Precies!!! Marcia heeft EEN zin meegekregen (en nog fout ook) en loopt daarover te flippen. Zij en Tijn zaten Egbert helemaal op te naaien, en Semih wilde hun gewoon uit de kamer hebben, en terecht!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef pullup het volgende:
Semih ligt zich te verontschuldigen.
Marcia zit nog even te zeuren op Semih's reactie. Ze denkt dat Semih tegen Egbert zei dat hij zijn bek moest houden.
Dat was toch tegen BB ?![]()
Jammer dat Semih te dronken was en dat niemand heeft begrepen wat hij vanacht heeft geroepenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
Flikker op stomme kutdoos van een Marcia, Semih nam het juist voor Egbert op terwijl JIJ Egbert helemaal aan het opnaaien was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marcia heeft voorgoed afgedaan voor mij.
Die staan opslotquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef avonne het volgende:
geen geluid op stream 1 en 2?
Ik vond haar tot nu toe wel leuk maar dit is inderdaad de limitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Precies!!! Marcia heeft EEN zin meegekregen (en nog fout ook) en loopt daarover te flippen. Zij en Tijn zaten Egbert helemaal op te naaien, en Semih wilde hun gewoon uit de kamer hebben, en terecht!!!
Semih heeft helemaal geen slechte dingen tegen Egbert gezegd, Semih was de enige die Egbert rust gunde.
Wat een stomme nietszeggende doos die Marcia met "mijn pappa" terwijl zij hem als uitschot behandelde.![]()
![]()
![]()
![]()
Story of his lifequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jammer dat Semih te dronken was en dat niemand heeft begrepen wat hij vanacht heeft geroepen![]()
gelukkig welquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:31 schreef pullup het volgende:
In ieder geval is Monique nog niet vergeten hoe onbeschoft Etienne heeft gereageerd.
De rest heeft ook die uitwisseling gehoord, gelukkig is daar geen misverstand over.![]()
0 buffersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:35 schreef berney het volgende:
veel gebuffer
Volgens mij heeft hij ook wel door, dat níemand het van vannacht heeft begrepen en jammer dat hij er niet verder op in gaat. Zal waarschijnlijk zijn, omdat hij zich niet alles meer weet te herinneren....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:34 schreef avonne het volgende:
Semih herinnert het zich goed.
Hij haalt aan "wat is de grens tussen het spel en menselijk gedrag" en projecteert dat op Bb. Wat is de grens tussen mooie plaatjes en iemands verdriet.
Je zou toch zeggen dat op de talpa-site alléén maar dingen met toestemming van Hummie geplaatst mogen worden. En die is er toch pas morgen weer?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:36 schreef n1ek het volgende:
Nu komt talpa op de site met 'verliefd ook Monique'
haha niet te geloven toch, ze draaien er lekker omheen
hij zal het nog een paar keer moeten herhalen, want nu geloven alleen Micheline en Monique hem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook wel door, dat níemand het van vannacht heeft begrepen en jammer dat hij er niet verder op in gaat. Zal waarschijnlijk zijn, omdat hij zich niet alles meer weet te herinneren....
Yep, ik hoorde alleen Tijn zijn reaktie erop niet goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:38 schreef Capaja het volgende:
bedankte semih tijn zojuist ?
Niet gehoord, maar waarschijnlijk omdat TIjn zo druk verpleger en politieagent en bodyguard heeft gespeeld?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:38 schreef Capaja het volgende:
bedankte semih tijn zojuist ?
Dan moet hij in de "tijnmode" alles tot ergenis toe herhalen, hoe zielig hij was met de tijn/semih-gate...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:38 schreef avonne het volgende:
[..]
hij zal het nog een paar keer moeten herhalen, want nu geloven alleen Micheline en Monique hem.
En daar mist ze dus volledig het punt van Semih. Heb ik zo'n teringhekel aan, als je met iemand in discussie gaat die jou dan op 1 volkomen irrelevant punt pakt uit je hele betoog en nergens anders over wil bitchen.quote:Het enige probleem wat Marcia heeft is dat Semih 'hou je bek' zei tegen haar vader. Wat semih verder zei is ze het mee eens of begrijpt ze hoor.
Wat is grens tussen een publiciteitsstunt en een mislukte poging om het bb huis tegen een vent op te zetten door te insinueren dat deze poogde Sabrina te misbruiken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:34 schreef avonne het volgende:
Semih herinnert het zich goed.
Hij haalt aan "wat is de grens tussen het spel en menselijk gedrag" en projecteert dat op Bb. Wat is de grens tussen mooie plaatjes en iemands verdriet.
Marcia gaat niet in op het betoog (sterker nog, ze is er zelfs mee eens), maar wijst Semih op respectloze manier waarop hij tegen haar vader sprak.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En daar mist ze dus volledig het punt van Semih. Heb ik zo'n teringhekel aan, als je met iemand in discussie gaat die jou dan op 1 volkomen irrelevant punt pakt uit je hele betoog en nergens anders over wil bitchen.
Marcia, volledig afgedaan bij mij. Wordt dun, die spoeling van de winnaars.
AUWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:47 schreef avonne het volgende:
Semih heeft een niersteen uitgeplast
De tweede keer dat ie begon te krijsen was inderdaad tegen BB, de eerste keer was toen Eg naar bed ging en een paar man rustig met hem wilden praten, toen lag ie ook al "hou je bek" etc te roepen en wist ie nog niet eens wat er aan de hand was. Na die eerste keer was Marcia dan ook zeer terecht kwaad m.i. en wat betreft de tweede keer, vond m ook wel erg geflipt reageren, moest het zelf ook een paar keer naluisteren om te horen wat ie nu precies allemaal bedoelde en als alles en iedereen al opgefokt is, doordat van een mug een olifant is gemaakt, lijkt het me meer dan logisch dat bepaalde zaken in het heetst van de strijd wel eens verkeerd opgepakt kunnen worden. . Buitengewoon absurde reactie van Semih was het hoe dan ook, die niet begrepen werd door de bewoners inderdaad.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En daar mist ze dus volledig het punt van Semih. Heb ik zo'n teringhekel aan, als je met iemand in discussie gaat die jou dan op 1 volkomen irrelevant punt pakt uit je hele betoog en nergens anders over wil bitchen.
Marcia, volledig afgedaan bij mij. Wordt dun, die spoeling van de winnaars.
Die kijken natuurlijk voetbal nuquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:56 schreef flugeltje het volgende:
Wat is het toch met dat geluid op stream 1 en 2? Staat nu al bijna een uur uit.
Vergeten te activeren na een lockupquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:56 schreef flugeltje het volgende:
Wat is het toch met dat geluid op stream 1 en 2? Staat nu al bijna een uur uit.
Die ligt bij Sab opin bedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:02 schreef NorthernStar het volgende:
Tof dat het weer ok is tussen Tijn en Semih. De enige die van de ruzie profiteerde was Etienne. Hij is vreselijk jaloers op Tijn en Semih is 'allochtoon' dus die moet ons klein bruinhemdje sowieso niet.
Waar is Eggie eigenlijk? Ligt die nog in bed?
Op stream 1, maar dan moet je kunnen liplezenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:02 schreef NorthernStar het volgende:
Ik hoor hem heel zacht net op de achtergrond, ik denk dat ie in de serre zitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:02 schreef NorthernStar het volgende:
Gezocht: Liplezende fokker !quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op stream 1, maar dan moet je kunnen liplezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |