Ik vind het altijd reuze gezelligquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:37 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ga graag een keertje mee op zo'n meet..lijkt me onwijs![]()
Ik heb ook een lieve foto in de aanbieding..heb nog mooiere maar misschien bewaar ik die voor een showcasejequote:Op zondag 8 oktober 2006 17:27 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Mooie foto ... stoer, maar heeft ook wel wat liefs.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb ook een lieve foto in de aanbieding..heb nog mooiere maar misschien bewaar ik die voor een showcaseje
[afbeelding]
Deze is inderdaad lieffff, haast wat dromerigs.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb ook een lieve foto in de aanbieding..heb nog mooiere maar misschien bewaar ik die voor een showcaseje
[afbeelding]
Das mijn nichtjequote:Op zondag 8 oktober 2006 18:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Deze is inderdaad lieffff, haast wat dromerigs.![]()
![]()
Wowie ... gave foto Ann! Je kunt het welquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:10 schreef An24 het volgende:
Okay de laatste...en dan hou ik op met spammen![]()
[afbeelding]
Wat mij betreft mag je een showcase openenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:10 schreef An24 het volgende:
Okay de laatste...en dan hou ik op met spammen![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wowie ... gave foto Ann! Je kunt het wel![]()
Relaxt is dat he...heb veel te veel plaatjes geschoten vandaag, dus nog wel ff bezig hierquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Onder het genot van een baco ... lekkere muziek, zittend aan de pc met foto's bezig.:-))))
Eg wel Ann, is gewoon ...z e n n n n n nquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Relaxt is dat he...heb veel te veel plaatjes geschoten vandaag, dus nog wel ff bezig hier![]()
uhuh, hier koffie en blofquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Eg wel Ann, is gewoon ...z e n n n n n n![]()
![]()
Veel plaatjes schieten is goed, dan hou je vaak ook mooie over ... maar moet je ook lastige keuze van weggooien maken.![]()
Ik heb die 400d ff aan de pc gehad te hangen, ff kijken hoe dat alels weer gaat. Foto's genoeg er bij, weet nu ook dat er genoeg haargroei is her en der.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:20 schreef freud het volgende:
Volgende keer ga ik dus WEL mee he dames. Mooie pics!
Net niet scherp is soms op te lossen hequote:Op zondag 8 oktober 2006 19:21 schreef An24 het volgende:
[..]
uhuh, hier koffie en blofheerlijk
Weg gooien gaat steeds makkelijker...maar aan de een is de compo net niet, de andere net niet scherp...heb de neiging om bij de laatste nog een oogje dicht te knijpen, heel irritant![]()
Dat idee had ik alquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:21 schreef An24 het volgende:
de andere net niet scherp...heb de neiging om bij de laatste nog een oogje dicht te knijpen, heel irritant![]()
Lekkerrrrrrr Ann ...alleen ... de koffie nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:21 schreef An24 het volgende:
[..]
uhuh, hier koffie en blofheerlijk
Weg gooien gaat steeds makkelijker...maar aan de een is de compo net niet, de andere net niet scherp...heb de neiging om bij de laatste nog een oogje dicht te knijpen, heel irritant![]()
Geruststelling en troost voor jequote:Op zondag 8 oktober 2006 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik dacht dat ik geen leven had, maar de projectleider dus ook duidelijk nietDie had ik net aan de telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |