pffff iemand die mijn afkorting denkt te kunnen claimenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat een stel bezige bijen zijn jullie ook met dat b-b verhaal
LD, Ze heet ook stiekum Maya in het echt, snappie?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat een stel bezige bijen zijn jullie ook met dat b-b verhaal
Ik vind Maya dan ook een stuk beter klinken dan B-Bquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:27 schreef An24 het volgende:
[..]
LD, Ze heet ook stiekum Maya in het echt, snappie?![]()
![]()
![]()
Kortom...we laten dat Bizzy-Bee gewoon vallen en gaan BB(v) Maya noemenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik vind Maya dan ook een stuk beter klinken dan B-B![]()
is goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kortom...we laten dat Bizzy-Bee gewoon vallen en gaan BB(v) Maya noemen![]()
HUHquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb het gevonden , Maya is shall be.
Hmm dus..we noemen iedereen bij hun fok naam of een afkorting daarvan en maya blijft mayaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb het gevonden , Maya is shall be.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef Yoni het volgende:
Drie gangen voor 15 euro! Klinkt goed An!
Ik heb gister in R'dam bij "Eetcafé Opa" gegeten. Leuk tentje![]()
hey BB of -B-B of BB(v)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmm dus..we noemen iedereen bij hun fok naam of een afkorting daarvan en maya blijft maya![]()
Ze zit me uit te lachen hier mensen, doe er ff wat aan![]()
In Dordrecht zeker? Daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Tentje heet LB ofwel Lekker Belangrijk! Slim van ze om zichzelf zo te noemen
![]()
Mwa... mooie naam hoor, daar niet van. Maar we noemen anderen hier ook niet bij hun IRL naam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb het gevonden , Maya it shall be.
Volgende week eet je bij CP dat is lekker en gratisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:50 schreef Yoni het volgende:
[..]
In Dordrecht zeker? Daar kom ik nooit![]()
Ze is niet de enige kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef An24 het volgende:
Ze zit me uit te lachen hier mensen, doe er ff wat aan![]()
-x- = +quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:53 schreef prupke het volgende:
ps phoen je hebt het wel voor elkaar he in dat topic van je mooiste foto
je mag pas posten bij 1 positief en 1 negatief commentaar op de voorgaande foto
en als je nu of alleen maar negatief of alleen maar positief kan reageren?
* PdeHoog agreesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef prupke het volgende:
Volgende week eet je bij CP dat is lekker en gratis
Ik lach mensen alleen maar toequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze is niet de enige kan ik je vertellen
Normaal doe ik met je mee, maar in dit geval lach ik An ook even uitquote:
we houden de vingertjes lekker in beweging....dus ik ben er over uit...."-bizzy-bee-" it is!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:49 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hey BB of -B-B of BB(v)
zit an niet uit te lachen![]()
ze kan er ook niets aan doen dat we niet weten hoe we jou naam gaan onthouden en schrijven.
(suggesties? )
Leuke naamquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:57 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
we houden de vingertjes lekker in beweging....dus ik ben er over uit...."-bizzy-bee-" it is!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Is goed hoor BB(v)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:57 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
we houden de vingertjes lekker in beweging....dus ik ben er over uit...."-bizzy-bee-" it is!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Normaal doe ik met je mee, maar in dit geval lach ik An ook even uit
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:53 schreef prupke het volgende:
ps phoen je hebt het wel voor elkaar he in dat topic van je mooiste foto
je mag pas posten bij 1 positief en 1 negatief commentaar op de voorgaande foto
en als je nu of alleen maar negatief of alleen maar positief kan reageren?
Hangt helemaal van je insteek afquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:01 schreef Phoenixx het volgende:
Maar om even serieus antwoord te geven: volgens mij is er over iedere foto wel iets te zeggen over wat jij denkt dat beter zou kunnen aan een foto. En ook heeft iedere foto iets positiefs.![]()
firefox : acount 1quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:00 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
-edit- iemand nog een oplossing voor het posten op 1 laptop?, behoorlijk vervelend dat in-en-uit loggen![]()
ik ben opzoek naar een topic killer :dquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hangt helemaal van je insteek afIk zie zat foto's waar NIETS positiefs over te zeggen is. Wat dan
Dan mag je geen foto meer plaatsen
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:00 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
-edit- iemand nog een oplossing voor het posten op 1 laptop?, behoorlijk vervelend dat in-en-uit loggen![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:02 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
firefox : acount 1
internet explorer : acount 2
opera : acount 3
dan weet ik het niet meer.
maar is zat toch?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik ben opzoek naar een topic killer :d
Betere oplossing: haar zelf een laptop mee laten nemenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:05 schreef An24 het volgende:
[..]
andere oplossing: haar maar 1 avondje laten logeren er er vervolgens uit schoppen
![]()
Dat mocht wel, maar dan moest je je haasten, das jou probleemquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je slaat me
Zo jammer
En ik mocht ook al niet mee uit eten
Enneh...zoals PK al zei...gebruik meerdere browsers
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat mocht wel, maar dan moest je je haasten, das jou probleem![]()
Hmmmm lekker...alvast beetje wakker worden...lekker ontbijtje en dan met Bizzy Bee fotojes maken bij de loonse duinen...maareuhhh waar is het beloofde gammele zonnetje?quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:01 schreef CocaColaLight het volgende:
* CocaColaLight op de vingers slaat en geen te bijdehante opmerking maakt.
Het koffiezetapparaat op de timer zet:
*klik de lampen zijn uit*
iemand alvast?
Snap je nu waarom ik 3 laptops en 2 pc's heb hier? Stel er komen wat FOTters eten en we willen massaal posten? Precies!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:00 schreef An24 het volgende:
![]()
Maggikmee?quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:54 schreef An24 het volgende:
Hmmmm lekker...alvast beetje wakker worden...lekker ontbijtje en dan met Bizzy Bee fotojes maken bij de loonse duinen...maareuhhh waar is het beloofde gammele zonnetje?![]()
Daar zullen we even over in vergadering gaanquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:57 schreef freud het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik 3 laptops en 2 pc's heb hier? Stel er komen wat FOTters eten en we willen massaal posten? Precies!
[..]
Maggikmee?
Verstandig!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:00 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
Daar zullen we even over in vergadering gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |