Ow ik heb geen streams aan, maar ik moet het dus overdrachtelijk zien?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:04 schreef dracula100 het volgende:
[..]
door dat gelul van e10 en marcia natuurlijk
Inderdaad en op de talpa site geen kwaad woord over hem, Hummie is helemaal in dr sas met E10 en hij is ook constant in beeld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik krijg echt de neiging om mijn monitor inslaan als ik die plofkop van een E10 zie. Ik snap niet dat de mensen in het huis daar zo kalm onder blijven.
Die maken natuurlijk ook niet alles mee wat E10 zegt. Vooral Sab niet.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik krijg echt de neiging om mijn monitor inslaan als ik die plofkop van een E10 zie. Ik snap niet dat de mensen in het huis daar zo kalm onder blijven.
Die maken natuurlijk ook niet alles mee wat E10 zegt. Vooral Sab niet.
Of met Rikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
Nou komop E10, als je een echte playah bent, dan ga je NU tongen met Marcia waar Sabje bij is.
Statistisch gezien gaan we BB5 niet overtreffen met meer dan 1000 topics. Gisteren waren we op de helft met dag 50 en we zaten nog niet op de 500 topics.quote:
Er was ook veel meer om over te praten verledenjaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Statistisch gezien gaan we BB5 niet overtreffen met meer dan 1000 topics. Gisteren waren we op de helft met dag 50 en we zaten nog niet op de 500 topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |