quote:Protip: Klik op de bal, klik dan met je rechtermuisknop, klik dan nog een x ergens anders met je linkermuisknop en TADA een rechte lijn
quote:links ingedrukt houden, dan rechts en naar d e2de plaatsgaan, links klikken en daar is je lijn
Die klopt niet of zo, kuttool is dat, je moet gewoon die stippen shit gaan doen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:19 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb met die vierkant tool een paar rechte strepen getrokken, inkt is nu op.
welke pagina?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef Powerkiwi het volgende:
stippen tool staat op pagina 7 ofzo.
Damn, het loopt nog niet echt storm D=
Misschien lijkt me dat een beter idee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:55 schreef Powerkiwi het volgende:
Het kan wel, maar dan moet het op een ander tijdstip gebeuren.
Ik heb even gegoogled, de finnen moeten 12 augustus massaal weer naar school/werk. Als we dus eind augustus rond 11 uur sochtends een grote nederlandse vlag maken, dan hebben wij allemaal nog vakantie en zij zitten op het werk.![]()
We kunnen nu ook proberen om een grote vlag te maken buiten die president, dat zal wss wel beter gaan.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:40 schreef The_Verve het volgende:
Als we die bril en dat kapsel iets aanpassen kunnen we de tekening misschien veranderen in:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:03 schreef Cyclonist het volgende:
We kunnen beter zorgen dat we het wit van de finnen gebruiken voor het wit van onze vlag, dat gaan ze niet verdedigen. In de glazen (of in ééntje) lijkt me dus ook wel geschiktDie grootte is misschien ook nog wel te verdedigen door ons, wat bijna net zo belangrijk is als het plaatsen..
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:03 schreef Cyclonist het volgende:
We kunnen beter zorgen dat we het wit van de finnen gebruiken voor het wit van onze vlag, dat gaan ze niet verdedigen. In de glazen (of in ééntje) lijkt me dus ook wel geschiktDie grootte is misschien ook nog wel te verdedigen door ons, wat bijna net zo belangrijk is als het plaatsen..
Pedobear is meer 4chanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:37 schreef Northside het volgende:
Waarom tekenen jullie pedobear niet? Als er iets Fok! is...
Die Finnen krassen er weer overheen...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:07 schreef jeroendh het volgende:
http://two.drawball.com/kv4gaa
NL vlag + FOK!
Ik maar 30%quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:15 schreef Powerkiwi het volgende:
Dat drawball gaat veel te langzaam bij mij, ik zit steeds op 100% van m'n cpu!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |