en geen excuus van bbquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:28 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
INDERDAAD en vandaag kijk ik niet naar hun gezeur! 't Komt mijn strot uit hoe BB tegen Eg zich gedroeg en niemand ziet dat behalve Semih....
Nee, cola lightquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heh, laat me nou in de waan van de wijnHet IS gewoon wijn, klaar
![]()
Dan zal ik hem wel weer op lock hebben staan, want ik zie de maan nog steeds door de bomen schijnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owww het is volle maan zag ik (was net te laat met cappen)
Edit: Morwen dus niet![]()
pas in dec aubquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan zal ik hem wel weer op lock hebben staan, want ik zie de maan nog steeds door de bomen schijnen![]()
Ga je nu ook je schoen zetten enzo... En zingen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan zal ik hem wel weer op lock hebben staan, want ik zie de maan nog steeds door de bomen schijnen![]()
Dat zingen gaan ze hier echt niet trekkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga je nu ook je schoen zetten enzo... En zingen?
psssssssssssss is nog te vroeg hoor
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zingen gaan ze hier echt niet trekken![]()
Wat een gezapig zooitje in dat huis, lijkt wel een heel andere groep dan gisteren.
Hij zal het wel niet doorhebben, maar op zo'n afstand krijg je denk ik ook wel een jetlag...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:55 schreef ruby het volgende:
Jeroen heeft een jetlag van hier tot Tokyo.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Alle bewoners batterijen wisselen.
Hebben Semih en Etiënne eigenlijk al met elkaar gesproken?
filmpje? evtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:57 schreef yellowfirst het volgende:
Big Brother net bij Koefnoen..............![]()
e10 probeert zijn gedrag al de hele tijd goed te pratenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:01 schreef natronic het volgende:
E10 heeft alleen praatjes als Mo niet in de buurt is
Dat wordt weer een dolle boel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, er wordt een spel bedacht dat minimaal een paar uur kan duren.
cluedo variantquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, er wordt een spel bedacht dat minimaal een paar uur kan duren.
Jaaaaaaaa, die wil ik ook welquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze kunnen ook "truth or dare" spelen.![]()
tis gewoon een hondelulquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:03 schreef neferhone het volgende:
[..]
e10 probeert zijn gedrag al de hele tijd goed te praten
ik denk en hoop met hem meequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:11 schreef ruby het volgende:
E10 denkt dat ie maandag door heel wat mensen genomineerd gaat worden.
u fijn zijn maar zal mee vallen; hangt er van wie gaat maandagquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:11 schreef ruby het volgende:
E10 denkt dat ie maandag door heel wat mensen genomineerd gaat worden.
Liever Russisch Roulette !quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat wordt weer een dolle boel.![]()
Ze kunnen ook "truth or dare" spelen.![]()
Ik had 'm al door ondertussen.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik had 'm al door ondertussen.
Gut, wat ben ik toch helder op de zaterdagavond.
dan zal ze hem eerst moeten doorkrijgen en vlgs mij hopen we allemaal op dat moment.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:27 schreef Suikeroom het volgende:
wanneer gaat Sabrina E-10 een keer dumpen?
Nooit, Het is net een klein kind met kabouter plofquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:27 schreef Suikeroom het volgende:
als hij over mo blijft doorgaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:27 schreef Suikeroom het volgende:
Haha, wat een waanideeën.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:28 schreef avonne het volgende:
Etienne vertelt Sabrina nog even dat Semih hem bij de keel heeft gegrepen
Als hij een echte penis heeft gevoeld (op/in welke plek dan ook) Dan gaat hij zeker voor Rik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:27 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:29 schreef petraa het volgende:
Hij denkt dat het wel goed zit met mo want hij heeft naar haar gelachen
tja, en dat ie klaar was om te slaan, met zn armpie naar achteren.... gelukkig hebben we de beelden,.. wat een bluffertje is het toch .... zn eigen wereldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:28 schreef avonne het volgende:
Etienne vertelt Sabrina nog even dat Semih hem bij de keel heeft gegrepen
Stormlooptopiquejequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat kan al lang![]()
[TOD #1] Truth or Dare over en met Big Brother
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:43 schreef Verida het volgende:
waar zijn de anderen, semih en mich bijv
Hebben ze een paard gekregen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:47 schreef neferhone het volgende:
rik kost toch wat meer voorberijding
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:47 schreef neferhone het volgende:
rik kost toch wat meer voorberijding
Ja ze zitten al 50 dagen in het huisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:21 schreef buyukAbi het volgende:
fuck, geloof dat ik nogal wat gemist heb...
Het was een heftige nacht ja, maar je kan iig een paar filmpjes terugzien, die staan in dit topic: Stream filmpjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:21 schreef buyukAbi het volgende:
Ja die had ik al gevonden, thanks anywayquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het was een heftige nacht ja, maar je kan iig een paar filmpjes terugzien, die staan in dit topic: Stream filmpjes
en vanavond een gezapig spelletje cluedoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:21 schreef buyukAbi het volgende:
Spreek je Hummie dan maandag?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:25 schreef buyukAbi het volgende:
Wie vind dat ik hier maandag wat van moet zeggen, en wat moet ik ervan zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |