abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41567493

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mensen, SPAAR JE INKT!! Het logo staat nu, maar nu komt 't erop aan om 'm ook te houden! Je hebt zoveel mogelijk inkt nodig, dus ga geen kleine tekeningetjes maken maar bewaar al je inkt tot de avond zodat we dan zo veel mogelijk reparaties uit kunnen voeren.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reparaties: In principe 'elke' avond om 21:00. Zie ook IRC (http://irc.fok.nl, #drawball)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
i Klik hier voor de locatie.

i Tools:
  • http://storage.oxle.com/files/4/Drawball.rar (5 TOOLS in 1, gebruik deze zeker!)
  • http://www.simplicity.nl/drawballtools.zip
  • http://www.simplicity.nl/vierkant.exe (Vierkant teken tool)

i Vorige Delen:
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12
    Lees bovenstaande topics goed door, daar staat veel in uitgelegd.

i FAQ:

Q: Mijn inkt is op?!
    A: Je moet (vrij lang) wachten maar langzaam neemt de inkt weer toe tot, uiteindelijk, 100%.

Q: Anderen kliederen over ons heen??!!
    A: Life is a bitch. Klieder weer over hen heen.

Q: Ik deed agree maar ik werd niet toegelaten?
    A: Klik disagree en lees voortaan.

i Belangrijke info uit andere topic:
    Hoe het werkt: Je ziet als eerste een uitgezoomd veld van alles wat getekend is op dat moment. Herkenningspunten: Het FOK logo, Nintendo tekst, de letters VIP, enkele vlaggen en rechts een reeds vervagend badeendje.
    Je kunt inzoomen door te klikken op het deel waarop je wil inzoomen. Dit doe je in totaal drie keer waarna je rechtsonderin een inktpotje ziet. Als je op dat moment wil tekenen moet je nog een kort puzzeltje (je kent ze wel, maar 1 keer over elk lijnstuk) oplossen. (Dit om macros te voorkomen.)

Er komt heel langzaam inkt bij dus we moeten samenwerken om het FOK logo op drawball.com te houden!

i Huisje-Kruisje Puzzle
    Voor dat je kan tekenen moet je een huisje-kruisje-puzzle oplossen om te kunnen beginnen met tekenen. Dit is een manier van hoe je hem op kan lossen:

Je moet dus eerst beginnen met de rode pijltjes, daarna verder met de blauwe en tot slot de zwarte.

i Inkt
    Het is als je nieuw bent allemaal een beetje onduidelijk hoe het zit met de inkt. Nou het gaat als volgt.
    Wanneer je voor het eerste de site bezoekt krijg je 15% inkt. Wees zuinig met deze inkt, want het gaat snel op.
    Ok, nu komt het, het aanvullen van de inkt. Er zijn twee categoriėn, mensen met een vast of mensen met een dynamisch IP-adres.
    Als je niet weet welke je hebt zul je er vanzelf achter komen als je Drawball een paar keer bezoekt.

Als je een vast IP hebt en je hebt alle inkt verbruikt zul je zien dat de inkt langzaam weer bijgevuld wordt. Dit gaat behoorlijk langzaam met 0.1% per paar minuten. Wanneer je de site vaker bezoekt zal dit wel sneller gaan totdat je uiteindelijk de maximale 100% hebt bereikt.

Wanneer je een dynamisch IP hebt zul je altijd binnenkomen met een potje van 15% inkt. Wanneer deze op is kun je je verbinding gewoon houden met het internet en zal hij opbouwen met 0.1% per paar minuten (net als met een vast IP).
    Maar wanneer je je computer uitzet, een minuutje of 10 wacht en hem weer aanzet zul je zien dat je inkt weer is aangevuld tot 15%.

De reden hiervan is dat de site kijkt naar je IP adres. Elke keer als je met je vaste IP komt zal hij je herkennen en geeft hij weer het oude inktpercentage aan.
    Wanneer je met een dynamisch IP op de site komt zul je een, voor de site, nieuw IP hebben en denken ze dus dat je er voor de eerste keer bent. Je krijgt dan dus gratis die 15%. (let op: hij geeft er niet 15% bij, je start gewoon opnieuw met 15%)

Voor beginners is het beter om een dynamisch IP te hebben, maar na een tijdje loont het wel om een statisch IP te hebben.

i De medewerkers:
    2Drix, Aaipod, Angel008, Asmodean, B.A.Trix, BasEnAad, Bierbroeder, Blame, Boy_Snakeye, brainster, Bullpit, Byte_Me, C10H14N2, Casparovvv, --Christiaan--, Dekbek, dork22, Dromer, dubidub, EJ404, fiedel, Foeske, GekkeMat, gohan16, Hi_Flyer, IedeK., Impry, Ioko, Isabeau, Jaco90, Janteh, jna, -jos-, KaMo, Kazu, Keileweg-ethicus, Knoekie, Kwarkie, Laura 2000, Litso, Ltd., maartena, Marsepein, mberg86, Minthy, Monk, Mtijn, nipeng, NordicBlue, Nosh, NT-T.BartMan, PiRANiA, Poppetjuh, Pr0xidy, Pritt, Quannum, Quiestisia, RayMania, Repeat, roel26, RSH11, seadarius, Sheepcidus, Skorpija, SuperHarregarre, switchboy, Symer, TerroRobbie, Thieske, TwyLight, UncleSam, Webcrowler, Whizzkith, woeeiiii, yosander, Yozzz, ziggyziggyziggy, ZigoSOS, Zyggie

NB: Bij wijzigingen in de OP: Pas ook de tekst op de Wiki aan! Wel zo handig!

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Drawball

[ Bericht 2% gewijzigd door Blame op 07-09-2006 00:04:53 ]
  • pi_41567504
    Dan maak ik hem maar...
    pi_41567538
    *schop*
      woensdag 6 september 2006 @ 23:03:02 #4
    23344 Sheepcidus
    Is it an excuse?
    pi_41567542
    Jij schopt dat ander topic dood.

Trouwens mooie NL vlag naast FOK!
    Were making, were making!
    Radio Soulwax!
    pi_41567978
    Die tweakers met hun logo
    pi_41568301
    Ik heb met zo'n 80% zitten fixen.
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
      woensdag 6 september 2006 @ 23:22:10 #7
    34335 radiating
    kapitein bromsnor :)
    pi_41568426
    effe dat tweakers poppetje overkleuren
    Is op weg naar sint juttemes
    pi_41568543
    gebruik dan wel rood en niet een paars achtige rood
    pi_41568684
    Kan ik ook in de lijst?
    pi_41568857
    TVP!!!!
    www.myspace.com/olk2006
    pi_41568858
    ik ben nog steeds van mening dat die lijst weg moet
      woensdag 6 september 2006 @ 23:31:36 #12
    34335 radiating
    pi_41568862
    ja sorry, die kleur ging niet helemaal goed
      woensdag 6 september 2006 @ 23:31:56 #13
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_41568873
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 23:27 schreef Knoekie het volgende:
    Kan ik ook in de lijst?
    Dat kun je zelf in de Wiki doen, zie links in de OP. Bij het volgende topic sta je er dan bij
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_41568882
    maakt niet uit het stuk is nu toch al weer bekrast
      woensdag 6 september 2006 @ 23:32:23 #15
    34335 radiating
    pi_41568899
    hou komen die fok letters zo ziek groot
      woensdag 6 september 2006 @ 23:32:51 #16
    34335 radiating
    pi_41568919
    zit jij mijn naam steeds over te kleuren?
    pi_41568945
    veel mensen die geholpen hebben met opzetten (eerst allemaal 100% en dan op 1 avond fok! neerzetten)
    pi_41569007
    @radiating ja
    pi_41569139
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef EJ404 het volgende:
    ik ben nog steeds van mening dat die lijst weg moet
    Ik heb de lijst even ingekort door alle namen achter elkaar te zetten, op alfabetische volgorde en een linkje naar het fotoboek
    pi_41569223
    ok =)
    en drawball vliegt er alweer uit...
    pi_41569331
    tvp.
    pi_41569758
    Leuk OP updateje!
    pi_41569798
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 23:54 schreef Impry het volgende:
    Leuk OP updateje!
    Er zou van mij wel wat minder tekst in mogen staan, maar dat doet degene maar die #14 aanmaakt
      woensdag 6 september 2006 @ 23:56:18 #24
    110654 Foeske
    lives life, loves life
    pi_41569845
    lol, op Flabber of Flubber of wat was het dachten ze dat VIP is gemaakt door een stel FOK!kers Nou ja, laat ze maar lekker denken he
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 14:48 schreef Adfundum het volgende:
    weer veel inkt besteed aan FUK > FOK repair.
    stor eating > stop hating hersteld (boven vip logo) en nog zelf wat gekladderd
    http://www.drawball.com/32aLtte
    - dat duurde niet lang, tien minuten later al overgeklad wie hielp me trouwens?
    Zonde. Wat was het? Kan het nu niet meer zien
    *´¨)
    ¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
    (¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
    pi_41569914
    het fok logo kan wel weer een makeover gebruiken.

* Repeat begint met rotzooi wegpoetsen.

ben benieuwd hoe lang we het volhouden
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')