Precies!!! Marcia heeft EEN zin meegekregen (en nog fout ook) en loopt daarover te flippen. Zij en Tijn zaten Egbert helemaal op te naaien, en Semih wilde hun gewoon uit de kamer hebben, en terecht!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef pullup het volgende:
Semih ligt zich te verontschuldigen.
Marcia zit nog even te zeuren op Semih's reactie. Ze denkt dat Semih tegen Egbert zei dat hij zijn bek moest houden.
Dat was toch tegen BB ?![]()
Jammer dat Semih te dronken was en dat niemand heeft begrepen wat hij vanacht heeft geroepenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
Flikker op stomme kutdoos van een Marcia, Semih nam het juist voor Egbert op terwijl JIJ Egbert helemaal aan het opnaaien was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marcia heeft voorgoed afgedaan voor mij.
Die staan opslotquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef avonne het volgende:
geen geluid op stream 1 en 2?
Ik vond haar tot nu toe wel leuk maar dit is inderdaad de limitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Precies!!! Marcia heeft EEN zin meegekregen (en nog fout ook) en loopt daarover te flippen. Zij en Tijn zaten Egbert helemaal op te naaien, en Semih wilde hun gewoon uit de kamer hebben, en terecht!!!
Semih heeft helemaal geen slechte dingen tegen Egbert gezegd, Semih was de enige die Egbert rust gunde.
Wat een stomme nietszeggende doos die Marcia met "mijn pappa" terwijl zij hem als uitschot behandelde.![]()
![]()
![]()
![]()
Story of his lifequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jammer dat Semih te dronken was en dat niemand heeft begrepen wat hij vanacht heeft geroepen![]()
gelukkig welquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:31 schreef pullup het volgende:
In ieder geval is Monique nog niet vergeten hoe onbeschoft Etienne heeft gereageerd.
De rest heeft ook die uitwisseling gehoord, gelukkig is daar geen misverstand over.![]()
0 buffersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:35 schreef berney het volgende:
veel gebuffer
Volgens mij heeft hij ook wel door, dat níemand het van vannacht heeft begrepen en jammer dat hij er niet verder op in gaat. Zal waarschijnlijk zijn, omdat hij zich niet alles meer weet te herinneren....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:34 schreef avonne het volgende:
Semih herinnert het zich goed.
Hij haalt aan "wat is de grens tussen het spel en menselijk gedrag" en projecteert dat op Bb. Wat is de grens tussen mooie plaatjes en iemands verdriet.
Je zou toch zeggen dat op de talpa-site alléén maar dingen met toestemming van Hummie geplaatst mogen worden. En die is er toch pas morgen weer?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:36 schreef n1ek het volgende:
Nu komt talpa op de site met 'verliefd ook Monique'
haha niet te geloven toch, ze draaien er lekker omheen
hij zal het nog een paar keer moeten herhalen, want nu geloven alleen Micheline en Monique hem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook wel door, dat níemand het van vannacht heeft begrepen en jammer dat hij er niet verder op in gaat. Zal waarschijnlijk zijn, omdat hij zich niet alles meer weet te herinneren....
Yep, ik hoorde alleen Tijn zijn reaktie erop niet goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:38 schreef Capaja het volgende:
bedankte semih tijn zojuist ?
Niet gehoord, maar waarschijnlijk omdat TIjn zo druk verpleger en politieagent en bodyguard heeft gespeeld?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:38 schreef Capaja het volgende:
bedankte semih tijn zojuist ?
Dan moet hij in de "tijnmode" alles tot ergenis toe herhalen, hoe zielig hij was met de tijn/semih-gate...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:38 schreef avonne het volgende:
[..]
hij zal het nog een paar keer moeten herhalen, want nu geloven alleen Micheline en Monique hem.
En daar mist ze dus volledig het punt van Semih. Heb ik zo'n teringhekel aan, als je met iemand in discussie gaat die jou dan op 1 volkomen irrelevant punt pakt uit je hele betoog en nergens anders over wil bitchen.quote:Het enige probleem wat Marcia heeft is dat Semih 'hou je bek' zei tegen haar vader. Wat semih verder zei is ze het mee eens of begrijpt ze hoor.
Wat is grens tussen een publiciteitsstunt en een mislukte poging om het bb huis tegen een vent op te zetten door te insinueren dat deze poogde Sabrina te misbruiken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:34 schreef avonne het volgende:
Semih herinnert het zich goed.
Hij haalt aan "wat is de grens tussen het spel en menselijk gedrag" en projecteert dat op Bb. Wat is de grens tussen mooie plaatjes en iemands verdriet.
Marcia gaat niet in op het betoog (sterker nog, ze is er zelfs mee eens), maar wijst Semih op respectloze manier waarop hij tegen haar vader sprak.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En daar mist ze dus volledig het punt van Semih. Heb ik zo'n teringhekel aan, als je met iemand in discussie gaat die jou dan op 1 volkomen irrelevant punt pakt uit je hele betoog en nergens anders over wil bitchen.
Marcia, volledig afgedaan bij mij. Wordt dun, die spoeling van de winnaars.
AUWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:47 schreef avonne het volgende:
Semih heeft een niersteen uitgeplast
De tweede keer dat ie begon te krijsen was inderdaad tegen BB, de eerste keer was toen Eg naar bed ging en een paar man rustig met hem wilden praten, toen lag ie ook al "hou je bek" etc te roepen en wist ie nog niet eens wat er aan de hand was. Na die eerste keer was Marcia dan ook zeer terecht kwaad m.i. en wat betreft de tweede keer, vond m ook wel erg geflipt reageren, moest het zelf ook een paar keer naluisteren om te horen wat ie nu precies allemaal bedoelde en als alles en iedereen al opgefokt is, doordat van een mug een olifant is gemaakt, lijkt het me meer dan logisch dat bepaalde zaken in het heetst van de strijd wel eens verkeerd opgepakt kunnen worden. . Buitengewoon absurde reactie van Semih was het hoe dan ook, die niet begrepen werd door de bewoners inderdaad.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En daar mist ze dus volledig het punt van Semih. Heb ik zo'n teringhekel aan, als je met iemand in discussie gaat die jou dan op 1 volkomen irrelevant punt pakt uit je hele betoog en nergens anders over wil bitchen.
Die kijken natuurlijk voetbal nuquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:56 schreef flugeltje het volgende:
Wat is het toch met dat geluid op stream 1 en 2? Staat nu al bijna een uur uit.
Vergeten te activeren na een lockupquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:56 schreef flugeltje het volgende:
Wat is het toch met dat geluid op stream 1 en 2? Staat nu al bijna een uur uit.
Die ligt bij Sab opin bedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:02 schreef NorthernStar het volgende:
Tof dat het weer ok is tussen Tijn en Semih. De enige die van de ruzie profiteerde was Etienne. Hij is vreselijk jaloers op Tijn en Semih is 'allochtoon' dus die moet ons klein bruinhemdje sowieso niet.
Waar is Eggie eigenlijk? Ligt die nog in bed?
Op stream 1, maar dan moet je kunnen liplezenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:02 schreef NorthernStar het volgende:
Ik hoor hem heel zacht net op de achtergrond, ik denk dat ie in de serre zitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:02 schreef NorthernStar het volgende:
Gezocht: Liplezende fokker !quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op stream 1, maar dan moet je kunnen liplezen
Oh, ben jij er zo'n eentjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Marcia gaat niet in op het betoog (sterker nog, ze is er zelfs mee eens), maar wijst Semih op respectloze manier waarop hij tegen haar vader sprak.
Dat jij dat als een teringhekel ervaart en je dan de persoon zelf daarop beoordeelt zegt meer over jou manier van discuseren dan dat van de andere persoon.
het is wel haar vader ; dus is logies dat ze het voor hem opneemt. bovendien was zei ook dronkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Punt is dat ze even respectloos - zo niet respectlozer - tegen haar vader deed, zij hem helemaal niet begreep, en hem nog dieper de stront in trapte door te zeggen dat het een "voorzorgsmaatregel" was van BB, en dus insinueerde dat Egbert wel degelijk iets van plan was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:10 schreef neferhone het volgende:
[..]
het is wel haar vader ; dus is logies dat ze het voor hem opneemt. bovendien was zei ook dronken
lolquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat hier geen geluid bij is...
[afbeelding]
Dat laatste ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Punt is dat ze even respectloos - zo niet respectlozer - tegen haar vader deed, zij hem helemaal niet begreep, en hem nog dieper de stront in trapte door te zeggen dat het een "voorzorgsmaatregel" was van BB, en dus insinueerde dat Egbert wel degelijk iets van plan was.
Dochter of niet, Semih had op dat punt gewoon gelijk en Mo, Tijn en Marcia waren het alleen maar erger aan het maken en moesten inderdaad opfucken.
Ja dus...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zo'n eentje
Semih had meer respect voor Egbert, tegen de manier waarop BB tegen Egbert handelde, en voor de rust die Egbert niet kreeg dan wie dan ook in het huis. Marcia was zelf als een botte trut in haar vader aan het inrammen.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Plof kiest het hazepad na het verschijnen van Mo. Wat een held.
TARUTTTTTTTTTTTTTT, ik heb ze wel per toeval kunnen bellen he? En er nam iemand op. Koos maar een willekeurig toestelnummer (van de nummers die ik had)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:42 schreef Morwen het volgende:
Schrik me de tandjes, ineens keihard geluid op stream 1![]()
Senk Joe Bik Broddur![]()
Senk Joe LSquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
TARUTTTTTTTTTTTTTT, ik heb ze wel per toeval kunnen bellen he? En er nam iemand op. Koos maar een willekeurig toestelnummer (van de nummers die ik had)![]()
marcia probeerde haar vader gerust te stellen dat het niet over kwam is een ander verhaal; de rest had zich er niet mee moeten bemoeien. dan had eg rustig zijn shagy kunnen rokenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Punt is dat ze even respectloos - zo niet respectlozer - tegen haar vader deed, zij hem helemaal niet begreep, en hem nog dieper de stront in trapte door te zeggen dat het een "voorzorgsmaatregel" was van BB, en dus insinueerde dat Egbert wel degelijk iets van plan was.
Dochter of niet, Semih had op dat punt gewoon gelijk en Mo, Tijn en Marcia waren het alleen maar erger aan het maken en moesten inderdaad opfucken.
de bewoner komen er van zelf wel op terugquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:49 schreef dracula100 het volgende:
In de topic titel ontbreekt een N
Het moet allemaal nog een beetje bezinken, denk ik, het komt er echt nog wel uit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:49 schreef dracula100 het volgende:
Ik kreeg ook voicemailapparaat van redactrice die Chantal-date regelde. Heb ff ingesproken dat ik wel in BB7 wil komen.quote:
Wat is uitgespronken dan? Dat woord ken ik niet...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:49 schreef dracula100 het volgende:
Ik zie het voor mequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kreeg ook voicemailapparaat van redactrice die Chantal-date regelde. Heb ff ingesproken dat ik wel in BB7 wil komen.![]()
The day after is altijd erg saai, dus ook vanavondquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie het voor me![]()
Volgens mij wordt het een saaie avond in het huis. Misschien als er nog wat restjes drank ingegoten wordt, maar ik betwijfel het.......
Het is idd saai, was ff aan het fotosoepen...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie het voor me![]()
Volgens mij wordt het een saaie avond in het huis. Misschien als er nog wat restjes drank ingegoten wordt, maar ik betwijfel het.......
Het haalt hem wel opquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is idd saai, was ff aan het fotosoepen...
[afbeelding]
Micheline en Marcia hadden het daarnet over vroeg gaan slapen, ze zijn er net uitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:13 schreef neferhone het volgende:
he he ze beginen al weer over wat leuks om te doen dus tijn shut up. dan zit er mischien nog een feestje in
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Micheline en Marcia hadden het daarnet over vroeg gaan slapen, ze zijn er net uit![]()
INDERDAAD en vandaag kijk ik niet naar hun gezeur! 't Komt mijn strot uit hoe BB tegen Eg zich gedroeg en niemand ziet dat behalve Semih....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Precies!!! Marcia heeft EEN zin meegekregen (en nog fout ook) en loopt daarover te flippen. Zij en Tijn zaten Egbert helemaal op te naaien, en Semih wilde hun gewoon uit de kamer hebben, en terecht!!!
Semih heeft helemaal geen slechte dingen tegen Egbert gezegd, Semih was de enige die Egbert rust gunde.
Wat een stomme nietszeggende doos die Marcia met "mijn pappa" terwijl zij hem als uitschot behandelde.![]()
![]()
![]()
![]()
Heh, laat me nou in de waan van de wijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:26 schreef neferhone het volgende:
[..]
weet je het zeker? is het geen ranja?
de frustraties komen wel terrugquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
One Flew Over the Cuckoo's Nest... Het enige wat ontbreekt om de vergelijking compleet te maken is HvdT die in een verpleegsterspakje met een kapje op haar knar de medicijnen uitdeelt en af en toe door een van de bewoners de strot wordt dicht geknepen. Om OT te blijven: kijk nu naar de live-streams waar de irritaties/frustraties helemaal onder het tapijt worden geschoven, terwijl ze gescheiden van elkaar bijna hel en verdoemenis over elkaar uitspreken.
BB6 saai??? Alleen overdag, als ze hun roes uitslapen na het zoveelste hoerenfeest.![]()
en geen excuus van bbquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:28 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
INDERDAAD en vandaag kijk ik niet naar hun gezeur! 't Komt mijn strot uit hoe BB tegen Eg zich gedroeg en niemand ziet dat behalve Semih....
Nee, cola lightquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heh, laat me nou in de waan van de wijnHet IS gewoon wijn, klaar
![]()
Dan zal ik hem wel weer op lock hebben staan, want ik zie de maan nog steeds door de bomen schijnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owww het is volle maan zag ik (was net te laat met cappen)
Edit: Morwen dus niet![]()
pas in dec aubquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan zal ik hem wel weer op lock hebben staan, want ik zie de maan nog steeds door de bomen schijnen![]()
Ga je nu ook je schoen zetten enzo... En zingen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan zal ik hem wel weer op lock hebben staan, want ik zie de maan nog steeds door de bomen schijnen![]()
Dat zingen gaan ze hier echt niet trekkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga je nu ook je schoen zetten enzo... En zingen?
psssssssssssss is nog te vroeg hoor
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zingen gaan ze hier echt niet trekken![]()
Wat een gezapig zooitje in dat huis, lijkt wel een heel andere groep dan gisteren.
Hij zal het wel niet doorhebben, maar op zo'n afstand krijg je denk ik ook wel een jetlag...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:55 schreef ruby het volgende:
Jeroen heeft een jetlag van hier tot Tokyo.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Alle bewoners batterijen wisselen.
Hebben Semih en Etiënne eigenlijk al met elkaar gesproken?
filmpje? evtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:57 schreef yellowfirst het volgende:
Big Brother net bij Koefnoen..............![]()
e10 probeert zijn gedrag al de hele tijd goed te pratenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:01 schreef natronic het volgende:
E10 heeft alleen praatjes als Mo niet in de buurt is
Dat wordt weer een dolle boel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, er wordt een spel bedacht dat minimaal een paar uur kan duren.
cluedo variantquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, er wordt een spel bedacht dat minimaal een paar uur kan duren.
Jaaaaaaaa, die wil ik ook welquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze kunnen ook "truth or dare" spelen.![]()
tis gewoon een hondelulquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:03 schreef neferhone het volgende:
[..]
e10 probeert zijn gedrag al de hele tijd goed te praten
ik denk en hoop met hem meequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:11 schreef ruby het volgende:
E10 denkt dat ie maandag door heel wat mensen genomineerd gaat worden.
u fijn zijn maar zal mee vallen; hangt er van wie gaat maandagquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:11 schreef ruby het volgende:
E10 denkt dat ie maandag door heel wat mensen genomineerd gaat worden.
Liever Russisch Roulette !quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat wordt weer een dolle boel.![]()
Ze kunnen ook "truth or dare" spelen.![]()
Ik had 'm al door ondertussen.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik had 'm al door ondertussen.
Gut, wat ben ik toch helder op de zaterdagavond.
dan zal ze hem eerst moeten doorkrijgen en vlgs mij hopen we allemaal op dat moment.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:27 schreef Suikeroom het volgende:
wanneer gaat Sabrina E-10 een keer dumpen?
Nooit, Het is net een klein kind met kabouter plofquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:27 schreef Suikeroom het volgende:
als hij over mo blijft doorgaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:27 schreef Suikeroom het volgende:
Haha, wat een waanideeën.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:28 schreef avonne het volgende:
Etienne vertelt Sabrina nog even dat Semih hem bij de keel heeft gegrepen
Als hij een echte penis heeft gevoeld (op/in welke plek dan ook) Dan gaat hij zeker voor Rik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:27 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:29 schreef petraa het volgende:
Hij denkt dat het wel goed zit met mo want hij heeft naar haar gelachen
tja, en dat ie klaar was om te slaan, met zn armpie naar achteren.... gelukkig hebben we de beelden,.. wat een bluffertje is het toch .... zn eigen wereldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:28 schreef avonne het volgende:
Etienne vertelt Sabrina nog even dat Semih hem bij de keel heeft gegrepen
Stormlooptopiquejequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat kan al lang![]()
[TOD #1] Truth or Dare over en met Big Brother
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:43 schreef Verida het volgende:
waar zijn de anderen, semih en mich bijv
Hebben ze een paard gekregen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:47 schreef neferhone het volgende:
rik kost toch wat meer voorberijding
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:47 schreef neferhone het volgende:
rik kost toch wat meer voorberijding
Ja ze zitten al 50 dagen in het huisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:21 schreef buyukAbi het volgende:
fuck, geloof dat ik nogal wat gemist heb...
Het was een heftige nacht ja, maar je kan iig een paar filmpjes terugzien, die staan in dit topic: Stream filmpjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:21 schreef buyukAbi het volgende:
Ja die had ik al gevonden, thanks anywayquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het was een heftige nacht ja, maar je kan iig een paar filmpjes terugzien, die staan in dit topic: Stream filmpjes
en vanavond een gezapig spelletje cluedoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:21 schreef buyukAbi het volgende:
Spreek je Hummie dan maandag?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:25 schreef buyukAbi het volgende:
Wie vind dat ik hier maandag wat van moet zeggen, en wat moet ik ervan zeggen?
waarvan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:25 schreef buyukAbi het volgende:
Ja vannacht was het bijna Monique vermoordt E10 in de Keuken met afwasborstelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:27 schreef avonne het volgende:
[..]
en vanavond een gezapig spelletje cluedo
Symbolisch, he?
Wie vermoordt wie en met welk wapen?
op het risico een zeikerd te zijn... anders doen de modjes datquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:29 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Als ik net zo tekeer ga als Semih, waarschijnlijk wel
ff flink rellen in de studioquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:29 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Als ik net zo tekeer ga als Semih, waarschijnlijk wel
iig de volgende bank waar hij opkomt zal ie niet overleven met al zijn leugens en verzinselsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:45 schreef pullup het volgende:
Wat een rattekop die Etienne, hij blijft maar de schuld op Semih afschuiven![]()
Eruit met die gek
Henk Krol heeft gereageerd een tientje voor E10 tjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef natronic het volgende:
[..]
iig de volgende bank waar hij opkomt zal ie niet overleven met al zijn leugens en verzinsels
gevonden. Ze kan het gezegd hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:39 schreef avonne het volgende:
stream 3
Sabrina "jij bent boos op mij want ik zei "hou je bek"
E10 "en .... en teringlijer"
Sabrina "zei ik dat?"
E10 "Ja"
heeft iemand een filmpje???
Ik denk dat Mo en Semih (als hij er nog is) wel op E10 stemmenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef natronic het volgende:
[..]
iig de volgende bank waar hij opkomt zal ie niet overleven met al zijn leugens en verzinsels
en Tijn, Micheline, Marlies(?)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat Mo en Semih (als hij er nog is) wel op E10 stemmen
In ieder geval heeft je broer gelijk gehad met zijn nachtelijke reactie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:25 schreef buyukAbi het volgende:
Hij kan dan wel de boel opstoken maar uiteindelijk beslist de kijker, en die hebben uiteraard wel door dat zijn verhaal gewoon niet kloptquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval heeft je broer gelijk gehad met zijn nachtelijke reactie.
Hij is zelfs te beschaafd om het nu hard te spelen terwijl Etienne zoveel mogelijk mensen binnen dat huis loopt op te stoken.
ik ben bang dat de streamers nog wel een kleinere groep is dan de tv kijkersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:57 schreef natronic het volgende:
[..]
Hij kan dan wel de boel opstoken maar uiteindelijk beslist de kijker, en die hebben uiteraard wel door dat zijn verhaal gewoon niet klopt
oja die emmerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:55 schreef Bartoli het volgende:
Semih had ook gewoon gelijk dat ze hem beter konden laten slapen en niet zo moesten zeiken. En die actie van flikker toch op met jullie kutbatterijen en die emmer actie was gewoon de max![]()
en het aantal bellers is een nog kleinere groep denk ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:59 schreef pullup het volgende:
[..]
ik ben bang dat de streamers nog wel een kleinere groep is dan de tv kijkersEn het is maar afwachten wat die te zien krijgen
Krijg je met 1 hersenscelquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:09 schreef Sug4r het volgende:
Sabrina zit er verloren bij en snapt helemaal niks van het spel
ze spelen Cluedo, en overleggen ze met elkaar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:38 schreef Bigblahbla het volgende:
waarom fluisteren mo en tijn????
hoe gaat dat spelquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:40 schreef Timon223 het volgende:
[..]
ze spelen Cluedo, en overleggen ze met elkaar.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:42 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Is een bordspel..... lang verhaal om uit te leggen, google er maar even op![]()
het komt er in het kort op neer dat je de moordenaar moet vinde, en de plaats van de moord (kamers in dit geval) en het moordwapen moet weten....quote:
ehm, nee dusquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:47 schreef ruby het volgende:
Sjonge jonge, is die ongein nou nog niet over?![]()
Ehm, volgens mij heb ik het over de streams...... ze spelen Cluedo, of ben ik nu maf aan het wordenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:51 schreef Day het volgende:
Mensen, ik kom heel even kijken en heb alle 5 pagina's gelezn. Willen jullie a.u.b wel on topic blijven?
Als het te saai is op de streams (dat ik vind ik nl.) kunnen jullie altijd nog naar SC of napraten over afgelopen nacht in [Centraal Topic] Praat hier na over het 1001 nachten feest
Ik zei het in het algemeen, heb geen namen genoemd. Als je je niet aangesproken voelt, kun je de post negeren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:52 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij heb ik het over de streams...... ze spelen Cluedo, of ben ik nu maf aan het worden![]()
![]()
ohw, ok.... sorry, niks gezegdquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zei het in het algemeen, heb geen namen genoemd. Als je je niet aangesproken voelt, kun je de post negeren.
Geen probleemquote:
mja, zeker al 45 minuten.... tis voor hen we l leuk, maar ik vind het doodsaai..... pleur er nog maar een 1001 nacht feest inquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Geen probleem
Zijn ze al lang bezig? En nog belangrijker, hoe lang gaat het nog duren?
franse kamer, waxine lichtje en de joker.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Geen probleem
Zijn ze al lang bezig? En nog belangrijker, hoe lang gaat het nog duren?
Niet dat ik weetquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:15 schreef funkie-indo het volgende:
Is die ruzie tussen Mo en E10 al bijgelegd?
leuk spel hoor alleen niet om zo mee te kijken op de streamsquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:39 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.spelmagazijn.nl/nl/spelmag/cluedo.html![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:42 schreef Coraatje het volgende:
[..]
leuk spel hoor alleen niet om zo mee te kijken op de streams
laten ze menno dan mee doen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
*klokt in*
Menno is de moordenaar, want het is altijd Menno z'n schuld.
Rik is gewoon een watje. Het is zaterdagavond. Op vrijdag kan niet iedereen present zijn tot het eind. Mensen die ook op zaterdag werken willen GVD op zaterdagnacht ook een rel zien, en gevloek gescheld, drank en feesten. (of in welke volgorde dan ook)quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:05 schreef neferhone het volgende:
ik denk dat rik op dit moment de lieve vrede prpbeert terug te krijgen of gisteren te negeren
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Rik is gewoon een watje. Het is zaterdagavond. Op vrijdag kan niet iedereen present zijn tot het eind. Mensen die ook op zaterdag werken willen GVD op zaterdagnacht ook een rel zien, en gevloek gescheld, drank en feesten. (of in welke volgorde dan ook)
Ik zit niet bepaald te wachten op cluedo en Jeroen over z'n exen.
*ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
*klokt in*
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rik houd je bek als je chips zit te vreten!!!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:22 schreef Morwen het volgende:
E10 luier verwisselen, E10 luier verwisselen!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hopen dan maar dat morgen er een één of andere rode telefoon gaat rinkelen.
E10 neemt op...
"Ja Marcel hier."
"Marcel?"
"Ja, Marcel je vader weet je wel?"
"Ow jij.. Heb je nog van die gouden hangertjes? Moet er meer hebben?"
"Ik zag het, die ene gaf je aan Sabine he?"
"Ze heet Sabrina"
"Ja ok, maar voor Maria en Erik heb je er ook nog één nodig he?"
"Pa, ze heten Marcia en Rik."
"Ja, dat zeg ik. Wat moet je? 12-14-18 karaats of gewoon dat Maroqie-spul?"
'Doe maar Maroq, want ik ga het nog druk krijgen"
"Ok, regel ik voor je Jeroen..."
'Pa, ik heet Etiënne."
"Ok, dan regel ik het voor je Etiënne."
E10 neemt op...
"Ja Marcel hier."
"Marcel?"
"Ze heet Sabrina"
'Pa, ik heet Etiënne."
E10 neemt op...
"Ja Marcel hier."
"Marcel?"
"Ze heet Sabrina"
'Pa, ik heet Etiënne."
Jij probeert er in ieder geval de moed in te houden vanavond.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 neemt op...
"Ja Marcel hier."
"Marcel?"
"Ze heet Sabrina"
'Pa, ik heet Etiënne."
is toch allemaal bij elkaar gelogenquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
Kan Jeroen niet even optieven. KssssstWe willen roddels en achterklap
![]()
dan gaat sa weer smeken of hij er bij blijft zitten anders weer mot met haar zusquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
Kan Jeroen niet even optieven. KssssstWe willen roddels en achterklap
![]()
Mars 2, 3, 4. Daar is ie hoorquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:31 schreef neferhone het volgende:
[..]
dan gaat sa weer smeken of hij er bij blijft zitten anders weer mot met haar zus
nietsquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:35 schreef smikkeltje het volgende:
gadverdamme ik val net in als plofkop en sab close zijn wat moet die meid met hem??
Smak smak kus kus heeft weinig woorden nodig. Gelukkig zit ie nu weer bij het groepje van cluedoquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:36 schreef neferhone het volgende:
weet niet e10 tot nu toe rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |