Reden nummer uno dat ik aan binnensporten doe!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:13 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen! ik hoop dat we het droog houden... Moet straks sporten en het is nog het buiten seizoen
Reden dat ik gewoon helemaal niet aan sporten toequote:Op zondag 8 oktober 2006 11:24 schreef freud het volgende:
Al is squashen binnen in de zomer ook niet alles...
Wij snappen elkaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:25 schreef Yoni het volgende:
[..]
Reden dat ik gewoon helemaal niet aan sporten toeTis nooit wat
Het is weekend gek! Ga eens leuke dingen doen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen
* PdeHoog werd net wakker gebeld
Door de bovenbuurman. Hij zegt dat-ie de boel gefixed heeft en dat-ie net water door zijn afvoer heeft gemikt. We shall see
Een goede gelegenheid iig om uit bed te komen en een conversietje op kantoor op te starten
Ja! Leren of zoquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:32 schreef Yoni het volgende:
Het is weekend gek! Ga eens leuke dingen doen!
Ik doe leuke dingenquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:32 schreef Yoni het volgende:
[..]
Het is weekend gek! Ga eens leuke dingen doen!
Laat in bed hoeft geen slecht teken te zijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vanmorgen om 5 uur in bed ... zware nacht hee.![]()
Wat deed je om 5 uur nog buiten je bed danquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vanmorgen om 5 uur in bed ... zware nacht hee.![]()
Willen we dat wel weten?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat deed je om 5 uur nog buiten je bed dan![]()
Uhhh ... wat begon met een filmavond ... lekker kletzen onder het genot van wijn,zette zich voort in een ruimte waar men normaliter de ogen dicht doet voor een lange nachtrust.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat deed je om 5 uur nog buiten je bed dan![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:59 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Uhhh ... wat begon met een filmavond ... lekker kletzen onder het genot van wijn,zette zich voort in een ruimte waar men normaliter de ogen dicht doet voor een lange nachtrust.![]()
Tja, daar ik enigzins ontopic moet blijven, zal ik je zeggen dat fotografie ook aan bod kwam ... als onderwerp.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
Maar ik compenseer wel weer met heel veel leuke dingen komende week![]()
Woehaaaaaa P, mij hoor je nu niet klagen.quote:
Uhhhh ...vroeg in bed bedoel je, neem ik aanquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:50 schreef freud het volgende:
[..]
Laat in bed hoeft geen slecht teken te zijn.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maandag examen joh...ben je er weer vanaf
Bouwlamp op poot en een grote witte parapluquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:12 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Woehaaaaaa P, mij hoor je nu niet klagen.
eg nie eg nie eg nie eg nie.
Ontopic:
Wat ben ik kwijt om thuis de mogelijkheid te krijgen, qua belichting mooie portretfoto's te kunnen maken?
Daarmee bedoel ik uiteraard niet iets, waar ik zeer veel geld aan kwijt ben. 1voudig, niet te duur en doeltreffend, is dat mogelijk?
Gaat goed komenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
Nog drie na deze... dán ben ik er pas echt vanaf...
Dat is idd het goedkoopste alternatiefquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:15 schreef freud het volgende:
[..]
Bouwlamp op poot en een grote witte paraplu
Nee juist niet, ik wil liefst dit jaar nog twee doen namelijk. Dan ben ik MCSE aan het eind van 't jaar. Moet beetje op gaan schieten, omdat Vista/2007 er aan zit te komen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat goed komenMaar je kan wel ff relaxen na deze toch
![]()
Ah...we gaan stressenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee juist niet, ik wil liefst dit jaar nog twee doen namelijk. Dan ben ik MCSE aan het eind van 't jaar. Moet beetje op gaan schieten, omdat Vista/2007 er aan zit te komen.
Dank je Pquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is idd het goedkoopste alternatiefAls je een flitsset wil, dan zou je eens naar deze kunnen kijken: http://www.fotosg.nl/product_info.php?cPath=24_127&products_id=1161 Moet EUR 300 kosten.
BB / PKFotografie heeft dat setje staan thuis, dus je zou hem eens kunnen lastig vallen over ervaringen
Nog een alternatief is trouwens om zo'n speedlight op statief te zetten met een flitsschoentje op IR of reagerend op flitslicht. Xil zou je daar wat meer over moeten kunnen vertellen. Die heeft zo'n soort van constructie opgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |