Ben ik ook mee bezig geweest P, dan krijg ik wel snel dat de rest qua belichting te donker gaat worden. Zal dus nog meer moeten gaan experimenteren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien in die andere gevallen eens proberen iets onder te belichten![]()
En icm een polafilter worden de wolkjes grijsquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:49 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig geweest P, dan krijg ik wel snel dat de rest qua belichting te donker gaat worden. Zal dus nog meer moeten gaan experimenteren.![]()
Maar juist die luchten zijn vaak zeer fraai om te zien en dat juist dat in combinatie met ... is zonde dat het er niet op de foto uitkomt.![]()
Maar goed dat ik nog even door las i.p.v. gelijk ijverig een reactie te typenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dit setje spreekt me ook meer aan, dat de 2'e optie van je, dus zal ik xil niet lastig vallen![]()
Die pola die ik gekocht heb van B&W geeft mij niet het gewenste effect tot nog toe. Althans niet met luchten, juist dat vind ik maf. Weer eens ff testen vanaf balkon ....quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En icm een polafilter worden de wolkjes grijs![]()
Hey Xil, maar goed ook dan. Bespaart je heel wat tikwerkquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Maar goed dat ik nog even door las i.p.v. gelijk ijverig een reactie te typen
Maar ik behelp mezelf prima met die oplossing wel
Sta je wel in de juiste hoek tov de zonquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Die pola die ik gekocht heb van B&W geeft mij niet het gewenste effect tot nog toe. Althans niet met luchten, juist dat vind ik maf. Weer eens ff testen vanaf balkon ....
Ook al gedaanquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sta je wel in de juiste hoek tov de zonJe moet ongeveer 90 graden aanhouden.
Ik kan het me bijna niet voorstellen Piequote:Op zondag 8 oktober 2006 15:28 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ook al gedaan![]()
Was net bezig vanaf balkon te schieten, maar moet ik overnieuw doen. Het zit me gewoon niet lekker, daar als ik werkelijk iets moois zie ... dan wil ik eg nie dat ik achteraf moet zeggen ... "had ik die pola er maar af gelaten".
Thnx![]()
Laatste wat shoots gehad. dus ik zal t.z.t. wat posten hieroquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Xil, maar goed ook dan. Bespaart je heel wat tikwerk![]()
Tuurlijk behelp jij je zelf daarmee goed, had ik ook het volste vertrouwen in![]()
![]()
Aan die 28-300mm van Canon? Aan die twijfel ik nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kan het me bijna niet voorstellen PieHet enige wat ik me nog kan bedenken is dat het misschien aan je objectief ligt.
Yessssssssssss, ben benieuwd. Laat maar komenquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Laatste wat shoots gehad. dus ik zal t.z.t. wat posten hiero
Ah...een Canon 28-300quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Aan die 28-300mm van Canon? Aan die twijfel ik niet![]()
![]()
Op die 100mm macro van Canon heb ik geen pola filter(die maat 77 past daar uiteraard niet opquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...een Canon 28-300Ik zeg verder niets meer
Heb je nog een ander objectief
Probeer het daar ook eens mee
PSquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
Als je met die 100mm hetzelfde probleem hebt als met de 28-200 dan ligt het niet aan je glaswerk maar aan je camera-instellingen denk ik zoEn anders wordt het toch PS leren
Gedeelde lap is halve ...Oh nee, dat was met smartquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:34 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Spannend hoor ben nou voor eerst alleen op de fok zonder nichtje an24![]()
stuk makelijker dan dat gedoe samen op 1 lap![]()
Hmmm, die foto's van haar in het zwart waren gaaf om te zien. Compromiterende foto's doen misschien afbreuk aan het beeld wat ik had overgehouden aan de laatste die ik gezien had.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
WoeiKom op met die foto's
vooral die compromitterende foto's van An
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmmm, die foto's van haar in het zwart waren gaaf om te zien. Compromiterende foto's doen misschien afbreuk aan het beeld wat ik had overgehouden aan de laatste die ik gezien had.![]()
![]()
Compromitterende foto's van -B-B- damn...die streepjes zijn lastigquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:46 schreef An24 het volgende:
En An ook weer thuis..eens kijken wat we van -B-B- hebben kunnen schieten. Was superweer overigens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |