lolquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:55 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Neem aan dat je http://two.drawball.com/p3dsjh bedoelt?
Hoogstwss de Finnen, alles wat ook maar in het wit komt van die Kekkonen wordt zsm wit gemaakt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:00 schreef Powerkiwi het volgende:
WIE HEEFT FOK WIT GEMAAKT D= D= D=
Ik, geef maar tijdstippen en ik zet ze in de OP van ons topicquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:07 schreef Powerkiwi het volgende:
wát een nazis.
Er moet gewoon een lijst worden gemaakt met mensen die op een bepaald tijdstip een Nederlandse vlag gaan maken, anders gaat dat écht niet werken.
Misschien ook op het animewolkendinges posten, mensen die daar lid zijn?
het is zomervakantie, ik moet iets te doen hebben he
Morgen 8 uur savonds?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:08 schreef Brrandon het volgende:
[..]
Ik, geef maar tijdstippen en ik zet ze in de OP van ons topic
Sure, zal t in t topic zettenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:11 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Morgen 8 uur savonds?
Lijkt me de tijd dat de meeste FOK!ers wel op de pc zitten
I'm in
Nah dat hebben ze makkelijker gefixt :p Op zn neus is lekker in het midden en kunnen ze moeilijker fixen. Heb onze beginpost geupdate en NeonPanda maakt als het goed is een hyves aan. Stuur die allemaal door naar je vrienden enzoquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:14 schreef Powerkiwi het volgende:
Of anders in z'n bril, het linker glas?
En misschien een "vriendelijk" tekstje in het fins
EDIT:
äitisi on ruma is je moeder is lelijk in het fins
damn, dit wordt HUGEquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:16 schreef Brrandon het volgende:
Nah dat hebben ze makkelijker gefixt :p Op zn neus is lekker in het midden en kunnen ze moeilijker fixen. Heb onze beginpost geupdate en NeonPanda maakt als het goed is een hyves aan. Stuur die allemaal door naar je vrienden enzo
Dan doe je uitnodigen, en dan klik je op de bovenste vriend en hou je het pijltje naar beneden ingedrukt tot je langs iedere naam bent geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:36 schreef Brrandon het volgende:
Hoe voeg je je hele vriendenlijst toe? Dan doe ik dat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |