inzoomen door te klikken op het deel waarop je wil inzoomen. Dit doe je in totaal drie keer waarna je rechtsonderin een inktpotje ziet. Als je op dat moment wil tekenen moet je nog een kort puzzeltje (je kent ze wel, maar 1 keer over elk lijnstuk) oplossen. (Dit om macros te voorkomen.)

Er komt heel langzaam inkt bij dus we moeten samenwerken om het FOK logo op drawball.com te houden!

i Huisje-Kruisje Puzzle
    Voor dat je kan tekenen moet je een huisje-kruisje-puzzle oplossen om te kunnen beginnen met tekenen. Dit is een manier van hoe je hem op kan lossen:

Je moet dus eerst beginnen met de rode pijltjes, daarna verder met de blauwe en tot slot de zwarte.

i Inkt
    Het is als je nieuw bent allemaal een beetje onduidelijk hoe het zit met de inkt. Nou het gaat als volgt.
    Wanneer je voor het eerste de site bezoekt krijg je 15% inkt. Wees zuinig met deze inkt, want het gaat snel op.
    Ok, nu komt het, het aanvullen van de inkt. Er zijn twee categoriën, mensen met een vast of mensen met een dynamisch IP-adres.
    Als je niet weet welke je hebt zul je er vanzelf achter komen als je Drawball een paar keer bezoekt.

Als je een vast IP hebt en je hebt alle inkt verbruikt zul je zien dat de inkt langzaam weer bijgevuld wordt. Dit gaat behoorlijk langzaam met 0.1% per paar minuten. Wanneer je de site vaker bezoekt zal dit wel sneller gaan totdat je uiteindelijk de maximale 100% hebt bereikt.

Wanneer je een dynamisch IP hebt zul je altijd binnenkomen met een potje van 15% inkt. Wanneer deze op is kun je je verbinding gewoon houden met het internet en zal hij opbouwen met 0.1% per paar minuten (net als met een vast IP).
    Maar wanneer je je computer uitzet, een minuutje of 10 wacht en hem weer aanzet zul je zien dat je inkt weer is aangevuld tot 15%.

De reden hiervan is dat de site kijkt naar je IP adres. Elke keer als je met je vaste IP komt zal hij je herkennen en geeft hij weer het oude inktpercentage aan.
    Wanneer je met een dynamisch IP op de site komt zul je een, voor de site, nieuw IP hebben en denken ze dus dat je er voor de eerste keer bent. Je krijgt dan dus gratis die 15%. (let op: hij geeft er niet 15% bij, je start gewoon opnieuw met 15%)

Voor beginners is het beter om een dynamisch IP te hebben, maar na een tijdje loont het wel om een statisch IP te hebben.

i De medewerkers:
    Aaipod, Adfundum, Agentsteel, Ame_thyst, Angel008, Asmodean, B.A.Trix, BasEnAad, Bierbroeder, Blame, BoNi, Boy_Snakeye, brainster, Bullpit, Byte_Me, C10H14N2, C2C, Casparovvv, Catbert, --Christiaan--, Creature, Commentator, De_Loet, Dekbek, dork22, Dromer, droks, dubidub, EJ404, Extraordinaire, fiedel, Foeske, GekkeMat, gohan16, Hi_Flyer, iamredleader, IedeK., Impry, Ioko, Isabeau, Jaco90, Janteh, jna, -jos-, KaMo, Kazu, Keileweg-ethicus, Knoekie, Kwarkie, Laura 2000, Litso, Ltd., maartena, Marsepein, mberg86, mcDavid, Minthy, Monk, Mtijn, nipeng, NordicBlue, Nosh, NT-T.BartMan, oinkoink12, pieter_pontiac, PiRANiA, Pluto41,Poepoog, Poppetjuh, Pritt, PSyCHOBOy, PV, Quannum, Quiestisia, RayMania, Repeat, roel26, RSH11, seadarius, Sheepcidus, Smoved, Skorpija, SuperHarregarre, switchboy, Symer, TerroRobbie, Thieske, TwyLight, UncleSam, Webcrowler, Whizzkith, woeeiiii, yosander, Yozzz, ziggyziggyziggy, ZigoSOS, Zweefvliegje, Zyggie,

NB: Bij wijzigingen in de OP: Pas ook de tekst op de Wiki aan! Wel zo handig!

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Drawball
  •   maandag 9 oktober 2006 @ 14:23:59 #2
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_42510503
    ...met een grote groene vlek.
    pi_42510600
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 14:23 schreef Djaser het volgende:
    ...met een grote groene vlek.
    Laatste topic?
      maandag 9 oktober 2006 @ 14:27:40 #4
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_42510625
    quote:
    Jammer dat ze ingrijpen, maar prima argument eigenlijk. Wie boeit ook het fok logo. Wie boeide die Koreaanse vlag?

Is het misschien een idee om iets moois te maken in plaats van een suffe vlag of fok logo?

Bijvoorbeeld een mooi groot plaatje van een chick, of een mooie geometrische figuur.

Misschien wordt ie dan zelfs wel beschermd en dat zou toch een mooiere prestatie zijn dan tijdelijk een fok logo dumpen. Er kunnen mss best wat logo's in de kantlijn en zo.

Dit is de laatste keer dat ik erover begin, wordt 't niks dan ga ik toch maar kijken of ik meer IPs kan krijgen
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      maandag 9 oktober 2006 @ 14:28:43 #5
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42510662
    Dus wat gaan we doen..een vlag is praktisch onmogelijk, daar komen we niet ver mee denk ik. Gewoon weer iets van FOK! ?
    pi_42510797
    Misschien versierde letters of zo
    pi_42510860
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 14:27 schreef soylent het volgende:

[..]

Jammer dat ze ingrijpen, maar prima argument eigenlijk. Wie boeit ook het fok logo. Wie boeide die Koreaanse vlag?

Is het misschien een idee om iets moois te maken in plaats van een suffe vlag of fok logo?

Bijvoorbeeld een mooi groot plaatje van een chick, of een mooie geometrische figuur.

Misschien wordt ie dan zelfs wel beschermd en dat zou toch een mooiere prestatie zijn dan tijdelijk een fok logo dumpen. Er kunnen mss best wat logo's in de kantlijn en zo.

Dit is de laatste keer dat ik erover begin, wordt 't niks dan ga ik toch maar kijken of ik meer IPs kan krijgen
    fuck hem, je mag toch tekenen wat je wilt. Klinkt eerder als een jaloerse nerd...
    pi_42510910
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 14:35 schreef Repeat het volgende:

[..]

fuck hem, je mag toch tekenen wat je wilt. Klinkt eerder als een jaloerse nerd...
    We tieven gewoon de hele site vol met rood wit blauw en oranje
      maandag 9 oktober 2006 @ 14:39:36 #9
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_42510969
    quote:

[..]

Mag, maar ja, die maat van hem mag het ook, dus het wordt dan allemaal zo groen he
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_42511006
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 14:39 schreef soylent het volgende:

[..]

Mag, maar ja, die maat van hem mag het ook, dus het wordt dan allemaal zo groen he
    ja machtsmisbruik noem ik dat.
      maandag 9 oktober 2006 @ 14:41:18 #11
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_42511026
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 14:40 schreef Repeat het volgende:

ja machtsmisbruik noem ik dat.
    Hoe je het wil noemen, dat ze zo te werk gaan is een feit!
      maandag 9 oktober 2006 @ 14:53:18 #12
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_42511445
    Euh, what de fuck is er gebeurd? Iemand met onbeperkte inkt?
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
      maandag 9 oktober 2006 @ 15:03:16 #13
    1607 Ali Salami
    Altijd actueel
    pi_42511751
    quote:

[..]

Blijkbaar wil de maker dat niet. En dat kan ik me heel goed voorstellen. Kan me voorstellen dat de site is bedoeld voor mooie tekeningen, kunst. En niet voor immens grote logo's, vlaggen of ander gedoe. Dus kap daar nu gewoon eens mee en ga wat moois maken.

Het is sowieso al triest dat je zo'n logo telkens maar weer gaat zitten verdedigen en ander werk vernielt om het zo te krijgen...
    Hatsjoe!
      maandag 9 oktober 2006 @ 15:25:36 #14
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_42512409
    Vernielen van andermans werk is idd niet de bedoeling, maar ik zag ons logo niet echt als een vlag. Misschien is het idd leuker om iets anders te maken, maar hoe gaan we in hemelsnaam beslissen wat precies?
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_42513518
    Uit uiterste verveling heb ik onderin ons oude logo maar een beetje groot Maikuuul geschreven. Moge ook de rest van drawball besmet worden met dit Limburgs stuk onkruid. (no offence Maikuuul)
    pi_42514009
    Ik zie dat jullie al bezig zijn geweest om de nederlandse vlag in het 'logo' van Worth1000 (W1K) te zetten boven het 'logo' van VIP

Niet dat het veel uithaalt bij een groep waarvan er een aantal zijn met unlimited inkt...
    pi_42514945
    We kunnen ook dragonball vaarwel zeggen en hier gaan tekenen:
    http://europe.nokia.com/fitsyou click op "color the world" rechts onder
    Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
      maandag 9 oktober 2006 @ 16:52:39 #18
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_42515187
    Wat een geouwehoer allemaal......
    Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
      maandag 9 oktober 2006 @ 17:22:19 #19
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_42516047
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 16:52 schreef B.A.Trix het volgende:
    Wat een geouwehoer allemaal......
    Wat is jou mening?
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_42518597
    een mooie tekening is eigenlijk veel gaver idd

edit: een chick met een fok! t-shirt aan ofzo
      maandag 9 oktober 2006 @ 19:42:43 #21
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_42521092
    Jammer de pammer
    WEB / [HaxBall #64] Jos is God
    Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
      maandag 9 oktober 2006 @ 20:59:30 #22
    11502 nipeng
    The last ride is free
    pi_42524035
    Damn zie ik vandaag de oproep pas. Mooi groen blok
      maandag 9 oktober 2006 @ 20:59:48 #23
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_42524052
    Ik heb expres om te klieren 50% wit gebruikt voor de vlag te maken..
    Ik zal die David wat te doen geven..

maandag 9 oktober 2006 @ 21:53:14 #24
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_42525875
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 18:36 schreef The_S het volgende:
    een mooie tekening is eigenlijk veel gaver idd

edit: een chick met een fok! t-shirt aan ofzo
    Misschien wil Toeps wel poseren?
      maandag 9 oktober 2006 @ 22:39:02 #25
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42526740
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 20:59 schreef B.A.Trix het volgende:
    Ik heb expres om te klieren 50% wit gebruikt voor de vlag te maken..
    Ik zal die David wat te doen geven..

[afbeelding]
    Ik had ook nog effe wat wit erin gegooid Zag al dat er iemand aan bezig was haha
      maandag 9 oktober 2006 @ 23:09:19 #26
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_42527652
    Ik pleur ook maar wat op die vlag, zou niet weten waar ik mijn inkt anders voor moet gebruiken...
    pi_42528091
    Zo vlag heeft ook wel wat
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:11:10 #28
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_42529628
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef Bierbroeder het volgende:
    Zo vlag heeft ook wel wat
    Maar is het dan niet handiger om de vlag gewoon klein te houden? De grootte van het FOK! logo is gewoon te groot om hem goed bij te houden aangezien die David het binnen een half uurtje weer mosgroen maakt..
    pi_42532676
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 00:11 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Maar is het dan niet handiger om de vlag gewoon klein te houden? De grootte van het FOK! logo is gewoon te groot om hem goed bij te houden aangezien die David het binnen een half uurtje weer mosgroen maakt..
    Dan nemen we de plek van TZ

Check ook even het forum
    pi_42532695
    Ik had gisteren nog niets in de gaten. Op mijn werk had ik 100 procent inkt dus ik maak voorvast een rode baan voor een vlag, ik was nog maar net klaar of er kwam al een gast met groen overheen
    pi_42535606
    Laat ons de hele drawball oranje maken met de rest van de fora, hoeft niks georganiseerd te worden, gewoon alles oranje kliederen
    pi_42536152
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 10:49 schreef Bartaz het volgende:
    Laat ons de hele drawball oranje maken met de rest van de fora, hoeft niks georganiseerd te worden, gewoon alles oranje kliederen
    Leek me ook wel vet om te doen.

Maar nu eerst maar eens de vlag.
    pi_42540119
    ik zie dat die gamer.nl gezwellen ook meedoen aan die vlag?
    pi_42548592
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 23:09 schreef -jos- het volgende:
    Ik pleur ook maar wat op die vlag, zou niet weten waar ik mijn inkt anders voor moet gebruiken...
    Een tekening maken misschien?

Pleur dan helemaal op van Drawball aub. Die vlag is trouwens een zo mogelijk nog kanslozer idee, groot gelijk dat ze hebben ingegrepen met die enorme FOK!, en ik acht de vlag ook geen lang leven beschoren.

Gebruik je inkt eens wat creatievers en teken nou echt es iets moois ipv zo'n suffe vlag of zo'n ongeinspireerd 'logo' (logo kon ik dat gedrocht in het oranje rood wit en blauw niet eens noemen).
    "Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
    pi_42549899
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 17:13 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Pleur dan helemaal op van Drawball aub.
    Maar wij minder artistiek bedeelden willen ook graag kleuren
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:05:00 #36
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_42550340
    quote:

[..]

Pleur dan helemaal op van Drawball aub. Die vlag is trouwens een zo mogelijk nog kanslozer idee, groot gelijk dat ze hebben ingegrepen met die enorme FOK!, en ik acht de vlag ook geen lang leven beschoren.

Gebruik je inkt eens wat creatievers en teken nou echt es iets moois ipv zo'n suffe vlag of zo'n ongeinspireerd 'logo' (logo kon ik dat gedrocht in het oranje rood wit en blauw niet eens noemen).
    Klinkt allemaal erg leuk, maar ik heb geen idee hoe ik iets moois kan maken, volgens mij moet je daar een programma voor kunnen schrijven. Ik vind het helemaal niet gek dat er logo's worden bijgehouden, das namelijk veel eenvoudiger.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_42550475
    Het is weer leuk geweest. Vergeet drawball en zoek een andere "hobby", of hadden jullie dit jaren en jaren vol willen houden
    pi_42550614
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 18:05 schreef ioko het volgende:

[..]

Klinkt allemaal erg leuk, maar ik heb geen idee hoe ik iets moois kan maken, volgens mij moet je daar een programma voor kunnen schrijven. Ik vind het helemaal niet gek dat er logo's worden bijgehouden, das namelijk veel eenvoudiger.
    Een programma kunnen schrijven? Hoe moeilijk is het, kleurtje kiezen, lijndikte, en een gezonde dosis inspiratie. Net zo makkelijk als een vel papier en een doos kleurpotloden. That's all.
    "Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
    pi_42551044
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 18:14 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Een programma kunnen schrijven? Hoe moeilijk is het, kleurtje kiezen, lijndikte, en een gezonde dosis inspiratie. Net zo makkelijk als een vel papier en een doos kleurpotloden. That's all.
    Net zo makkelijk als paint.... en probeer daar maar eens een fatsoenlijke tekening mee te maken.
    pi_42551418
    tvp
    www.myspace.com/olk2006
    pi_42558649
    Och ik was het sowieso al een beetje zat. Maar wat een huilies... "jullie mollen kunstwerken en nemen kostbare ruimte in beslag"

Alsof er niet méér dan zat andere ruimte nog vrij is
    pi_42566538
    Nu vind ik de vlag wel ongeveer het lelijkste wat er op de bal te zien is, het is wel een prima achtergrond voor mijn persoonlijk projectje gelukkig
      woensdag 11 oktober 2006 @ 10:10:53 #43
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_42569454
    Krijg nou wat! Er staat gewoon een vlag..
    pi_42582094
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 02:20 schreef hoM3r het volgende:
    Nu vind ik de vlag wel ongeveer het lelijkste wat er op de bal te zien is, het is wel een prima achtergrond voor mijn persoonlijk projectje gelukkig
    Laat me raden... deze?
    http://www.drawball.com/u5qjfo
    pi_42583990
    idd gaan we nog iets doen of laten we het bij de vlag. Blijven we bij de vlag dan stop ik er mee want dat is gewoon te saai voor woorden.
    <a href="http://whatpulse.org/ref/164249/" target="_blank" rel="nofollow">Typ mee, met FOK! naar de top</a>
    pi_42584117
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 18:10 schreef commentator het volgende:
    idd gaan we nog iets doen of laten we het bij de vlag. Blijven we bij de vlag dan stop ik er mee want dat is gewoon te saai voor woorden.
    Sjah die vlag is natuurlijk wel een goede basis om gewoon weer een logo overheen te plempen!
    pi_42584727
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 17:07 schreef MarBu het volgende:

[..]

Laat me raden... deze?
    http://www.drawball.com/u5qjfo
    Fout!
    pi_42585955
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 18:10 schreef commentator het volgende:
    Ik heb op het forum het idee geopperd om er een leeuw (zo'n KNVB-leeuwenhoofd) in te zetten. En daar is ook wel animo voor, dus het zou goed kunnen dat er een oranje leeuw in komt.
      woensdag 11 oktober 2006 @ 20:45:33 #49
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_42588972
    Oranje leeuw vind ik iig beter dan de vlag
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_42590729
    Ik stem ook voor. Vlag is best wel saai enz dus ik begrijp die gast z'n reactie wel.
    :)
      woensdag 11 oktober 2006 @ 22:27:15 #51
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_42593452
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef droks het volgende:
    Ik stem ook voor. Vlag is best wel saai enz dus ik begrijp die gast z'n reactie wel.
    Vind een leeuw ook leuker.
      woensdag 11 oktober 2006 @ 22:29:40 #52
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42593545
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 22:27 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Vind een leeuw ook leuker.
    Same here NL vlag is wel erg simpel, en een goede leeuw is meer een kunstwerkje
    pi_42594147
    Voor de mensen die mee willen helpen met de leeuw: registreer je even op drawball.nl als je wilt.
    Het is nogal complex om hem zo groot te maken, en ik heb daar een aanpak voorgesteld. Het lijkt me makkelijk om het centraal te regelen. Misschien plaats ik hier ook nog wat als het hele idee is uitgewerkt.
    pi_42595756
    http://www.drawball.nl/forum/viewtopic.php?t=24

We willen een leeuw op de vlag gaan zetten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bierbroeder op 11-10-2006 23:45:01 ]
    pi_42598795
    Ben benieuwd, mijn projectje waar ik gister mee begonnen ben begint ook vorm te krijgen, best verslavend als je weinig inkt krijgt, voel me ene inktjunk.
    pi_42612158
    quote:

[..]

als drawball wil dat er mooie tekeningen gemaakt worden, moeten ze eerst eens iets aan de interface doen. zoals het nu is moet je haast wel een tablet hebben om iets moois te kunnen maken.
    pi_42614225
    Dit was nog wel te doen:

De Escher driehoek, lekker nederlands dus. en dan ook nog in het RWB, past goed op de vlag. ik hoop dat hij blijft staan, misschien maak ik nog een keer een grotere versie.
    pi_42618185

pi_42619088
    Wat een jankbak, haal dat achterlijke VIP gezeur dan ook weg
    Soms is 't beater iets moeis te verleeze, beater verlieze als dat ge 't noeit het gehad
      donderdag 12 oktober 2006 @ 19:47:13 #60
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_42619433
    Hulde aan Homer.

En welke flikker heeft mijn mooie buitenaards wezentje weggehaald in het wit van de vlag. Iemand anders had hem nog zo mooi aangevuld met een trident en rooie oortjes en muzieknootjes. Denk maar niet dat je hiermee wegkomt! Jij gaat spijt krijgen!! We weten je te vinden!

[ Bericht 5% gewijzigd door eleusis op 12-10-2006 19:53:25 (-1, Doodsbedreiging) ]
      Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 oktober 2006 @ 22:14:56 #61
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_42624759
    Ik zag dat iemand met rood aan het kliederen is geweest in de leeuw.

Ikzelf heb met de 5% die ik nog had de leeuw iets verfraaid. Eerder vandaag heb ik het blauw even bijgewerkt met de 100% die ik had.
    Altijd onderweg naar het avontuur
    pi_42625206
    Ik ben begonnen aan de leeuw.
    Maar er moet nog veel gedaan worden.
    Dus als je wilt helpen
    pi_42627760
    mensen op dat forum, die leeuw kun je beter vergeten want dat gaat toch nooit lukken...
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 01:26:51 #64
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42630508
    Iemand heeft een gedeelte van de leeuw alweer weggehaald En er zijn zwarte lijnen links in de vlag . (en ik heb geen inkt op deze computer )
    pi_42632552
    Ik heb nog iets van 80% over, heb een beetje de omlijning gedaan, ga op school wel weer verder.
    :)
    pi_42633054
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 23:36 schreef -jos- het volgende:
    mensen op dat forum, die leeuw kun je beter vergeten want dat gaat toch nooit lukken...
    Gister avond stond het grootste gedeelte eral. Dus niet zo snel roepen dat het niet gaat lukken.
    We gaan het gewoon proberen.
    pi_42633092
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 23:36 schreef -jos- het volgende:
    Waarom niet? Als alleen Fok het al vol kon houden om het grootste logo op Drawball te hebben (mensen met onbeperke inkt daargelaten) moet zo'n leeuw met gebundelde krachten van alle Nederlandse fora toch zeker kunnen lukken.

Men was gisteren al een behoorlijk eind op weg totdat iemand er weer witte vlakken overheen trok, en nu staat er ook alweer bijna.

Bovendien is het leuker zoiets bij te houden dan een vlag.
    pi_42645548
    Voor iedereen die mee wil helpen aan de leeuw:
    HIER staat een handleiding

Zo komt hij er hopelijk uit te zien:

Dus ga alsjeblieft geen oranje wegwerken in het midden van de vlag, dat hoort er dus!

[ Bericht 41% gewijzigd door MarBu op 13-10-2006 18:22:37 ]
    pi_42654560
    omg de leeuw is hier alweer weg
    pi_42666573
    probeer ik een vlekje weg te poetsen, is het een vuiltje op m'n monitor
    pi_42666720
    Net de hele week m'n inkt opgespaard, gisteravond had ik eindelijk 100% wat ik vandaag wou gaan gebruiken voor die leeuw, maar nu is het ineens weer weg.

Ik heb weer 15%

Zo is er geen lol meer aan, ik stop er dus mee.
    pi_42667429
    hier http://www.drawball.com/mjkuoj bezig met een klein project van mijzelf
    pi_42670323
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 11:28 schreef Symer het volgende:
    Net de hele week m'n inkt opgespaard, gisteravond had ik eindelijk 100% wat ik vandaag wou gaan gebruiken voor die leeuw, maar nu is het ineens weer weg.

Ik heb weer 15%

Zo is er geen lol meer aan, ik stop er dus mee.
    Dan is je IP veranderd denk ik, bij mij is niks aan de hand.
    pi_42670374
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 14:24 schreef PV het volgende:

[..]

Dan is je IP veranderd denk ik, bij mij is niks aan de hand.
    Nee, die is nog steeds hetzelfde.
    pi_42670410
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 14:27 schreef Symer het volgende:

[..]

Nee, die is nog steeds hetzelfde.
    Vreemd
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:37:14 #76
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_42670593
    Misschien expired/te lang niet gebruikt?
    pi_42672900
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 14:37 schreef soylent het volgende:
    Misschien expired/te lang niet gebruikt?
    Dat zou kunnen, afgelopen zondag heb ik het laatst iets gedaan op drawball.

Nou ja, het zij zo. Ik ga natuurlijk niet speciaal door de week naar het ouderlijk huis reizen opdat mijn inkt op drawball.com niet gereset wordt.
    pi_42673120
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 12:06 schreef Ame_thyst het volgende:
    hehe lol, iemand heeft er een roze gezicht met blauwe ogen en rode lippen ingetekend
    pi_42673392
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 16:33 schreef The_S het volgende:

[..]

hehe lol, iemand heeft er een roze gezicht met blauwe ogen en rode lippen ingetekend
    *had
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:59:28 #80
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_42673700
    Wie is er begonnen met die hand boven de vlag? Ik heb hem een beetje proberen te evolueren, maar m'n inkt is alweer op... Plus ik ben geen tekentalent en begin 't nog maar net te leren natuurlijk.

Al had ik wel 60%, dus het gaat lekker! Weet iemand hoe dat algoritme precies gaat? Moet je elke dag per se terugkomen om dat maximumpercentage te laten groeien?
    pi_42675496
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 16:45 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

*had
    hehe ik zie het, wordt ie nog mooier trouwens?
    pi_42675931
    Waar slaat dat verhaal van 'Bamibal' op?
    www.myspace.com/olk2006
    pi_42676138
    http://www.drawball.com/8jba6g linkje naar mijn bijna voltooide project, de ode aan The Buggles.
    pi_42677928
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 18:36 schreef hoM3r het volgende:
    http://www.drawball.com/8jba6g linkje naar mijn bijna voltooide project, de ode aan The Buggles.
    vet als je dat echt zelf hebt gemaakt
    pi_42683136
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 19:46 schreef Bierbroeder het volgende:

[..]

vet als je dat echt zelf hebt gemaakt
    Dank je dank je, ik hoop op een beschermde status maar dat zal er wel niet inzitten
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:06:58 #86
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_42683379
    De hand is verneukt Met een blok tooltje zelfs! Kutfokkers
    pi_42694294
    hij is helemaal verpest... misschien had je de link niet moeten posten, maarja, da's achteraf
    pi_42696934
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 22:58 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Dank je dank je, ik hoop op een beschermde status maar dat zal er wel niet inzitten
    Echt jammer dat ie is verkloot
    pi_42698048
    er zitten nu zelfs mensen met die tools tekeningen te overtrekken, verneuken dus
    pi_42703598
    internet killed the videostar
      zondag 15 oktober 2006 @ 20:31:28 #91
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_42704779
    Er is een attack op de vlag bezig of zo!
    pi_42706005
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 20:31 schreef soylent het volgende:
    Er is een attack op de vlag bezig of zo!
    Lijkt er wel op
    pi_42715558
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 12:06 schreef Ame_thyst het volgende:
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 19:37 schreef hoM3r het volgende:
    internet killed the videostar
    Het lijkt erop dat het dezelfde persoon is die jullie tekeningen vernield heeft. Eerst het werk van iemand anders kapot maken en vervolgens een boodschap achterlaten om te laten zien dat hij jullie persoonlijk aanvalt, ipv alleen de tekening. Tenslotte schrijft hij dat Fok het gedaan heeft omdat hij zelf geen verantwoordelijkheid durft te nemen.

Ik weet niet wat hem dwars zit, maar ik hoop voor hem dat er een goede behandeling voor bestaat.
      maandag 16 oktober 2006 @ 16:03:41 #94
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_42721365
    Meh, sinds dat gedoe met die gast met unlimited inkt is er geen fuck meer aan eigenlijk. Sneue zooi
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
    pi_42723194
    http://www.drawball.com/5bqzfvr

Jezus... dit was een van de mooiste tekeningen op DB... stakkers
    pi_42737696
    Ik heb net 100% blauw rechts gekleurt.
    Kwam niet verder dan misschien 1/8ste, is de vlag niet een klein beetje te groot?
    Aangezien hij er niet uit ziet....

ik denk dat als we ongeveer 1/2 de vlag overhouden hij bij te houden is.
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:48:11 #97
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42737718
    Ik heb ook 100% ertegenaan gegooid, maar is nu alweer gedeeltelijk overgetekend
    pi_42737937
    Ik stel voor dat we hem kleiner maken...
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:56:37 #99
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_42737958
    Hoe komen jullie aan 100%? Ik krijg elke dag maar 30% of zo :\
    pi_42738080
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 12:55 schreef biertank het volgende:
    Ik stel voor dat we hem kleiner maken...
    Hoeft niet kleiner gemaakt te worden.
    Maar hou het gewoon vanuit het midden bij.
    Waar de leeuw komt.
    Ben je ook al op het forum?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')