en geen excuus van bbquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:28 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
INDERDAAD en vandaag kijk ik niet naar hun gezeur! 't Komt mijn strot uit hoe BB tegen Eg zich gedroeg en niemand ziet dat behalve Semih....
Nee, cola lightquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heh, laat me nou in de waan van de wijnHet IS gewoon wijn, klaar
![]()
Dan zal ik hem wel weer op lock hebben staan, want ik zie de maan nog steeds door de bomen schijnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owww het is volle maan zag ik (was net te laat met cappen)
Edit: Morwen dus niet![]()
pas in dec aubquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan zal ik hem wel weer op lock hebben staan, want ik zie de maan nog steeds door de bomen schijnen![]()
Ga je nu ook je schoen zetten enzo... En zingen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan zal ik hem wel weer op lock hebben staan, want ik zie de maan nog steeds door de bomen schijnen![]()
Dat zingen gaan ze hier echt niet trekkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga je nu ook je schoen zetten enzo... En zingen?
psssssssssssss is nog te vroeg hoor
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zingen gaan ze hier echt niet trekken![]()
Wat een gezapig zooitje in dat huis, lijkt wel een heel andere groep dan gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |