Iedereen die mee doet kan zichzelf hier in de OP zetten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:34 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil in de OP! Ben ook af en toe aan het kliederen vóór Fok!, logo schoonhouden en zo. En vanavond ben ik weer van de partij.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Iedereen die mee doet kan zichzelf hier in de OP zetten.
Waar zie jij htmlquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
enge HTML code, dat gaat nooit goed bij mij
![]()
Vooruit, ik heb het even voor je gedaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
enge HTML code, dat gaat nooit goed bij mij
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:46 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Vooruit, ik heb het even voor je gedaan![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:45 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga nu drawball.com lekker open laten staan, sparen voor vanavond!
Wel meer denk ik, mijn IP staat er ook niet bij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:49 schreef RSH11 het volgende:
lol volgens mij hebben drie mensen tegelijkertijd de OP veranderd, of niet?
Vult ie ook aan tot boven de 15% als je nieuw bent?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
eergister 60% inkt gebruikt om wat dingen uit het witte gedeelte weg te halen en de zwarte randen bij te werken
Volgens mij is het zo als je de 15% gebruikt hebt, dan krijg je later (hoe langer je wacht, meer inkt)quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:00 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Vult ie ook aan tot boven de 15% als je nieuw bent?
Als je serieus gaat tekenen, gebruik dan ff de tooltjes uit de RAR! Dan wor het een stuk mooier!quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:54 schreef DennisQ het volgende:
Ga ook eens proberen mee te doen.
Heb ik al binnen, maar ik ga maar es beginnen met zwart en wit, die tooltjes vogel ik nog wel uit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je serieus gaat tekenen, gebruik dan ff de tooltjes uit de RAR! Dan wor het een stuk mooier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |