Iedereen die mee doet kan zichzelf hier in de OP zetten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:34 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil in de OP! Ben ook af en toe aan het kliederen vóór Fok!, logo schoonhouden en zo. En vanavond ben ik weer van de partij.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Iedereen die mee doet kan zichzelf hier in de OP zetten.
Waar zie jij htmlquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
enge HTML code, dat gaat nooit goed bij mij
![]()
Vooruit, ik heb het even voor je gedaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
enge HTML code, dat gaat nooit goed bij mij
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:46 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Vooruit, ik heb het even voor je gedaan![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:45 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga nu drawball.com lekker open laten staan, sparen voor vanavond!
Wel meer denk ik, mijn IP staat er ook niet bij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:49 schreef RSH11 het volgende:
lol volgens mij hebben drie mensen tegelijkertijd de OP veranderd, of niet?
Vult ie ook aan tot boven de 15% als je nieuw bent?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
eergister 60% inkt gebruikt om wat dingen uit het witte gedeelte weg te halen en de zwarte randen bij te werken
Volgens mij is het zo als je de 15% gebruikt hebt, dan krijg je later (hoe langer je wacht, meer inkt)quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:00 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Vult ie ook aan tot boven de 15% als je nieuw bent?
Als je serieus gaat tekenen, gebruik dan ff de tooltjes uit de RAR! Dan wor het een stuk mooier!quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:54 schreef DennisQ het volgende:
Ga ook eens proberen mee te doen.
Heb ik al binnen, maar ik ga maar es beginnen met zwart en wit, die tooltjes vogel ik nog wel uit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je serieus gaat tekenen, gebruik dan ff de tooltjes uit de RAR! Dan wor het een stuk mooier!
die 15% is je startbudget. Dit vult langzaam steeds verder aan. en als je drawball.com open hebt staan, vult het sneller aan!quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:00 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Vult ie ook aan tot boven de 15% als je nieuw bent?
Zal em eens open laten staan tot vanavond , kijken wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo als je de 15% gebruikt hebt, dan krijg je later (hoe langer je wacht, meer inkt)
Net weer 40% gebruikt om het witte gedeelte van de F te herstellen.
Ze gebruiken een bepaald puntjes patroon. Heel irri eigenlijk.
Ook voor zwart en wit is de automatische-vierkant-tool erg handig!quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:09 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Heb ik al binnen, maar ik ga maar es beginnen met zwart en wit, die tooltjes vogel ik nog wel uit.
Die tool met die tekenknop (fok.exe) is vrij dodelijk als je em niet gefocust hebt kom ik net achterquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ook voor zwart en wit is de automatische-vierkant-tool erg handig!
geen idee, die gebruik ik niet zo!quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:11 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Die tool met die tekenknop (fok.exe) is vrij dodelijk als je em niet gefocust hebt kom ik net achter![]()
Is dit echt zo?? Heb dag en nacht de pc aan staan dus als ik drawball open laat staan komt t met de inkt helemaal goed..quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en als je drawball.com open hebt staan, vult het sneller aan!
Ik heb momenteel op 2 pc's op zowel IE als FF Drawball.com open staan! Geen idee of het helpt, maar het is het proberen waard, he!quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:40 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Is dit echt zo?? Heb dag en nacht de pc aan staan dus als ik drawball open laat staan komt t met de inkt helemaal goed..![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:57 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]Links bovenin de F, wie was dat?
Link?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:54 schreef Maisnon het volgende:
Zit ik op flabber te lezen, had ik pas door dat die groene F met wit eromheen van hun was. Dus ik die reacties checken, gaat het alleen maar over het Fok logo ruineren en de O in een U veranderen. Met andere woorden, flabber is dus de schuldige
Voor zover dit nog niet bekend was natuurlijk
Geen idee, niet van onsquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:00 schreef DennisQ het volgende:
Gaaf ook die nl vlag die links van Fok opgebouwd wordt. Expansie plannen?
Geen idee! Volgens mij is dat niet van ons?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:00 schreef DennisQ het volgende:
Gaaf ook die nl vlag die links van Fok opgebouwd wordt. Expansie plannen?
Ja had het al gezien ja!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het VIP logo is nu echt leukZie al die mensjes die aan die letters hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |