abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42460284
En verder
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:28:46 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42460297
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef pullup het volgende:
Semih ligt zich te verontschuldigen.
Marcia zit nog even te zeuren op Semih's reactie. Ze denkt dat Semih tegen Egbert zei dat hij zijn bek moest houden.
Dat was toch tegen BB ?
Precies!!! Marcia heeft EEN zin meegekregen (en nog fout ook) en loopt daarover te flippen. Zij en Tijn zaten Egbert helemaal op te naaien, en Semih wilde hun gewoon uit de kamer hebben, en terecht!!!

Semih heeft helemaal geen slechte dingen tegen Egbert gezegd, Semih was de enige die Egbert rust gunde.

Wat een stomme nietszeggende doos die Marcia met "mijn pappa" terwijl zij hem als uitschot behandelde.
Confidence through competence
pi_42460298
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
Flikker op stomme kutdoos van een Marcia, Semih nam het juist voor Egbert op terwijl JIJ Egbert helemaal aan het opnaaien was

Marcia heeft voorgoed afgedaan voor mij.
Jammer dat Semih te dronken was en dat niemand heeft begrepen wat hij vanacht heeft geroepen
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:29:18 #4
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42460313
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef avonne het volgende:
geen geluid op stream 1 en 2?
Die staan opslot
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_42460320
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Precies!!! Marcia heeft EEN zin meegekregen (en nog fout ook) en loopt daarover te flippen. Zij en Tijn zaten Egbert helemaal op te naaien, en Semih wilde hun gewoon uit de kamer hebben, en terecht!!!

Semih heeft helemaal geen slechte dingen tegen Egbert gezegd, Semih was de enige die Egbert rust gunde.

Wat een stomme nietszeggende doos die Marcia met "mijn pappa" terwijl zij hem als uitschot behandelde.
Ik vond haar tot nu toe wel leuk maar dit is inderdaad de limit
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:29:59 #6
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42460339
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Jammer dat Semih te dronken was en dat niemand heeft begrepen wat hij vanacht heeft geroepen
Story of his life
Confidence through competence
pi_42460372
Denk dat er bij de redactie een spoedvergadering is en dat ze morgen beelden te zien gaan krijgen.
Alles wordt nu uit z'n verband gerukt en de werkelijkheid kompleet verdraaid (iets wat Talpa zelfs doet op de BB-site)
pi_42460388
sem was boos op bb omdat hij vondt dat bb de situtie zo heef uitgelokt later omdat iedreen zo te keer ging tegen hem dat hij normaal moest gaan doen of tewel rustig
pi_42460399
In ieder geval is Monique nog niet vergeten hoe onbeschoft Etienne heeft gereageerd.
De rest heeft ook die uitwisseling gehoord, gelukkig is daar geen misverstand over.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_42460411
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:31 schreef pullup het volgende:
In ieder geval is Monique nog niet vergeten hoe onbeschoft Etienne heeft gereageerd.
De rest heeft ook die uitwisseling gehoord, gelukkig is daar geen misverstand over.
gelukkig wel daar komt vast nog een staartje aan
pi_42460413
Ik wordt misselijk van E10 zijn gedrag...de hele tijd aan Sabrina vasgeplakt en dat stiekeme loeren steeds
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_42460415
Semih over zijn woede tegen BB
pi_42460431
Maar nu lag Mo daar voor pampus op bed en wilde Tijn nog even babbelen. Dan kwam Sabrina zeggen dat Tijn moest opzouten. Zou Mo dat gepikt hebben? Welnee. Ze is zogenaamd zo beschermend voor haar zusje. Maar haar eigen rol vergeet ze iets te snel.
Die smile op dr gezicht steeds met Tijn in bad. Die zou ze eens goed moeten tjekken. Monique smile tjekken, Monique smile tjekken.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_42460436
Monique:"Het staat hard he? Die zender checken.."
Marlies: "Je schrikt gewoon je bed uit..."

En dat is nu precies de bedoeling
pi_42460451
Toch weet Semih het nog wel aardig te relativeren, wat er is gebeurd vannacht.
pi_42460456
Pffff Semih gaat nu wel een hele rare draai eraan geven vind ik, hij 'vroeg' niks, hij bleerde iedere keer hou je bek.
Oké hij was zat, maar vorige week op het hoerenfeest had hij daar bij anderen ook geen begrip voor, toen verkondigde hij nog groots dat hij niet zolang doordrinkt en stopt als het 'genoeg' is.
Daarbij vind ik dat je niet het BB-huis in moet gaan als je zo gesteld bent op je privacy.
De reactie van Semih op het batterijen wisselen van BB vond ik zeer terecht en had hij ook helemaal gelijk in!
Maarja Semih was het deze ronde niet de storende factor, het gedrag van E10 was veel erger en ik snap niet dat hij hier geen sanctie voor krijgt of nog beter: onmiddelijk het huis verlaten!!
wie zichzelf kent, veroordeeld niemand!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:33:53 #17
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42460462
Het enige probleem wat Marcia heeft is dat Semih 'hou je bek' zei tegen haar vader. Wat semih verder zei is ze het mee eens of begrijpt ze hoor.

Marcia heeft precies hetzelfde als Tijn. Je zegt niet 'hou je bek' tegen iemand

'dat zeg je maar tegen een hond of tegen Micheline, maar niet tegen mij' om Tijn te quoten.
pi_42460463
foutje
pi_42460466
Nu vertelt Semih het juiste verhaal. En ook wat hij daarbij voelde
Eindelijk
Weer pluspuntjes voor Semih
pi_42460480
Semih herinnert het zich goed.
Hij haalt aan "wat is de grens tussen het spel en menselijk gedrag" en projecteert dat op Bb. Wat is de grens tussen mooie plaatjes en iemands verdriet.
pi_42460523
veel gebuffer
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:36:42 #22
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_42460545
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:35 schreef berney het volgende:
veel gebuffer
0 buffers
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_42460546
Nu komt talpa op de site met 'verliefd ook Monique'
haha niet te geloven toch , ze draaien er lekker omheen
pi_42460552
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:34 schreef avonne het volgende:
Semih herinnert het zich goed.
Hij haalt aan "wat is de grens tussen het spel en menselijk gedrag" en projecteert dat op Bb. Wat is de grens tussen mooie plaatjes en iemands verdriet.
Volgens mij heeft hij ook wel door, dat níemand het van vannacht heeft begrepen en jammer dat hij er niet verder op in gaat. Zal waarschijnlijk zijn, omdat hij zich niet alles meer weet te herinneren....
pi_42460588
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:36 schreef n1ek het volgende:
Nu komt talpa op de site met 'verliefd ook Monique'
haha niet te geloven toch , ze draaien er lekker omheen
Je zou toch zeggen dat op de talpa-site alléén maar dingen met toestemming van Hummie geplaatst mogen worden. En die is er toch pas morgen weer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')