Ik nog wel, maar ik heb dan weer geen inktquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:53 schreef corc het volgende:
ik kan niet meer tot 100% inzoomen
Ik heb inkt en er is genoeg te doen...
Mijn inkt is ook al weer op. Even de O weer een heel stuk blauw en zwart gemaakt. komt goedquote:Op woensdag 6 september 2006 00:11 schreef Cyaa het volgende:
Ik ben door mijn inkt heenmorgen help ik weer mee met herstellen
hoe lang en vaak moet je bezoeken om 100% te krijgen?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:23 schreef Bananenman het volgende:
Nou ik heb 100% inkt dus ik dacht ik help ook even het weer op te schonen
echt hea, is er geen combo om uit te zetten?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:06 schreef Zebbie het volgende:
Altijd leuk als je het vierkant programmaatje aan laat staan
Anyways, ik denk dat het handig is als we ons nu even vol richten op de O, die wordt namelijk flink onder vuur genomen.
Met de laatste versie(4) kun je als je op X drukt de vierkanttool onderbreken.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
echt hea, is er geen combo om uit te zetten?
Des te vaker je bezoekt des te sneller de inkt bij gaat vullen. Ik zit nu op zo'n 35% per dag. (volgens mijquote:Op woensdag 6 september 2006 08:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
hoe lang en vaak moet je bezoeken om 100% te krijgen?
en krijg je dan elke dag ?
En ikke eronder. Maar die kleurenselecteer tool werkt toch niet perfect. Zit steeds net naast de juiste oranje, hoe vaak ik het ook probeer. En toe heb ik die met die 5 kleuren geprobeerd, maar die deed helemaal niks. Doe ik nou iets verkeerd? Ik liet dat schermpje openstaan, ging met m'n muis boven de kleurencircel staan, drukte op s (ook geprobeerd om in het midden van de kleurencircel te staan en dan klikken en dan op s drukken) en dan de goede kleur in de tool aanklikken, maar helaas...quote:Op woensdag 6 september 2006 09:43 schreef B.A.Trix het volgende:
Heb het naast het blauwe van de uitroepteken maar weer even oranje gemaakt..![]()
Die tekeningen stonden er al. Volgens mij zijn die beveiligd.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:00 schreef jna het volgende:
hey, ze zijn allemaal mooie tekeningen aan het maken op die Nederlandse vlag.
kan ook ja, had ze nog niet gezien daarvoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:39 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
Die tekeningen stonden er al. Volgens mij zijn die beveiligd.
Heb even gekeken, zit op 2% per uur op dit moment.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:46 schreef Impry het volgende:
[..]
Des te vaker je bezoekt des te sneller de inkt bij gaat vullen. Ik zit nu op zo'n 35% per dag. (volgens mij)
Dankquote:Op woensdag 6 september 2006 00:45 schreef Cyaa het volgende:
Die vierkant tool werkt btw perfect![]()
Het kost je veel minder inkt dan dat je alles zelf gaat doorkrassen enzo.
Nogmaals hulde voor de maker![]()
wat een verrassing, ze gaan het foklogo aanvallen. Ze weten niet waar ze aan beginnen.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:23 schreef BoNi het volgende:
Ook Flabber heeft drawball ontdekt.....
http://www.flabber.nl/archief/017557.php
Inderdaad. Als ze iets bij ons uithalen zullen ze nooit een groot flabber-logo krijgenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:05 schreef Zebbie het volgende:
Hmmm, die gasten van Flabber kunnen beter uit kijken, prima als ze daar hun logo neer willen zetten, maar we kunnen ze in 1 dag wegvagen als we willen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |