Precies!!! Marcia heeft EEN zin meegekregen (en nog fout ook) en loopt daarover te flippen. Zij en Tijn zaten Egbert helemaal op te naaien, en Semih wilde hun gewoon uit de kamer hebben, en terecht!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef pullup het volgende:
Semih ligt zich te verontschuldigen.
Marcia zit nog even te zeuren op Semih's reactie. Ze denkt dat Semih tegen Egbert zei dat hij zijn bek moest houden.
Dat was toch tegen BB ?![]()
Jammer dat Semih te dronken was en dat niemand heeft begrepen wat hij vanacht heeft geroepenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
Flikker op stomme kutdoos van een Marcia, Semih nam het juist voor Egbert op terwijl JIJ Egbert helemaal aan het opnaaien was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marcia heeft voorgoed afgedaan voor mij.
Die staan opslotquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef avonne het volgende:
geen geluid op stream 1 en 2?
Ik vond haar tot nu toe wel leuk maar dit is inderdaad de limitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Precies!!! Marcia heeft EEN zin meegekregen (en nog fout ook) en loopt daarover te flippen. Zij en Tijn zaten Egbert helemaal op te naaien, en Semih wilde hun gewoon uit de kamer hebben, en terecht!!!
Semih heeft helemaal geen slechte dingen tegen Egbert gezegd, Semih was de enige die Egbert rust gunde.
Wat een stomme nietszeggende doos die Marcia met "mijn pappa" terwijl zij hem als uitschot behandelde.![]()
![]()
![]()
![]()
Story of his lifequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jammer dat Semih te dronken was en dat niemand heeft begrepen wat hij vanacht heeft geroepen![]()
gelukkig welquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:31 schreef pullup het volgende:
In ieder geval is Monique nog niet vergeten hoe onbeschoft Etienne heeft gereageerd.
De rest heeft ook die uitwisseling gehoord, gelukkig is daar geen misverstand over.![]()
0 buffersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:35 schreef berney het volgende:
veel gebuffer
Volgens mij heeft hij ook wel door, dat níemand het van vannacht heeft begrepen en jammer dat hij er niet verder op in gaat. Zal waarschijnlijk zijn, omdat hij zich niet alles meer weet te herinneren....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:34 schreef avonne het volgende:
Semih herinnert het zich goed.
Hij haalt aan "wat is de grens tussen het spel en menselijk gedrag" en projecteert dat op Bb. Wat is de grens tussen mooie plaatjes en iemands verdriet.
Je zou toch zeggen dat op de talpa-site alléén maar dingen met toestemming van Hummie geplaatst mogen worden. En die is er toch pas morgen weer?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:36 schreef n1ek het volgende:
Nu komt talpa op de site met 'verliefd ook Monique'
haha niet te geloven toch, ze draaien er lekker omheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |