Dat kun je zelf in de Wiki doen, zie links in de OP. Bij het volgende topic sta je er dan bijquote:
Ik heb de lijst even ingekort door alle namen achter elkaar te zetten, op alfabetische volgorde en een linkje naar het fotoboekquote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef EJ404 het volgende:
ik ben nog steeds van mening dat die lijst weg moet
Er zou van mij wel wat minder tekst in mogen staan, maar dat doet degene maar die #14 aanmaaktquote:Op woensdag 6 september 2006 23:54 schreef Impry het volgende:
Leuk OP updateje!
Zonde. Wat was het? Kan het nu niet meer zienquote:Op woensdag 6 september 2006 14:48 schreef Adfundum het volgende:
weer veel inkt besteed aan FUK > FOK repair.
stor eating > stop hating hersteld (boven vip logo) en nog zelf wat gekladderd
http://www.drawball.com/32aLtte
- dat duurde niet lang, tien minuten later al overgekladwie hielp me trouwens?
Het stukje wat verder naar onderen over de twee tools kan wel weggehaald worden denk ik. Vierkanttool staat in het programma zelf uitgelegd en bij DrawballtoolV1.0 zit ook een readme. En het kopje IRC daaronder kan ook weg, staat bovenaan namelijk ook al.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:55 schreef Blame het volgende:
[..]
Er zou van mij wel wat minder tekst in mogen staan, maar dat doet degene maar die #14 aanmaakt
Dat is het laatste wat ik dan nog aanpasquote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Het stukje wat verder naar onderen over de twee tools kan wel weggehaald worden denk ik. Vierkanttool staat in het programma zelf uitgelegd en bij DrawballtoolV1.0 zit ook een readme. En het kopje IRC daaronder kan ook weg, staat bovenaan namelijk ook al.
Verder is alles nuttige informatie
Bij een mooie reeks hoort een uitgebreide OPquote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef EJ404 het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat die OP veels te lang is
Zolang we de omlijning van de letters maar goed heel houden moet het zeker nog wel even lukken. We hebben al grotere dipjes gehad als hoe hij er nu bij staatquote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef Repeat het volgende:
het fok logo kan wel weer een makeover gebruiken.
ben benieuwd hoe lang we het volhouden
M'n inkt is op... anders had ik dat wel gedaanquote:Op donderdag 7 september 2006 00:06 schreef Repeat het volgende:
wtf boeit die OP trouwens, ga je met belangrijkere zaken bezighouden
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa hallooooooooooo dat is niet de bedoeling hè!quote:
Maar dat zag er niet uit en is dus redelijk snel veranderdquote:Op donderdag 7 september 2006 00:20 schreef Gremen het volgende:
In de originele F was het onderste streepje evenlang als het bovenste
Gekken en dwazen schrijven hun naam op muren en glazen.quote:
Het leek erop alsof GoT er zelf een grotere henkie overheen wou gooienquote:Op donderdag 7 september 2006 07:20 schreef -jos- het volgende:
Wie heeft henkie vermoord?
Mooie OP trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |