Tja, wat zal ik nog zeggen Phoenixx ... heb niks meer toe te voegen. Kan alleen maar zeggen ... jullie hebben gelijkquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:02 schreef Phoenixx het volgende:
PDJ: zoals je zelf al zegt: een foto kan je verbeteren met photoshop. De mooie foto maak je nog steeds zelf met de camera, hoor
Haha zei al tegen an.....die zal wel flink balen als ie het resultaat zietquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:20 schreef freud het volgende:
Volgende keer ga ik dus WEL mee he dames. Mooie pics!
aha vandaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Shoot ...helemaal vergeten ...ook je emailadres te vragen.
snorryyyy![]()
die foto die ik gepost heb in dat andere topic ppie , heb ik gewoon gemaakt door een glazen deurquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Shoot ...helemaal vergeten ...ook je emailadres te vragen.
snorryyyy![]()
Had-ie daar geen zin inquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:33 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
Haha zei al tegen an.....die zal wel flink balen als ie het resultaat ziet![]()
![]()
had je nou maar wel even een uurtje gereden he![]()
Ja PK, maar daar kom ik morgen op terug. TesTmail was al onderweg naar je.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:42 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
aha vandaar
is niet erg.
je wou wat weten over het flits setje?
is goed.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ja PK, maar daar kom ik morgen op terug. TesTmail was al onderweg naar je.![]()
ohoh ...nu komt de aap uit de mouwquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:45 schreef prupke het volgende:
[..]
die foto die ik gepost heb in dat andere topic ppie , heb ik gewoon gemaakt door een glazen deur
beetje gecropt en that's it.
Wel leuk dat je soms niet meteen kan zien hoe of wat bij een fotoquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
ohoh ...nu komt de aap uit de mouw![]()
Geef nie, ik geloofde al niet in mist. Vond alleen rechtsboven in dat ene storend werken![]()
geld voor vragen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om af te gaan nokken of zoMorgen maar eens bedenken waar ik al mijn gewerkte uren ga schrijven cq. compenseren
Hier nog eentje...morgen weer fijn werken..slaap lekker allemaal luitjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om af te gaan nokken of zoMorgen maar eens bedenken waar ik al mijn gewerkte uren ga schrijven cq. compenseren
Gewoon omzetten in FOKdagenquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
Slaap lekker Ann en Pquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier nog eentje...morgen weer fijn werken..slaap lekker allemaal luitjes![]()
![]()
quote:
jep tij voor een napquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 06:51 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog doet het licht aan hiero![]()
Een nieuwe fijne vakantiewerkweek is begonnen![]()
Blijdorp, in het moeras waar ook die arends en de otters zitten. Daar is zo'n eiland, en daar zitten de vrolijke jongens op. Het lastige bij die beesten is dat ze een aardige wenkbrauw hebben, waardoor de ogen bijna altijd in de schaduw zitten. Een mooi shot met scherpe ogen is dan erg tricky.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Getver, wat is dat voor een griezel? en Waar gemaakt?
Goeiemorgen @ allquote:Op maandag 9 oktober 2006 07:50 schreef freud het volgende:
[..]
Blijdorp, in het moeras waar ook die arends en de otters zitten. Daar is zo'n eiland, en daar zitten de vrolijke jongens op. Het lastige bij die beesten is dat ze een aardige wenkbrauw hebben, waardoor de ogen bijna altijd in de schaduw zitten. Een mooi shot met scherpe ogen is dan erg tricky.
Goedemorgen overigens FOTtertjes!
Zou je je hand dan niet eens onder koud stromend water gaan houden in plaats van hier dit te tikkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:52 schreef freud het volgende:
&^%*^% ik krijg net kokende thee over mijn hand heen. En nergens bij een grote arbo vestiging iets voor verbrandingen he?
Daar heb ik net 10 minuten onder gezeten P, ben ook EHBOer dingesquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou je je hand dan niet eens onder koud stromend water gaan houden in plaats van hier dit te tikken![]()
@Freud ... Das echt auwie ... beterschap er meequote:Op maandag 9 oktober 2006 08:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou je je hand dan niet eens onder koud stromend water gaan houden in plaats van hier dit te tikken![]()
Ach, het was meer gedaan omdat ik dan iets had om over te praten vandaag hoor. Gewoon aandacht vragen en zo. Leek me minder pijnlijk als mijn snikkel in de shredderquote:
en de schade is overzienlijkerquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:02 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, het was meer gedaan omdat ik dan iets had om over te praten vandaag hoor. Gewoon aandacht vragen en zo. Leek me minder pijnlijk als mijn snikkel in de shredder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |