Plaats ze ergens op internet en voeg ze toe aan je post door [img ] url van plaatje [/ img] (zonder spaties that isquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:03 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
hoop snel eens de foto's te plaatsen...moet alleen het hoe nog even onder de knie krijgen![]()
Heb ff geen exifviewer bij me. Ziet er wel goed uitquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:06 schreef PieDobbelJoe het volgende:
ff naar buiten geweest met die 400d en 100mm macro, zag naast die roofvogel ook nog dit. Wel even leuk om te doen.![]()
[afbeelding]
Voor welke foto van die 2?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ff geen exifviewer bij me. Ziet er wel goed uitWelk diafragma heb je gebruikt?
ja zeker...ook die vindt ik superquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Eg geen lief beesie, maar hij staat er wel op tenminste. Eerste testwerk met die 100mm buiten, alleen veel wind dus ook die vlieg ging steeds heen en weer.![]()
Oh ja, ook op "roofvogel" geklikt?![]()
Alleen baalde ik nu wel enorm, dat ik een keer een uitzondering gemaakt heb, dus eens niet die 28-300 op de cameraquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:20 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ja zeker...ook die vindt ik super
ho hoquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Plaats ze ergens op internet en voeg ze toe aan je post door [img ] url van plaatje [/ img] (zonder spaties that is)
Eg wel P, alleen is het haast wel statiefwerk om het nog beter te krijgen. Misschien eens tijd voor zo'n 1beenstatiefquote:
Guppies leren snelquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:22 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ho honiet zo snel ..ben nog maar een guppie weet je nog
![]()
als die termen moet ik nog even onder de knie krijgen hoor![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:22 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
![]()
Ik zou je nichtje nog een keer bijspijkeren op photoshop gebied, dus ik kan jou wel een keer de basics van posten laten zien voor familiekortingquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:22 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
![]()
Nog levendiger?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:44 schreef PdeHoog het volgende:
Kan het hier niet wat levendiger wordenIk zit al ruim een uur naar een zandlopertje cq. statusbalk te kijken hiero en ik verveel me
Ik heb twee servers en een PC aan het werk zeg maar
Jaquote:
Heb het haar gister uitgelegd, en haar al later registreren bij zoom, heeft gewoon ff tijd nodigquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan je foto's uploaden naar een plek op het internet, bijv. een site bij je internetleverancier of in albums bij zoom.nl (daar zal An je wel bij kunnen helpen). Vervolgens kun je je plaatjes daarvandaan linken naar fok. Je foto krijgt dan een adres als bijv. http://www.internetleverancier.nl/ruimte_van_-b-b-/plaatje1.jpg. Dat adres kun je tussen de IMG-tags (die dingen met vierkante haken rondom) op fok zetten, bijv. [img ]http://www.internetleverancier.nl/ruimte_van_-b-b-/plaatje1.jpg[/ img]
Moeilijker dan dit is het niet
En dat guppie valt wel mee volgens mij![]()
Weet ze allangquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:41 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zou je nichtje nog een keer bijspijkeren op photoshop gebied, dus ik kan jou wel een keer de basics van posten laten zien voor familiekorting. Ook waar je je foto's makkelijk kan parkeren en zo.
Die freud is zo doorzichtig hequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Weet ze allang![]()
Familiekortingblondine korting wilde je zeggen
![]()
![]()
Ik kan me toch niet inhoudenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:15 schreef Yoni het volgende:
[..]
Kun je je foto posten? Hoe erg is 't?
Is-ie ondertussen alweer bijgekomen van de grote, koude koelkast?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Update wat me beesie betreft: een tapijtkever is het en zoals ik hem op de foto had gezet is het nog een larve. :-)
Bij jou thuis geen meetsquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Update wat me beesie betreft: een tapijtkever is het en zoals ik hem op de foto had gezet is het nog een larve. :-)
Juist gezellie met zulke beesies ...hangen ze allemaal met een camera's boven die beesiesquote:
PDJ komt een keertje meequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Juist gezellie met zulke beesies ...hangen ze allemaal met een camera's boven die beesies![]()
Maar uhhh ... ze kunnen zo binnenwaaien, heb net al info gelezen. Hier staat bijna altijd wel meer dan 1 deur open en veel bomen bij en om huis.![]()
Meets ... nog nooit geweest, misschien maar goed ook. Ben een praterKomt van foto's maken nix terecht.
Het witte deel van de hond zit geen detail meer in, als je die donkerder wil hebben moet je gaan klonen, en dat gaat niet meevallenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet inhouden
[afbeelding]
0800 belcollega ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn geachte collega's zijn vergeten hun werk te doen kom ik net achterIk kan nu echt 1,5 uur gewoon allerlei achterstallig administratief geneuzel gaan zitten doen voordat ik met mijn echte werk kan beginnen
en ja...ik zeik ff hierMijn collega's zijn allemaal offline
Bij jullie zeiken is leuker en gezelligerquote:
Kopje koffie erbij?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij jullie zeiken is leuker en gezelliger
Koffie is goed. Cognac kunnen we beter niet doenquote:
Ga je er wel bij zitten? anders spettert het zo van die grote hoogtequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij jullie zeiken is leuker en gezelliger
takkeherrie? klinkt als de muziek van mijn zoon....quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Koffie is goed. Cognac kunnen we beter niet doenMoet even nadenken
voor zover dat gaat bij die heerlijke takkeherrie die ik van HM2 heb gekregen
Hmmmm....je ziet eindelijk je kans schoon een grapje over mijn lengte te maken hequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ga je er wel bij zitten? anders spettert het zo van die grote hoogte
Geen ideequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:14 schreef diedrick het volgende:
[..]
takkeherrie? klinkt als de muziek van mijn zoon....![]()
![]()
Ach je kan maar ergens om lachenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....je ziet eindelijk je kans schoon een grapje over mijn lengte te maken he
zoonlief is meer voor rotterdam terror corps, angerfist en neophyte... 17 jarige hardcore puber dus...quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeIk zit hier naar iets dat de Deathstars heet te luisteren
Gaat over 9mm kogels door hoofden of zo
Oh men...das niet mijn dingquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:20 schreef diedrick het volgende:
[..]
zoonlief is meer voor rotterdam terror corps, angerfist en neophyte... 17 jarige hardcore puber dus...![]()
quote:
nu heb je 16 jarige dochter zover dat ze naar deathstars zit te luisteren... ze vindt het een beetje op cradle of filth lijken...quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh men...das niet mijn dingIk heb medelijden met je
quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:27 schreef diedrick het volgende:
[..]
nu heb je 16 jarige dochter zover dat ze naar deathstars zit te luisteren... ze vindt het een beetje op cradle of filth lijken...
* WurM doet niet aan stage...?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoi daar!
Heb je weer een stagedag achter de rug?
kilometer of 120 onder Barcelona of zo..quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik ken CoF niet
HM2 ongetwijfeld wel, maar dit is al vrij heftig voor mijn doen
En waar ligt Terragona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |