Laatste topic?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:23 schreef Djaser het volgende:
...met een grote groene vlek.
Jammer dat ze ingrijpen, maar prima argument eigenlijk. Wie boeit ook het fok logo. Wie boeide die Koreaanse vlag?quote:Ik kreeg de volgende mail: http://www.drawball.nl/forum/viewtopic.php?t=10
fuck hem, je mag toch tekenen wat je wilt. Klinkt eerder als een jaloerse nerd...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:27 schreef soylent het volgende:
[..]
Jammer dat ze ingrijpen, maar prima argument eigenlijk. Wie boeit ook het fok logo. Wie boeide die Koreaanse vlag?
Is het misschien een idee om iets moois te maken in plaats van een suffe vlag of fok logo?
Bijvoorbeeld een mooi groot plaatje van een chick, of een mooie geometrische figuur.
Misschien wordt ie dan zelfs wel beschermd en dat zou toch een mooiere prestatie zijn dan tijdelijk een fok logo dumpen. Er kunnen mss best wat logo's in de kantlijn en zo.
Dit is de laatste keer dat ik erover begin, wordt 't niks dan ga ik toch maar kijken of ik meer IPs kan krijgen
We tieven gewoon de hele site vol met rood wit blauw en oranjequote:Op maandag 9 oktober 2006 14:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
fuck hem, je mag toch tekenen wat je wilt. Klinkt eerder als een jaloerse nerd...
Mag, maar ja, die maat van hem mag het ook, dus het wordt dan allemaal zo groen hequote:Op maandag 9 oktober 2006 14:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
fuck hem, je mag toch tekenen wat je wilt. Klinkt eerder als een jaloerse nerd...
ja machtsmisbruik noem ik dat.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:39 schreef soylent het volgende:
[..]
Mag, maar ja, die maat van hem mag het ook, dus het wordt dan allemaal zo groen he
Hoe je het wil noemen, dat ze zo te werk gaan is een feit!quote:
Blijkbaar wil de maker dat niet. En dat kan ik me heel goed voorstellen. Kan me voorstellen dat de site is bedoeld voor mooie tekeningen, kunst. En niet voor immens grote logo's, vlaggen of ander gedoe. Dus kap daar nu gewoon eens mee en ga wat moois maken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Misschien wil Toeps wel poseren?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:36 schreef The_S het volgende:
een mooie tekening is eigenlijk veel gaver idd
edit: een chick met een fok! t-shirt aan ofzo
Ik had ook nog effe wat wit erin gegooidquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:59 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik heb expres om te klieren 50% wit gebruikt voor de vlag te maken..
Ik zal die David wat te doen geven..![]()
[afbeelding]
Maar is het dan niet handiger om de vlag gewoon klein te houden? De grootte van het FOK! logo is gewoon te groot om hem goed bij te houden aangezien die David het binnen een half uurtje weer mosgroen maakt..quote:
Dan nemen we de plek van TZquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:11 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Maar is het dan niet handiger om de vlag gewoon klein te houden? De grootte van het FOK! logo is gewoon te groot om hem goed bij te houden aangezien die David het binnen een half uurtje weer mosgroen maakt..![]()
Leek me ook wel vet om te doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:49 schreef Bartaz het volgende:
Laat ons de hele drawball oranje maken met de rest van de fora, hoeft niks georganiseerd te worden, gewoon alles oranje kliederen![]()
Een tekening maken misschien?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:09 schreef -jos- het volgende:
Ik pleur ook maar wat op die vlag, zou niet weten waar ik mijn inkt anders voor moet gebruiken...
Maar wij minder artistiek bedeelden willen ook graag kleurenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:13 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Een tekening maken misschien?
Pleur dan helemaal op van Drawball aub.
Klinkt allemaal erg leuk, maar ik heb geen idee hoe ik iets moois kan maken, volgens mij moet je daar een programma voor kunnen schrijven. Ik vind het helemaal niet gek dat er logo's worden bijgehouden, das namelijk veel eenvoudiger.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:13 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Pleur dan helemaal op van Drawball aub. Die vlag is trouwens een zo mogelijk nog kanslozer idee, groot gelijk dat ze hebben ingegrepen met die enorme FOK!, en ik acht de vlag ook geen lang leven beschoren.
Gebruik je inkt eens wat creatievers en teken nou echt es iets moois ipv zo'n suffe vlag of zo'n ongeinspireerd 'logo' (logo kon ik dat gedrocht in het oranje rood wit en blauw niet eens noemen).
Een programma kunnen schrijven? Hoe moeilijk is het, kleurtje kiezen, lijndikte, en een gezonde dosis inspiratie. Net zo makkelijk als een vel papier en een doos kleurpotloden. That's all.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:05 schreef ioko het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg leuk, maar ik heb geen idee hoe ik iets moois kan maken, volgens mij moet je daar een programma voor kunnen schrijven. Ik vind het helemaal niet gek dat er logo's worden bijgehouden, das namelijk veel eenvoudiger.
Net zo makkelijk als paint.... en probeer daar maar eens een fatsoenlijke tekening mee te maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:14 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Een programma kunnen schrijven? Hoe moeilijk is het, kleurtje kiezen, lijndikte, en een gezonde dosis inspiratie. Net zo makkelijk als een vel papier en een doos kleurpotloden. That's all.
Laat me raden... deze?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:20 schreef hoM3r het volgende:
Nu vind ik de vlag wel ongeveer het lelijkste wat er op de bal te zien is, het is wel een prima achtergrond voor mijn persoonlijk projectje gelukkig![]()
Sjah die vlag is natuurlijk wel een goede basis om gewoon weer een logo overheen te plempen!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:10 schreef commentator het volgende:
idd gaan we nog iets doen of laten we het bij de vlag. Blijven we bij de vlag dan stop ik er mee want dat is gewoon te saai voor woorden.
Fout!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:07 schreef MarBu het volgende:
[..]
Laat me raden... deze?
http://www.drawball.com/u5qjfo
Ik heb op het forum het idee geopperd om er een leeuw (zo'n KNVB-leeuwenhoofd) in te zetten. En daar is ook wel animo voor, dus het zou goed kunnen dat er een oranje leeuw in komt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:10 schreef commentator het volgende:
idd gaan we nog iets doen of laten we het bij de vlag. Blijven we bij de vlag dan stop ik er mee want dat is gewoon te saai voor woorden.
Vind een leeuw ook leuker.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef droks het volgende:
Ik stem ook voor.Vlag is best wel saai enz dus ik begrijp die gast z'n reactie wel.
als drawball wil dat er mooie tekeningen gemaakt worden, moeten ze eerst eens iets aan de interface doen. zoals het nu is moet je haast wel een tablet hebben om iets moois te kunnen maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:13 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Pleur dan helemaal op van Drawball aub. Die vlag is trouwens een zo mogelijk nog kanslozer idee, groot gelijk dat ze hebben ingegrepen met die enorme FOK!, en ik acht de vlag ook geen lang leven beschoren.
Gebruik je inkt eens wat creatievers en teken nou echt es iets moois ipv zo'n suffe vlag of zo'n ongeinspireerd 'logo' (logo kon ik dat gedrocht in het oranje rood wit en blauw niet eens noemen).
Gister avond stond het grootste gedeelte eral. Dus niet zo snel roepen dat het niet gaat lukken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:36 schreef -jos- het volgende:
mensen op dat forum, die leeuw kun je beter vergeten want dat gaat toch nooit lukken...
Waarom niet? Als alleen Fok het al vol kon houden om het grootste logo op Drawball te hebben (mensen met onbeperke inkt daargelaten) moet zo'n leeuw met gebundelde krachten van alle Nederlandse fora toch zeker kunnen lukken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:36 schreef -jos- het volgende:
mensen op dat forum, die leeuw kun je beter vergeten want dat gaat toch nooit lukken...
Dan is je IP veranderd denk ik, bij mij is niks aan de hand.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:28 schreef Symer het volgende:
Net de hele week m'n inkt opgespaard, gisteravond had ik eindelijk 100% wat ik vandaag wou gaan gebruiken voor die leeuw, maar nu is het ineens weer weg.![]()
Ik heb weer 15%![]()
Zo is er geen lol meer aan, ik stop er dus mee.
Nee, die is nog steeds hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:24 schreef PV het volgende:
[..]
Dan is je IP veranderd denk ik, bij mij is niks aan de hand.
Dat zou kunnen, afgelopen zondag heb ik het laatst iets gedaan op drawball.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:37 schreef soylent het volgende:
Misschien expired/te lang niet gebruikt?
hehe lol, iemand heeft er een roze gezicht met blauwe ogen en rode lippen ingetekendquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:06 schreef Ame_thyst het volgende:
hier http://www.drawball.com/mjkuoj bezig met een klein project van mijzelf
*hadquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:33 schreef The_S het volgende:
[..]
hehe lol, iemand heeft er een roze gezicht met blauwe ogen en rode lippen ingetekend![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:36 schreef hoM3r het volgende:
http://www.drawball.com/8jba6g linkje naar mijn bijna voltooide project, de ode aan The Buggles.
Dank je dank je, ik hoop op een beschermde status maar dat zal er wel niet inzittenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:46 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
vet als je dat echt zelf hebt gemaakt
![]()
Echt jammer dat ie is verklootquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:58 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Dank je dank je, ik hoop op een beschermde status maar dat zal er wel niet inzitten
Lijkt er wel opquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:31 schreef soylent het volgende:
Er is een attack op de vlag bezig of zo!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:06 schreef Ame_thyst het volgende:
hier http://www.drawball.com/mjkuoj bezig met een klein project van mijzelf
Het lijkt erop dat het dezelfde persoon is die jullie tekeningen vernield heeft. Eerst het werk van iemand anders kapot maken en vervolgens een boodschap achterlaten om te laten zien dat hij jullie persoonlijk aanvalt, ipv alleen de tekening. Tenslotte schrijft hij dat Fok het gedaan heeft omdat hij zelf geen verantwoordelijkheid durft te nemen.quote:
Hoeft niet kleiner gemaakt te worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:55 schreef biertank het volgende:
Ik stel voor dat we hem kleiner maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |