Zou de mijne graag ook willen laten zien maar jullie moeten nog even geduld hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
WoeiKom op met die foto's
vooral die compromitterende foto's van An
![]()
hej lief an...nog onwijs bedankt voor de goeie tipsquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:46 schreef An24 het volgende:
En An ook weer thuis..eens kijken wat we van -B-B- hebben kunnen schieten. Was superweer overigens![]()
* PdeHoog wijst naar Zoomquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:59 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
Zou de mijne graag ook willen laten zien maar jullie moeten nog even geduld hebben![]()
moet eerst een goed plekje vinden voor mijn foto's..eer ik ze op fok kan zettenen er moet nog een beetje aan gesleuteld worden
geduld dus aub![]()
Zoals ik al zei......errug tofquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:02 schreef -Marjo- het volgende:
Klooien op een zondagmiddag is leuk
[afbeelding]
Hey Marjo .... leukkkk dat klooien.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:02 schreef -Marjo- het volgende:
Klooien op een zondagmiddag is leuk
[afbeelding]
Je bedoeld zoiets?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Compromitterende foto's van -B-B- damn...die streepjes zijn lastigzijn ook goed
je kunt zo direct alvast van de foto's van an 24 genieten..quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog wijst naar Zoom
En geduld hebben we hier niet
Die jaquote:
Ik herhaal mijn opmerking evenquote:
quote:
hahahaha tanks voor complimentquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die ja![]()
Mooie foto
Maar dat zei ik je net ook al
-Bizzy-Bee-, u heeft een mooi koppie voor dit soort foto'sSproetjes zijn goed
![]()
Ach....je merkt snel genoeg dat je geen leven meer hebt hiernaquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:25 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Weet niet of dit wel zo goed voor mij is hahaha wat een verslaving![]()
precies! En een meet is net zoiets als een sociaal contact-iets. Dus je heb je automisch toch weer een leven buiten fok!quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach....je merkt snel genoeg dat je geen leven meer hebt hiernaDaarom meeten we ook regelmatig
Om toch vooral nog wat buitenlucht op te snuiven
quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
precies! En een meet is net zoiets als een sociaal contact-iets. Dus je heb je automisch toch weer een leven buiten fok!
Woeiquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
precies! En een meet is net zoiets als een sociaal contact-iets. Dus je heb je automisch toch weer een leven buiten fok!
Mijn nichtje geen leven? man die weet nu niet meer waar ze het zoeken moetquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ga graag een keertje mee op zo'n meet..lijkt me onwijsquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Mijn nichtje geen leven? man die weet nu niet meer waar ze het zoeken moet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |