pffff iemand die mijn afkorting denkt te kunnen claimenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat een stel bezige bijen zijn jullie ook met dat b-b verhaal
LD, Ze heet ook stiekum Maya in het echt, snappie?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat een stel bezige bijen zijn jullie ook met dat b-b verhaal
Ik vind Maya dan ook een stuk beter klinken dan B-Bquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:27 schreef An24 het volgende:
[..]
LD, Ze heet ook stiekum Maya in het echt, snappie?![]()
![]()
![]()
Kortom...we laten dat Bizzy-Bee gewoon vallen en gaan BB(v) Maya noemenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik vind Maya dan ook een stuk beter klinken dan B-B![]()
is goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kortom...we laten dat Bizzy-Bee gewoon vallen en gaan BB(v) Maya noemen![]()
HUHquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb het gevonden , Maya is shall be.
Hmm dus..we noemen iedereen bij hun fok naam of een afkorting daarvan en maya blijft mayaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb het gevonden , Maya is shall be.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef Yoni het volgende:
Drie gangen voor 15 euro! Klinkt goed An!
Ik heb gister in R'dam bij "Eetcafé Opa" gegeten. Leuk tentje![]()
hey BB of -B-B of BB(v)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmm dus..we noemen iedereen bij hun fok naam of een afkorting daarvan en maya blijft maya![]()
Ze zit me uit te lachen hier mensen, doe er ff wat aan![]()
In Dordrecht zeker? Daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Tentje heet LB ofwel Lekker Belangrijk! Slim van ze om zichzelf zo te noemen
![]()
Mwa... mooie naam hoor, daar niet van. Maar we noemen anderen hier ook niet bij hun IRL naam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb het gevonden , Maya it shall be.
Volgende week eet je bij CP dat is lekker en gratisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:50 schreef Yoni het volgende:
[..]
In Dordrecht zeker? Daar kom ik nooit![]()
Ze is niet de enige kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef An24 het volgende:
Ze zit me uit te lachen hier mensen, doe er ff wat aan![]()
-x- = +quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:53 schreef prupke het volgende:
ps phoen je hebt het wel voor elkaar he in dat topic van je mooiste foto
je mag pas posten bij 1 positief en 1 negatief commentaar op de voorgaande foto
en als je nu of alleen maar negatief of alleen maar positief kan reageren?
* PdeHoog agreesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef prupke het volgende:
Volgende week eet je bij CP dat is lekker en gratis
Ik lach mensen alleen maar toequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze is niet de enige kan ik je vertellen
Normaal doe ik met je mee, maar in dit geval lach ik An ook even uitquote:
we houden de vingertjes lekker in beweging....dus ik ben er over uit...."-bizzy-bee-" it is!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:49 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hey BB of -B-B of BB(v)
zit an niet uit te lachen![]()
ze kan er ook niets aan doen dat we niet weten hoe we jou naam gaan onthouden en schrijven.
(suggesties? )
Leuke naamquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:57 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
we houden de vingertjes lekker in beweging....dus ik ben er over uit...."-bizzy-bee-" it is!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Is goed hoor BB(v)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:57 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
we houden de vingertjes lekker in beweging....dus ik ben er over uit...."-bizzy-bee-" it is!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Normaal doe ik met je mee, maar in dit geval lach ik An ook even uit
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:53 schreef prupke het volgende:
ps phoen je hebt het wel voor elkaar he in dat topic van je mooiste foto
je mag pas posten bij 1 positief en 1 negatief commentaar op de voorgaande foto
en als je nu of alleen maar negatief of alleen maar positief kan reageren?
Hangt helemaal van je insteek afquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:01 schreef Phoenixx het volgende:
Maar om even serieus antwoord te geven: volgens mij is er over iedere foto wel iets te zeggen over wat jij denkt dat beter zou kunnen aan een foto. En ook heeft iedere foto iets positiefs.![]()
firefox : acount 1quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:00 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
-edit- iemand nog een oplossing voor het posten op 1 laptop?, behoorlijk vervelend dat in-en-uit loggen![]()
ik ben opzoek naar een topic killer :dquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hangt helemaal van je insteek afIk zie zat foto's waar NIETS positiefs over te zeggen is. Wat dan
Dan mag je geen foto meer plaatsen
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:00 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
-edit- iemand nog een oplossing voor het posten op 1 laptop?, behoorlijk vervelend dat in-en-uit loggen![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:02 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
firefox : acount 1
internet explorer : acount 2
opera : acount 3
dan weet ik het niet meer.
maar is zat toch?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik ben opzoek naar een topic killer :d
Betere oplossing: haar zelf een laptop mee laten nemenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:05 schreef An24 het volgende:
[..]
andere oplossing: haar maar 1 avondje laten logeren er er vervolgens uit schoppen
![]()
Dat mocht wel, maar dan moest je je haasten, das jou probleemquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je slaat me
Zo jammer
En ik mocht ook al niet mee uit eten
Enneh...zoals PK al zei...gebruik meerdere browsers
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat mocht wel, maar dan moest je je haasten, das jou probleem![]()
Hmmmm lekker...alvast beetje wakker worden...lekker ontbijtje en dan met Bizzy Bee fotojes maken bij de loonse duinen...maareuhhh waar is het beloofde gammele zonnetje?quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:01 schreef CocaColaLight het volgende:
* CocaColaLight op de vingers slaat en geen te bijdehante opmerking maakt.
Het koffiezetapparaat op de timer zet:
*klik de lampen zijn uit*
iemand alvast?
Snap je nu waarom ik 3 laptops en 2 pc's heb hier? Stel er komen wat FOTters eten en we willen massaal posten? Precies!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:00 schreef An24 het volgende:
![]()
Maggikmee?quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:54 schreef An24 het volgende:
Hmmmm lekker...alvast beetje wakker worden...lekker ontbijtje en dan met Bizzy Bee fotojes maken bij de loonse duinen...maareuhhh waar is het beloofde gammele zonnetje?![]()
Daar zullen we even over in vergadering gaanquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:57 schreef freud het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik 3 laptops en 2 pc's heb hier? Stel er komen wat FOTters eten en we willen massaal posten? Precies!
[..]
Maggikmee?
Verstandig!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:00 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
Daar zullen we even over in vergadering gaan![]()
Reden nummer uno dat ik aan binnensporten doe!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:13 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen! ik hoop dat we het droog houden... Moet straks sporten en het is nog het buiten seizoen
Reden dat ik gewoon helemaal niet aan sporten toequote:Op zondag 8 oktober 2006 11:24 schreef freud het volgende:
Al is squashen binnen in de zomer ook niet alles...
Wij snappen elkaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:25 schreef Yoni het volgende:
[..]
Reden dat ik gewoon helemaal niet aan sporten toeTis nooit wat
Het is weekend gek! Ga eens leuke dingen doen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen
* PdeHoog werd net wakker gebeld
Door de bovenbuurman. Hij zegt dat-ie de boel gefixed heeft en dat-ie net water door zijn afvoer heeft gemikt. We shall see
Een goede gelegenheid iig om uit bed te komen en een conversietje op kantoor op te starten
Ja! Leren of zoquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:32 schreef Yoni het volgende:
Het is weekend gek! Ga eens leuke dingen doen!
Ik doe leuke dingenquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:32 schreef Yoni het volgende:
[..]
Het is weekend gek! Ga eens leuke dingen doen!
Laat in bed hoeft geen slecht teken te zijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vanmorgen om 5 uur in bed ... zware nacht hee.![]()
Wat deed je om 5 uur nog buiten je bed danquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vanmorgen om 5 uur in bed ... zware nacht hee.![]()
Willen we dat wel weten?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat deed je om 5 uur nog buiten je bed dan![]()
Uhhh ... wat begon met een filmavond ... lekker kletzen onder het genot van wijn,zette zich voort in een ruimte waar men normaliter de ogen dicht doet voor een lange nachtrust.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat deed je om 5 uur nog buiten je bed dan![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:59 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Uhhh ... wat begon met een filmavond ... lekker kletzen onder het genot van wijn,zette zich voort in een ruimte waar men normaliter de ogen dicht doet voor een lange nachtrust.![]()
Tja, daar ik enigzins ontopic moet blijven, zal ik je zeggen dat fotografie ook aan bod kwam ... als onderwerp.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
Maar ik compenseer wel weer met heel veel leuke dingen komende week![]()
Woehaaaaaa P, mij hoor je nu niet klagen.quote:
Uhhhh ...vroeg in bed bedoel je, neem ik aanquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:50 schreef freud het volgende:
[..]
Laat in bed hoeft geen slecht teken te zijn.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maandag examen joh...ben je er weer vanaf
Bouwlamp op poot en een grote witte parapluquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:12 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Woehaaaaaa P, mij hoor je nu niet klagen.
eg nie eg nie eg nie eg nie.
Ontopic:
Wat ben ik kwijt om thuis de mogelijkheid te krijgen, qua belichting mooie portretfoto's te kunnen maken?
Daarmee bedoel ik uiteraard niet iets, waar ik zeer veel geld aan kwijt ben. 1voudig, niet te duur en doeltreffend, is dat mogelijk?
Gaat goed komenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
Nog drie na deze... dán ben ik er pas echt vanaf...
Dat is idd het goedkoopste alternatiefquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:15 schreef freud het volgende:
[..]
Bouwlamp op poot en een grote witte paraplu
Nee juist niet, ik wil liefst dit jaar nog twee doen namelijk. Dan ben ik MCSE aan het eind van 't jaar. Moet beetje op gaan schieten, omdat Vista/2007 er aan zit te komen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat goed komenMaar je kan wel ff relaxen na deze toch
![]()
Ah...we gaan stressenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee juist niet, ik wil liefst dit jaar nog twee doen namelijk. Dan ben ik MCSE aan het eind van 't jaar. Moet beetje op gaan schieten, omdat Vista/2007 er aan zit te komen.
Dank je Pquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is idd het goedkoopste alternatiefAls je een flitsset wil, dan zou je eens naar deze kunnen kijken: http://www.fotosg.nl/product_info.php?cPath=24_127&products_id=1161 Moet EUR 300 kosten.
BB / PKFotografie heeft dat setje staan thuis, dus je zou hem eens kunnen lastig vallen over ervaringen
Nog een alternatief is trouwens om zo'n speedlight op statief te zetten met een flitsschoentje op IR of reagerend op flitslicht. Xil zou je daar wat meer over moeten kunnen vertellen. Die heeft zo'n soort van constructie opgezet.
Ben ik ook mee bezig geweest P, dan krijg ik wel snel dat de rest qua belichting te donker gaat worden. Zal dus nog meer moeten gaan experimenteren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien in die andere gevallen eens proberen iets onder te belichten![]()
En icm een polafilter worden de wolkjes grijsquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:49 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig geweest P, dan krijg ik wel snel dat de rest qua belichting te donker gaat worden. Zal dus nog meer moeten gaan experimenteren.![]()
Maar juist die luchten zijn vaak zeer fraai om te zien en dat juist dat in combinatie met ... is zonde dat het er niet op de foto uitkomt.![]()
Maar goed dat ik nog even door las i.p.v. gelijk ijverig een reactie te typenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dit setje spreekt me ook meer aan, dat de 2'e optie van je, dus zal ik xil niet lastig vallen![]()
Die pola die ik gekocht heb van B&W geeft mij niet het gewenste effect tot nog toe. Althans niet met luchten, juist dat vind ik maf. Weer eens ff testen vanaf balkon ....quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En icm een polafilter worden de wolkjes grijs![]()
Hey Xil, maar goed ook dan. Bespaart je heel wat tikwerkquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Maar goed dat ik nog even door las i.p.v. gelijk ijverig een reactie te typen
Maar ik behelp mezelf prima met die oplossing wel
Sta je wel in de juiste hoek tov de zonquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Die pola die ik gekocht heb van B&W geeft mij niet het gewenste effect tot nog toe. Althans niet met luchten, juist dat vind ik maf. Weer eens ff testen vanaf balkon ....
Ook al gedaanquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sta je wel in de juiste hoek tov de zonJe moet ongeveer 90 graden aanhouden.
Ik kan het me bijna niet voorstellen Piequote:Op zondag 8 oktober 2006 15:28 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ook al gedaan![]()
Was net bezig vanaf balkon te schieten, maar moet ik overnieuw doen. Het zit me gewoon niet lekker, daar als ik werkelijk iets moois zie ... dan wil ik eg nie dat ik achteraf moet zeggen ... "had ik die pola er maar af gelaten".
Thnx![]()
Laatste wat shoots gehad. dus ik zal t.z.t. wat posten hieroquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Xil, maar goed ook dan. Bespaart je heel wat tikwerk![]()
Tuurlijk behelp jij je zelf daarmee goed, had ik ook het volste vertrouwen in![]()
![]()
Aan die 28-300mm van Canon? Aan die twijfel ik nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kan het me bijna niet voorstellen PieHet enige wat ik me nog kan bedenken is dat het misschien aan je objectief ligt.
Yessssssssssss, ben benieuwd. Laat maar komenquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Laatste wat shoots gehad. dus ik zal t.z.t. wat posten hiero
Ah...een Canon 28-300quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Aan die 28-300mm van Canon? Aan die twijfel ik niet![]()
![]()
Op die 100mm macro van Canon heb ik geen pola filter(die maat 77 past daar uiteraard niet opquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...een Canon 28-300Ik zeg verder niets meer
Heb je nog een ander objectief
Probeer het daar ook eens mee
PSquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
Als je met die 100mm hetzelfde probleem hebt als met de 28-200 dan ligt het niet aan je glaswerk maar aan je camera-instellingen denk ik zoEn anders wordt het toch PS leren
Gedeelde lap is halve ...Oh nee, dat was met smartquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:34 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Spannend hoor ben nou voor eerst alleen op de fok zonder nichtje an24![]()
stuk makelijker dan dat gedoe samen op 1 lap![]()
Hmmm, die foto's van haar in het zwart waren gaaf om te zien. Compromiterende foto's doen misschien afbreuk aan het beeld wat ik had overgehouden aan de laatste die ik gezien had.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
WoeiKom op met die foto's
vooral die compromitterende foto's van An
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmmm, die foto's van haar in het zwart waren gaaf om te zien. Compromiterende foto's doen misschien afbreuk aan het beeld wat ik had overgehouden aan de laatste die ik gezien had.![]()
![]()
Compromitterende foto's van -B-B- damn...die streepjes zijn lastigquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:46 schreef An24 het volgende:
En An ook weer thuis..eens kijken wat we van -B-B- hebben kunnen schieten. Was superweer overigens![]()
Zou de mijne graag ook willen laten zien maar jullie moeten nog even geduld hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
WoeiKom op met die foto's
vooral die compromitterende foto's van An
![]()
hej lief an...nog onwijs bedankt voor de goeie tipsquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:46 schreef An24 het volgende:
En An ook weer thuis..eens kijken wat we van -B-B- hebben kunnen schieten. Was superweer overigens![]()
* PdeHoog wijst naar Zoomquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:59 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
Zou de mijne graag ook willen laten zien maar jullie moeten nog even geduld hebben![]()
moet eerst een goed plekje vinden voor mijn foto's..eer ik ze op fok kan zettenen er moet nog een beetje aan gesleuteld worden
geduld dus aub![]()
Zoals ik al zei......errug tofquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:02 schreef -Marjo- het volgende:
Klooien op een zondagmiddag is leuk
[afbeelding]
Hey Marjo .... leukkkk dat klooien.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:02 schreef -Marjo- het volgende:
Klooien op een zondagmiddag is leuk
[afbeelding]
Je bedoeld zoiets?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Compromitterende foto's van -B-B- damn...die streepjes zijn lastigzijn ook goed
je kunt zo direct alvast van de foto's van an 24 genieten..quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog wijst naar Zoom
En geduld hebben we hier niet
Die jaquote:
Ik herhaal mijn opmerking evenquote:
quote:
hahahaha tanks voor complimentquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die ja![]()
Mooie foto
Maar dat zei ik je net ook al
-Bizzy-Bee-, u heeft een mooi koppie voor dit soort foto'sSproetjes zijn goed
![]()
Ach....je merkt snel genoeg dat je geen leven meer hebt hiernaquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:25 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Weet niet of dit wel zo goed voor mij is hahaha wat een verslaving![]()
precies! En een meet is net zoiets als een sociaal contact-iets. Dus je heb je automisch toch weer een leven buiten fok!quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach....je merkt snel genoeg dat je geen leven meer hebt hiernaDaarom meeten we ook regelmatig
Om toch vooral nog wat buitenlucht op te snuiven
quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
precies! En een meet is net zoiets als een sociaal contact-iets. Dus je heb je automisch toch weer een leven buiten fok!
Woeiquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
precies! En een meet is net zoiets als een sociaal contact-iets. Dus je heb je automisch toch weer een leven buiten fok!
Mijn nichtje geen leven? man die weet nu niet meer waar ze het zoeken moetquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ga graag een keertje mee op zo'n meet..lijkt me onwijsquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Mijn nichtje geen leven? man die weet nu niet meer waar ze het zoeken moet![]()
Ik vind het altijd reuze gezelligquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:37 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ga graag een keertje mee op zo'n meet..lijkt me onwijs![]()
Ik heb ook een lieve foto in de aanbieding..heb nog mooiere maar misschien bewaar ik die voor een showcasejequote:Op zondag 8 oktober 2006 17:27 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Mooie foto ... stoer, maar heeft ook wel wat liefs.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb ook een lieve foto in de aanbieding..heb nog mooiere maar misschien bewaar ik die voor een showcaseje
[afbeelding]
Deze is inderdaad lieffff, haast wat dromerigs.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb ook een lieve foto in de aanbieding..heb nog mooiere maar misschien bewaar ik die voor een showcaseje
[afbeelding]
Das mijn nichtjequote:Op zondag 8 oktober 2006 18:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Deze is inderdaad lieffff, haast wat dromerigs.![]()
![]()
Wowie ... gave foto Ann! Je kunt het welquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:10 schreef An24 het volgende:
Okay de laatste...en dan hou ik op met spammen![]()
[afbeelding]
Wat mij betreft mag je een showcase openenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:10 schreef An24 het volgende:
Okay de laatste...en dan hou ik op met spammen![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wowie ... gave foto Ann! Je kunt het wel![]()
Relaxt is dat he...heb veel te veel plaatjes geschoten vandaag, dus nog wel ff bezig hierquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Onder het genot van een baco ... lekkere muziek, zittend aan de pc met foto's bezig.:-))))
Eg wel Ann, is gewoon ...z e n n n n n nquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Relaxt is dat he...heb veel te veel plaatjes geschoten vandaag, dus nog wel ff bezig hier![]()
uhuh, hier koffie en blofquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Eg wel Ann, is gewoon ...z e n n n n n n![]()
![]()
Veel plaatjes schieten is goed, dan hou je vaak ook mooie over ... maar moet je ook lastige keuze van weggooien maken.![]()
Ik heb die 400d ff aan de pc gehad te hangen, ff kijken hoe dat alels weer gaat. Foto's genoeg er bij, weet nu ook dat er genoeg haargroei is her en der.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:20 schreef freud het volgende:
Volgende keer ga ik dus WEL mee he dames. Mooie pics!
Net niet scherp is soms op te lossen hequote:Op zondag 8 oktober 2006 19:21 schreef An24 het volgende:
[..]
uhuh, hier koffie en blofheerlijk
Weg gooien gaat steeds makkelijker...maar aan de een is de compo net niet, de andere net niet scherp...heb de neiging om bij de laatste nog een oogje dicht te knijpen, heel irritant![]()
Dat idee had ik alquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:21 schreef An24 het volgende:
de andere net niet scherp...heb de neiging om bij de laatste nog een oogje dicht te knijpen, heel irritant![]()
Lekkerrrrrrr Ann ...alleen ... de koffie nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:21 schreef An24 het volgende:
[..]
uhuh, hier koffie en blofheerlijk
Weg gooien gaat steeds makkelijker...maar aan de een is de compo net niet, de andere net niet scherp...heb de neiging om bij de laatste nog een oogje dicht te knijpen, heel irritant![]()
Geruststelling en troost voor jequote:Op zondag 8 oktober 2006 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik dacht dat ik geen leven had, maar de projectleider dus ook duidelijk nietDie had ik net aan de telefoon
Echt welquote:
Haha, dat vind ik een groot compliment...quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welMaar je word er beter in
En je weet het van jezelf
Hoeven wij het er niet meer in te wrijven
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik een groot compliment...![]()
Ja P, ik zelf sta er van te kijken ...eg wel!!!!!!!!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ziet er toch netjes uit PDJIk had dat stukje linksonder ff weggehaald, maar verder netjes
Waar is dit ergens
Volgens mij de maasvlakte, maarwaar precies
Je moet PS veel meer gaan zien als je digitale doka Pie. In een echte doka kun je ook nabewerken. Nabewerken is echt niet foutquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:45 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ja P, ik zelf sta er van te kijken ...eg wel!!!!!!!!!
Vind hem zelfs zeer geslaagd en dat stukkie er onder, groot gelijk heb je.![]()
Dit is vanaf de landtong van Rozenburg genomen, richting Maassluis e.d.![]()
Toch P, als ik zie hoe zo'n foto nu gemaakt kan worden, verbeterd is een beter woord. Dan ergens bekruipt me het onbehaaglijke gevoel van ... dat mijn doel om een mooie foto te maken ... mislukt is. Iets waarvan ik het naderhand het kan rechtzetten met software.![]()
Ik weet ff niet hoe ik het anders verwoorden moet.![]()
Zo moet ik het ook gaan zien Yoni, tuurlijk! Ook ik heb vroegah (quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je moet PS veel meer gaan zien als je digitale doka Pie. In een echte doka kun je ook nabewerken. Nabewerken is echt niet fout![]()
Tja, wat zal ik nog zeggen Phoenixx ... heb niks meer toe te voegen. Kan alleen maar zeggen ... jullie hebben gelijkquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:02 schreef Phoenixx het volgende:
PDJ: zoals je zelf al zegt: een foto kan je verbeteren met photoshop. De mooie foto maak je nog steeds zelf met de camera, hoor
Haha zei al tegen an.....die zal wel flink balen als ie het resultaat zietquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:20 schreef freud het volgende:
Volgende keer ga ik dus WEL mee he dames. Mooie pics!
aha vandaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Shoot ...helemaal vergeten ...ook je emailadres te vragen.
snorryyyy![]()
die foto die ik gepost heb in dat andere topic ppie , heb ik gewoon gemaakt door een glazen deurquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Shoot ...helemaal vergeten ...ook je emailadres te vragen.
snorryyyy![]()
Had-ie daar geen zin inquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:33 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
Haha zei al tegen an.....die zal wel flink balen als ie het resultaat ziet![]()
![]()
had je nou maar wel even een uurtje gereden he![]()
Ja PK, maar daar kom ik morgen op terug. TesTmail was al onderweg naar je.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:42 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
aha vandaar
is niet erg.
je wou wat weten over het flits setje?
is goed.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ja PK, maar daar kom ik morgen op terug. TesTmail was al onderweg naar je.![]()
ohoh ...nu komt de aap uit de mouwquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:45 schreef prupke het volgende:
[..]
die foto die ik gepost heb in dat andere topic ppie , heb ik gewoon gemaakt door een glazen deur
beetje gecropt en that's it.
Wel leuk dat je soms niet meteen kan zien hoe of wat bij een fotoquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
ohoh ...nu komt de aap uit de mouw![]()
Geef nie, ik geloofde al niet in mist. Vond alleen rechtsboven in dat ene storend werken![]()
geld voor vragen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om af te gaan nokken of zoMorgen maar eens bedenken waar ik al mijn gewerkte uren ga schrijven cq. compenseren
Hier nog eentje...morgen weer fijn werken..slaap lekker allemaal luitjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om af te gaan nokken of zoMorgen maar eens bedenken waar ik al mijn gewerkte uren ga schrijven cq. compenseren
Gewoon omzetten in FOKdagenquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
Slaap lekker Ann en Pquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier nog eentje...morgen weer fijn werken..slaap lekker allemaal luitjes![]()
![]()
quote:
jep tij voor een napquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 06:51 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog doet het licht aan hiero![]()
Een nieuwe fijne vakantiewerkweek is begonnen![]()
Blijdorp, in het moeras waar ook die arends en de otters zitten. Daar is zo'n eiland, en daar zitten de vrolijke jongens op. Het lastige bij die beesten is dat ze een aardige wenkbrauw hebben, waardoor de ogen bijna altijd in de schaduw zitten. Een mooi shot met scherpe ogen is dan erg tricky.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Getver, wat is dat voor een griezel? en Waar gemaakt?
Goeiemorgen @ allquote:Op maandag 9 oktober 2006 07:50 schreef freud het volgende:
[..]
Blijdorp, in het moeras waar ook die arends en de otters zitten. Daar is zo'n eiland, en daar zitten de vrolijke jongens op. Het lastige bij die beesten is dat ze een aardige wenkbrauw hebben, waardoor de ogen bijna altijd in de schaduw zitten. Een mooi shot met scherpe ogen is dan erg tricky.
Goedemorgen overigens FOTtertjes!
Zou je je hand dan niet eens onder koud stromend water gaan houden in plaats van hier dit te tikkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:52 schreef freud het volgende:
&^%*^% ik krijg net kokende thee over mijn hand heen. En nergens bij een grote arbo vestiging iets voor verbrandingen he?
Daar heb ik net 10 minuten onder gezeten P, ben ook EHBOer dingesquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou je je hand dan niet eens onder koud stromend water gaan houden in plaats van hier dit te tikken![]()
@Freud ... Das echt auwie ... beterschap er meequote:Op maandag 9 oktober 2006 08:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou je je hand dan niet eens onder koud stromend water gaan houden in plaats van hier dit te tikken![]()
Ach, het was meer gedaan omdat ik dan iets had om over te praten vandaag hoor. Gewoon aandacht vragen en zo. Leek me minder pijnlijk als mijn snikkel in de shredderquote:
en de schade is overzienlijkerquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:02 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, het was meer gedaan omdat ik dan iets had om over te praten vandaag hoor. Gewoon aandacht vragen en zo. Leek me minder pijnlijk als mijn snikkel in de shredder.
Woeiquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:57 schreef freud het volgende:
[..]
Daar heb ik net 10 minuten onder gezeten P, ben ook EHBOer dinges.
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
@P ...Is koud water eigenlijk wel goed? Ik meende dit ook altijd, maar heb ergens eens een keer gelezen, dat lauw water beter is. ???????
quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiDan is het dus jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat er anti-verbrandings-zooi aanwezig is
Dom dat je dat niet controleert VOOR je je verbrand
volgens mij moet het lauw water zijn idd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkKoud water verdooft beter denk ik.
Ken wel meer dingen die schrikken van koud water.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:43 schreef prupke het volgende:
[..]
volgens mij moet het lauw water zijn idd.
ik gooi nl ook geen koud water bij mijn vlees als het in de pan ligt (anders schrikt het vleesch)
Ik verbaas me elke dag weer over dit bedrijfquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
WoeiDan is het dus jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat er anti-verbrandings-zooi aanwezig is
Dom dat je dat niet controleert VOOR je je verbrand
Een slechte zaak dus. Eigenlijk het werk van de EHBO'r omdat aan te kaarten en te controleren!quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:44 schreef freud het volgende:
[..]
Ik verbaas me elke dag weer over dit bedrijf. Zelfs in de keuken van de kantine hebben ze niets, echt triest. En het erge is dat het geen verplicht inventaris is voor de EHBO kist
.
Een rups? Twijfels aan deze kant, dat ding is maar 7 a 8mm lang.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
Da's een rups PDJ![]()
Hier loopt een conversie lekker in de soep![]()
Goed begin van de week
![]()
Zeven a acht mm? Dan is het een rupsje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Een rups? Twijfels aan deze kant, dat ding is maar 7 a 8mm lang.
Gaat lekker met je daaro, tijd voor een cup a soup dus![]()
Is een reverse macro ring nix voor je? Cheapo mega macro opnamen maken...quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hij ligt nu onder een glas op een bord in de koelkast ... ik wil trachten die kop op de macrofoto te krijgen.
Eerst nog ff op deze manierquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef freud het volgende:
[..]
Is een reverse macro ring nix voor je? Cheapo mega macro opnamen maken...
Ik heb geduld mijn beste, kwestie van tijd met natuurlijk het goeie moment van geldquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:51 schreef freud het volgende:
Ja, hallo! Die wil ik ook wel. Ik heb de foto's van het gele teken gezien die hij daarmee had gemaakt. Dat is ook de uber macro lens van Canon.
PS
http://www.vividlight.com/articles/2914.htm
Goeie review.
Laat mij nou eens een keer niet zo schrikken!quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Foto is te groot, weet ik...haal hem strax weer weg.
Iemand een idee wat voor een beestje dit is, die ik net zag lopen?
[afbeelding]
Heb hem aangepast, in ieder geval net een nieuwe gemaakt. Dit nadat hij ff kennis gemaakt had met de koelkast en dus ook minder beweeglijk werd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:34 schreef WurM het volgende:
[..]
Laat mij nou eens een keer niet zo schrikken!
Zeker niet toevallig in RAW geschoten?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:48 schreef WurM het volgende:
Voor de FOT-wedstrijd van deze maand (ja, ik wil alweer mee doen... Ik leer het ook nooit) heb ik een leuke foto geschoten, die op sommige plekken helaas overbelicht is. De foto nog een keer schieten met kortere sluitertijd oid lukt me nooit, dus wil ik de overbelichting wegwerken in Photoshop.
Aangezien mijn Photoshop-skillz nihil zijn, ontvang ik graag wat tips... anybody?
nope...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zeker niet toevallig in RAW geschoten?
Dat wilde ik eigenlijk niet doen, omdat t om een wedstrijd foto gaat en ik het een verrassing wilde laten blijvenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:15 schreef Yoni het volgende:
[..]
Kun je je foto posten? Hoe erg is 't?
Nee, verder niks spannends, dus ga maar snel weer wegquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:00 schreef An24 het volgende:
middag!
Wat eerder thuis door een huisbezoek, gevolgd door een thuisbezoek![]()
Eventjes wat drinken en dan gaan trainen. Lekker vroeg thuis...zodat ik nog ff verder kan met fototjes uitzoeken!
Nog spannend hier, behalve kokende handjes smerige beesten en "mislukte-maar-niet-toe-willen-geven- wedtrijdfoto's?"![]()
![]()
Haha, hoi hoi, we zijn de enige? de rest op weg naar huis zekers...quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:04 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, verder niks spannends, dus ga maar snel weer weg
Hoi An
Nee hoor....zit ook nog op kantoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, hoi hoi, we zijn de enige? de rest op weg naar huis zekers...
Denk t wel niet meer. Daar is t wel weer de tijd voor hequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, hoi hoi, we zijn de enige? de rest op weg naar huis zekers...
Succes, ik ben ook weer weg...quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Denk t wel niet meer. Daar is t wel weer de tijd voor he
Met Lightroom kom ik ook niet zo heel veel verder, dus ik ga nog maar eens proberen te kloten in PS... Als dat niet lukt stuur ik m gewoon in
Als 't echt uitgebeten stukken zijn (wit dus) kan je er waarschijnlijk vrij weinig meer aan doen. Daar waar geen kleur in zit, zal geen kleur terugkomen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk niet doen, omdat t om een wedstrijd foto gaat en ik het een verrassing wilde laten blijven
Het is niet heel erg, maar er is een aantal 'uitgebeten' stukken, wat ik graag anders zou zien...
CCL: Thx, ik zal eens kijken wat ik er mee kan doen
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:23 schreef Yoni het volgende:
[..]
Heb jij al ergens tienduizend jompelmeisjes gezien van mij? Nee? There's your answer...![]()
Geeftnie, ben er een beetje pissig overquote:
Fijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Geeftnie, ben er een beetje pissig overKwam niet zozeer door mij, maar meer door de apparatuur in het examenlokaal.
Kan dr idd niet veel aan doen, behalve ze grijs makenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Als 't echt uitgebeten stukken zijn (wit dus) kan je er waarschijnlijk vrij weinig meer aan doen. Daar waar geen kleur in zit, zal geen kleur terugkomen.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:23 schreef Yoni het volgende:
[..]
Heb jij al ergens tienduizend jompelmeisjes gezien van mij? Nee? There's your answer...![]()
Altijd fijnquote:
haha komt goed.....quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Altijd fijnNu maar snel foto's bewerken en plaatsen
wouw super mooi....quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:06 schreef PieDobbelJoe het volgende:
ff naar buiten geweest met die 400d en 100mm macro, zag naast die roofvogel ook nog dit. Wel even leuk om te doen.![]()
[afbeelding]
Eg geen lief beesie, maar hij staat er wel op tenminste. Eerste testwerk met die 100mm buiten, alleen veel wind dus ook die vlieg ging steeds heen en weer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:08 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
wouw super mooi....
lief beesje hahah![]()
Plaats ze ergens op internet en voeg ze toe aan je post door [img ] url van plaatje [/ img] (zonder spaties that isquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:03 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
hoop snel eens de foto's te plaatsen...moet alleen het hoe nog even onder de knie krijgen![]()
Heb ff geen exifviewer bij me. Ziet er wel goed uitquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:06 schreef PieDobbelJoe het volgende:
ff naar buiten geweest met die 400d en 100mm macro, zag naast die roofvogel ook nog dit. Wel even leuk om te doen.![]()
[afbeelding]
Voor welke foto van die 2?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ff geen exifviewer bij me. Ziet er wel goed uitWelk diafragma heb je gebruikt?
ja zeker...ook die vindt ik superquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Eg geen lief beesie, maar hij staat er wel op tenminste. Eerste testwerk met die 100mm buiten, alleen veel wind dus ook die vlieg ging steeds heen en weer.![]()
Oh ja, ook op "roofvogel" geklikt?![]()
Alleen baalde ik nu wel enorm, dat ik een keer een uitzondering gemaakt heb, dus eens niet die 28-300 op de cameraquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:20 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ja zeker...ook die vindt ik super
ho hoquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Plaats ze ergens op internet en voeg ze toe aan je post door [img ] url van plaatje [/ img] (zonder spaties that is)
Eg wel P, alleen is het haast wel statiefwerk om het nog beter te krijgen. Misschien eens tijd voor zo'n 1beenstatiefquote:
Guppies leren snelquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:22 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ho honiet zo snel ..ben nog maar een guppie weet je nog
![]()
als die termen moet ik nog even onder de knie krijgen hoor![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:22 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
![]()
Ik zou je nichtje nog een keer bijspijkeren op photoshop gebied, dus ik kan jou wel een keer de basics van posten laten zien voor familiekortingquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:22 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
![]()
Nog levendiger?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:44 schreef PdeHoog het volgende:
Kan het hier niet wat levendiger wordenIk zit al ruim een uur naar een zandlopertje cq. statusbalk te kijken hiero en ik verveel me
Ik heb twee servers en een PC aan het werk zeg maar
Jaquote:
Heb het haar gister uitgelegd, en haar al later registreren bij zoom, heeft gewoon ff tijd nodigquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan je foto's uploaden naar een plek op het internet, bijv. een site bij je internetleverancier of in albums bij zoom.nl (daar zal An je wel bij kunnen helpen). Vervolgens kun je je plaatjes daarvandaan linken naar fok. Je foto krijgt dan een adres als bijv. http://www.internetleverancier.nl/ruimte_van_-b-b-/plaatje1.jpg. Dat adres kun je tussen de IMG-tags (die dingen met vierkante haken rondom) op fok zetten, bijv. [img ]http://www.internetleverancier.nl/ruimte_van_-b-b-/plaatje1.jpg[/ img]
Moeilijker dan dit is het niet
En dat guppie valt wel mee volgens mij![]()
Weet ze allangquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:41 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zou je nichtje nog een keer bijspijkeren op photoshop gebied, dus ik kan jou wel een keer de basics van posten laten zien voor familiekorting. Ook waar je je foto's makkelijk kan parkeren en zo.
Die freud is zo doorzichtig hequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Weet ze allang![]()
Familiekortingblondine korting wilde je zeggen
![]()
![]()
Ik kan me toch niet inhoudenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:15 schreef Yoni het volgende:
[..]
Kun je je foto posten? Hoe erg is 't?
Is-ie ondertussen alweer bijgekomen van de grote, koude koelkast?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Update wat me beesie betreft: een tapijtkever is het en zoals ik hem op de foto had gezet is het nog een larve. :-)
Bij jou thuis geen meetsquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Update wat me beesie betreft: een tapijtkever is het en zoals ik hem op de foto had gezet is het nog een larve. :-)
Juist gezellie met zulke beesies ...hangen ze allemaal met een camera's boven die beesiesquote:
PDJ komt een keertje meequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Juist gezellie met zulke beesies ...hangen ze allemaal met een camera's boven die beesies![]()
Maar uhhh ... ze kunnen zo binnenwaaien, heb net al info gelezen. Hier staat bijna altijd wel meer dan 1 deur open en veel bomen bij en om huis.![]()
Meets ... nog nooit geweest, misschien maar goed ook. Ben een praterKomt van foto's maken nix terecht.
Het witte deel van de hond zit geen detail meer in, als je die donkerder wil hebben moet je gaan klonen, en dat gaat niet meevallenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet inhouden
[afbeelding]
0800 belcollega ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn geachte collega's zijn vergeten hun werk te doen kom ik net achterIk kan nu echt 1,5 uur gewoon allerlei achterstallig administratief geneuzel gaan zitten doen voordat ik met mijn echte werk kan beginnen
en ja...ik zeik ff hierMijn collega's zijn allemaal offline
Bij jullie zeiken is leuker en gezelligerquote:
Kopje koffie erbij?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij jullie zeiken is leuker en gezelliger
Koffie is goed. Cognac kunnen we beter niet doenquote:
Ga je er wel bij zitten? anders spettert het zo van die grote hoogtequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij jullie zeiken is leuker en gezelliger
takkeherrie? klinkt als de muziek van mijn zoon....quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Koffie is goed. Cognac kunnen we beter niet doenMoet even nadenken
voor zover dat gaat bij die heerlijke takkeherrie die ik van HM2 heb gekregen
Hmmmm....je ziet eindelijk je kans schoon een grapje over mijn lengte te maken hequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ga je er wel bij zitten? anders spettert het zo van die grote hoogte
Geen ideequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:14 schreef diedrick het volgende:
[..]
takkeherrie? klinkt als de muziek van mijn zoon....![]()
![]()
Ach je kan maar ergens om lachenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....je ziet eindelijk je kans schoon een grapje over mijn lengte te maken he
zoonlief is meer voor rotterdam terror corps, angerfist en neophyte... 17 jarige hardcore puber dus...quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeIk zit hier naar iets dat de Deathstars heet te luisteren
Gaat over 9mm kogels door hoofden of zo
Oh men...das niet mijn dingquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:20 schreef diedrick het volgende:
[..]
zoonlief is meer voor rotterdam terror corps, angerfist en neophyte... 17 jarige hardcore puber dus...![]()
quote:
nu heb je 16 jarige dochter zover dat ze naar deathstars zit te luisteren... ze vindt het een beetje op cradle of filth lijken...quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh men...das niet mijn dingIk heb medelijden met je
quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:27 schreef diedrick het volgende:
[..]
nu heb je 16 jarige dochter zover dat ze naar deathstars zit te luisteren... ze vindt het een beetje op cradle of filth lijken...
* WurM doet niet aan stage...?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoi daar!
Heb je weer een stagedag achter de rug?
kilometer of 120 onder Barcelona of zo..quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik ken CoF niet
HM2 ongetwijfeld wel, maar dit is al vrij heftig voor mijn doen
En waar ligt Terragona
Ik ben druk aan t chatten/forummen met Dragonforce (nu ff... straks weer Winamp shufflequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:27 schreef Xilantof het volgende:
Ik zit hier gewoon lekker met rustige muziek en PS aan...
Das toch ook wel lekker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |