pffff iemand die mijn afkorting denkt te kunnen claimenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat een stel bezige bijen zijn jullie ook met dat b-b verhaal
LD, Ze heet ook stiekum Maya in het echt, snappie?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat een stel bezige bijen zijn jullie ook met dat b-b verhaal
Ik vind Maya dan ook een stuk beter klinken dan B-Bquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:27 schreef An24 het volgende:
[..]
LD, Ze heet ook stiekum Maya in het echt, snappie?![]()
![]()
![]()
Kortom...we laten dat Bizzy-Bee gewoon vallen en gaan BB(v) Maya noemenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik vind Maya dan ook een stuk beter klinken dan B-B![]()
is goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kortom...we laten dat Bizzy-Bee gewoon vallen en gaan BB(v) Maya noemen![]()
HUHquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb het gevonden , Maya is shall be.
Hmm dus..we noemen iedereen bij hun fok naam of een afkorting daarvan en maya blijft mayaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb het gevonden , Maya is shall be.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef Yoni het volgende:
Drie gangen voor 15 euro! Klinkt goed An!
Ik heb gister in R'dam bij "Eetcafé Opa" gegeten. Leuk tentje![]()
hey BB of -B-B of BB(v)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmm dus..we noemen iedereen bij hun fok naam of een afkorting daarvan en maya blijft maya![]()
Ze zit me uit te lachen hier mensen, doe er ff wat aan![]()
In Dordrecht zeker? Daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Tentje heet LB ofwel Lekker Belangrijk! Slim van ze om zichzelf zo te noemen
![]()
Mwa... mooie naam hoor, daar niet van. Maar we noemen anderen hier ook niet bij hun IRL naam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb het gevonden , Maya it shall be.
Volgende week eet je bij CP dat is lekker en gratisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:50 schreef Yoni het volgende:
[..]
In Dordrecht zeker? Daar kom ik nooit![]()
Ze is niet de enige kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef An24 het volgende:
Ze zit me uit te lachen hier mensen, doe er ff wat aan![]()
-x- = +quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:53 schreef prupke het volgende:
ps phoen je hebt het wel voor elkaar he in dat topic van je mooiste foto
je mag pas posten bij 1 positief en 1 negatief commentaar op de voorgaande foto
en als je nu of alleen maar negatief of alleen maar positief kan reageren?
* PdeHoog agreesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef prupke het volgende:
Volgende week eet je bij CP dat is lekker en gratis
Ik lach mensen alleen maar toequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze is niet de enige kan ik je vertellen
Normaal doe ik met je mee, maar in dit geval lach ik An ook even uitquote:
we houden de vingertjes lekker in beweging....dus ik ben er over uit...."-bizzy-bee-" it is!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:49 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hey BB of -B-B of BB(v)
zit an niet uit te lachen![]()
ze kan er ook niets aan doen dat we niet weten hoe we jou naam gaan onthouden en schrijven.
(suggesties? )
Leuke naamquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:57 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
we houden de vingertjes lekker in beweging....dus ik ben er over uit...."-bizzy-bee-" it is!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Is goed hoor BB(v)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:57 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
we houden de vingertjes lekker in beweging....dus ik ben er over uit...."-bizzy-bee-" it is!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Normaal doe ik met je mee, maar in dit geval lach ik An ook even uit
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:53 schreef prupke het volgende:
ps phoen je hebt het wel voor elkaar he in dat topic van je mooiste foto
je mag pas posten bij 1 positief en 1 negatief commentaar op de voorgaande foto
en als je nu of alleen maar negatief of alleen maar positief kan reageren?
Hangt helemaal van je insteek afquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:01 schreef Phoenixx het volgende:
Maar om even serieus antwoord te geven: volgens mij is er over iedere foto wel iets te zeggen over wat jij denkt dat beter zou kunnen aan een foto. En ook heeft iedere foto iets positiefs.![]()
firefox : acount 1quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:00 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
-edit- iemand nog een oplossing voor het posten op 1 laptop?, behoorlijk vervelend dat in-en-uit loggen![]()
ik ben opzoek naar een topic killer :dquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hangt helemaal van je insteek afIk zie zat foto's waar NIETS positiefs over te zeggen is. Wat dan
Dan mag je geen foto meer plaatsen
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:00 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
-edit- iemand nog een oplossing voor het posten op 1 laptop?, behoorlijk vervelend dat in-en-uit loggen![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:02 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
firefox : acount 1
internet explorer : acount 2
opera : acount 3
dan weet ik het niet meer.
maar is zat toch?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik ben opzoek naar een topic killer :d
Betere oplossing: haar zelf een laptop mee laten nemenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:05 schreef An24 het volgende:
[..]
andere oplossing: haar maar 1 avondje laten logeren er er vervolgens uit schoppen
![]()
Dat mocht wel, maar dan moest je je haasten, das jou probleemquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je slaat me
Zo jammer
En ik mocht ook al niet mee uit eten
Enneh...zoals PK al zei...gebruik meerdere browsers
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat mocht wel, maar dan moest je je haasten, das jou probleem![]()
Hmmmm lekker...alvast beetje wakker worden...lekker ontbijtje en dan met Bizzy Bee fotojes maken bij de loonse duinen...maareuhhh waar is het beloofde gammele zonnetje?quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:01 schreef CocaColaLight het volgende:
* CocaColaLight op de vingers slaat en geen te bijdehante opmerking maakt.
Het koffiezetapparaat op de timer zet:
*klik de lampen zijn uit*
iemand alvast?
Snap je nu waarom ik 3 laptops en 2 pc's heb hier? Stel er komen wat FOTters eten en we willen massaal posten? Precies!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:00 schreef An24 het volgende:
![]()
Maggikmee?quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:54 schreef An24 het volgende:
Hmmmm lekker...alvast beetje wakker worden...lekker ontbijtje en dan met Bizzy Bee fotojes maken bij de loonse duinen...maareuhhh waar is het beloofde gammele zonnetje?![]()
Daar zullen we even over in vergadering gaanquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:57 schreef freud het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik 3 laptops en 2 pc's heb hier? Stel er komen wat FOTters eten en we willen massaal posten? Precies!
[..]
Maggikmee?
Verstandig!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:00 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
Daar zullen we even over in vergadering gaan![]()
Reden nummer uno dat ik aan binnensporten doe!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:13 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen! ik hoop dat we het droog houden... Moet straks sporten en het is nog het buiten seizoen
Reden dat ik gewoon helemaal niet aan sporten toequote:Op zondag 8 oktober 2006 11:24 schreef freud het volgende:
Al is squashen binnen in de zomer ook niet alles...
Wij snappen elkaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:25 schreef Yoni het volgende:
[..]
Reden dat ik gewoon helemaal niet aan sporten toeTis nooit wat
Het is weekend gek! Ga eens leuke dingen doen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen
* PdeHoog werd net wakker gebeld
Door de bovenbuurman. Hij zegt dat-ie de boel gefixed heeft en dat-ie net water door zijn afvoer heeft gemikt. We shall see
Een goede gelegenheid iig om uit bed te komen en een conversietje op kantoor op te starten
Ja! Leren of zoquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:32 schreef Yoni het volgende:
Het is weekend gek! Ga eens leuke dingen doen!
Ik doe leuke dingenquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:32 schreef Yoni het volgende:
[..]
Het is weekend gek! Ga eens leuke dingen doen!
Laat in bed hoeft geen slecht teken te zijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vanmorgen om 5 uur in bed ... zware nacht hee.![]()
Wat deed je om 5 uur nog buiten je bed danquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vanmorgen om 5 uur in bed ... zware nacht hee.![]()
Willen we dat wel weten?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat deed je om 5 uur nog buiten je bed dan![]()
Uhhh ... wat begon met een filmavond ... lekker kletzen onder het genot van wijn,zette zich voort in een ruimte waar men normaliter de ogen dicht doet voor een lange nachtrust.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat deed je om 5 uur nog buiten je bed dan![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:59 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Uhhh ... wat begon met een filmavond ... lekker kletzen onder het genot van wijn,zette zich voort in een ruimte waar men normaliter de ogen dicht doet voor een lange nachtrust.![]()
Tja, daar ik enigzins ontopic moet blijven, zal ik je zeggen dat fotografie ook aan bod kwam ... als onderwerp.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
Maar ik compenseer wel weer met heel veel leuke dingen komende week![]()
Woehaaaaaa P, mij hoor je nu niet klagen.quote:
Uhhhh ...vroeg in bed bedoel je, neem ik aanquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:50 schreef freud het volgende:
[..]
Laat in bed hoeft geen slecht teken te zijn.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maandag examen joh...ben je er weer vanaf
Bouwlamp op poot en een grote witte parapluquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:12 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Woehaaaaaa P, mij hoor je nu niet klagen.
eg nie eg nie eg nie eg nie.
Ontopic:
Wat ben ik kwijt om thuis de mogelijkheid te krijgen, qua belichting mooie portretfoto's te kunnen maken?
Daarmee bedoel ik uiteraard niet iets, waar ik zeer veel geld aan kwijt ben. 1voudig, niet te duur en doeltreffend, is dat mogelijk?
Gaat goed komenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
Nog drie na deze... dán ben ik er pas echt vanaf...
Dat is idd het goedkoopste alternatiefquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:15 schreef freud het volgende:
[..]
Bouwlamp op poot en een grote witte paraplu
Nee juist niet, ik wil liefst dit jaar nog twee doen namelijk. Dan ben ik MCSE aan het eind van 't jaar. Moet beetje op gaan schieten, omdat Vista/2007 er aan zit te komen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat goed komenMaar je kan wel ff relaxen na deze toch
![]()
Ah...we gaan stressenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee juist niet, ik wil liefst dit jaar nog twee doen namelijk. Dan ben ik MCSE aan het eind van 't jaar. Moet beetje op gaan schieten, omdat Vista/2007 er aan zit te komen.
Dank je Pquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is idd het goedkoopste alternatiefAls je een flitsset wil, dan zou je eens naar deze kunnen kijken: http://www.fotosg.nl/product_info.php?cPath=24_127&products_id=1161 Moet EUR 300 kosten.
BB / PKFotografie heeft dat setje staan thuis, dus je zou hem eens kunnen lastig vallen over ervaringen
Nog een alternatief is trouwens om zo'n speedlight op statief te zetten met een flitsschoentje op IR of reagerend op flitslicht. Xil zou je daar wat meer over moeten kunnen vertellen. Die heeft zo'n soort van constructie opgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |